Jij hebt wel echt een klote week zegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:12 schreef ElisaB het volgende:
Mijn collega ligt ook op de hartbewaking sinds gisteren![]()
Mocht iemand in mijn wijde omgeving nog van plan zijn op de hartbewaking te gaan liggen: niet doen, het is vol
Tyfus jantje... kan deze week ook gewoon voorbij zijn alstublieft dankuwel
Heeft ze een lichte vorm van niesziekte misschien? De symptomen lijken aardig op die van de katten hier.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:05 schreef senesta het volgende:
De testen voor aids en leukemie waren negatief. Dat heeft ze niet. De koorts was ook iets zakkende nou alleen nog eten...
Haar keel leek ook nog wat gevoelig dus ze heeft weer een pijnstiller gekregen.
Ze at vanmorgen een lepeltje A/D dus dat bied ik steeds aan. Ik hoop zo toch de stress van dwangvoeren wat te vermijden.
Sorry Q, ik droeftoeter gewoon over jouw goede nieuws heenIk ben heel blij dat je naar huis mag, wat zal Baloe ook blij zijn.
En Elies
We duimen verder maar al fijn dat het geen aids of leukemie isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:05 schreef senesta het volgende:
De testen voor aids en leukemie waren negatief. Dat heeft ze niet. De koorts was ook iets zakkende nou alleen nog eten...
Ze at vanmorgen een lepeltje A/D dus dat bied ik steeds aan. Ik hoop zo toch de stress van dwangvoeren wat te vermijden.
Sorry Q, ik droeftoeter gewoon over jouw goede nieuws heenIk ben heel blij dat je naar huis mag, wat zal Baloe ook blij zijn.
En Elies
Een beetje positiviteit dus. Hoewel het nog steeds niet zo gaat zoals je graag zou willen. Hopelijk snapt ze snel weer dat eten gewoon goed en lekker is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:05 schreef senesta het volgende:
En Elies
Dan krijg je er nog eentje, totdat je er helemaal zat van bentquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je wel; kan het goed gebruiken
Heel fijn dat dat het iig niet isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:05 schreef senesta het volgende:
En Elies
*geeft de labello vast door*quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan krijg je er nog eentje, totdat je er helemaal zat van bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef Croli het volgende:
hallow hallow,
Denk kom ook nog eens even om de hoek kijken.
sollicitaties willen niet echt gunstig uit pakken. Nu was ik van de week gebeld door mn oude teamleider of ik ze even een paar maanden uit de brand wil helpen. Dus dat ga ik dan maar doen. Ben ik tenminste weer uit de WW en kan ik in tussentijd net zo hard op zoek gaan naar iets voor langere tijd.
Jammer dat je sollicitaties niets geworden zijn maar goed dat je nu voor tijdelijk iets gevonden hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef Croli het volgende:
hallow hallow,
Denk kom ook nog eens even om de hoek kijken.
sollicitaties willen niet echt gunstig uit pakken. Nu was ik van de week gebeld door mn oude teamleider of ik ze even een paar maanden uit de brand wil helpen. Dus dat ga ik dan maar doen. Ben ik tenminste weer uit de WW en kan ik in tussentijd net zo hard op zoek gaan naar iets voor langere tijd.
Ow en nog een klein jeej-momentje hier. Sinds een week gebruikt Misty het mandje wat hier al een jaar lang ongebruikt in de kamer stond![]()
Katten en hun ligplaatsen...
Beterschap!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
*ongelovelijke griep heeft*Ik haat dat belabberde gevoel, ben al dagen nergens toe in staat. Even snel een:
- hele grotevoor Elies
- en eenvoor Senesta
- en eenvoor Qwea!
- en eenvoor Bliksem en Joe!
En eenvoor iedereen die het nodig heeft.. (wees gerust ze zijn bacterievrij op zo'n grote afstand).
en nu kruip ik m'n bed weer in..
naja gevonden, ik werd zelf gebeld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Jammer dat je sollicitaties niets geworden zijn maar goed dat je nu voor tijdelijk iets gevonden hebt.![]()
En katten gaan bij voorkeur overal liggen waar je ze liever niet hebt, mandjes worden hier compleet genegeerd
Hebben ze die uitslag direct joh?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:05 schreef senesta het volgende:
Beterschap PBquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
*ongelovelijke griep heeft*Ik haat dat belabberde gevoel, ben al dagen nergens toe in staat. Even snel een:
- hele grotevoor Elies
- en eenvoor Senesta
- en eenvoor Qwea!
- en eenvoor Bliksem en Joe!
En eenvoor iedereen die het nodig heeft.. (wees gerust ze zijn bacterievrij op zo'n grote afstand).
en nu kruip ik m'n bed weer in..
Gelukkig , dat ze weer iets eetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:00 schreef senesta het volgende:
Dwangvoer haar nu en dat gaat wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |