abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106997497
fee-nix; jaa das n goede tip
ik moet ook nog koken enzo dus laat die was lekker liggen ( :@ )

katyM; komt vanzelf :*
kreeg een paar wkn geleden van de stagiaire van de vk te horen dat de groeispurt vaak tussen wk 20-30 komt dus je buik gaat vanzelf groeien! :9
ik was ook lang ongeduldig maar het gevoel 'dikker' te zijn (en geen leuke kleding aan te kunnen omdat t ook net lijkt of je dikker wordt) is nu wel weg en nu voel ik me zwanger & past kleding ook mooier :)
pi_106998090
Ah, hartstikke mooi Zoë. :Y

Ik krijg het hier nog maar niet bijgelezen. Dus ik pik hier maar op. :P En weet ook nog niet of ik naar het babytopic wil. Wil niet te veel online en openbaar zetten denk ik, maar het is nog twijfelen. Hoe gaan jullie dat doen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106998399
Soempie! Hoe is het met je? En met jullie kleine man? Ik heb me om dezelfde reden ook nog niet int babytopic gemeld :o..
pi_106998474
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Arrgh Katy dat is ook niet leuk.... :* Hij gaat echt nog wel heul veul groter worden hoor! :Y
Lief O+.

Ben weer uit mn aanstellerige modus hoor! *O*
pi_107000956
Versiepoging gehad, pijnlijk maar wel blij dat ik het geprobeerd heb. Ik vond het iig geen negatieve ervaring. Wel jammer dat de kleine net zo eigenwijs is als z'n ouders en dus niet gedraaid is :-/

Nu wel echt kapot, t hakt er toch wel in dus lekker ff douchen en slapen! Morgen lees ik bij! :*
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:48:46 #131
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107001714
Jammer dat de poging niet is gelukt klavertje...Wordt het nu nog een keer geprobeerd, of blijft het hierbij?

Vandaag ff gauw in het ZH boxmeer gekeken op een verlos/kraamkamer, zag er supernetjes uit, en best wel groot ook (1persoons kamers)
En natuurlijk vroegen ze ofdat ik een VK had, euh nee dus...niet in nederland ! Dus ik heb voor aanstaande maandag een afspraak op de afdeling gyneacologie, en dan hoor ik wel hoe en wat, telefoonnr's etc....Lijkt me wel handig als ze weten dat ik eraan kom als de bevalling begint :')
pi_107001969
Dat is aan mij PE maar ik denk het niet. Ik vond het best heftig en mijn buik voelt behoorlijk beurs. Ik ben blij het geprobeerd te hebben maar blijkbaar ligt die kleine zo toch het lekkerst :)
pi_107002195
Jammer klaver! En slaap lekker :*

Hier afgedraaid na een dag training. Ja das toch wel even anders, als je je eigen rustmomentjes niet kan inplannen en heul veul in conclaaf moet met je mederolspelers... Op de bank en niks meer, gelukkig is het wel net mijn korte week (werk 4 om 5) dus al weekend *O*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_107002267
Jammer Klavertje, dat het niet gelukt is! Maar goed dat je het toch geprobeerd hebt, dan blijf je je dat nooit afvragen. Wordt het nu sowieso een keizersnede? Lekker uitrusten nu :*

Soemp en Twee-oog, ik heb bij mijn dochter wel aardig meegeschreven in het babytopic :) zelfs nog wel leuk om terug te lezen (ook voor haar) maar ik verwacht bij de 2e ook veel minder mee te schrijven. Niet eens zozeer omdat ik minder kwijt wil, maar een hoop heb ik al mee te maken gehad natuurlijk. En met 2 kindjes ben je ook een stuk drukker :P

PE dat is wel handig inderdaad. En even een afspraak met een verloskundige van het ziekenhuis om eventueel je wensen door te spreken?
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:09:21 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107002660
klavertje, jammer dat het niet gelukt is...

Soempie en 2oogje, je kunt toch er neerzetten wat je zelf wil?

Zo, ik kan nu bijna niet meer lopen. Ik kreeg een heel ziek jongetje thuis afgeleverd dat mij niet meer los wilde laten en ik ben meer dan 1,5 uur bezig geweest om hem in bed en in slaap te krijgen. Maar het slaapt nu en naar ik hoop voor de rest van de avond en nacht.
Ondertussen probeert Huubke via de zijkanten alvast uit te breken :D
pi_107002801
Oh, Klavertje, wat balen! Gaan ze nog een poging doen of dat niet?

@ tweeoogje, hier gaat alles zo goed. Morgen de laatste dag kraamzorg en ik ga haar echt missen. Het was echt gezellig, veel gelachen en ze is zo lief en goed. O+ Mattís doet het uitstekend. Groeit goed (zit alweer bijna op startgewicht), slaapt prima en meldt zich heel stipt om de drie uur voor eten door wat te morren. Hij is zo tevreden. O+ Bij de hielprik gaf hij geen krimp en ook in en uit bad gaat zonder huilen. :? En als hij op z'n buik ligt kan ie z'n hoofd al optillen. :D

En nu na de bevalling gaat het ook zo goed met mij. Even voor de dames met bekkenpijn: bij mij merk ik wel dat het nog niet als vanouds is, maar de pijn is in elk geval weg. En ik heb zoveel energie. *O*

En nu ben ik natuurlijk benieuwd naar jou/ jullie. Vertel vertel. :9

@ Asy, ik denk dat ik al snel veel te veel ga posten. M'n man is er niet zo fan van en daar moet ik natuurlijk ook rekening mee houden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107003090
Maar snel te veel van wat? ;) de eerste tijd gaat het bij alle kindjes vaak toch om dezelfde dingen :D maar je man heeft inderdaad ook wel wat in te brengen, en als die het niet fijn vind :)

Zoeken naar een balans dan maar!
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:22:28 #138
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107003310
@ Gerberaatje, dat is dus dan ook gelijk een afspraak met ik neem aan een verloskundige/gyneacoloog ofzo, duurt een half uur ongeveer zei ze...ben benieuwd.
wbt wensen...ik heb geen idee? Jij doelt waarschijnlijk op een geboorteplan ? Dat heb ik namelijk niet.

@ Asy, rustig aan...en beterschap met je manneke ;)

@ Soempie, fijn dat alles goed gaat !
pi_107003409
Niet eens zo zeer een geboorteplan, maar bij mij werd zo rond de 34 weken wel gevraagd of ik bijv. een zw.cursus had gedaan (nee dus :P) en of ik al een beeld had bij hoe de bevalling kon verlopen, of ik vragen had, ergens tegenop zag. Dat soort dingen!
pi_107003860
Meeschrijven in t babytpi, ik denk dat t bij mij gaat alsbij Gerbera. Merk nu al dat ik minder behoefte heb o dingen over Floris te schrijven, ook minder tijd :) En dat zal straks nog we erger worden :D
pi_107004489
@ Gerberaatje, Asy en Sonnetje : mijn lief vindt het ook beter als ik niet teveel post. En ikzelf ook trouwens. En daarbij merk ik dat ik nu al hele dagen kwijt ben aan 'niks' dus ook nog zo'n topic echt bijhouden gaat vast lastig en we gaan ook nog verhuizen over een aantal weken :') Dus dat gaat ook veel tijd kosten

Soempie, wat fijn dat het zo goed gaat! Dat ie lekker groeit, en dat jij je ook zo super voelt! Oh, de dag dat mijn kraamzorg wegging heb ik de hele middag zitten huilen. Ze was zo lief en gezellig!!

Katy, oo ik snap zo wat je bedoelt! Bij mij bleef ook iedereen zeggen: wat een bescheiden buikje, en ikmaar denken IK WIL OOK EEN MEGATOETER!! Met mn winterjas erover zag je ook niet echt wat, dus ik kon mooi tot t einde / tot mn verlof staan in tram en metro. Maar: ik heb pas de laatste vier weken last van mijn rug gekregen, en dan alleen als ik iets te actief was geweest. Achteraf een zegen, maar je wil zoooo graag dat iedereen het supergoed kan zien! (ik kreeg bij 32 weken ook nog een felicitatie 'oh, nú weet ik zeker dat je zwanger bent; gefeliciteerd'. Mja.)

Covie :* voor je vervelende maagzuur! En ook n :* voor anderen die t kunnen gebruiken!!
pi_107004887
Ik kan het babytopic ook niet bijhouden, gaat veel te snel. Ik vind de fusie van het kleine babietjestopic en het grote babietjestopic ook niet zo geslaagd :@ Er wordt erg veel gepost en ik heb niet zo heel veel met de grotere babies (niets persoonlijks) :@
Verder is het ook veel drukker met peuter en baby :Y Al was het maar omdat je met een peuter ook wel meer huishouden te doen hebt (meer wassen, veel speelgoedrommel, een peuterkamer, rondslingerende broodkorsten en tuitbekers :P )
pi_107005447
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:45 schreef tweeoogje het volgende:
@ Gerberaatje, Asy en Sonnetje : mijn lief vindt het ook beter als ik niet teveel post. En ikzelf ook trouwens. En daarbij merk ik dat ik nu al hele dagen kwijt ben aan 'niks' dus ook nog zo'n topic echt bijhouden gaat vast lastig en we gaan ook nog verhuizen over een aantal weken :') Dus dat gaat ook veel tijd kosten

Soempie, wat fijn dat het zo goed gaat! Dat ie lekker groeit, en dat jij je ook zo super voelt! Oh, de dag dat mijn kraamzorg wegging heb ik de hele middag zitten huilen. Ze was zo lief en gezellig!!

Katy, oo ik snap zo wat je bedoelt! Bij mij bleef ook iedereen zeggen: wat een bescheiden buikje, en ikmaar denken IK WIL OOK EEN MEGATOETER!! Met mn winterjas erover zag je ook niet echt wat, dus ik kon mooi tot t einde / tot mn verlof staan in tram en metro. Maar: ik heb pas de laatste vier weken last van mijn rug gekregen, en dan alleen als ik iets te actief was geweest. Achteraf een zegen, maar je wil zoooo graag dat iedereen het supergoed kan zien! (ik kreeg bij 32 weken ook nog een felicitatie 'oh, nú weet ik zeker dat je zwanger bent; gefeliciteerd'. Mja.)

Covie :* voor je vervelende maagzuur! En ook n :* voor anderen die t kunnen gebruiken!!
Nou dat heb ik precies zo! Met mn winterjas zie je niks, met lang shirt en colbertje echt alleen als je erop let. Ik heb ook negens last van dus ben ik ook erg blij mee, maar zo'n toeter is ook leuk O+.

Ook nog steeds maar 2 kilo aangekomen. Maargoed als er maar een gezond kind komt, dat is t enige dat telt. Maar ik denk dat ik ook nog lang moet staan in de trein. :+.
pi_107005584
Ik heb nooit.een grote.buik gehad en aangezien j nu met 14 weken nog.steeds.amper buik heb verwacht k niet enorm te.eindigen :)

Net even mn angelsounds onder t stof.vandaan getrokken en beeb doet t nog O+
En voel nu ook iets op de plek waar k net een hartje hoorde, dus denk dat.k nu echt baby ga voelen O+ (dus k was.niet gek laatst)
pi_107006308
Ach, zelfs met toeter staan veel mensen nog niet op. :+

Octo, dat inderdaad ook: het verschil in ontwikkeling. Aan de ene kant leuk om te lezen wat er aan gaat komen, maar aan de andere kant heb ik er nog niet heel veel mee. In elk geval is het nu sowieso nog wat te druk om alles goed bij te houden. Dan lees ik liever hier nog wat mee en de SC waar ik altijd al kom. Als ik echt dringende vragen heb kan ik altijd het topic wel opzoeken. Het ging me meer om de 'dagboek-achtige' posts, zoals hier. Ik weet niet of ik dat wil. Ik kan me voorstellen dat ik supertrots alles online gooi en dat ik daar later dan spijt van krijg. Maar ik vind Fok! en OUD ook echt heel leuk en gezellig, dus een beetje een dilemma... :P

Kijk, Fok! brengt ook zoveel leuke en mooie dingen:

Van de AKQ/SC gekregen. O+
pi_107006314
Jammer klavertje! Maar toch een compliment dat je het hebt geprobeerd. Lijkt me toch een beetje eng.

Klinkt heerlijk allemaal Soempie! Lekker hoor zo genieten.

Bij mij word het meeschrijven ook minder merk ik, zitten toch een hoop die ik niet van een eerder topic ken en dat is echt moeilijk inkomen.
Soms typ ik wel eens wat, maar dan staat Mex weer boven op een tafel ofzo en verstuur ik het niet.
En ik ben nog steeds niet zo bezig met deze zwangerschap als bij Mex, toen was ik elke dag aan het opzoeken hoeveel millimeter hij was gegroeid en wat ie al kon bewegen.
komt misschien ook omdat ik nu wel een echo heb gehad met 12 weken, vorige keer was het van 9 tot 16 weken maar gissen wat er in mijn buik gebeurde.
pi_107006362
Fijn Son, dat je je kindje gaat voelen. O+
pi_107006545
Katy die buik komt nog wel hoor! Ik verlangde er de eerste keer ook zo naar. Als ik nu terug kijk naar buikfotos die ik elke week maakte kan je echt zien dat tussen de 22e en 26e week het ineens heel snel ging en er echt 'opeens' een echte zwangerbuik tevoorschijn kwam.
Nu is mijn buik al zo groot dat ik denk 'help! Waar moet dit naartoe' ;)

PureEvil fijn dat je de verloskamers gezien hebt, weet je tenminste een beetje waar je terecht komt. En handig ook dat je nu een afspraak hebt!
pi_107006769
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:26 schreef Troeta het volgende:
Jammer klavertje! Maar toch een compliment dat je het hebt geprobeerd. Lijkt me toch een beetje eng.

Klinkt heerlijk allemaal Soempie! Lekker hoor zo genieten.

Bij mij word het meeschrijven ook minder merk ik, zitten toch een hoop die ik niet van een eerder topic ken en dat is echt moeilijk inkomen.
Soms typ ik wel eens wat, maar dan staat Mex weer boven op een tafel ofzo en verstuur ik het niet.
En ik ben nog steeds niet zo bezig met deze zwangerschap als bij Mex, toen was ik elke dag aan het opzoeken hoeveel millimeter hij was gegroeid en wat ie al kon bewegen.
komt misschien ook omdat ik nu wel een echo heb gehad met 12 weken, vorige keer was het van 9 tot 16 weken maar gissen wat er in mijn buik gebeurde.
Dat laatste is ook heel herkenbaar. Heb ook niet echt een zwanger gevoel ofzo beetje vaag :)
Maar merk dat t met Floris nu ook gewoon druk is, met werk is t druk en hop weer een week voorbij :) VOirge leek t minder snel te gaan ofzo :)
Heb laatst wel een 9 maanden dagboek gekocht, Had ik bij floris ook. niet dat ik er heel trouw inschreef, maar vond t een beetje stom om t nu dan niet te doen ofzo. Net alsof k deze baby minder leuk vind ofzo (is niet zo hoor, maar zo voelde t een beetje)

Soemp O+ Wat een moppie is je mannetje!
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:41:50 #150
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107007123
Klavertje jammer dat het draaien niet gelukt is! Nu maar lekker bijkomen ervan.

Soempie wat goed om te lezen dat het zo lekker met je gaat! En wat een schat van een mannetje heb je toch gebakken O+ .

Over meeschrijven in het babytopic: ik weet het nog niet zeker, maar ik denk ook niet dat ik me daar veel zal melden. Vanwege drukte inderdaad en ik merk ook al dat ik nu in het dreumestopic ook echt nooit meeschrijf. Ik vind het best moeilijk om 'in te komen' in een topic, daar moet je best veel energie in steken, en met dit topic heb ik dat gedaan en dat vind ik ook heel erg leuk (het is zo'n spannend topic, z&g!), maar ik denk niet dat ik dat zie zitten als ik straks twee kleintjes om me heen heb. Die hebben ook aandacht nodig ;). Dus t zal waarschijnlijk blijven bij af en toe even spieken en gedag zeggen :).

Nou truste allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')