Volgens mij zijn dat van die testjes waar bloed op moet en die dan binnen een paar minuten aangeven of een kat het heeft of niet, net zoals een zwangerschapstest.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze die uitslag direct joh?Wauw, dat wist ik niet. Gelukkig maar, ik was al bang dat je een spannende week op de uitslag van de leukemie- of aidstest moest wachten!
Had er geen idee van dat ze dat meteen ter plaatse al hebben, die uitslag (die test werd vandaag pas gedaan toch?
of verkeerd begrepen?)
En wat hebben ze nu verder gezegd? Pijnstiller tegen de keelpijn gekregen dus, maar hoe lang mocht je het nog proberen met eten aanbieden zonder dat het echt kwaad kan en dat ze echt MOET gaan eten? Zie dat je haar al dwangvoert, had ik net nog niet gelezen
Oh perfect dat dat bestaat zeg!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat van die testjes waar bloed op moet en die dan binnen een paar minuten aangeven of een kat het heeft of niet, net zoals een zwangerschapstest.
Ik heb dat op Animal planet gezien , zijn toch informatieve programma ''squote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh perfect dat dat bestaat zeg!
Wist het echt niet! Dacht dat je bij zulke testen altijd wel even paar dagen op de uitslag moest wachten.
Dat ik dat dan gemist heb, want ik kijk daar zo ongeveer allesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb dat op Animal planet gezien , zijn toch informatieve programma ''s
Inderdaad! Maar 5 minuten in doodsangst ipv een week.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Met Baloe wisten we het ook binnen 5 minuten.
En daarna moesten de andere katten uiteraard ook; best heel fijn dat je dan zo snel al uitslag hebt
Was iets met een dierenarts in Australie of zoietsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik dat dan gemist heb, want ik kijk daar zo ongeveer alles
Wat Tombo zegt, het lijkt wel een soort zwangerschapstest maar dan met bloed. En een streepje betekend in dit geval dat ze het niet heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze die uitslag direct joh?Wauw, dat wist ik niet. Gelukkig maar, ik was al bang dat je een spannende week op de uitslag van de leukemie- of aidstest moest wachten!
Had er geen idee van dat ze dat meteen ter plaatse al hebben, die uitslag (die test werd vandaag pas gedaan toch?
of verkeerd begrepen?)
En wat hebben ze nu verder gezegd? Pijnstiller tegen de keelpijn gekregen dus, maar hoe lang mocht je het nog proberen met eten aanbieden zonder dat het echt kwaad kan en dat ze echt MOET gaan eten? Zie dat je haar al dwangvoert, had ik net nog niet gelezen
Ja goeie, zat ik ook al aan te denken, laat ze met een cameraatje in d'r keel gaan kijken!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat Tombo zegt, het lijkt wel een soort zwangerschapstest maar dan met bloed. En een streepje betekend in dit geval dat ze het niet heeft.[/quoet]
IndahaMaar echt perfect dat je zo snel de uitslag hebt (en dat de uitslag goed was!
)
En FIP, gaat die test ook zo snel? Of heeft ie daar nog niet op getest of is dat een laatste test die ze pas gaan doen als alle andere dingen uitgesloten zijn?
[quote]Ze moet al echt eten, dus zolang ze niet zelf gaat eten blijf ik haar dwangvoeren. Ik heb met de dierenarts afgesproken dat als het van het weekend niet beter gaat worden ze maandag onder narcose in haar keel gaan kijken.
En daar kan ie zonder narcose niet naar kijken natuurlijk zekerquote:Ik was bang dat er misschien iets van kattengras vast zit achter haar zachte gehemelte. Dat zou ook het slijmerige kotsen verklaren en de keelpijn/ontsteking.
Wij hebben eens een kat gehad die had van dat stugge vijvergras gegeten , daar zitten van die haakjes aan en daardoor kon ze ook niet eten , maar ET komt niet buiten ofwel?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat Tombo zegt, het lijkt wel een soort zwangerschapstest maar dan met bloed. En een streepje betekend in dit geval dat ze het niet heeft.
Ze moet al echt eten, dus zolang ze niet zelf gaat eten blijf ik haar dwangvoeren. Ik heb met de dierenarts afgesproken dat als het van het weekend niet beter gaat worden ze maandag onder narcose in haar keel gaan kijken.
Ik was bang dat er misschien iets van kattengras vast zit achter haar zachte gehemelte. Dat zou ook het slijmerige kotsen verklaren en de keelpijn/ontsteking.
Wordt je hard vanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kutweer daarnet
Woonde ik maar wat dichter bij school
Nee achtertuin normaal maar nu al maanden niet want de achtertuin moet eerst weer Dodge-proofquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij hebben eens een kat gehad die had van dat stugge vijvergras gegeten , daar zitten van die haakjes aan en daardoor kon ze ook niet eten , maar ET komt niet buiten ofwel?
Fijn dat ze naar huis mag en er niets ernstigs aan de hand isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:11 schreef ElisaB het volgende:
MammaB is onderweg naar huis
Fietstest gedaan en ze waren tevreden over de uitslag, longprobleem uitgesloten, pijnstilling erin en de pijn is nu zo goed als weg. Case closed
Yay!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:11 schreef ElisaB het volgende:
Fietstest gedaan en ze waren tevreden over de uitslag, longprobleem uitgesloten, pijnstilling erin en de pijn is nu zo goed als weg. Case closed
Ik mag het hopen, want ik ben er echt ff klaar meequote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef indaha het volgende:
Fijn dat ze naar huis mag en er niets ernstigs aan de hand is, ik hoop dat dit het eerste van het vele goede nieuws is wat je komende tijd mag krijgen
SuperMammaBquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:11 schreef ElisaB het volgende:
Voor vieren mag je het hier nog niet over seks hebben he?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe praat je je vent om om een hond uit t asiel te halen. Heb er een gezien en wil eens gaan kijken. Maar krijg m'n vent niet zover
Duurt nog maar 10 minutenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor vieren mag je het hier nog niet over seks hebben he?
Al geprobeerdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor vieren mag je het hier nog niet over seks hebben he?
Ja, best zielig. Maar gelukkig is er een heel schone taak voor varkentjes met een open ruggetjequote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, best zielig. Maar gelukkig is er een heel schone taak voor varkentjes met een open ruggetje
Zometeen nog eens proberen XD..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook het ehm... hoogtepunt uitgesteld tot 'ie gewoon ja zegt?
Aha. Bij hem werkt het dusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja 't was het idee van mister_d hoor
Staat dat niet op de site? Heb even gekeken bij ons in de buurt, de een vraagt 120 euro, de ander 150 euro.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Wat vragen ze bij asiels nou ongeveer nog voor een hond?
Als m'n suiker goed is in principe niet. Maar vorige keer werd ik al op 8 uur geholpen en nu ben ik pas in de middag aan de beurt, dus misschien wel een nachtje blijven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:31 schreef Rewimo het volgende:
't Is ook niet niks, BambaMoet je in het ziekenhuis blijven na de operatie?
Ai dat is jammer dat je pas 's middags aan de beurt bent. Hopelijk mag je alsnog 's avonds naar huis.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als m'n suiker goed is in principe niet. Maar vorige keer werd ik al op 8 uur geholpen en nu ben ik pas in de middag aan de beurt, dus misschien wel een nachtje blijven.
Idd en ik moet wel om kwart voor 8 binnen zijn. Meteen aan het infuus, maar wel een paar uur wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ai dat is jammer dat je pas 's middags aan de beurt bent. Hopelijk mag je alsnog 's avonds naar huis.
Komt dat doordat je diabeet bent dat je aan het infuus moet meteen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd en ik moet wel om kwart voor 8 binnen zijn. Meteen aan het infuus, maar wel een paar uur wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |