Gast, ik zie het 4 jaar lang goed gaan, paar uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo is het gewoon in de praktijk. Je kunt lullen wat je wilt, maar dat 2 can Rule gebeuren werkt in de praktijk niet. Geloof me.
Wat denk je van een weekje ban?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:44 schreef Lotusss het volgende:
M.k. heeft gelijk. Je hebt nota bene je eigen topic. Anders verplicht seks vanavond!!!!!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gast, ik zie het 4 jaar lang goed gaan, paar uitzonderingen daargelaten.
En jou geloven? Met klu en lmb als referentie zeker? Vind je het gek dat je het nooit hebt zien werken..
Ditquote:
In strijd met de "ER mag geen video's posten buiten zijn eigen topic"regelquote:
Dude, je bent dan wel mijn mate, maar gaarne geen YouTube filmpjes meer posten graag! Anderen hier hebben er echt last van.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Nee, Mariniers dan, misdragingen in het noorden van Noorwegen/Zweden
Nergens staat geschreven in de algemene voorwaarden dat er hier geen joetjoep films hier gepost mogen worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:49 schreef m.k het volgende:
[..]
In strijd met de "ER mag geen video's posten buiten zijn eigen topic"regel
Puber.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nergens staat geschreven in de algemene voorwaarden dat er hier geen joetjoep films hier gepost mogen worden.
Dat is niet mijn probleem, eerder hun probleemquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dyde, je bent dan wel mijn mate, maar gaarne geen YouTube filmpjes meer posten graag! Anderen hier hebben er echt last van.
Weet je ook meteen waarom ik geen moeder wil worden. Heb al een pleegkindquote:
Kind?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet je ook meteen waarom ik geen moeder wil worden. Heb al een pleegkind
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet je ook meteen waarom ik geen moeder wil worden. Heb al een pleegkind
Het heet You Tube en jij mag er niks van postenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nergens staat geschreven in de algemene voorwaarden dat er hier geen joetjoep films hier gepost mogen worden.
Beter: Niks van spammen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Het heet You Tube en jij mag er niks van posten
Afgezien van het tankstationincident ben ik benieuwd waar jij denkt waar de schuld ligt. Of wil je het ook over de misdragingen van de KCT in Zwitserland?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Nee, Mariniers dan, misdragingen in het noorden van Noorwegen/Zweden
Nou, laat de nachtrel maar starten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:57 schreef Lotusss het volgende:
Tijd dat ik mijn tablet uitzet en dat ik moet gaan slapen geloof ik...
Truste iedereen.
Dus ook de marnier, noch commando is zonder zonde. Laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Afgezien van het tankstationincident ben ik benieuwd waar jij denkt waar de schuld ligt. Of wil je het ook over de misdragingen van de KCT in Zwitserland?
De commando is alleen vrijgesproken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus ook de marnier, noch commando is zonder zonde. Laten we het daar op houden
Het KCTquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Afgezien van het tankstationincident ben ik benieuwd waar jij denkt waar de schuld ligt. Of wil je het ook over de misdragingen van de KCT in Zwitserland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |