Ja, weet ik veel, maar je zag zelf wat er gebeurde.quote:
Ik las ooit dat ze ook in Maid in Manhattan zat. Dus ik die hele film zes keer kijken, kon haar niet ontdekken. Weer op imdb gekeken, ja ze moest er echt in zitten.quote:
Omgquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las ooit dat ze ook in Maid in Manhattan zat. Dus ik die hele film zes keer kijken, kon haar niet ontdekken. Weer op imdb gekeken, ja ze moest er echt in zitten.
Wat blijkt nou... in die film slaat de hoofdrolspeler een krant open en daarin staat een foto. En dat is zijDus zo 'speelt' ze ook in die film met Jennifer Lopez. Via een foto.
Ik ga duimen dat de prednoral en de primperid wat gaan doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:08 schreef senesta het volgende:
De eerste keer vanavond wel maar nu niet meer. Ze dronk net wel wat.
Ik geef het doorquote:
Ja! Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Menno is leuker dan haar eigen man
Hahahahaha en dan een stacaravan in tuitjenhornquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
Een kop groter dan haar man
Wel een geweldige trouw-huil-foto zeg
Nohhhhhh, pittig heejquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahahahaha en dan een stacaravan in tuitjenhorn
Ja, en ik snap het wel. Amerika is loeiver.quote:
Hier hoost het!quote:
Moe? Want anders zou ik de luiken nog even open houden.quote:
Beetje. Wilde gaan.snurken, maar de verpleging is traag met reagerenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moe? Want anders zou ik de luiken nog even open houden.
Combobreaker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb net na thuiskomst nog ff de afwas gedaan, eten gemaakt, koffiezetapparaat ontkalkt en stofgezogen en dan ga je ff douchen en ligt je bank alweer onder de kattenharen
Doe mijn huis ook ffquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb net na thuiskomst nog ff de afwas gedaan, eten gemaakt, koffiezetapparaat ontkalkt en stofgezogen en dan ga je ff douchen en ligt je bank alweer onder de kattenharen
Nee dank jequote:
Ooit van "The boy that cried wolf" gehoord?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Qwea het volgende:
Je zal maar dood liggen gaan nu, verpleging komt nie
Wat heb jij een leuk leven!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog 1 dagje werken![]()
En dan weekend![]()
En vannacht mag ik weer in m'n fijne bedje
Kun je nagaan hoe het zou zijn als je thuis was nu.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Qwea het volgende:
Dat het maar lekker daar blijft danquote:
M'n schoonouders kwamen op bezoek vanavondquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat heb jij een leuk leven!![]()
Ga es een andere SC zoeken, hier is de vergaarbak voor ellende.![]()
Ik heb bijna geen ellendequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat heb jij een leuk leven!![]()
Ga es een andere SC zoeken, hier is de vergaarbak voor ellende.![]()
Komen ze echt, like, nooit?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef Qwea het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |