Ga dan lekker slapen, des te eerder is het morgenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:26 schreef Qwea het volgende:
Ooooh ik lig netzoals thuis al fokkend weg te vallen
Pokke, gaat het wat met elies mbt dr mams?
Ooh, hai.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is ie leuk hè
Hij heet trouwens FritZ![]()
Fritz Eduard om precies te zijn
Ik ben niet de enige die dat doet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:25 schreef tombolafan het volgende:
Cat, ik ken de helft van de woorden die ik leg niet, ik zoek vaak een leuke plek en leg dan net zo lang fantasiewoorden tot er iets kloptHoe sneu
Ja maar de sc is leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga dan lekker slapen, des te eerder is het morgen
Da's niet gek. Jouw hoofd is van jou en jij bent de baasquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:20 schreef Qwea het volgende:
Gek is dat, nu helemaaaaaaaal geen paniek.
Ze mogen jou vannacht bellen he?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:26 schreef Qwea het volgende:
Oehhhh! Catfight!quote:
Nee daar raak ik van in de warquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dat doet.![]()
Ik heb net zitten puzzelen met mijn J maar heb hem op 3 keer letterwaarde gekregen!
![]()
Doe je ook vaak letters schudden? Want zo kom ik nog weleens op ideeën.
Ja, dat gaat eigenlijk heel best. De eerste onderzoeken brengen geen akeligheden aan het licht en moeders zag er prima uit en voelde zich ook weer wat beter. Er moeten natuurlijk nog meer onderzoeken volgen, maar ik maak me eigenlijk geen zorgen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:26 schreef Qwea het volgende:
Autistje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee daar raak ik van in de war
Gelukkigquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ja, dat gaat eigenlijk heel best. De eerste onderzoeken brengen geen akeligheden aan het licht en moeders zag er prima uit en voelde zich ook weer wat beter. Er moeten natuurlijk nog meer onderzoeken volgen, maar ik maak me eigenlijk geen zorgen.
Takes one to know one?quote:
Ik zou verhuizenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:33 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Wij - Frits en ik - zijn het er niet mee eens.
quote:
Ik doe gezellig meequote:Op donderdag 19 januari 2012 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]misschien kunnen we samen autisten.
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Fritzzzz is lief![]()
Het viel me alleen een beetje tegen dat het zo een schijterdje was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |