Ow, da's zielig. *aaiaai*quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
M'n schoonouders kwamen op bezoek vanavond![]()
Jij had een bank vol katteharen. Is ook errug.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, da's zielig. *aaiaai*
[..]
Jij had een bank vol katteharen. Is ook errug.![]()
Verklaring Omtrent Gedrag bedoel je?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb wel een verklaring van goed gedrag
Ja maar ik vind dat van mij leuker klinkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verklaring Omtrent Gedrag bedoel je?![]()
Heb ik ook! Voor de Wielewaal, niet voor mijn werk, waar ik ze voor iedereen moet aanvragen.
Omgquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:15 schreef Pokkehontas het volgende:
We hebben een lampje gekregen van de dierendok. Zo een waar ze lekker achteraan kunnen zitten. Frits kan dat inderdaad!![]()
Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat !!!!
Hier ook zoeen. Satsu wil niet altijd naar bed. Dan gaat hij zitten bokken onder de tafel en mag ik achter hem aandraven. ja doeg!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:15 schreef Pokkehontas het volgende:
We hebben een lampje gekregen van de dierendok. Zo een waar ze lekker achteraan kunnen zitten. Frits kan dat inderdaad!![]()
Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat !!!!
Zie je wel dat je het kan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:20 schreef Qwea het volgende:
Gek is dat, nu helemaaaaaaaal geen paniek.
Ik vind dat zo'n geniale kater.quote:
Ja, maar nu ga ik morg naar huisquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het kan.Eén dag tegelijk nemen.
En als je weer in de stress schiet, probeer het gevoel van nu dan terug te halen. Want nu blijkt wel dat je dat gewoon kan. Zoals we gisteren met een heule hoop mensen al zeiden.
Houden zo!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:20 schreef Qwea het volgende:
Gek is dat, nu helemaaaaaaaal geen paniek.
Daarom: één dag tegelijk. Gisteren haalde je je veel teveel in je hoofd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar nu ga ik morg naar huis![]()
En zit ik niet aan dat kut infuus.
Wat is ie leuk hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |