Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Haha ik heb ook geen originele kattenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Charmant! Ti's echt sprekend Spider trouwens
Qwea, morgen naar huis!
En Elies, fijn dat er niks engs is met je moeder
Nee, ik hoor het alleen als ik op de wc zit, ik kom ze niet tegen of zo.quote:
Je zou het dan desnoods een tegen je leidinggevende kunnen zeggen, zonder namen te noemen. Dat het je opvalt dat er ... enz. Ik zou dat wel doen in elk geval. Het zal wel klikken zijn (hoewel, als je geen namen noemt?) maar ik vind het ergens je plicht ofzo geloof ik, als je zoiets opmerkt in een ziekenhuisquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het alleen als ik op de wc zit, ik kom ze niet tegen of zo.
Maar als ik ze wel tegen zou komen zou ik dat niet durven zeggendaar ben ik echt te schijterig voor.
Goed ideequote:Op donderdag 19 januari 2012 19:41 schreef Rewimo het volgende:
Vind ik een goed idee. Je kunt altijd zeggen: als ik op het toilet ben hoor ik geregeld dat mensen weglopen zonder hun handen te wassen.
Daarmee maak je je standpunt duidelijk en bovendien kun jij als je op de wc zit niet zien wie het is die haar handen niet wast
Degene die van de week haar handen niet waste was voor ze de wc in liep aan het praten met iemand anders dus ik weet wel wie het was.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:41 schreef Rewimo het volgende:
Vind ik een goed idee. Je kunt altijd zeggen: als ik op het toilet ben hoor ik geregeld dat mensen weglopen zonder hun handen te wassen.
Daarmee maak je je standpunt duidelijk en bovendien kun jij als je op de wc zit niet zien wie het is die haar handen niet wast
Als niemand anders het opmerkt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Degene die van de week haar handen niet waste was voor ze de wc in liep aan het praten met iemand anders dus ik weet wel wie het was.
Ik vind wel dat jullie gelijk hebben hoor, zeker wel, maar ik ben maar stagiaire en vind het dan niet op zijn plek dat juist ik daar wat van zou zeggen.
Ik snap dat je weet wie het was, maar dat hoef je natuurlijk niet te zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef Oognip het volgende:
Degene die van de week haar handen niet waste was voor ze de wc in liep aan het praten met iemand anders dus ik weet wel wie het was.
Ik vind wel dat jullie gelijk hebben hoor, zeker wel, maar ik ben maar stagiaire en vind het dan niet op zijn plek dat juist ik daar wat van zou zeggen.
Je hebt gelijk hoor. Ik zal eens kijken of ik het kan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als niemand anders het opmerkt?
Er kunnen in een ziekenhuis zomaar levens vanaf hangen..
En je hoeft idd geen namen te noemen, want je kunt dat prima als excuus gebruiken dat je als je zelf op het toilet bent heel vaak geen kraan hoort en dat je dan niet ziet wie het is/zijn.
Ik dacht net hetzelfde: lekker originele katten heb ik!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ik heb ook geen originele katten
Luna lijkt volgens jou op Kitty, Pingoo op Spider
Doe eens een foto van Ziggyquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht net hetzelfde: lekker originele katten heb ik!
Maar ik durf te wedden dat niemand een Ziggy heeft (gehad)
Ziggyquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht net hetzelfde: lekker originele katten heb ik!
Maar ik durf te wedden dat niemand een Ziggy heeft (gehad)
BAM!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:59 schreef Oognip het volgende:
PB legt een woord tegen mij voor 234 punten
Wat hoe kan datquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:59 schreef Oognip het volgende:
PB legt een woord tegen mij voor 234 punten
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze met Lucky, die ook wel een unieke blik had
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:08 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze met Lucky, die ook wel een unieke blik had
Woonkamer. Ik denk dat het op het platdak ergens doorlekt, dan heel geniepig achter de wand van de slaapkamer loopt om in de woonkamer eruit te stromen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Waar heb je precies lekkage cat?
Ik zag trouwens foto's van den poot: zag er een stuk beter uit Q! Nu maar hopen dat de bloeduitslagen het morgen bevestigen.quote:
Daklood ergens los of zo? En dan met die wind waait het zo naar binnen. Of het dak is gewoon op. Heb je een bitumen dak?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Woonkamer. Ik denk dat het op het platdak ergens doorlekt, dan heel geniepig achter de wand van de slaapkamer loopt om in de woonkamer eruit te stromen.
Of afvoer verstopt. Buurman gaat binnenkort erop (ik kom er niet bij en heb geen ladder). Dan kijkt hij ook bij mij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Daklood ergens los of zo? En dan met die wind waait het zo naar binnen. Of het dak is gewoon op. Heb je een bitumen dak?
Zijn er dan meer uitslagen binnen gekomen? Of wist je nog niet wat je moest slikken nadat het infuus eraf ging?quote:
Laatstequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zijn er dan meer uitslagen binnen gekomen? Of wist je nog niet wat je moest slikken nadat het infuus eraf ging?
En dan nog een keer 'schoonmaken'?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laatsteen als de waardes wel hoog zijn gaan we weer naar de ok
Duimen voor lage waardes dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laatsteen als de waardes wel hoog zijn gaan we weer naar de ok
Heeft de DA niets gezegd over dwangvoeren?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:19 schreef senesta het volgende:
Pfoeh dat hoop ik niet Q, ik ga duimen dat de waardes goed zijn.
ET wil nog steeds niet eten. Tips?
Si.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan nog een keer 'schoonmaken'?
Van je vinger laten likkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:19 schreef senesta het volgende:
Het eten dus. Niet gewoon alleen maar aan je vinger natuurlijkquote:
Pfieuw, gelukkig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ben ik weer...
MammaB ligt op de hartbewaking aan de nitroglycerine. Ze heeft pijn op de borst, maar de klachten zijn minder aan het worden. Het bloed heeft nog geen indicatie van hartproblemen gegeven en vannacht om 24:00 prikken ze nog een keer. Het hartfilmpje liet ook geen echte bijzonderheden zien. Ze is goed aanspreekbaar, had het wel naar haar zin, maar het viel haar erg tegen dat ze had moeten blijven.
Sofar so good wel, denk ik.
Wie is hetquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
Ik zit 'Het Mooiste meisje van de Klas' te kijken, want dat gaat over een Nederlands model dat in New York woont al jaren, maar vroeger bij mij op school zat en de beste vriendin was van mijn zusje. Gaat het allemaal over Tuitjenhorn, 'het dorp van de boeren'. Nou, bedankt
Had je vandaag de DA nog gebeld weer?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:19 schreef senesta het volgende:
Goed dat ze haar in de gaten houden en gelukkig dat het er allemaal goed uitziet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ben ik weer...
MammaB ligt op de hartbewaking aan de nitroglycerine. Ze heeft pijn op de borst, maar de klachten zijn minder aan het worden. Het bloed heeft nog geen indicatie van hartproblemen gegeven en vannacht om 24:00 prikken ze nog een keer. Het hartfilmpje liet ook geen echte bijzonderheden zien. Ze is goed aanspreekbaar, had het wel naar haar zin, maar het viel haar erg tegen dat ze had moeten blijven.
Damn. Klinkt toch behoorlijk serieus. Nou ja, better safe then sorry. Wel fijn dat het iig minder wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ben ik weer...
Lekker wild neuken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe Bart Pronk is nu in beeld.
Die zat bij mij in de klas, ik ging altijd naar zijn schurenfeesten![]()
Ow, die ken ik nietquote:
Ja, doe ik; leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:38 schreef Qwea het volgende:
Damn. Klinkt toch behoorlijk serieus. Nou ja, better safe then sorry. Wel fijn dat het iig minder wordt.mocht je paniek hebben vannacht... Sms/bel je maar
Nee sorry, dat was écht mijn type nietquote:
Wel goed eigenlijk. Ik ben blij dat ik er ben geweest en haar heb gezien. Ik heb de verpleegkundige even gesproken en dat is beter dan het warrige verhaal van mijn vader.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef komrad het volgende:
Wat vervelend ElisaB. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat met je moeder. Hoe gaat het met jou?
Uit Tuitjenhorn komen en dan nu in films hebben gezeten met Bruce Willis, Jack Nicholson en Jennifer Lopezquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die ken ik niet
Ik dacht even aan een herhaling en dat we nu ineens konden vaststellen dat we een connectie hebben
Fijn dat je weer een beetje gerustgesteld bent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk. Ik ben blij dat ik er ben geweest en haar heb gezien. Ik heb de verpleegkundige even gesproken en dat is beter dan het warrige verhaal van mijn vader.
En dank je
Kun je nog een puntje aan zuigen. Dat jij uit tuitjenhorn komtquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit Tuitjenhorn komen en dan nu in films hebben gezeten met Bruce Willis, Jack Nicholson en Jennifer Lopez![]()
Ja bij mij is het ergens fout gegaan qua sterrenstatusquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je nog een puntje aan zuigen. Dat jij uit tuitjenhorn komten senes uit kolhorn
Ik kom uit een Broek.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je nog een puntje aan zuigen. Dat jij uit tuitjenhorn komten senes uit kolhorn
Ondanks dat jij SWOESSSSJJJJ haar hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja bij mij is het ergens fout gegaan qua sterrenstatus![]()
Nope, een zwarte.quote:
Nou, ik was het lelijkste meisje van de klas hoor, srslyquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ondanks dat jij SWOESSSSJJJJ haar hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ben ik weer...
Is ze ook.quote:
Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik was het lelijkste meisje van de klas hoor, srsly
Kort piekhaar, enorme beugel, geen vormen, nada.
Tofquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ze ook.
Ondanks die 'sterrentoestand' facebookt ze gewoon nog steeds met mijn zussie en als ik haar nu hoor praten is het gewoon een heel normale meid gebleven
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
Ik zit 'Het Mooiste meisje van de Klas' te kijken, want dat gaat over een Nederlands model dat in New York woont al jaren, maar vroeger bij mij op school zat en de beste vriendin was van mijn zusje. Gaat het allemaal over Tuitjenhorn, 'het dorp van de boeren'. Nou, bedankt
Eh....quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe Bart Pronk is nu in beeld.
Die zat bij mij in de klas, ik ging altijd naar zijn schurenfeesten![]()
Lig in het ziekenhuis hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Alcatraz al aan het downloaden Q
Wait whut? Sinds wanneer isda?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het eigk met je Qtje? Minder in paniek?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja ik ontken het ook nietquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wait whut? Sinds wanneer isda?
Geen paniek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het eigk met je Qtje? Minder in paniek?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
niet zo vreemd dat je vader een beetje warrig is, is toch flink schrikken. En goed dat de verpleegkundige je wat meer heeft kunnen vertellen. Klinkt iig stabiel en dat is een beginquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk. Ik ben blij dat ik er ben geweest en haar heb gezien. Ik heb de verpleegkundige even gesproken en dat is beter dan het warrige verhaal van mijn vader.
En dank je
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ontken het ook niet
Ik ging ook altijd naar 't Roer (een kroeg) en als ik dat in Alkmaar (ik zat dus later ook in Alkmaar op school net als zij) vertelde zeiden ze ''t Roer, da's toch die kroeg waar je over de klompen struikelt als je binnen komt???"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Nice!quote:
Die zit niet meer in Alkmaar hea!?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ontken het ook niet
Ik ging ook altijd naar 't Roer (een kroeg) en als ik dat in Alkmaar (ik zat dus later ook in Alkmaar op school net als zij) vertelde zeiden ze ''t Roer, da's toch die kroeg waar je over de klompen struikelt als je binnen komt???"
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:54 schreef Goodbye het volgende:
Hoi QBwehehe tySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Nee die zat op de hoek van de straat waar ik woonde (Kalverdijk) en 't Roer bestaat nog steeds (als je vanaf schagen over de S3 naar Alkmaar rijdt, langs die weg!) maar als ik het in Alkmaar over die kroeg had in Kalverdijk/Tuitjenhorn zeiden ze dat altijd over die klompen.quote:
Hier in bouwketenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ik ben de laatste die je veroordeelt hoor, ik ging ook altijd naar van die tentfeesten (bij ons was het niet in schuren, maar in tenten).
Ooooooooooh, zo. Ik dacht dat die kroeg in 072 zatquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die zat op de hoek van de straat waar ik woonde (Kalverdijk) en 't Roer bestaat nog steeds (als je vanaf schagen over de S3 naar Alkmaar rijdt, langs die weg!) maar als ik het in Alkmaar over die kroeg had in Kalverdijk/Tuitjenhorn zeiden ze dat altijd over die klompen.
Hm, 't Roer ging later 't Skeipje heten trouwens volgens mij.
Zou je menno geven?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
En de zoon van de kroegeigenaar heette Bas en die was me toch een partij stoer destijds![]()
Menno is best leuk iddquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou je menno geven?
Kekke nrs wel btw
Oh ja, ik ben ook wel eens naar een keet geweest. Maar meestal waren dat jongeren die in dorpen woonden waar écht helemaal niks was.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Menno is best leuk idd
Naast die kerk waar ze nu staan was mijn lagere school.
Niet slecktquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
Uit Tuitjenhorn komen en dan nu in films hebben gezeten met Bruce Willis, Jack Nicholson en Jennifer Lopez![]()
Thnx dearquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]Sterkte Elies! Ook voor mamaB
Ik kan MammaB wel naar Sneek sturen. Gemiddeld zijn jullie waarschijnlijk héél normale patienten in het ziekenhuisquote:
Helemaal stabiel. Als je MammaB op deze manier op een zonnebedje in de achtertuin zou leggen, zou je er niets geks aan zien. Behalve dan al die draadjes en het infuus. Maar dat vond ze zelf nogal interessant. Het belangrijkste dat ze zich afvroeg, was of al die draadjes meegingen als ze zou moeten plassen. En ze zei: "Zeg Mientje (ja, zo noemt ze me echtquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef komrad het volgende:
[..]
niet zo vreemd dat je vader een beetje warrig is, is toch flink schrikken. En goed dat de verpleegkundige je wat meer heeft kunnen vertellen. Klinkt iig stabiel en dat is een begin
Ik ben langs geweest vanmiddag. Ze heeft nog steeds koorts. Verder niets duidelijks helaas. Ze geeft een prik gehad tegen spugen/misselijkheid en een prik prednison. Ik heb ook prednison tabletten mee gekregen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je vandaag de DA nog gebeld weer?
Wat zei die dan dat ze nog steeds niet wil eten?
Meet Qweaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben ook wel eens naar een keet geweest. Maar meestal waren dat jongeren die in dorpen woonden waar écht helemaal niks was.
Ze is nog steeds leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]leuk om het op tv te zien?
Bon jovi, ze heeft smaak
Plakje rosbief, dat soort dingen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben langs geweest vanmiddag. Ze heeft nog steeds koorts. Verder niets duidelijks helaas. Ze geeft een prik gehad tegen spugen/misselijkheid en een prik prednison. Ik heb ook prednison tabletten mee gekregen.
Als ze morgen nog steeds niet eet dan moet ik morgen weer terug. Ze wil nietsGeen kip, geen vis, geen gourmet Mouse, geen brokjes, geen hills...helemaal niets.
Ik begin een beetje wanhopig te worden, ze moet echt eten.
Ze mag wel op mijn kamer, als ze niet snurktquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet sleckt
Ik heb een oom en tante in Tuitjenhorn
[..]
Thnx dear
[..]
Ik kan MammaB wel naar Sneek sturen. Gemiddeld zijn jullie waarschijnlijk héél normale patienten in het ziekenhuis
[..]
Helemaal stabiel. Als je MammaB op deze manier op een zonnebedje in de achtertuin zou leggen, zou je er niets geks aan zien. Behalve dan al die draadjes en het infuus. Maar dat vond ze zelf nogal interessant. Het belangrijkste dat ze zich afvroeg, was of al die draadjes meegingen als ze zou moeten plassen. En ze zei: "Zeg Mientje (ja, zo noemt ze me echt) zie je dat: ze hebben nog dezelfde dekbedjes als vorige keer. Maar deze zijn dunner dan die wij besteld hebben. Zal ik....?" (<< er een meepikken als ik morgen weer wegga).
y
We reden weg en ik zei tegen beeb dat het heel vreemd was, maar dat ik me eigenlijk helemaal geen zorgen maakte. Ja, als ik ga nadenken over wat er allemaal nog (eventueel en misschien) kan gaan gebeuren, dan slaat me dat wel een beetje om het hart. Maar verder heb ik er eigenlijk alle vertrouwen in...
Als je iets op haar lippen smeert, likt ze dat dan af, of niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef senesta het volgende:
Ik ben langs geweest vanmiddag. Ze heeft nog steeds koorts. Verder niets duidelijks helaas. Ze geeft een prik gehad tegen spugen/misselijkheid en een prik prednison. Ik heb ook prednison tabletten mee gekregen.
Als ze morgen nog steeds niet eet dan moet ik morgen weer terug. Ze wil nietsGeen kip, geen vis, geen gourmet Mouse, geen brokjes, geen hills...helemaal niets.
Ik begin een beetje wanhopig te worden, ze moet echt eten.
Dat miste ik dus ook, want mijn zus zit constant te smsen over het programmaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef Qwea het volgende:
Greys! Ik miste het, heb ze nou lopen bekken met die drummer?
quote:
Hij stuurde een kaartje uut japanquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat miste ik dus ook, want mijn zus zit constant te smsen over het programma![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook een oom en een tante in Tuitjenhoorn!En een klant (Dat klinkt fout
)
En een paar maanden geleden was ze weer bij een Bon Jovi concert (ze is nog steeds fan) en toen mocht ze backstage en Jon keek haar goedkeurend aan en zij ging gauw met een ander praten want ze durfde niks te zeggenquote:
Jeetje, klinkt toch wel serieus, gelukkig dat het wel minder aan het worden is. En dan is het wel maar goed dat ze daar is en goed in de gaten gehouden word.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ben ik weer...
Hier tentfeesten met de kermis (drie dagen per jaar) en schuurfeesten in het duinquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ik ben de laatste die je veroordeelt hoor, ik ging ook altijd naar van die tentfeesten (bij ons was het niet in schuren, maar in tenten).
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En een paar maanden geleden was ze weer bij een Bon Jovi concert (ze is nog steeds fan) en toen mocht ze backstage en Jon keek haar goedkeurend aan en zij ging gauw met een ander praten want ze durfde niks te zeggen
JAAAAAAAAAAA echt zo verlegen puberigquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaen die "jeeeej john" toen ze daf zei
De eerste keer vanavond wel maar nu niet meer. Ze dronk net wel wat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je iets op haar lippen smeert, likt ze dat dan af, of niet?
Je ziet hem echt zo kijken van : omnomnkmnomnomquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA echt zo verlegen puberig![]()
Kijk!Dit is ze links.... Met Bruce.
[ afbeelding ]
zoveel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef Goodbye het volgende:
Knappe dame!![]()
![]()
Oh en Q, ik weet nu waarom jij zonder moeite zoveel
Dat wil ze als ze gezond is al niet etenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Plakje rosbief, dat soort dingen?
Ik zou me ook zorgen maken als ik jou was hoor!
Mijn vriendin van vroeger die hadden een kat die ook ineens niks meer wilde eten, die wilde alleen nog maar biefstukBartje. Dat was dus puur verwendheid, maar dat zal het bij jou niet zijn, toch?
![]()
Ja, Mientjequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Qwea het volgende:
Ze mag wel op mijn kamer, als ze niet snurkt![]()
Mientje![]()
![]()
gerust is mooi
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef Goodbye het volgende:
Knappe dame!![]()
![]()
Oh en Q, ik weet nu waarom jij zonder moeite zoveel bier kan tanken!![]()
En wat koffiemelk of slagroom ofzo?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat wil ze als ze gezond is al niet eten
Nogalquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook een oom en een tante in Tuitjenhoorn!En een klant (Dat klinkt fout
)
Dan mag ze komen slapenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, MientjeLeuk he, heeft ze altijd gedaan
Ze snurkt niet en is de rust zelve in een ziekenhuis. Ze vindt iedereen lief, de gordijnen mooi en alle apparatuur interessant.
Ja ik was bezig met mijn post en toen moest ik even voorover leunen om A. de Wii controler aan te geven. Tiet op de enterknop!quote:
Ja en die dingen wegen 300kgquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja ik was bezig met mijn post en toen moest ik even voorover leunen om A. de Wii controler aan te geven. Tiet op de enterknop!
Ja, weet ik veel, maar je zag zelf wat er gebeurde.quote:
Ik las ooit dat ze ook in Maid in Manhattan zat. Dus ik die hele film zes keer kijken, kon haar niet ontdekken. Weer op imdb gekeken, ja ze moest er echt in zitten.quote:
Omgquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las ooit dat ze ook in Maid in Manhattan zat. Dus ik die hele film zes keer kijken, kon haar niet ontdekken. Weer op imdb gekeken, ja ze moest er echt in zitten.
Wat blijkt nou... in die film slaat de hoofdrolspeler een krant open en daarin staat een foto. En dat is zijDus zo 'speelt' ze ook in die film met Jennifer Lopez. Via een foto.
Ik ga duimen dat de prednoral en de primperid wat gaan doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:08 schreef senesta het volgende:
De eerste keer vanavond wel maar nu niet meer. Ze dronk net wel wat.
Ik geef het doorquote:
Ja! Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Menno is leuker dan haar eigen man
Hahahahaha en dan een stacaravan in tuitjenhornquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
Een kop groter dan haar man
Wel een geweldige trouw-huil-foto zeg
Nohhhhhh, pittig heejquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahahahaha en dan een stacaravan in tuitjenhorn
Ja, en ik snap het wel. Amerika is loeiver.quote:
Hier hoost het!quote:
Moe? Want anders zou ik de luiken nog even open houden.quote:
Beetje. Wilde gaan.snurken, maar de verpleging is traag met reagerenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moe? Want anders zou ik de luiken nog even open houden.
Combobreaker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb net na thuiskomst nog ff de afwas gedaan, eten gemaakt, koffiezetapparaat ontkalkt en stofgezogen en dan ga je ff douchen en ligt je bank alweer onder de kattenharen
Doe mijn huis ook ffquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb net na thuiskomst nog ff de afwas gedaan, eten gemaakt, koffiezetapparaat ontkalkt en stofgezogen en dan ga je ff douchen en ligt je bank alweer onder de kattenharen
Nee dank jequote:
Ooit van "The boy that cried wolf" gehoord?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Qwea het volgende:
Je zal maar dood liggen gaan nu, verpleging komt nie
Wat heb jij een leuk leven!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog 1 dagje werken![]()
En dan weekend![]()
En vannacht mag ik weer in m'n fijne bedje
Kun je nagaan hoe het zou zijn als je thuis was nu.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Qwea het volgende:
Dat het maar lekker daar blijft danquote:
M'n schoonouders kwamen op bezoek vanavondquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat heb jij een leuk leven!![]()
Ga es een andere SC zoeken, hier is de vergaarbak voor ellende.![]()
Ik heb bijna geen ellendequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat heb jij een leuk leven!![]()
Ga es een andere SC zoeken, hier is de vergaarbak voor ellende.![]()
Komen ze echt, like, nooit?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Qwea het volgende:
Ow, da's zielig. *aaiaai*quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
M'n schoonouders kwamen op bezoek vanavond![]()
Jij had een bank vol katteharen. Is ook errug.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, da's zielig. *aaiaai*
[..]
Jij had een bank vol katteharen. Is ook errug.![]()
Verklaring Omtrent Gedrag bedoel je?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb wel een verklaring van goed gedrag
Ja maar ik vind dat van mij leuker klinkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verklaring Omtrent Gedrag bedoel je?![]()
Heb ik ook! Voor de Wielewaal, niet voor mijn werk, waar ik ze voor iedereen moet aanvragen.
Omgquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:15 schreef Pokkehontas het volgende:
We hebben een lampje gekregen van de dierendok. Zo een waar ze lekker achteraan kunnen zitten. Frits kan dat inderdaad!![]()
Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat !!!!
Hier ook zoeen. Satsu wil niet altijd naar bed. Dan gaat hij zitten bokken onder de tafel en mag ik achter hem aandraven. ja doeg!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:15 schreef Pokkehontas het volgende:
We hebben een lampje gekregen van de dierendok. Zo een waar ze lekker achteraan kunnen zitten. Frits kan dat inderdaad!![]()
Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat !!!!
Zie je wel dat je het kan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:20 schreef Qwea het volgende:
Gek is dat, nu helemaaaaaaaal geen paniek.
Ik vind dat zo'n geniale kater.quote:
Ja, maar nu ga ik morg naar huisquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het kan.Eén dag tegelijk nemen.
En als je weer in de stress schiet, probeer het gevoel van nu dan terug te halen. Want nu blijkt wel dat je dat gewoon kan. Zoals we gisteren met een heule hoop mensen al zeiden.
Houden zo!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:20 schreef Qwea het volgende:
Daarom: één dag tegelijk. Gisteren haalde je je veel teveel in je hoofd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar nu ga ik morg naar huis![]()
En zit ik niet aan dat kut infuus.
Wat is ie leuk hèquote:
Ga dan lekker slapen, des te eerder is het morgenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:26 schreef Qwea het volgende:
Ooooh ik lig netzoals thuis al fokkend weg te vallen
Pokke, gaat het wat met elies mbt dr mams?
Ooh, hai.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is ie leuk hè
Hij heet trouwens FritZ![]()
Fritz Eduard om precies te zijn
Ik ben niet de enige die dat doet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:25 schreef tombolafan het volgende:
Cat, ik ken de helft van de woorden die ik leg niet, ik zoek vaak een leuke plek en leg dan net zo lang fantasiewoorden tot er iets kloptHoe sneu
Ja maar de sc is leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga dan lekker slapen, des te eerder is het morgen
Da's niet gek. Jouw hoofd is van jou en jij bent de baasquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:20 schreef Qwea het volgende:
Ze mogen jou vannacht bellen he?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:26 schreef Qwea het volgende:
Oehhhh! Catfight!quote:
Nee daar raak ik van in de warquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dat doet.![]()
Ik heb net zitten puzzelen met mijn J maar heb hem op 3 keer letterwaarde gekregen!
![]()
Doe je ook vaak letters schudden? Want zo kom ik nog weleens op ideeën.
Ja, dat gaat eigenlijk heel best. De eerste onderzoeken brengen geen akeligheden aan het licht en moeders zag er prima uit en voelde zich ook weer wat beter. Er moeten natuurlijk nog meer onderzoeken volgen, maar ik maak me eigenlijk geen zorgen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:26 schreef Qwea het volgende:
Autistje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee daar raak ik van in de war
Gelukkigquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ja, dat gaat eigenlijk heel best. De eerste onderzoeken brengen geen akeligheden aan het licht en moeders zag er prima uit en voelde zich ook weer wat beter. Er moeten natuurlijk nog meer onderzoeken volgen, maar ik maak me eigenlijk geen zorgen.
Takes one to know one?quote:
Ik zou verhuizenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:33 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Wij - Frits en ik - zijn het er niet mee eens.
quote:
Ik doe gezellig meequote:Op donderdag 19 januari 2012 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]misschien kunnen we samen autisten.
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Fritzzzz is lief![]()
Het viel me alleen een beetje tegen dat het zo een schijterdje was
over je poot dan, ff goed ontsmettenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:29 schreef Qwea het volgende:
Ik moet zo denk eerst nog ff plassen weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh! Kewl!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]misschien kunnen we samen autisten.
quote:
Goede reis en goede rust!quote:
Wij? Jij en je platjesquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:33 schreef Pokkehontas het volgende:
Wij - Frits en ik - zijn het er niet mee eens.
Dat zou je niet, want dan zou je na twee dagen weer naar huis willenquote:
Uiteraardquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou je niet, want dan zou je na twee dagen weer naar huis willen
als je verhuisd, is dat je huisquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou je niet, want dan zou je na twee dagen weer naar huis willen
Ja! Hebbikquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Qtje!
Elies, heb jij niet ergens een foto van die ene die ik zou kennen?
Van inet, maar toch onder een balkie:quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Qtje!
Elies, heb jij niet ergens een foto van die ene die ik zou kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:
Jij hebt niet teruggelezen zeker?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je verhuisd, is dat je huisdas n beetje t idee achter verhuizen
In more than a biblical wayquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mu neef, en Miss G denkt hem te kennen
Hoeveel meer kan nog danquote:
Kweenie; alles kanquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:44 schreef Greys het volgende:
Ik ga eens zoeken/denken waar ik hem nou van ken.
Hij woonde toch in Tuitjenhorn ook? Hij is wel iets ouder dan ik in mijn herinnering.
Misschien zat ie een klas hoger. Of kwam hij ook in 't Roer. Of in De Ruif.
"volgens mij niet"quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hoor, in die way
Aaaah! Poezzies!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier overigens ook geen 1 kat die in optimale doen is![]()
Droopy kotst weer heel veel haarballen.
Baileys niest zichzelf soms haast omver.
Melvin hoest en proest en is m.i. niet helemaal happy.
Luna oefent voor baviaan met haar kale kontje
Tom probeert al 2 dagen uit alle macht iets eruit te kotsen, maar er komt weinig.
Poesjes moeten gewoon frips ende vrolijck zijn
Oe, spanning en sensatiequote:Op donderdag 19 januari 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb er net mijn zus nog over opgebeld, zijn naam genoemd en 'waaaaaaaaaaar kennen we hem nou van'Zij kende de naam ook meteen.
ow bummerquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hoor, in die way
Maar istie iets ouder dan ik, klopt dat?quote:
"Oh jaaaaa! Daar heb ik nog een kind vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, spanning en sensatie
Ik ga hem morgen vragen of hij jullie kent. Straks blijk je 'iets' met hem te hebben gedaan
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, spanning en sensatie
Ik ga hem morgen vragen of hij jullie kent. Straks blijk je 'iets' met hem te hebben gedaan
quote:
Owwww... het hangt in de lucht of zoquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier overigens ook geen 1 kat die in optimale doen is![]()
Droopy kotst weer heel veel haarballen.
Baileys niest zichzelf soms haast omver.
Melvin hoest en proest en is m.i. niet helemaal happy.
Luna oefent voor baviaan met haar kale kontje
Tom probeert al 2 dagen uit alle macht iets eruit te kotsen, maar er komt weinig.
Poesjes moeten gewoon frips ende vrolijck zijn
Whahahahahahahahaquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Oh jaaaaa! Daar heb ik nog een kind van"
Ik was echt een enorme ugly duckling hoor, ook toen ik nog een pubereend wasquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, spanning en sensatie
Hij is iets jonger dan ik, en iets ouder dan jijquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
Maar istie iets ouder dan ik, klopt dat?
Hij zat niet bij me in de klas in elk geval.
Of zat ie op paardrijden?
Of een kind van iemand hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Een jongen die op paardrijden heeft gezeten kan per definitie niet leuk zijn
Nou vroeger met die schuurfeesten en in de kroegen enzo, dan zoende je wat af hoorquote:
Greysje tochquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou vroeger met die schuurfeesten en in de kroegen enzo, dan zoende je wat af hoor
Verder niks, maar als ik op vrijdag met Marco had gezoend en mijn vriendin met Ivar, dan ging ik rustig de dag er na met Ivar zoenen en zij met Marco. Want dan konden we vergelijken
Toen al een wild wief!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou vroeger met die schuurfeesten en in de kroegen enzo, dan zoende je wat af hoor
Verder niks, maar als ik op vrijdag met Marco had gezoend en mijn vriendin met Ivar, dan ging ik rustig de dag er na met Ivar zoenen en zij met Marco. Want dan konden we vergelijken
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Een jongen die op paardrijden heeft gezeten kan per definitie niet leuk zijn
Echt, hoe ergquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen had ik al furkeuring met meneer I. dus toen mocht ik niet met iemand anders zoenenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
Nou.. toen al... dan hebben we het over 17 ofzo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |