Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Please doquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik ga eens kijken of ik mijn oude foto's kan vinden
Ik snapte al niet wat er gebeurde, of eigenlijk, niet gebeurdequote:Op donderdag 19 januari 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik zat per ongeluk de TT van het vorige deel te wijzigen ipv een nieuwe te openen
Heb ik gister al gedaan (was ophangen danquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Please do![]()
Oh fuck, ik moet nog douchen en was ophangen
Noes!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
Ik heb er al eentje... en dit is dan nog uit mijn beste jonge periode zeg maar
Daarvoor was het nog veel erger...
lollige foto is iets anders dan leuke aantrekkelijke meid hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:03 schreef Cat22 het volgende:
Ben ik nu de enige die dat best een lollige foto vindt?![]()
Maar gelukkig heb je nu wel wat meer spekjes op de botjes. Want je was daar wel akelig dun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zo lillik is ze daar heul niet!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lollige foto is iets anders dan leuke aantrekkelijke meid he
Die foto heb je wel es eerder gepostquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
Dit was op dezelfde dag, hier herken je me mss wat meer
En de linker... voor degenen die me op FB hebben, zie MaudDa's zij dus.
Ik heb geen flauw ideequote:
Vergeet mij nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
Maar die doe ik straks of morgen wel per PM
Want die zijn serieus te erg.
Is het al morgen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
Maar die doe ik straks of morgen wel per PM
Want die zijn serieus te erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 20-01-2012 00:55:27 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
+1quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ík ga nu echt ff turbodouchen.
Waaaaarom faal ik altijd in op tijd op bed gaan als ik nog "eeeeven" op Fok! ga kijken?
En nu is er niet eens een rel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ík ga nu echt ff turbodouchen.
Waaaaarom faal ik altijd in op tijd op bed gaan als ik nog "eeeeven" op Fok! ga kijken?
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:12 schreef Takaiki het volgende:
Valt toch mee Greesje.
Ik heb lillikere foto's van mezelf
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het.![]()
Misschien omdat wij samen onze puberjaren zijn doorgeworsteld.
Nee. Maar dat kan komen omdat ik alle rolluiken dicht heb.quote:
Er ligt toch nog een Q wagenwijd open?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:16 schreef Takaiki het volgende:
Cat, waarom gooi je alles dicht met die pokke-x
Passen?quote:
Er is daar vast iemand die hem kan afhakken en in de biobak doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |