Ik ben het helemaal met je eens hoor. Als ik zelf werkgever was zou ik het vermijden. En niet hardop zeggen natuurlijk. Ik probeer ook alles zo goed mogelijk over te dragen zodat iedereen er zo min mogelijk hinder van ondervind. Dat is nu het enige wat ik kan doen. En heb er alle begrip voor dat m'n leidinggevende niet laaiend enthousiast is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:03 schreef flugeltje het volgende:
Heel eerlijk begrijp ik de bazen ook wel hoor
Er wordt ook niet echt aan het bedrijfsbelang gedacht door de meiden die vinden dat alles maar moet wijken voor hun eigen wensen. Dat kost bedrijven heel wat hoofdbrekens natuurlijk. Als ze iemand moeten inhuren voor die extra uren kost dat gewoon echt heel veel extra geld en dat is in deze tijden niet altijd even wenselijk natuurlijk... Ik begrijp ook bijna waarom veel werkgevers terughoudend zijn met het aannemen van jongere vrouwen....
Oh absoluut. Ik begrijp het ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:03 schreef flugeltje het volgende:
Heel eerlijk begrijp ik de bazen ook wel hoor
Er wordt ook niet echt aan het bedrijfsbelang gedacht door de meiden die vinden dat alles maar moet wijken voor hun eigen wensen. Dat kost bedrijven heel wat hoofdbrekens natuurlijk. Als ze iemand moeten inhuren voor die extra uren kost dat gewoon echt heel veel extra geld en dat is in deze tijden niet altijd even wenselijk natuurlijk... Ik begrijp ook bijna waarom veel werkgevers terughoudend zijn met het aannemen van jongere vrouwen....
Ahw nou is superlief natuurlijk. Krijgen we nu nog complete babykamer foto's?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:06 schreef Zoë23 het volgende:
KatyM:
Had ook tegen m'n lief gezegt dat als hij niet fit was 't wel kon wachten tot een andere x maar hij wilde t graag doen.
True. True.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:14 schreef flugeltje het volgende:
Tuurlijk heb je uitzonderingen zoals bij Zoe, dat is gewoon een echte hork... Maar ik vind ook dat hier over het algemeen een erg negatieve tendens hangt als het om werkgevers gaat. Het is voor hen ook steeds maar aanpassen aan de situatie van anderen. Ik vind het eigenlijk ook een heel legitieme opmerking om te zeggen dat parttime niet mogelijk gaat zijn. Dan kun je als werkneemster zelf nog je beslissing nemen. Beter dan meteen uit dienst en iemand goed in kunnen werken dan na je verlof ineens alsnog uit dienst gaan omdat je zo graag part-time wilt...
Als jij ouderschapsverlof neemt hebben ze een tijdelijk probleem. Heel naar, maar doorheen te komen. Als je voorgoed minder wilt gaan werken zullen ze iemand voor die uren vast in dienst moeten nemen. twee parttimers zijn duurder dan 1 fulltimer...quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:18 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik zie dan het verschil eigenlijk niet zo goed tussen ouderschapsverlof (wat ook een jaar duurt, als je het 50/50 opneemt) en parttime werken?
Ja absoluut.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:18 schreef flugeltje het volgende:
Dat ook nog eens Katy, hoe je het ook wend of keert onze wensen gaan altijd ten koste van anderen. Of collega's werken harder of je werkgever moet iemand inhuren (duur!!)
Haha als t echt af isquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:12 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ahw nou is superlief natuurlijk. Krijgen we nu nog complete babykamer foto's?
pm!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil wel DML? Maar kost je dat geen godsvermogen aan verzendkosten dan?
Al moet ik nu écht even in overleg. We pmmen wel anders.
En clauwheee ook he!quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:52 schreef klavertje-4 het volgende:
Succes straks Sam!
En sonnetje en bijtje voelen de baby!
Ik heb morgen om 3 uur de versiepoging, spannend! Ik heb er niet zulke hoge verwachtingen van, aangezien een soepele buik wel een belangrijke factor voor succes is en mijn buik al hard wordt als je er alleen maar naar kijkt
Maar we gaan t zien!
Hahaha ik typ dat ook steeds eerstquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
En clauwheee ook he!![]()
Spannend morgen de versiepoging (ik lees steeds versierpoging)
Ben benieuwd of ie gaat lukken!
Ik had in mijn kraamweek een stagiaire kraamverzorgster bij mijn kraamhulp. Die twee dames hadden binnen een uur mijn hele huis blinkend aan kantquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:27 schreef Fee-nix het volgende:
Haha, ja ik weet niet waar mijn nesteldrang van dit weekend gebleven is! Maar ik ga nu naar boven! Het is echt nodig en straks beval ik vannacht en dan durf ik de kraamverzorgster niet in de badkamer te latenhahaha.
Na de keizersnede blijft ze nog een tijdje op de uitslaapkamer, daarna komt ze terug op de kraamafdeling en daarna mag ze bezoek ontvangen. Ik vraag me alleen af of ze daar op zit te wachten. Kun je niet tegen je schoonmoeder zeggen dat je belt zodra ze langs kan komen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:11 schreef JohnB52 het volgende:
Ik zie zo snel geen ander topic waar ik dit kan vragen...
Mijn vrouw krijgt maandag 23 januari n keizersnede, dat is natuurlijk geweldig, maar waar mn vrouw mee zit, is dat mn schoonmoeder er bij wil zijn (niet bij geboorte) zodra t kind er uit is. Heb al gegoogled over hoe en wat , maar kan niet vinden wanneer mn vrouw zo ongeveer is bijgekomen en bezoek kan ontvangen...
Ik heb zoiets van kom maar lekker na de middag, rond n uurtje of 1, maar ze is nogal n doordramster :-p
Had al t idee om gewoon tegen de dokter te zeggen: bezoek pas om 13:00 naar binnen niet eerder, hopelijk is dat n mooie oplossing!
Dan zeg jij toch gewoon dat je schoonmoeder pas na x tijd kan komen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:34 schreef JohnB52 het volgende:
Die durft t niet zo direct te zeggen...
Vandaar dat ik vraag om jullie tips...
Ze heeft zelf geen fokaccount, daarom vraag ik t.
Precies, dat is het antwoord dat ik zocht, bedankt!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:45 schreef Reilain het volgende:
Mijn ouders zaten in de lobby... en ze mochten komen zogauw we ze belden... (geplande Ks ook)
10.19 is mijn dochter geboren.. maar ik denk dat mijn ouders pas rond 1 bij ons waren!
Uitslaapkamer, morfinepomp, suf, eerste voeding, even met z'n 3en zijn, kleertjes aan, suf/pijn, controle, verpleegkundige die ook dingen van me wilde...... Dus er ging best wel wat tijd overheen voordat ik 'klaar' was voor visite
Ik heb ook een keizersnede gehad (spoed, dus ongepland) en een ruggenprik en ik heb wel in de uitslaapkamer gelegen. Geen idee hoe lang, naar mijn idee veel te lang!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:33 schreef Fee-nix het volgende:
Ik heb ook een keizersnee gehad, geen geplande. Maar ik hoefde niet naar een uitslaapkamer (hangt er denk ik vanaf of je volledige narcose krijgt? Want ik had alleen een ruggeprik), werd gewoon weer gelijk Sam, gelukkig was alles goed met de baby! Ik hoop dat je ook gauw van je andere klachten af bent.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:29 schreef IslaBonita het volgende:
Ja Zoë dat kan je echt happy maken he?
Hahaquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:30 schreef Asyniur het volgende:
Zwanger zijn blijft gewoon bijzonder. Gisteravond lag ik in bad en toen ging mijn hele buik op en neer. Mijn man is na een tijdje even komen kijken of ik nog leefde en heeft me uit bad getakeld
Oh!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:40 schreef Poppedein het volgende:
Wel stoppen met magnesium na 36 wkn, werkt niet alleen ontspannend, maar ook weeenremmend
Balen zeg. Ik heb het alleen als ik me uitrek. Dan schiet het er zomaar in. Vanochtend ook weer. En met mijn niet wakkere hoofd dacht ik even uit bed te kunnen springen... whahaha. Nou, niet dus. Au!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:19 schreef bijtje84 het volgende:
Hier weer paar keer wakker geweest met kuit/voetkramp. Grr elke nacht is het raak. Stom.
Hehehe, ik zie t helemaal voor mequote:Op donderdag 19 januari 2012 09:30 schreef Asyniur het volgende:
Zwanger zijn blijft gewoon bijzonder. Gisteravond lag ik in bad en toen ging mijn hele buik op en neer. Mijn man is na een tijdje even komen kijken of ik nog leefde en heeft me uit bad getakeld
Ja anders ben ik over een maand nog zwanger. En da's me nou net wel ff te lang...quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef Fee-nix het volgende:
Oe Isla meteen stoppen met die magnesium hoor! Haha.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:57 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Ja anders ben ik over een maand nog zwanger. En da's me nou net wel ff te lang...
Heel herkenbaar hoor! Ik ga altijd op de grond zitten bij het afdrogen van Harry maar dan moet ik ook weer omhoog zien te komen. En mijn man altijd maar grapjes maken tegen Harry.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Balen zeg. Ik heb het alleen als ik me uitrek. Dan schiet het er zomaar in. Vanochtend ook weer. En met mijn niet wakkere hoofd dacht ik even uit bed te kunnen springen... whahaha. Nou, niet dus. Au!
[..]
Hehehe, ik zie t helemaal voor me. Zo was ik gisteren met mijn man in de Zeeman en ik knielde om wat kleertjes te bekijken... Na een paar minuten zei ik 'ik kom niet meer omhoog'. Dus hij helpen
. Verkoopster die er naast stond, schoot in de lach.
Ja helemaal als je bad glad is van de badolie.... Maar ik heb t opgegeven, ik ga niet meer in bad. Niet omdat ik er niet uit kan komen, maar wij hebben een oud model bad, niet groot en niet diep.kan dus niet veel water in. Lig dus met mn tetten, buik en bovenbenen bloot. Brrr. Dat bad van ons slaat nergens op.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:06 schreef Asyniur het volgende:
Maar met dat uit bad komen. Erin komen is al zo'n kunst omdat je die rechte buikspieren niet mag gebruiken
Isla, zo kun je wel nog extra lang zwanger blijven
Zwemmers van mijn vent zijn slecht. Dus ingrepen, IUI's en uiteindelijk ICSI. Bij mij is alles goed, maar het zal ook wel niet mee geholpen hebben dat ik 37 ben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:09 schreef oeke het volgende:
Vervelend zeg, slechte nachten en ziek zijn.
En Isla, ik herken je gevoel, bij mijn eerste was ik ook zwanger na 2jaar en 8maanden en wat heb ik genoten van die volle buik en het contact.
Het grappige is dat dit kindje vaak precies dezelfde posities aanneemt als de eerste. Ik herken ze gewoon nog.
En bij de tweede was ik na 7 maanden weer zwanger, dus dat geeft hoop. Alhoewel ik niet precies weet waarom het bij jou lang duurde.
Ik heb zo'n genoeg van mijn verstopte neus/bloedneus. Elke nacht weer. En nu begin ik ook nog te snurken volgens P.
En soms schrik ik helemaal buiten adem wakker. Bah.
Ja bij ons dus ook. En doe je er teveel water in gaat ie keihard gorgelen en leeglopen, niet heel ontspannend dus. Maar normaal heb ik veel kleinere tetten en natuurlijk niet zo'n joekel van een buik, dus lig ik iets meer onder water. Maar ik wil gewoon een ander bad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:17 schreef Asyniur het volgende:
Ow maar dat heb ik ook Isla. Zelfs als ik niet zwanger ben. Dat komt omdat de overloop in ons bad vrij laag zit, dus het bad kan maar 2/3 vol.
Bij ons was het PCOS. Althans bij mij dan. En daardoor echt een hele rare cyclus. Net voor ik aan de clomid zou beginnen bleek ik zwanger van mijn eigenwijsje. het was geen ongesteldheid, maar een innesteling. Nog net op mijn 34ste.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:17 schreef IslaBonita het volgende:
Wat was bij jullie het probleem, Oeke? alskvragenmag
Hahaquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:52 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe dat happy gevoel is in mindere mate een beetje te vergelijken met het na-de-bevalling-gevoel. Tuurlijk doet het pijn, en nee dat was niet leuk. Maar het cliche wat je hoort van 'maar daarna ben je alles zo weer vergeten' dat is een beetje te vergelijken met wat je nu ervaart.
En nee, je bent niet alles daarna meteen weer vergeten![]()
Goeie tip!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:40 schreef Poppedein het volgende:
Wel stoppen met magnesium na 36 wkn, werkt niet alleen ontspannend, maar ook weeenremmend
Liefquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Arrgh Katy dat is ook niet leuk....Hij gaat echt nog wel heul veul groter worden hoor!
Nou dat heb ik precies zo! Met mn winterjas zie je niks, met lang shirt en colbertje echt alleen als je erop let. Ik heb ook negens last van dus ben ik ook erg blij mee, maar zo'n toeter is ook leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:45 schreef tweeoogje het volgende:
@ Gerberaatje, Asy en Sonnetje : mijn lief vindt het ook beter als ik niet teveel post. En ikzelf ook trouwens. En daarbij merk ik dat ik nu al hele dagen kwijt ben aan 'niks' dus ook nog zo'n topic echt bijhouden gaat vast lastig en we gaan ook nog verhuizen over een aantal wekenDus dat gaat ook veel tijd kosten
Soempie, wat fijn dat het zo goed gaat! Dat ie lekker groeit, en dat jij je ook zo super voelt! Oh, de dag dat mijn kraamzorg wegging heb ik de hele middag zitten huilen. Ze was zo lief en gezellig!!
Katy, oo ik snap zo wat je bedoelt! Bij mij bleef ook iedereen zeggen: wat een bescheiden buikje, en ikmaar denken IK WIL OOK EEN MEGATOETER!! Met mn winterjas erover zag je ook niet echt wat, dus ik kon mooi tot t einde / tot mn verlof staan in tram en metro. Maar: ik heb pas de laatste vier weken last van mijn rug gekregen, en dan alleen als ik iets te actief was geweest. Achteraf een zegen, maar je wil zoooo graag dat iedereen het supergoed kan zien! (ik kreeg bij 32 weken ook nog een felicitatie 'oh, nú weet ik zeker dat je zwanger bent; gefeliciteerd'. Mja.)
Covievoor je vervelende maagzuur! En ook n
voor anderen die t kunnen gebruiken!!
Dat laatste is ook heel herkenbaar. Heb ook niet echt een zwanger gevoel ofzo beetje vaagquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:26 schreef Troeta het volgende:
Jammer klavertje! Maar toch een compliment dat je het hebt geprobeerd. Lijkt me toch een beetje eng.
Klinkt heerlijk allemaal Soempie! Lekker hoor zo genieten.
Bij mij word het meeschrijven ook minder merk ik, zitten toch een hoop die ik niet van een eerder topic ken en dat is echt moeilijk inkomen.
Soms typ ik wel eens wat, maar dan staat Mex weer boven op een tafel ofzo en verstuur ik het niet.
En ik ben nog steeds niet zo bezig met deze zwangerschap als bij Mex, toen was ik elke dag aan het opzoeken hoeveel millimeter hij was gegroeid en wat ie al kon bewegen.
komt misschien ook omdat ik nu wel een echo heb gehad met 12 weken, vorige keer was het van 9 tot 16 weken maar gissen wat er in mijn buik gebeurde.
Klasse zit idd in Voorburgquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
dank je wel!
Bby zorg stond ook op mn lijst van de vk.
K g ze s even bestuderenBen benieuwd welke die vk bedoelde, die klasse kraamzorg zou t wel kunnen zijn (k had er ware en klare van gemaatkt, dus klasse zou dan in de buurt komen
)
Zo lijkt het net of je dan nog kunt kiezen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:44 schreef Troeta het volgende:
Over 3 weken al een geslachtsbepaling!! En ik weet nog niet of ik een jongen of een meisje wil
Katy, mn buik lijkt op de foto's dan wel aardig wat hoor, maar irl valt het tegen! Vandaag shirt en vest aan en er is niks van te zien. Recht van voren valt het ook nog niet op en in mn winterjassen zie je ook nog helemaal niks. En hier ook +2 kg. Het komt allemaal vast vanzelf!quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:08 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nou dat heb ik precies zo! Met mn winterjas zie je niks, met lang shirt en colbertje echt alleen als je erop let. Ik heb ook negens last van dus ben ik ook erg blij mee, maar zo'n toeter is ook leuk.
Ook nog steeds maar 2 kilo aangekomen. Maargoed als er maar een gezond kind komt, dat is t enige dat telt. Maar ik denk dat ik ook nog lang moet staan in de trein..
Herkenbaar. Het is moeilijk, dat ervaar ik zelf ook, maar laat het je ene oor in en andere oor uit gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:07 schreef Thistleweed het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Ik hoop dat jullie een beetje een fijne week hebben gehad, heb niet helemaal mee gelezen maar wel een poging gedaan.
Ik begin nu ook wel erg te groeien hoor, mensen lijken wel verbaasd als ik zeg dat ik maar 20 weken ben. Ergens ook wel weer vervelend omdat je dan het idee krijgt dat je buiten proportioneel aan het groeien ben. Oja, en ze lijken niet alleen verbaasd maar ik heb ook al gehoord: zo! jij hebt al een dikke buik, weet je zeker dat het er maar 1 is. Ik denk dat het sowieso wel een beetje onzekermakend is, zwanger zijn, klopt het allemaal wel, ben ik niet te dun of te dik.
Ik wil ook die van jou!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:19 schreef Soempie het volgende:
Oja, ze poetst elke dag de badkamer, doet elke dag de was, houdt het bed bij, trekt elke dag de stofzuiger door het hele huis, enz.
En ondertussen zijn wij ook lekker bezig in huis. 't Is hier nog nooit zo netjes en schoon geweest.![]()
Troeta, komt vast goed joh.
Dat heb ik ook precies hetzelfde! "Kon op dikkerd we gaan lunchen" zeggen ze nu op t werk, ik moest een paar keer slikken voordat ik het kon hebben hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:22 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Katy, mn buik lijkt op de foto's dan wel aardig wat hoor, maar irl valt het tegen! Vandaag shirt en vest aan en er is niks van te zien. Recht van voren valt het ook nog niet op en in mn winterjassen zie je ook nog helemaal niks. En hier ook +2 kg. Het komt allemaal vast vanzelf!
En qua trein, jas open en buikband om oid, benadrukken die hap!
Maar ik kan ook niet wachten tot ik me zwanger ga voelen, ipv gewoon dik! Nou helpt het ook niet mee dat er mensen 'grappig' blijven doen en dat mn buik niet is omdat ik zwanger ben, maar gewoon teveel gegeten heb met de feestdagen. Oh wat leuk. Zeker omdat eten/aankomen/dik worden altijd al een issue is geweest voor mij..
Jammer hè Soemp, dat ze vandaag al weg moet! Ik had ook zo'n fijne kraamhulp! Ze had ook de sleutel van ons huis zodat ze 's ochtends ontbijt op bed kon maken als er nog niemand wakker wasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 03:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo lijkt het net of je dan nog kunt kiezen.![]()
Careyn Breda hebben wij voor gekozen. Zijn er veel slechte ervaringen mee? Ik ben juist zo blij met onze kraamhulp. Ze laat ons gewoon lekker doen wat we graag willen (flesjes, verschonen, badje enzo) wat we niet weten doet ze voor en daarna kijkt ze mee en geeft ze hier en daar tips. Vervolgens pikt ze dat op wat blijft liggen. Zo heeft ze gister onze kerstboom zelfs opgeruimd.![]()
Ze stond er zelf op, ter verdediging, en ik stond te strijken.
Ik word ook lekker vertroeteld met fruitstukjes, lunch en dergelijke. En verder is ze zo vrolijk en is er echt wel een klik. Heel fijn, omdat ze ook bij de emotionele kant stil staat.
Vandaag is ze voor het laatst.
![]()
Kuuks, ik hoop dat je dezelfde treft.
Jij komt hier ook uit de regio dusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:17 schreef bijtje84 het volgende:
Sonnetje het zou ook nog kraamzorg de Waarden kunnen zijn. Geen idee of die wel in Voorburg zit of niet. Maar die had ik bij Sophie 4,5 jaar geleden. Super tevreden over, poetste heel de dag! Heerlijke fruithapjes, en ze was zooo lief. Ik heb hetzelfde bureau nu weer genomen.
Dat heb ik ook. Ik heb ook nog geen enkele buikfoto, terwijl ik bij M trouw elke week een foto maakte. En ik lig 8 weken achter in het 9 maanden dagboek.Voel me er bijna schuldig over, precies wat je zegt, net alsof je dit kindje minder graag wilt of minder lief vindt ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Heb laatst wel een 9 maanden dagboek gekocht, Had ik bij floris ook. niet dat ik er heel trouw inschreef, maar vond t een beetje stom om t nu dan niet te doen ofzo. Net alsof k deze baby minder leuk vind ofzo (is niet zo hoor, maar zo voelde t een beetje)
Ik weet het! Kan me nog zo goed herinneren van mijn eerste zwangerschap dat ik deze eerste weken gewoon saai vondquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:55 schreef Xanteh het volgende:
Frups: voor je het weet is het 3 weken later, tijd gaat echt snel
Hoeveel weken loopt ie nu voor dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Zo deze glucosetest is ook weer achter de rug... Ik moest 'm nog een keer omdat die Pieter van mij als een malle groeit... Hij loopt echt weken voor inmiddels... Vreetbaal
quote:Enfin, klavertje van harte
Oeks, ben haske nieuwsgierig naar je behang, heb je het bij de zusjes Priem in Gent gehaald?
En verder voor iedereen die er zin in heeft een lekkere natte slobberkus
Ja preciesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:28 schreef flugeltje het volgende:
Drie weken eerder klinkt in elk geval beter als bijna 3 weken later wat bij Willem nog het geval was FeenixIk moet er echt niet aan denken dat ik ook nu weer zoveel over tijd ga, dan wordt het denk ik kleuterwerpen ofzo
Hahaha, ja dat had ik ook de eerste 20 weken. Kwam ook maar geen buikje tevoorschijn, schoot gewoon niet opquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:11 schreef Frups het volgende:
[..]
Ik weet het! Kan me nog zo goed herinneren van mijn eerste zwangerschap dat ik deze eerste weken gewoon saai vondmaar ik weet nog goed hoe snel uiteindelijk de hele zwangerschap gegaan is...en nu word de dame volgende week al 3!
Nee, ik wilde wel mijn beste vriendinnetje langsturen, die woont in Gent en kent mijn smaak precies, maar ik had geen geduld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Oeks, ben haske nieuwsgierig naar je behang, heb je het bij de zusjes Priem in Gent gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank!quote:En verder voor iedereen die er zin in heeft een lekkere natte slobberkus![]()
Fijn dat je weer bent goedgekeurd Rixtje!Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Weet je ook hoeveel hij weegt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben met 12 weken een ruime week vooruit gezet, toen met 20 weken liep hij een half weekje achter en inmiddels dus weer 2 weken voor
Alles bij elkaar dus 3 weken vooruit gezet nu... Ik ben zwanger geworden voor ik ongesteld was, keiknap
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef clauwheee het volgende:
In de provincie waar niks boven gaat!![]()
.
Bij 28 weken zou het rond de 3 pond zijn... Woensdag groei-echo dus ben benieuwd of ie nog meer gegroeid is..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weet je ook hoeveel hij weegt?
Die slobberkus laat ik aan me voorbij gaan
Hahahahahahaha!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:52 schreef flugeltje het volgende:
* kijkt links
* kijkt rechts
* steekt tong uit![]()
* rent hard weg
Een tijdje geleden al gedaan: ik heb een meisje in mijn buik dat Broertje heet. Maar vanavond zei hij dat het een zusje was. Ik ben benieuwd...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef oeke het volgende:
En net zo'n geweldig gesprek gehad met onze peuter.
We hadden patat gegeten en onze buik was natuurlijk heel vol.
Maar mama's buik was het volste want:
"Baby in de buik! Een zusje!"
Ik vroeg of het niet misschien ook een broertje kon zijn maar nee:
"Wil ik niet!"
Dus Bodpa, je kunt het ook gewoon even aan M vragen!
Ga ik je niet vertelluh jonguh!!! Geheimquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Blauwe beschuit? Waar kun je dat krijgen?
Ikke wil ook blauwe beschuiten!!! * stampvoetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ga ik je niet vertelluh jonguh!!! Geheim
We horen/lezen het hele verhaal vast als je eraan toe bent. Vooralsnog ben ik blij voor je dat er blijkbaar toch een wondertje gebeurd isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:10 schreef Onverwacht het volgende:
fluugs, dat is zachtjes uitgedrukt... emotionele achtbaan allover
Ja kan het mezelf voorstellen als je eigenlijk niets meer verwacht... Nu weer helemaal opnieuw wennen aan het idee...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:25 schreef Onverwacht het volgende:
Vanmiddag had ik de 'laatste' echo... mn hart slaat er nog n beetje van over
Een goede echo bij 11w4d dus? Dat klinkt wel goed!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:25 schreef Onverwacht het volgende:
Vanmiddag had ik de 'laatste' echo... mn hart slaat er nog n beetje van over
Nee Pieter loopt voorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:21 schreef Soempie het volgende:
Kuuks, ik stuur je morgen een pm met de naam. Weet zo haar achternaam niet uit m'n hoofd namelijk.
Oeke, je peuter.![]()
Flugel, ik begrijp er echt niks meer van, hoe het nou zit met je uitgerekende datum en hoeveel Pieter nu voorloopt, of juist achter...Trekt het door die wisseling van de datum en het voorlopen in groei niet uiteindelijk helemaal recht. Dat je gewoon een keurige baby krijgt straks, in plaats van een mini kamerolifantje?
Want als ik het goed begrijp denkt de gyn/ vk straks dat je 40 weken zwanger bent, terwijl je eigenlijk nog lang niet aan die datum zit?
En verder nog rustig bij de LLMers zie ik.. nog even afbakken dus.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin gewoon met de 37 weken al met ananas, tonic en prostladingesen Asy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |