Ik zag ook alleen het blikje Beer van de Euroshopperquote:Op zondag 22 januari 2012 23:14 schreef Pumatje het volgende:
hahaha
er staat het logo van 1e Tankpeloton op van 11 Henk
Dinsdag tentamen Energieconversie en de rest van de week vrijquote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef EllaN het volgende:
En wat staat er deze week allemaal op de planning?
En nu heeft een of andere rappert het aan terwijl hij uitlegt dat hij niet kan 'shinen' als hij 'dirty' is... hij zal wel weinig geshined hebben in zijn tijd bij def danquote:
Ehm, van dit jaar al wel en ze bevallen me wel goedquote:Op maandag 23 januari 2012 00:01 schreef EllaN het volgende:
Nice! Even knallen nog dan. Heb je al meer resultaten terug?
Tot nu toe ook goed. Moet er nog 2 terug krijgen. Hopelijk gebeurt dat deze week.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ehm, van dit jaar al wel en ze bevallen me wel goed.
Maar niet echt specifiek van een tentamenweek ofzo. Bij mijn opleiding (biologie) hebben we meestal niet echt tentamenweken. We hebben ook redelijk weinig vakken tegelijkertijd, hoogstens 3 of 4 per periode ofzo (wel erg veel contacturen). Tot nu toe hebben we eigenlijk alleen nog maximaal 2 of 3 tentamens verspreid over 2 weken gehad. Vind ik opzich niet erg.
Hoe staat het er bij jou voor dan?
Ah, mooizo. Hopen op goed resultaat danquote:Op maandag 23 januari 2012 00:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Tot nu toe ook goed. Moet er nog 2 terug krijgen. Hopelijk gebeurt dat deze week.
Hehe, mooie foto's.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:09 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal uit 1 van de bladen "signaal"die ik hier heb liggen ( Nederlandse bladen ten tijde van wo2 van NSB invloed , waren in elk As land verspreid in de taal van de streek )
EENSquote:Op maandag 23 januari 2012 00:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, mooizo. Hopen op goed resultaat dan.
Maar ik ga maar is pitten, morgen lekker de hele dag weer leren. Trusten.
[..]
Hehe, mooie foto's.
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:09 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal uit 1 van de bladen "signaal"die ik hier heb liggen ( Nederlandse bladen ten tijde van wo2 van NSB invloed , waren in elk As land verspreid in de taal van de streek )
'Mooi' om te zien.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef Pumatje het volgende:
Deze is pas fantastisch!
Dit is een signaal uitgave ( eind 1941 )
Een tijd waar het de Duitschers volop goed ging., Minsk, Smolensk,Kiev, Odessa, alles viel voor de Duitsers! Enkel nog naar Moskou!
Toen kwam deze uitgave uit! Ze waren er zo van overtuigt dat ze zouden winnen dat ze al een "wat als" scenario hadden bedacht
[ afbeelding ]
Vanmiddag mijn paper over interventie in Bosnie-Herzegovina inleveren. Daarna nog even kniebeschermers en bivakmuts bij de dump halen en dan weer naar huis. Slapen, eten, en nog meer slapen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef EllaN het volgende:
En wat staat er deze week allemaal op de planning?
U gaat een overval plegen?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vanmiddag mijn paper over interventie in Bosnie-Herzegovina inleveren. Daarna nog even kniebeschermers en bivakmuts bij de dump halen en dan weer naar huis. Slapen, eten, en nog meer slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |