Wat heb je tot nu toe dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, onze onderneming is een feit
De vacantie is geboekt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Fles bubbels staat in de koelkastquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:07 schreef EllaN het volgende:
Mooi!
Eerste rondje van het huis toch. Kom maar door met dat lekkers.
2 geregistreerde domeinnamen, plus geregistreerde handelsnamen, KvK nummer en BTW nummer.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2 geregistreerde domeinnamen, plus geregistreerde handelsnamen, KvK nummer en BTW nummer.
Nu verder bouwen.
Gefeliciteerd, ik neem aan dat het een internetwinkeltje is met etenswaren producten?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2 geregistreerde domeinnamen, plus geregistreerde handelsnamen, KvK nummer en BTW nummer.
Nu verder bouwen.
Yep, UK vreten en seasonal items.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik neem aan dat het een internetwinkeltje is met etenswaren producten?
We hadden hier een flesje Worcestershire sauce gehaald, dat smaakte ook erg goed over de Belgische frieten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, UK vreten en seasonal items.
Moet je eens malt vinegar erover heen doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:33 schreef Clan het volgende:
[..]
We hadden hier een flesje Worcestershire sauce gehaald, dat smaakte ook erg goed over de Belgische frieten.
Dat is malt vinegarquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je eens malt vinegar erover heen doen
Ingredienten: Moutazijnquote:
Of omdat de balistiche eigenschappen van de huidige een beetje achterlopen op het huidige aanbod.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:34 schreef hoogvlieger het volgende:
Kregen ze pijn in de nek ofso die mariniers omdat ze een nieuwe helm moeten hebben?
Maar hij is wel lelijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:36 schreef demspec het volgende:
[..]
Of omdat de balistiche eigenschappen van de huidige een beetje achterlopen op het huidige aanbod.
Die butsen ketsen alles in de vetpan. Zelfs brood. Brown-sauce is dan wel weer goed te doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, UK vreten en seasonal items.
Dan nog denk ik niet dat een helm het fashionstatement van 2012 wordquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:40 schreef demspec het volgende:
[..]
Die oude helm en die concept-helm zijn allebei lelijk. Doe maar een rabintex.
Congratz ! Wat ging je ook al weer ondernemen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
De eerste keer dat ik met mijn helm op de kroeg in duik en daarna niet neuk moet ik nog meemaken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan nog denk ik niet dat een helm het fashionstatement van 2012 word
Idem dito.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:25 schreef demspec het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik met mijn helm op de kroeg in duik en daarna niet neuk moet ik nog meemaken.
Gefeliciteerd, je hebt een VOF.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:21 schreef Lotusss het volgende:
Zo, fles bubbels is open gegaan... toch wel spannend om echt een handtekening te zetten bij de KvK!
Nope. Eenmanszaak.quote:
Wat moet jij dan ook met 2 banenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:41 schreef Pumatje het volgende:
Faillisement aanvragen is makkelijker hoor
pas nog moeten doen, heb geen tijd en geen geld voor onderneming met 2 banen en een studie..:(
Fixed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef Pumatje het volgende:
Mag morgen een geridderde adjudant interviewen.. maar jou dag is kutter
Gewoon niet proberen ookquote:
Dat mag niet van de, o.a door jou gekozen regering. Uitbesteding van oefeningen kost geld. En blijkbaar heeft Nederland dat niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:53 schreef Kirov het volgende:
Ga eens ergens anders vliegen met jullie straaljagers
De paarden van de buren slaan al op hol
Ja maar deze vlogen wel heel erg laag, doe dat dan lekker boven die stink randstadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat mag niet van de, o.a door jou gekozen regering. Uitbesteding van oefeningen kost geld. En blijkbaar heeft Nederland dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |