Zeggen dat je drank op hebt en niet meer mag rijdenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:04 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD, ben ik eens vroeg thuis van werk belt mijn chef me op. 2 mensen zijn uitgevallen ivm ziekte![]()
(mietjes)
Kan ik weer opdraven in Leerdam om 16:45.
Zat net aan een welverdiend biertje
ik ga wel weer over aan de koffie, zo plichtsgetrouw ben ik dan ook weerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:05 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zeggen dat je drank op hebt en niet meer mag rijden
Dat dus. Anders moet je zeuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:05 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zeggen dat je drank op hebt en niet meer mag rijden
Ach, het zijn wel weer extra uren natuurlijkquote:
Yep, niet mauwen dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, het zijn wel weer extra uren natuurlijk
Kunnen we goed gebruiken dat geld voor het bedrijfje welke we gaan opzetten
Ik mauw ook niet. Maar kan ik wel 2 keer op en neer rijdenquote:
Dat is mauwen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik mauw ook niet. Maar kan ik wel 2 keer op en neer rijden
Lul.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
En het is verjaardag van moeder van Lotusss, daar zouden we heengaan na haar bezoekje aan dokter. Moet eerste nu dus afzeggen.
Yep.quote:
Kom je weer goed vanaf dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
En het is verjaardag van moeder van Lotusss, daar zouden we heengaan na haar bezoekje aan dokter. Moet eerste nu dus afzeggen.
ER kennende baalt hij daar best van.quote:
quote:
Ik baal er een beetje vanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ER kennende baalt hij daar best van.
Wat is wat?quote:
Natuur: 8quote:
De Londense metro? Prachtige flora&fauna.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:25 schreef Sloggi het volgende:
Plekken die qua natuur beter zijn in Engeland/Wales? De Cambrian Mountains waarschijnlijk, maar verder...?
De ferry terug naar Hoek van Holland.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:25 schreef Sloggi het volgende:
Plekken die qua natuur beter zijn in Engeland/Wales? De Cambrian Mountains waarschijnlijk, maar verder...?
Dartmore http://en.wikipedia.org/wiki/Dartmoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:25 schreef Sloggi het volgende:
Legendarisch! Met een heel bataljon jan kaas de verblijven overnemen. Jammer van de 2 can rule.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De ferry terug naar Hoek van Holland.
Die was naar IJmuiden..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:38 schreef demspec het volgende:
[..]
Legendarisch! Met een heel bataljon jan kaas de verblijven overnemen. Jammer van de 2 can rule.
Dat was het turfgebied van Engeland. Er is iemand die ooit handgeschreven boekjes heeft geschreven over de wandelgebieden in het Lake district;quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:25 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er goed uit, vooral Lake District.
Daar stond eerst toch geen verblijven?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:38 schreef demspec het volgende:
[..]
Legendarisch! Met een heel bataljon jan kaas de verblijven overnemen. Jammer van de 2 can rule.
klopt, maar ook in het weekend dient er afgestompt geluld te worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Daar stond eerst toch geen verblijven?
Die 2can rule is bijzonder gemakkelijk te omzeilenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:51 schreef demspec het volgende:
[..]
Scherp. Ik wist ondanks die 2can rule niet meer waar we zijn aangekomen.
Maar moet je dat willen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die 2can rule is bijzonder gemakkelijk te omzeilen
Wel redelijk ok... bijna hersteld, 80% nu.quote:
Prijs PP, ruimte PP?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:15 schreef hoogvlieger het volgende:
Gaat wel prima eigenlijk. Bezig heden voor t huusje lopen wat stroever dan gehoopt, en een maat heeft afgehaakt. Maar gelukkig nog 2 weken vrij dus dan alle tijd om ons daar mee bezig te houden.
Zijn nog bezig met wat onderhandelingen, maar zal zo rond de 320pp komen. Daarvoor hebben we dan echt een enorme woonkamer/keuken (+-40m2), 3 slaapkamers (26/12/10m2), waar de grote dus in 2 gesplitst word dmv inbouwgipsmuur, en een ruime zolder als slaapkamer. Verder nog een dakterras van zo'n 50m2. Verder 2 wc's en 1 douche, en wat losse opslaghokken. En keuken heeft al ingebouwde koelkast, vaatwasser en oven. En Haarlemmerstraat dus toplocatie. 1 minuut lopen van de AH.quote:
Tussen willen en kunnen zit 1 groot verschilquote:
Geen hele gekke prijzen, maar de haarlemmer een toplocatie noemenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zijn nog bezig met wat onderhandelingen, maar zal zo rond de 320pp komen. Daarvoor hebben we dan echt een enorme woonkamer/keuken (+-40m2), 3 slaapkamers (26/12/10m2), waar de grote dus in 2 gesplitst word dmv inbouwgipsmuur, en een ruime zolder als slaapkamer. Verder nog een dakterras van zo'n 50m2. Verder 2 wc's en 1 douche, en wat losse opslaghokken. En keuken heeft al ingebouwde koelkast, vaatwasser en oven. En Haarlemmerstraat dus toplocatie. 1 minuut lopen van de AH.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Rillingen krijg ik ervan, zo mooi gezongen!
Bij grote uitzondering heeft ER toestemming gehad om deze nu te posten.quote:
Je leest het toch? Is 1 minuut van de Appie vandaan..... Jeweettog?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen hele gekke prijzen, maar de haarlemmer een toplocatie noemen![]()
Binnenstad leiden is altijd 1 minuut van da appie vandaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je leest het toch? Is 1 minuut van de Appie vandaan..... Jeweettog?
Ja, maar niet met expliciete toestemming van een DEF-modquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef EllaN het volgende:
Grote uitzondering? Hij post hier nog heel vaak linkjes hoor.
deze niet:quote:
Ok.. Ik snap de regeling niet echt dan denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, maar niet met expliciete toestemming van een DEF-mod
Ja, of jij wil het verpesten voor de rest. Puike mentaliteit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tussen willen en kunnen zit 1 groot verschil![]()
Ik wil, of ik kan. Up to you to deal with it
Niks met mentaliteit te maken, meer met overleven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, of jij wil het verpesten voor de rest. Puike mentaliteit.
Kijk, wij wilden gewoon perse binnen de singels zitten. Huizen buiten de singels daar vinden wij wat van. Haarlemmer is gewoon een prachtstraat om te zitten. We zitten niet in het alledrukste gedeelte dus dat scheelt ook wel. Toch alle voorzieningen op kruipafstand.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen hele gekke prijzen, maar de haarlemmer een toplocatie noemen![]()
Ik zit ook maar te dollen, maar verwacht niet dat het daar rustig is na twaalvenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kijk, wij wilden gewoon perse binnen de singels zitten. Huizen buiten de singels daar vinden wij wat van. Haarlemmer is gewoon een prachtstraat om te zitten. We zitten niet in het alledrukste gedeelte dus dat scheelt ook wel. Toch alle voorzieningen op kruipafstand.
quote:
Dat lijkt me duidelijk. Maar ik heb in het verleden wel eens een iets andere uitleg gezien van de "2 can rule" op de grijze cafe's.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:22 schreef Rave_NL het volgende:
Ja, of jij wil het verpesten voor de rest. Puike mentaliteit.
Onderschijdt dat niet:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:28 schreef hoogvlieger het volgende:
De Achterhoekse Afscheidings Partij
whahahaha. Dat word wat.
Lul toch niet zo stom man.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks met mentaliteit te maken, meer met overleven.
Ik vraag mij altijd af in welke staat ze zijn als ze die onzin op papier zetten...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:26 schreef hoogvlieger het volgende:
Ah leuk. Nieuwe ACT/BCT voor volgende week gekregen
Achterhoekse Boeren Militiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:33 schreef Schild het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af in welke staat ze zijn als ze die onzin op papier zetten...![]()
En jij kan het weten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Lul toch niet zo stom man.
Two can rule is two can rule.
Ook al is er meer beschikbaar, op basis van goed vertrouwen wordt niet elk blikje geteld, want je weet dat het bij two cans blijven.
Want als het dan uitkomt dan is het einde two cans, en dan niet een avond, of een oefening, maar net zolang tot het vertrouwen genoeg hersteld is dat ze denken dat je met de focking verantwoordelijkheid van zelfbeheersing om kan gaan.
En als jij denkt dat je recht hebt op meer, omdat je dat wil en omdat je dat kan, dan moet je dat toch lekker doen.
En als het uitkomt, en zulke dingen komen altijd uit, maak je vrienden.
Overleven.. Pff.. Eerder een kutmentaliteit en een algeheel gebrek aan respect en discipline.
Ik ook hoor. En dan niet eens aan boord.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Maar ik heb in het verleden wel eens een iets andere uitleg gezien van de "2 can rule" op de grijze cafe's.
Zo is het gewoon in de praktijk. Je kunt lullen wat je wilt, maar dat 2 can Rule gebeuren werkt in de praktijk niet. Geloof me.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je die indruk blijft wekken wil ik het niet eens weten.
Bij ons wordt er in de praktijk zo mee omgegaan dat iemand best 3,4 of 5 mag drinken maar gewoon aanspreekbaar dient te blijven, dus niet ergens half dronken over de bar heen hangt. Want dan is het gewoon afgelopen en wordt de hele zooi droog gelegd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En dan niet eens aan boord.
Maar in de meeste gevallen is het dan te danken aan een gallon die er wel mee dacht weg te komen en zo de deur wagenwijd openzet.
Gast, ik zie het 4 jaar lang goed gaan, paar uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo is het gewoon in de praktijk. Je kunt lullen wat je wilt, maar dat 2 can Rule gebeuren werkt in de praktijk niet. Geloof me.
Wat denk je van een weekje ban?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:44 schreef Lotusss het volgende:
M.k. heeft gelijk. Je hebt nota bene je eigen topic. Anders verplicht seks vanavond!!!!!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gast, ik zie het 4 jaar lang goed gaan, paar uitzonderingen daargelaten.
En jou geloven? Met klu en lmb als referentie zeker? Vind je het gek dat je het nooit hebt zien werken..
Ditquote:
In strijd met de "ER mag geen video's posten buiten zijn eigen topic"regelquote:
Dude, je bent dan wel mijn mate, maar gaarne geen YouTube filmpjes meer posten graag! Anderen hier hebben er echt last van.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Nee, Mariniers dan, misdragingen in het noorden van Noorwegen/Zweden
Nergens staat geschreven in de algemene voorwaarden dat er hier geen joetjoep films hier gepost mogen worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:49 schreef m.k het volgende:
[..]
In strijd met de "ER mag geen video's posten buiten zijn eigen topic"regel
Puber.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nergens staat geschreven in de algemene voorwaarden dat er hier geen joetjoep films hier gepost mogen worden.
Dat is niet mijn probleem, eerder hun probleemquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dyde, je bent dan wel mijn mate, maar gaarne geen YouTube filmpjes meer posten graag! Anderen hier hebben er echt last van.
Weet je ook meteen waarom ik geen moeder wil worden. Heb al een pleegkindquote:
Kind?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet je ook meteen waarom ik geen moeder wil worden. Heb al een pleegkind
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet je ook meteen waarom ik geen moeder wil worden. Heb al een pleegkind
Het heet You Tube en jij mag er niks van postenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nergens staat geschreven in de algemene voorwaarden dat er hier geen joetjoep films hier gepost mogen worden.
Beter: Niks van spammen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Het heet You Tube en jij mag er niks van posten
Afgezien van het tankstationincident ben ik benieuwd waar jij denkt waar de schuld ligt. Of wil je het ook over de misdragingen van de KCT in Zwitserland?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Nee, Mariniers dan, misdragingen in het noorden van Noorwegen/Zweden
Nou, laat de nachtrel maar starten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:57 schreef Lotusss het volgende:
Tijd dat ik mijn tablet uitzet en dat ik moet gaan slapen geloof ik...
Truste iedereen.
Dus ook de marnier, noch commando is zonder zonde. Laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Afgezien van het tankstationincident ben ik benieuwd waar jij denkt waar de schuld ligt. Of wil je het ook over de misdragingen van de KCT in Zwitserland?
De commando is alleen vrijgesproken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus ook de marnier, noch commando is zonder zonde. Laten we het daar op houden
Het KCTquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Afgezien van het tankstationincident ben ik benieuwd waar jij denkt waar de schuld ligt. Of wil je het ook over de misdragingen van de KCT in Zwitserland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |