Liefquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Arrgh Katy dat is ook niet leuk....Hij gaat echt nog wel heul veul groter worden hoor!
Nou dat heb ik precies zo! Met mn winterjas zie je niks, met lang shirt en colbertje echt alleen als je erop let. Ik heb ook negens last van dus ben ik ook erg blij mee, maar zo'n toeter is ook leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:45 schreef tweeoogje het volgende:
@ Gerberaatje, Asy en Sonnetje : mijn lief vindt het ook beter als ik niet teveel post. En ikzelf ook trouwens. En daarbij merk ik dat ik nu al hele dagen kwijt ben aan 'niks' dus ook nog zo'n topic echt bijhouden gaat vast lastig en we gaan ook nog verhuizen over een aantal wekenDus dat gaat ook veel tijd kosten
Soempie, wat fijn dat het zo goed gaat! Dat ie lekker groeit, en dat jij je ook zo super voelt! Oh, de dag dat mijn kraamzorg wegging heb ik de hele middag zitten huilen. Ze was zo lief en gezellig!!
Katy, oo ik snap zo wat je bedoelt! Bij mij bleef ook iedereen zeggen: wat een bescheiden buikje, en ikmaar denken IK WIL OOK EEN MEGATOETER!! Met mn winterjas erover zag je ook niet echt wat, dus ik kon mooi tot t einde / tot mn verlof staan in tram en metro. Maar: ik heb pas de laatste vier weken last van mijn rug gekregen, en dan alleen als ik iets te actief was geweest. Achteraf een zegen, maar je wil zoooo graag dat iedereen het supergoed kan zien! (ik kreeg bij 32 weken ook nog een felicitatie 'oh, nú weet ik zeker dat je zwanger bent; gefeliciteerd'. Mja.)
Covievoor je vervelende maagzuur! En ook n
voor anderen die t kunnen gebruiken!!
Dat laatste is ook heel herkenbaar. Heb ook niet echt een zwanger gevoel ofzo beetje vaagquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:26 schreef Troeta het volgende:
Jammer klavertje! Maar toch een compliment dat je het hebt geprobeerd. Lijkt me toch een beetje eng.
Klinkt heerlijk allemaal Soempie! Lekker hoor zo genieten.
Bij mij word het meeschrijven ook minder merk ik, zitten toch een hoop die ik niet van een eerder topic ken en dat is echt moeilijk inkomen.
Soms typ ik wel eens wat, maar dan staat Mex weer boven op een tafel ofzo en verstuur ik het niet.
En ik ben nog steeds niet zo bezig met deze zwangerschap als bij Mex, toen was ik elke dag aan het opzoeken hoeveel millimeter hij was gegroeid en wat ie al kon bewegen.
komt misschien ook omdat ik nu wel een echo heb gehad met 12 weken, vorige keer was het van 9 tot 16 weken maar gissen wat er in mijn buik gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |