Fuck youquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is daar vast iemand die hem kan afhakken en in de biobak doen.
Geef effe je poot de schuld ja!quote:
Daar heb je nu alleen maar profijt vanquote:
Dat zou hij echt nooit zeggen. Het is namelijk een ontzettende aardige, open ventquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben nu echt bang dat die meneer tegen Elies gaat zeggen 'Oh ja, dat was dat kneusje van de Kalverdijk"
Dat zijn standaard infuusjes, meer om je beter te laten voelen en evt. tekorten aan te vullen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:32 schreef ElisaB het volgende:
Vraagje aan de A-verpleegbeestjes (en aanverwanten): waarom hing er een infuus glucose en nacl?
Ow, enne...:
[..]
Dat zou hij echt nooit zeggen. Het is namelijk een ontzettende aardige, open vent
En je kunt er snel wat medicatie inspuiten als het nodig is. Infuusje zorgt dat de naald mooi open blijft.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zijn standaard infuusjes, meer om je beter te laten voelen en evt. tekorten aan te vullen.
quote:
Dachten we alquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat zijn standaard infuusjes, meer om je beter te laten voelen en evt. tekorten aan te vullen.
Zo'n dun dekbedje is ook zo kaal.quote:
Jouw Mamaaaatje dartelt morgen vast weer gezellig door het wonderschone Broabantquote:
En je betaalt natuurlijk grof geld voor zo'n nachie; dan moet je de klant ook iets extra's gevenquote:
Ik mag het hopen. Ik denk het ook eigenlijk wel. Maar het is confronterend en er borrelen gevoelens en gedachten boven die je voorheen prima veraf kon houden. En het is niet dat ik me zorgen maak. Althans niet buitensporig. Het hangt niet als een grijze wolk boven me.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Jouw Mamaaaatje dartelt morgen vast weer gezellig door het wonderschone Broabant![]()
Vind ik welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:59 schreef Greys het volgende:
Gut, gezellig hebben we het zo he, Elies?
Vraag het eensquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:04 schreef Greys het volgende:
Ik zag het.
Dat doet mijn jeugdtrauma goed![]()
Beetle is met haar voerbak aan het gooien in de keuken.
Zou ze honger hebben?
Wat brokken in de bak gemikt, late night snack, en nu ist goed.quote:
Ik zie het voor mequote:Fritz zat aan de muur geplakt en sindsdien loopt ie het lampje te zoeken
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:07 schreef Greys het volgende:
Wat brokken in de bak gemikt, late night snack, en nu ist goed.
Boor probeert ook die grote brokken te etenDus die geef ik maar wat kattenbrokjes.
De assistente zei nog: bij sommige katten moet je het gedoseerd brengen, want die kunnen wat geobsedeerd raken en gaan dan steeds op zoek naar licht en schaduwen.quote:Ik zie het voor me
Vooral omdat Bietje nog wel een pondje of wat extra zou mogen hebben voor het goeie, geef ik er maar aan toe. Ben al lang blij dat er weer wat goeie brokken in zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is zo schattig. Gewoon niet gaan slapen als je nog wilt eten
Zie, niet alleen mijn B's zijn gestoordquote:De assistente zei nog: bij sommige katten moet je het gedoseerd brengen, want die kunnen wat geobsedeerd raken en gaan dan steeds op zoek naar licht en schaduwen.
Nou, wij hebben er één hoor
En dat het ze goed gaatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:15 schreef Greys het volgende:
Vooral omdat Bietje nog wel een pondje of wat extra zou mogen hebben voor het goeie, geef ik er maar aan toe. Ben al lang blij dat er weer wat goeie brokken in zitten![]()
Ik denk dat ik dat zo toch maar eens moet doenquote:Zie, niet alleen mijn B's zijn gestoord
Ik ga er nu toch maar een tukje tegenaan gooien
Doe je mee?
Hou mekaar goed vast; we hebben windstoten (nou ja, die hadden we).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:18 schreef Greys het volgende:
Jij ook!
Ik ga eerst nog even met La Biet waaien
Maar je mag wel naar huis dus?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:58 schreef Qwea het volgende:
Goed, dat was de arts. Wond ziet er klinisch goed uit. De heeft het weekend zelf dienst op de spoed, dus als er iets is moet ik haar bellen en niet de poli.
Crp/ ontstekingswaardes waren 70onder de 10 is normaal
![]()
Dus
Moet nog bloedprikken en ze zou graag zien dat het onder de 20 zat, maar de wond ziet er klinisch veel beter uit. Dus ik verwacht dat als mijn waardes boven de 20 zijn ik ook mag gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar je mag wel naar huis dus?En wel gelijk bellen deze keer als er wat is hè? Maar we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat het niet meer nodig is
Ja wij ook. Gaat ook niet meer over hierquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is zo schattig. Gewoon niet gaan slapen als je nog wilt eten
[..]
De assistente zei nog: bij sommige katten moet je het gedoseerd brengen, want die kunnen wat geobsedeerd raken en gaan dan steeds op zoek naar licht en schaduwen.
Nou, wij hebben er één hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |