Zeggen dat je drank op hebt en niet meer mag rijdenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:04 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD, ben ik eens vroeg thuis van werk belt mijn chef me op. 2 mensen zijn uitgevallen ivm ziekte![]()
(mietjes)
Kan ik weer opdraven in Leerdam om 16:45.
Zat net aan een welverdiend biertje
ik ga wel weer over aan de koffie, zo plichtsgetrouw ben ik dan ook weerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:05 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zeggen dat je drank op hebt en niet meer mag rijden
Dat dus. Anders moet je zeuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:05 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zeggen dat je drank op hebt en niet meer mag rijden
Ach, het zijn wel weer extra uren natuurlijkquote:
Yep, niet mauwen dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, het zijn wel weer extra uren natuurlijk
Kunnen we goed gebruiken dat geld voor het bedrijfje welke we gaan opzetten
Ik mauw ook niet. Maar kan ik wel 2 keer op en neer rijdenquote:
Dat is mauwen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik mauw ook niet. Maar kan ik wel 2 keer op en neer rijden
Lul.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
En het is verjaardag van moeder van Lotusss, daar zouden we heengaan na haar bezoekje aan dokter. Moet eerste nu dus afzeggen.
Yep.quote:
Kom je weer goed vanaf dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
En het is verjaardag van moeder van Lotusss, daar zouden we heengaan na haar bezoekje aan dokter. Moet eerste nu dus afzeggen.
ER kennende baalt hij daar best van.quote:
quote:
Ik baal er een beetje vanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ER kennende baalt hij daar best van.
Wat is wat?quote:
Natuur: 8quote:
De Londense metro? Prachtige flora&fauna.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:25 schreef Sloggi het volgende:
Plekken die qua natuur beter zijn in Engeland/Wales? De Cambrian Mountains waarschijnlijk, maar verder...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |