Buiten dat, bij de Makro of Sligro verkopen ze geen typische Engelse productenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die hebben producten die over zoveel verkoopschakels zijn gegaan dat het per saldo niet eens zoveel goedkoper is.
Doen we zelfquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:36 schreef Thaboel het volgende:
Hoe ga je de kwaliteitscontrole doen?
Nee, de producten die we kopen zijn al goedgekeurd door de waren-autoriteiten. Dat moet ook wel als je food products online aanbied.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:36 schreef Thaboel het volgende:
Hoe ga je de kwaliteitscontrole doen?
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:00 schreef Braamyo het volgende:
@ Sam... dat is best een goeie tijd, lekker bezig hoor
Klopt, gewoon hard lopen is een erg slechte training (ik deed het ook altijd). Jezelf inhouden en lopen op een tempo dat goed / acceptabel voelt is veel beter voor je lichaam en voor je conditie. Het zit iets ingewikkelder in elkaar als je écht resultaat wil boeken, maar daar kun je vast mooie schema's voor vinden.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:27 schreef m.k het volgende:
Ik ben na een tijd gewoon lange afstanden (10-16 km) gaan lopen zonder de tijd bij te houden. Dan ga je wat meer letten op hoe je loopt en hoe je je voelt. Toen een paar maanden later een cooper gedaan en mijn record verpletterd. Daarvoor deed ik ook steeds 5-7 km zo snel mogelijk maar boekte daar niet echt resultaat mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |