quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Komt dat doordat je diabeet bent dat je aan het infuus moet meteen?
Bij ons wordt pas op de holding (ruimte voor je de ok op gaat) een infuus aangebracht bij zulke operaties.
Ah okquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:40 schreef Bamba het volgende:
[..]. Omdat ik nuchter moet zijn kan het zijn dat m'n suiker te laag wordt, daarom houden ze hem in de gaten en kunnen het via het infuus regelen.
Veel sterkte maandag en hopelijk ben je daarna van de pijn afquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd en ik moet wel om kwart voor 8 binnen zijn. Meteen aan het infuus, maar wel een paar uur wachten
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah okdat maakt het anders. Maar wel vervelend, het wachten tot je eindelijk aan de beurt bent.
Heel veel sterkte maandag!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef Bamba het volgende:
[..]. Ik heb liever dat ik meteen aan de beurt ben, anders word ik steeds nerveuzer
Ik heb gemist waar je voor moet Bamba maar iig heel succes maandag!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef Bamba het volgende:
[..]. Ik heb liever dat ik meteen aan de beurt ben, anders word ik steeds nerveuzer
Jullie ook veel sterktequote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:09 schreef MissBliss het volgende:
Sterkte maandag Bamba!!
En even een algemene knuffel voor iedereen die het kan gebruiken!
We houden van knuffelen, jij ook een knuffel terugquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:09 schreef MissBliss het volgende:
Sterkte maandag Bamba!!
En even een algemene knuffel voor iedereen die het kan gebruiken!
Hè bah dat is vervelend, ik moest even lezen wat het ook weer precies is maar het klinkt als zwaar onaangenaamquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:08 schreef Bamba het volgende:
Dank jullie wel
Maes, ik word (weer) aan endometriose geopereerd. Bij de vorige operatie hebben ze helaas niet alles weggehaald, zodat dat weefsel weer is gaan groeien.
Ja, we hoeven haar niet meer te vermaken en je ziet haar gelijk niet meerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik mis Qwea.Ze heeft ons verlaten voor haar huis.
Het is nationale narigheid-week volgens mijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Bah mijn nichtje is vandaag opgenomen in het z-huis 24uur ter observatie vanwege een virus.
het is wel een z-huis week
Ja, dat ookquote:bamba succes maandag
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is nationale narigheid-week volgens mij
Ik ga me afmelden
Heel veel sterkte
[..]
Ja, dat ook
Echt niet leuk zo'n operatie. Het goede nieuws is: als maak je je zorgen tot je er dood bij neervalt, beter wordt het er niet van. Dus ik hoop dat je de komende dagen de zinnen een beetje kunt verzetten, zodat je toch nog een lekker weekend hebt
Good for you!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:01 schreef Bamba het volgende:
[..]. Ik maak me ook niet erg druk om, ik weet wat voor een operatie het is. Ik zal zondagavond laat wel wat last van kriebels krijgen
. Komt wel goed
Is dat je nichtje wat nog jonger is dan Ean, akelig als zo'n kleintje naar het ZH moet, beterschap voor haarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Bah mijn nichtje is vandaag opgenomen in het z-huis 24uur ter observatie vanwege een virus.
het is wel een z-huis week
bamba succes maandag
Ja wat een ondankbaar secreet eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, we hoeven haar niet meer te vermaken en je ziet haar gelijk niet meer
Denk je echt dat die nu nog in Sneek ligt en dat niet hier had gepost?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja wat een ondankbaar secreet eigenlijk![]()
Zou ze wel thuis zijn of hebben ze haar stiekem gehouden in Sneek![]()
Maar ze heeft ook nog niet gepost dat ze thuis is!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:11 schreef Cat22 het volgende:
Denk je echt dat die nu nog in Sneek ligt en dat niet hier had gepost?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook nog niet gepost dat ze thuis is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |