SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
"Kaboutertje" is slimmer?quote:
Cursus "Omgaan met teleurstellingen" nooit gevolgd zeker?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:44 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik heb nu wel zo'n godverdomme schijthekel aan de NS gekregen. Plan je ff om om 2252 je trein te pakken en om 0015 thuis te zijn om nog een redelijke nachtrust te genieten. Sta je uiteindelijk om 0130 voor je voordeur om dat een intercity om 23 uur savonds een kwartier vertraging moest hebben. Stelletje homo's.
Jawel hoor. Maar cursus omgaan met de NS is op ver gevorderde niveau. Daar was ik nog niet aangekomen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Cursus "Omgaan met teleurstellingen" nooit gevolgd zeker?
Heb je dat de NS wel laten weten dan? Want jouw ervaring van net klinkt als een het praktijkdeel van die cursus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:49 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar cursus omgaan met de NS is op ver gevorderde niveau. Daar was ik nog niet aangekomen.
Stoppen met typen en doorzuipen dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:59 schreef jankaas020 het volgende:
Dat klinkt niet zoveel, maar de complete zuiptijd is maar 30 minuten...
Goed te doen dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 02:06 schreef jankaas020 het volgende:
Dat gaat heel goed tegelijkertijd.![]()
Alleen de hotelbar is tot 0030 open, en wij werken tot 0000. Afgelopen dagen gelukkig al om 2330 gestopt zodat we nog ff aan de bar konden zitten. En op de kamer hebben ba met extragratis-werf-cola.
Ja dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het is maar goed voor jou dat er geen stukje begrijpend lezen in zit.
Wat jij wil Rave....quote:
Een goedemorgen leek mij wel op z'n plaats.quote:Ninja-editten daarintegen!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:15 schreef Rave_NL het volgende:
Ach, wat kan mij het ook verdommen..
Goeiemeurge..
Hoezo een helm? We hebben een baret..quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hebben jullie al nieuws gehad over de nieuwe helmen?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoezo een helm? We hebben een baret..
De hegemonie van de CLAS eindelijk doorbroken? Lijkt me focking strong..quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..].
Volgens de praat bij de koffie automaat zijn jullie de eerste die de nieuwe NL helm gaan krijgen.
Vandaar ook mijn vraag.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De hegemonie van de CLAS eindelijk doorbroken? Lijkt me focking strong..
Wij krijgen allemaal een nieuwe helm. Scheelt zo'n 600 gram in gewicht en is modulair.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:34 schreef hoogvlieger het volgende:
Kregen ze pijn in de nek ofso die mariniers omdat ze een nieuwe helm moeten hebben?
mkay naja 600 gram minder is best wel nice ja. Maar wat houdt dat modulair bij de helm in? Dat je er allemaal opzetstukjes op kan zetten ofso?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij krijgen allemaal een nieuwe helm. Scheelt zo'n 600 gram in gewicht en is modulair.
Wannabe Trekkiequote:
Correct. Ik laat het liever doen.quote:
Ik weet niet wat je tracht te bereiken maar je faalt behoorlijk..quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:34 schreef hoogvlieger het volgende:
Kregen ze pijn in de nek ofso die mariniers omdat ze een nieuwe helm moeten hebben?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:45 schreef EllaN het volgende:
Die gelijkenis is expres, zodat de aaibaarheidsfactor omhoog gaat en niemand meer op onze lieve dames en heren kan schieten.
Tip: Als je eerst 10 minuten op je hand gaat zitten, dan lijkt het net alsof een ander het voor je doet!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Ik laat het liever doen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:23 schreef hcwp het volgende:
Haha, dat ding is echt te gay voor woorden... Alleen niv. 3 heeft nog een baasheids-factor. Voor de verandering ben ik dan maar blij dat wij bij de natres nooit nieuwe zooi krijgen
Omdat ik het ding rammend lelijk vind? Of omdat ik zeg het niet erg te vinden dat wij als natres die unit niet krijgen?quote:
Wat heb je tot nu toe dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, onze onderneming is een feit
De vacantie is geboekt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Fles bubbels staat in de koelkastquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:07 schreef EllaN het volgende:
Mooi!
Eerste rondje van het huis toch. Kom maar door met dat lekkers.
2 geregistreerde domeinnamen, plus geregistreerde handelsnamen, KvK nummer en BTW nummer.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2 geregistreerde domeinnamen, plus geregistreerde handelsnamen, KvK nummer en BTW nummer.
Nu verder bouwen.
Gefeliciteerd, ik neem aan dat het een internetwinkeltje is met etenswaren producten?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2 geregistreerde domeinnamen, plus geregistreerde handelsnamen, KvK nummer en BTW nummer.
Nu verder bouwen.
Yep, UK vreten en seasonal items.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik neem aan dat het een internetwinkeltje is met etenswaren producten?
We hadden hier een flesje Worcestershire sauce gehaald, dat smaakte ook erg goed over de Belgische frieten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, UK vreten en seasonal items.
Moet je eens malt vinegar erover heen doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:33 schreef Clan het volgende:
[..]
We hadden hier een flesje Worcestershire sauce gehaald, dat smaakte ook erg goed over de Belgische frieten.
Dat is malt vinegarquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je eens malt vinegar erover heen doen
Ingredienten: Moutazijnquote:
Of omdat de balistiche eigenschappen van de huidige een beetje achterlopen op het huidige aanbod.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:34 schreef hoogvlieger het volgende:
Maar hij is wel lelijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:36 schreef demspec het volgende:
[..]
Of omdat de balistiche eigenschappen van de huidige een beetje achterlopen op het huidige aanbod.
Die butsen ketsen alles in de vetpan. Zelfs brood. Brown-sauce is dan wel weer goed te doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, UK vreten en seasonal items.
Dan nog denk ik niet dat een helm het fashionstatement van 2012 wordquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:40 schreef demspec het volgende:
[..]
Die oude helm en die concept-helm zijn allebei lelijk. Doe maar een rabintex.
Congratz ! Wat ging je ook al weer ondernemen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
De eerste keer dat ik met mijn helm op de kroeg in duik en daarna niet neuk moet ik nog meemaken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan nog denk ik niet dat een helm het fashionstatement van 2012 word
Idem dito.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:25 schreef demspec het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik met mijn helm op de kroeg in duik en daarna niet neuk moet ik nog meemaken.
Gefeliciteerd, je hebt een VOF.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:21 schreef Lotusss het volgende:
Zo, fles bubbels is open gegaan... toch wel spannend om echt een handtekening te zetten bij de KvK!
Nope. Eenmanszaak.quote:
Wat moet jij dan ook met 2 banenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:41 schreef Pumatje het volgende:
Faillisement aanvragen is makkelijker hoor
pas nog moeten doen, heb geen tijd en geen geld voor onderneming met 2 banen en een studie..:(
Fixed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef Pumatje het volgende:
Mag morgen een geridderde adjudant interviewen.. maar jou dag is kutter
Gewoon niet proberen ookquote:
Dat mag niet van de, o.a door jou gekozen regering. Uitbesteding van oefeningen kost geld. En blijkbaar heeft Nederland dat niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:53 schreef Kirov het volgende:
Ga eens ergens anders vliegen met jullie straaljagers
De paarden van de buren slaan al op hol
Ja maar deze vlogen wel heel erg laag, doe dat dan lekker boven die stink randstadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat mag niet van de, o.a door jou gekozen regering. Uitbesteding van oefeningen kost geld. En blijkbaar heeft Nederland dat niet.
Zeggen dat je drank op hebt en niet meer mag rijdenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:04 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD, ben ik eens vroeg thuis van werk belt mijn chef me op. 2 mensen zijn uitgevallen ivm ziekte![]()
(mietjes)
Kan ik weer opdraven in Leerdam om 16:45.
Zat net aan een welverdiend biertje
ik ga wel weer over aan de koffie, zo plichtsgetrouw ben ik dan ook weerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:05 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zeggen dat je drank op hebt en niet meer mag rijden
Dat dus. Anders moet je zeuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:05 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zeggen dat je drank op hebt en niet meer mag rijden
Ach, het zijn wel weer extra uren natuurlijkquote:
Yep, niet mauwen dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, het zijn wel weer extra uren natuurlijk
Kunnen we goed gebruiken dat geld voor het bedrijfje welke we gaan opzetten
Ik mauw ook niet. Maar kan ik wel 2 keer op en neer rijdenquote:
Dat is mauwen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik mauw ook niet. Maar kan ik wel 2 keer op en neer rijden
Lul.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
En het is verjaardag van moeder van Lotusss, daar zouden we heengaan na haar bezoekje aan dokter. Moet eerste nu dus afzeggen.
Yep.quote:
Kom je weer goed vanaf dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
En het is verjaardag van moeder van Lotusss, daar zouden we heengaan na haar bezoekje aan dokter. Moet eerste nu dus afzeggen.
ER kennende baalt hij daar best van.quote:
quote:
Ik baal er een beetje vanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ER kennende baalt hij daar best van.
Wat is wat?quote:
Natuur: 8quote:
De Londense metro? Prachtige flora&fauna.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:25 schreef Sloggi het volgende:
Plekken die qua natuur beter zijn in Engeland/Wales? De Cambrian Mountains waarschijnlijk, maar verder...?
De ferry terug naar Hoek van Holland.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:25 schreef Sloggi het volgende:
Plekken die qua natuur beter zijn in Engeland/Wales? De Cambrian Mountains waarschijnlijk, maar verder...?
Dartmore http://en.wikipedia.org/wiki/Dartmoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:25 schreef Sloggi het volgende:
Legendarisch! Met een heel bataljon jan kaas de verblijven overnemen. Jammer van de 2 can rule.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De ferry terug naar Hoek van Holland.
Die was naar IJmuiden..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:38 schreef demspec het volgende:
[..]
Legendarisch! Met een heel bataljon jan kaas de verblijven overnemen. Jammer van de 2 can rule.
Dat was het turfgebied van Engeland. Er is iemand die ooit handgeschreven boekjes heeft geschreven over de wandelgebieden in het Lake district;quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:25 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er goed uit, vooral Lake District.
Daar stond eerst toch geen verblijven?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:38 schreef demspec het volgende:
[..]
Legendarisch! Met een heel bataljon jan kaas de verblijven overnemen. Jammer van de 2 can rule.
klopt, maar ook in het weekend dient er afgestompt geluld te worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Daar stond eerst toch geen verblijven?
Die 2can rule is bijzonder gemakkelijk te omzeilenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:51 schreef demspec het volgende:
[..]
Scherp. Ik wist ondanks die 2can rule niet meer waar we zijn aangekomen.
Maar moet je dat willen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die 2can rule is bijzonder gemakkelijk te omzeilen
Wel redelijk ok... bijna hersteld, 80% nu.quote:
Prijs PP, ruimte PP?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:15 schreef hoogvlieger het volgende:
Gaat wel prima eigenlijk. Bezig heden voor t huusje lopen wat stroever dan gehoopt, en een maat heeft afgehaakt. Maar gelukkig nog 2 weken vrij dus dan alle tijd om ons daar mee bezig te houden.
Zijn nog bezig met wat onderhandelingen, maar zal zo rond de 320pp komen. Daarvoor hebben we dan echt een enorme woonkamer/keuken (+-40m2), 3 slaapkamers (26/12/10m2), waar de grote dus in 2 gesplitst word dmv inbouwgipsmuur, en een ruime zolder als slaapkamer. Verder nog een dakterras van zo'n 50m2. Verder 2 wc's en 1 douche, en wat losse opslaghokken. En keuken heeft al ingebouwde koelkast, vaatwasser en oven. En Haarlemmerstraat dus toplocatie. 1 minuut lopen van de AH.quote:
Tussen willen en kunnen zit 1 groot verschilquote:
Geen hele gekke prijzen, maar de haarlemmer een toplocatie noemenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zijn nog bezig met wat onderhandelingen, maar zal zo rond de 320pp komen. Daarvoor hebben we dan echt een enorme woonkamer/keuken (+-40m2), 3 slaapkamers (26/12/10m2), waar de grote dus in 2 gesplitst word dmv inbouwgipsmuur, en een ruime zolder als slaapkamer. Verder nog een dakterras van zo'n 50m2. Verder 2 wc's en 1 douche, en wat losse opslaghokken. En keuken heeft al ingebouwde koelkast, vaatwasser en oven. En Haarlemmerstraat dus toplocatie. 1 minuut lopen van de AH.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Rillingen krijg ik ervan, zo mooi gezongen!
Bij grote uitzondering heeft ER toestemming gehad om deze nu te posten.quote:
Je leest het toch? Is 1 minuut van de Appie vandaan..... Jeweettog?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen hele gekke prijzen, maar de haarlemmer een toplocatie noemen![]()
Binnenstad leiden is altijd 1 minuut van da appie vandaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je leest het toch? Is 1 minuut van de Appie vandaan..... Jeweettog?
Ja, maar niet met expliciete toestemming van een DEF-modquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef EllaN het volgende:
Grote uitzondering? Hij post hier nog heel vaak linkjes hoor.
deze niet:quote:
Ok.. Ik snap de regeling niet echt dan denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, maar niet met expliciete toestemming van een DEF-mod
Ja, of jij wil het verpesten voor de rest. Puike mentaliteit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tussen willen en kunnen zit 1 groot verschil![]()
Ik wil, of ik kan. Up to you to deal with it
Niks met mentaliteit te maken, meer met overleven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, of jij wil het verpesten voor de rest. Puike mentaliteit.
Kijk, wij wilden gewoon perse binnen de singels zitten. Huizen buiten de singels daar vinden wij wat van. Haarlemmer is gewoon een prachtstraat om te zitten. We zitten niet in het alledrukste gedeelte dus dat scheelt ook wel. Toch alle voorzieningen op kruipafstand.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen hele gekke prijzen, maar de haarlemmer een toplocatie noemen![]()
Ik zit ook maar te dollen, maar verwacht niet dat het daar rustig is na twaalvenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kijk, wij wilden gewoon perse binnen de singels zitten. Huizen buiten de singels daar vinden wij wat van. Haarlemmer is gewoon een prachtstraat om te zitten. We zitten niet in het alledrukste gedeelte dus dat scheelt ook wel. Toch alle voorzieningen op kruipafstand.
quote:
Dat lijkt me duidelijk. Maar ik heb in het verleden wel eens een iets andere uitleg gezien van de "2 can rule" op de grijze cafe's.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:22 schreef Rave_NL het volgende:
Ja, of jij wil het verpesten voor de rest. Puike mentaliteit.
Onderschijdt dat niet:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:28 schreef hoogvlieger het volgende:
De Achterhoekse Afscheidings Partij
whahahaha. Dat word wat.
Lul toch niet zo stom man.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks met mentaliteit te maken, meer met overleven.
Ik vraag mij altijd af in welke staat ze zijn als ze die onzin op papier zetten...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:26 schreef hoogvlieger het volgende:
Ah leuk. Nieuwe ACT/BCT voor volgende week gekregen
Achterhoekse Boeren Militiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:33 schreef Schild het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af in welke staat ze zijn als ze die onzin op papier zetten...![]()
En jij kan het weten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Lul toch niet zo stom man.
Two can rule is two can rule.
Ook al is er meer beschikbaar, op basis van goed vertrouwen wordt niet elk blikje geteld, want je weet dat het bij two cans blijven.
Want als het dan uitkomt dan is het einde two cans, en dan niet een avond, of een oefening, maar net zolang tot het vertrouwen genoeg hersteld is dat ze denken dat je met de focking verantwoordelijkheid van zelfbeheersing om kan gaan.
En als jij denkt dat je recht hebt op meer, omdat je dat wil en omdat je dat kan, dan moet je dat toch lekker doen.
En als het uitkomt, en zulke dingen komen altijd uit, maak je vrienden.
Overleven.. Pff.. Eerder een kutmentaliteit en een algeheel gebrek aan respect en discipline.
Ik ook hoor. En dan niet eens aan boord.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Maar ik heb in het verleden wel eens een iets andere uitleg gezien van de "2 can rule" op de grijze cafe's.
Zo is het gewoon in de praktijk. Je kunt lullen wat je wilt, maar dat 2 can Rule gebeuren werkt in de praktijk niet. Geloof me.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je die indruk blijft wekken wil ik het niet eens weten.
Bij ons wordt er in de praktijk zo mee omgegaan dat iemand best 3,4 of 5 mag drinken maar gewoon aanspreekbaar dient te blijven, dus niet ergens half dronken over de bar heen hangt. Want dan is het gewoon afgelopen en wordt de hele zooi droog gelegd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En dan niet eens aan boord.
Maar in de meeste gevallen is het dan te danken aan een gallon die er wel mee dacht weg te komen en zo de deur wagenwijd openzet.
Gast, ik zie het 4 jaar lang goed gaan, paar uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo is het gewoon in de praktijk. Je kunt lullen wat je wilt, maar dat 2 can Rule gebeuren werkt in de praktijk niet. Geloof me.
Wat denk je van een weekje ban?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:44 schreef Lotusss het volgende:
M.k. heeft gelijk. Je hebt nota bene je eigen topic. Anders verplicht seks vanavond!!!!!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gast, ik zie het 4 jaar lang goed gaan, paar uitzonderingen daargelaten.
En jou geloven? Met klu en lmb als referentie zeker? Vind je het gek dat je het nooit hebt zien werken..
Ditquote:
In strijd met de "ER mag geen video's posten buiten zijn eigen topic"regelquote:
Dude, je bent dan wel mijn mate, maar gaarne geen YouTube filmpjes meer posten graag! Anderen hier hebben er echt last van.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Nee, Mariniers dan, misdragingen in het noorden van Noorwegen/Zweden
Nergens staat geschreven in de algemene voorwaarden dat er hier geen joetjoep films hier gepost mogen worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:49 schreef m.k het volgende:
[..]
In strijd met de "ER mag geen video's posten buiten zijn eigen topic"regel
Puber.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nergens staat geschreven in de algemene voorwaarden dat er hier geen joetjoep films hier gepost mogen worden.
Dat is niet mijn probleem, eerder hun probleemquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dyde, je bent dan wel mijn mate, maar gaarne geen YouTube filmpjes meer posten graag! Anderen hier hebben er echt last van.
Weet je ook meteen waarom ik geen moeder wil worden. Heb al een pleegkindquote:
Kind?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet je ook meteen waarom ik geen moeder wil worden. Heb al een pleegkind
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet je ook meteen waarom ik geen moeder wil worden. Heb al een pleegkind
Het heet You Tube en jij mag er niks van postenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nergens staat geschreven in de algemene voorwaarden dat er hier geen joetjoep films hier gepost mogen worden.
Beter: Niks van spammen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Het heet You Tube en jij mag er niks van posten
Afgezien van het tankstationincident ben ik benieuwd waar jij denkt waar de schuld ligt. Of wil je het ook over de misdragingen van de KCT in Zwitserland?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Nee, Mariniers dan, misdragingen in het noorden van Noorwegen/Zweden
Nou, laat de nachtrel maar starten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:57 schreef Lotusss het volgende:
Tijd dat ik mijn tablet uitzet en dat ik moet gaan slapen geloof ik...
Truste iedereen.
Dus ook de marnier, noch commando is zonder zonde. Laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Afgezien van het tankstationincident ben ik benieuwd waar jij denkt waar de schuld ligt. Of wil je het ook over de misdragingen van de KCT in Zwitserland?
De commando is alleen vrijgesproken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus ook de marnier, noch commando is zonder zonde. Laten we het daar op houden
Het KCTquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Afgezien van het tankstationincident ben ik benieuwd waar jij denkt waar de schuld ligt. Of wil je het ook over de misdragingen van de KCT in Zwitserland?
Mooi, als dat afgesloten is kunnen we weer terug naar de two can rule.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus ook de marnier, noch commando is zonder zonde. Laten we het daar op houden
De commando was tijdens dat grootschalige incident wel zonder zonde. Immers ze zijn vrijgesprokenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mooi, als dat afgesloten is kunnen we weer terug naar de two can rule.
Dus je houdt je er niet aan 'omdat het toch niet werkt', en het werkt niet omdat er niet aangehouden wordt.. Mooie cirkelredenatie.
Tegen bijna al die zaken in het noorden is het nooit tot een rechtszaak gekomen, omdat direct al iets minder zwart/wit bleek te liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef Esses het volgende:
[..]
De commando was tijdens dat grootschalige incident wel zonder zonde. Immers hij is vrigjesproken
Ach, militairen zijn ook niet altijd de dader hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tegen bijna al die zaken in het noorden is het nooit tot een rechtszaak gekomen, omdat direct al iets minder zwart/wit bleek te liggen.
Met Zweden als mooi voorbeeld. Schande, schande en nog eens schande tot bleek dat het de grootste raddraaiers van lapland bleken te zijn, en toen opeens niets meer..
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:23 schreef AchJa het volgende:
Jeuh!!! Het is de schuld van de EOD!!!![]()
EOD'ers zwaargewond door explosief flitspaal
![]()
![]()
benen zo hoog ziet er ook niet uitquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:49 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Zaterdag 21 januari: Omdat de Indiase Luchtmacht zijn diamanten jubileum viert, doet het personeel de Air Warrior oefening op een vliegveld in Hyderabad. Helemaal gelijk gaat het niet.
[ afbeelding ]
Hij had beschermde kleding om zijn hand uit gedaan. Hoe kan hijz ijn hand anders verliezen. Sinds wanneer is een latex handschoen beschermende kleding tegen een bom?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:23 schreef AchJa het volgende:
Jeuh!!! Het is de schuld van de EOD!!!![]()
EOD'ers zwaargewond door explosief flitspaal
![]()
![]()
Mailtje sturen, assortiment vragen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Pfff, ook een sinecure, suppliers benaderen
Reeds gedaan, 4 suppliers een mail gestuurd. Van 1 al antwoordquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Mailtje sturen, assortiment vragen.
dat zijn groothandels in de UKquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:16 schreef hoogvlieger het volgende:
Zijn dat dan groothandels ala Macro of kleine importeurs in Nederland?
Maar moet je dan zelf voor transport naar NL zorgen of word dat gedaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat zijn groothandels in de UK
Gewoon importeren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Maar moet je dan zelf voor transport naar NL zorgen of word dat gedaan?
Makro wil ik niet echt een groothandel noemenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:16 schreef hoogvlieger het volgende:
Zijn dat dan groothandels ala Macro of kleine importeurs in Nederland?
Toen de KMar het doel van haar oprichting nog had. Ipv. wat het nu is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:22 schreef Clan het volgende:
Een film met veel Marechaussee vertoon toen de Kmar nog meer Rijkspolitie was;
In eerste instantie lijkt het ons makkelijker als het bezorgd wordtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Maar moet je dan zelf voor transport naar NL zorgen of word dat gedaan?
Want?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Makro wil ik niet echt een groothandel noemen
Die hebben producten die over zoveel verkoopschakels zijn gegaan dat het per saldo niet eens zoveel goedkoper is.quote:
Buiten dat, bij de Makro of Sligro verkopen ze geen typische Engelse productenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die hebben producten die over zoveel verkoopschakels zijn gegaan dat het per saldo niet eens zoveel goedkoper is.
Doen we zelfquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:36 schreef Thaboel het volgende:
Hoe ga je de kwaliteitscontrole doen?
Nee, de producten die we kopen zijn al goedgekeurd door de waren-autoriteiten. Dat moet ook wel als je food products online aanbied.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:36 schreef Thaboel het volgende:
Hoe ga je de kwaliteitscontrole doen?
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:00 schreef Braamyo het volgende:
@ Sam... dat is best een goeie tijd, lekker bezig hoor
Klopt, gewoon hard lopen is een erg slechte training (ik deed het ook altijd). Jezelf inhouden en lopen op een tempo dat goed / acceptabel voelt is veel beter voor je lichaam en voor je conditie. Het zit iets ingewikkelder in elkaar als je écht resultaat wil boeken, maar daar kun je vast mooie schema's voor vinden.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:27 schreef m.k het volgende:
Ik ben na een tijd gewoon lange afstanden (10-16 km) gaan lopen zonder de tijd bij te houden. Dan ga je wat meer letten op hoe je loopt en hoe je je voelt. Toen een paar maanden later een cooper gedaan en mijn record verpletterd. Daarvoor deed ik ook steeds 5-7 km zo snel mogelijk maar boekte daar niet echt resultaat mee.
Ja of gewoon lekker op je gevoel lopen maar wel langere afstanden op een vol te houden tempo.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, gewoon hard lopen is een erg slechte training (ik deed het ook altijd). Jezelf inhouden en lopen op een tempo dat goed / acceptabel voelt is veel beter voor je lichaam en voor je conditie. Het zit iets ingewikkelder in elkaar als je écht resultaat wil boeken, maar daar kun je vast mooie schema's voor vinden.
Heb mogen ervaren hoe zwaar dat is. 3km snelwandelen was voor mij zwaarder dan 16 hardlopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Of jullie gaan allemaal snelwandelen
Ik geloof je gelijk, maar het ziet er wel erg flikkerig uitquote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef m.k het volgende:
Heb mogen ervaren hoe zwaar dat is. 3km snelwandelen was voor mij zwaarder dan 16 hardlopen.
Ik heb het ook niet over de TV versie, dat is helemaal leipquote:Op zondag 22 januari 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk, maar het ziet er wel erg flikkerig uit
TV versie?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de TV versie, dat is helemaal leip
Aan snelwandelen zijn strikte regels verbonden.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef m.k het volgende:
Er is een verschil tussen het snelwandelen wat je ziet in de wedstrijden op TV en gewoon zo snel mogelijk wandelen
is fokkin gayquote:Op zondag 22 januari 2012 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aan snelwandelen zijn strikte regels verbonden.
Dat het echt flikkerig is moge duidelijk zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:10 schreef Pumatje het volgende:
[..]
is fokkin gay
malcolm in the middle spot hier echt perfect mee!
Of ik zie het gewoon niet, maar laat mij ook ff lachen... Dus wat zie ik niet wat jij wel ziet?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:29 schreef Pumatje het volgende:
Jongens over het filmpje luchtmobiel..
Het ligt vast ook aan de alcohol maar ik kon mijn lach echt niet inhouden @ 7:26
zit de kazerne daarzo dicht bij de macdonalds?
Ik zie nog steeds niet waarom je nou moest lachen... Ken je die jongen? Ik zal hem een x meenemen als ik een bakkie bij je op de Sie Comm in Oirschot kom doen... Kun je ff bijbabbelen met deze reuze-aardige Grenadier van 98 kilo aan spieren. Iig geen grammetje vet aan deze MMA-vechter...quote:Op zondag 22 januari 2012 18:45 schreef Pumatje het volgende:
die ietswat bollere antilliaanse jongen
Nicequote:Op zondag 22 januari 2012 19:54 schreef leovanw het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet waarom je nou moest lachen... Ken je die jongen? Ik zal hem een x meenemen als ik een bakkie bij je op de Sie Comm in Oirschot kom doen... Kun je ff bijbabbelen met deze reuze-aardige Grenadier van 98 kilo aan spieren. Iig geen grammetje vet aan deze MMA-vechter...
Kan hij een MMA vechter zijn. Maar het is wel lachwekkend zoals dat gezegd word :pquote:Op zondag 22 januari 2012 19:54 schreef leovanw het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet waarom je nou moest lachen... Ken je die jongen? Ik zal hem een x meenemen als ik een bakkie bij je op de Sie Comm in Oirschot kom doen... Kun je ff bijbabbelen met deze reuze-aardige Grenadier van 98 kilo aan spieren. Iig geen grammetje vet aan deze MMA-vechter...
True, maar ik heb het ook niet over die opmerkingen. Ik heb het over wat hij zegtquote:Op zondag 22 januari 2012 21:03 schreef leovanw het volgende:
imo sloeg het in eerste instantie meer op 'iet wat bollere' en 'McD' dan zijn uitspraak...maar ik kan natuurlijk de plank volledig misslaan in dit geval... net als anderen dat ook kunnen bij een eerste indruk...
Idd, drank maakt meer ***** dan je lief is...quote:Op zondag 22 januari 2012 21:16 schreef Pumatje het volgende:
ja dat is dus idd het grappige![]()
Ineens zo'n knuffelbare plop antilliaan die betrapt lijkt te zijn op het leegeten van een wintervoorraad Roti draait zich om en zegt dan heb jij het in je![]()
hardstikke gaaf , enne laat die knaap maar mooi bij LMB ik geloof het wel
Ik zag ook alleen het blikje Beer van de Euroshopperquote:Op zondag 22 januari 2012 23:14 schreef Pumatje het volgende:
hahaha
er staat het logo van 1e Tankpeloton op van 11 Henk
Dinsdag tentamen Energieconversie en de rest van de week vrijquote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef EllaN het volgende:
En wat staat er deze week allemaal op de planning?
En nu heeft een of andere rappert het aan terwijl hij uitlegt dat hij niet kan 'shinen' als hij 'dirty' is... hij zal wel weinig geshined hebben in zijn tijd bij def danquote:
Ehm, van dit jaar al wel en ze bevallen me wel goedquote:Op maandag 23 januari 2012 00:01 schreef EllaN het volgende:
Nice! Even knallen nog dan. Heb je al meer resultaten terug?
Tot nu toe ook goed. Moet er nog 2 terug krijgen. Hopelijk gebeurt dat deze week.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ehm, van dit jaar al wel en ze bevallen me wel goed.
Maar niet echt specifiek van een tentamenweek ofzo. Bij mijn opleiding (biologie) hebben we meestal niet echt tentamenweken. We hebben ook redelijk weinig vakken tegelijkertijd, hoogstens 3 of 4 per periode ofzo (wel erg veel contacturen). Tot nu toe hebben we eigenlijk alleen nog maximaal 2 of 3 tentamens verspreid over 2 weken gehad. Vind ik opzich niet erg.
Hoe staat het er bij jou voor dan?
Ah, mooizo. Hopen op goed resultaat danquote:Op maandag 23 januari 2012 00:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Tot nu toe ook goed. Moet er nog 2 terug krijgen. Hopelijk gebeurt dat deze week.
Hehe, mooie foto's.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:09 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal uit 1 van de bladen "signaal"die ik hier heb liggen ( Nederlandse bladen ten tijde van wo2 van NSB invloed , waren in elk As land verspreid in de taal van de streek )
EENSquote:Op maandag 23 januari 2012 00:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, mooizo. Hopen op goed resultaat dan.
Maar ik ga maar is pitten, morgen lekker de hele dag weer leren. Trusten.
[..]
Hehe, mooie foto's.
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:09 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal uit 1 van de bladen "signaal"die ik hier heb liggen ( Nederlandse bladen ten tijde van wo2 van NSB invloed , waren in elk As land verspreid in de taal van de streek )
'Mooi' om te zien.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef Pumatje het volgende:
Deze is pas fantastisch!
Dit is een signaal uitgave ( eind 1941 )
Een tijd waar het de Duitschers volop goed ging., Minsk, Smolensk,Kiev, Odessa, alles viel voor de Duitsers! Enkel nog naar Moskou!
Toen kwam deze uitgave uit! Ze waren er zo van overtuigt dat ze zouden winnen dat ze al een "wat als" scenario hadden bedacht
[ afbeelding ]
Vanmiddag mijn paper over interventie in Bosnie-Herzegovina inleveren. Daarna nog even kniebeschermers en bivakmuts bij de dump halen en dan weer naar huis. Slapen, eten, en nog meer slapen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef EllaN het volgende:
En wat staat er deze week allemaal op de planning?
U gaat een overval plegen?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vanmiddag mijn paper over interventie in Bosnie-Herzegovina inleveren. Daarna nog even kniebeschermers en bivakmuts bij de dump halen en dan weer naar huis. Slapen, eten, en nog meer slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |