abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106980785
Nou, één week niet. Twee weken, ach. Maar drie... :')
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  donderdag 19 januari 2012 @ 10:06:05 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106980882
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Balen zeg. Ik heb het alleen als ik me uitrek. Dan schiet het er zomaar in. Vanochtend ook weer. En met mijn niet wakkere hoofd dacht ik even uit bed te kunnen springen... whahaha. Nou, niet dus. Au!

[..]

Hehehe, ik zie t helemaal voor me ;). Zo was ik gisteren met mijn man in de Zeeman en ik knielde om wat kleertjes te bekijken... Na een paar minuten zei ik 'ik kom niet meer omhoog'. Dus hij helpen :). Verkoopster die er naast stond, schoot in de lach.

Heel herkenbaar hoor! Ik ga altijd op de grond zitten bij het afdrogen van Harry maar dan moet ik ook weer omhoog zien te komen. En mijn man altijd maar grapjes maken tegen Harry.
Maar met dat uit bad komen. Erin komen is al zo'n kunst omdat je die rechte buikspieren niet mag gebruiken :X

Isla, zo kun je wel nog extra lang zwanger blijven ;)
pi_106980955
Oh, die krampen, verschrikkelijk. :(
Ik heb er ook erg veel last van. Vandaag maar eens zo'n ouderwets stuk zeep van mijn atelier meenemen en onder het matras leggen. Kijken of het werkt. :D
En anders mag ik dus nog 6 weken magnesium slikken!

Vervelend zeg, slechte nachten en ziek zijn.
En Isla, ik herken je gevoel, bij mijn eerste was ik ook zwanger na 2jaar en 8maanden en wat heb ik genoten van die volle buik en het contact. O+
Het grappige is dat dit kindje vaak precies dezelfde posities aanneemt als de eerste. Ik herken ze gewoon nog. O+
En bij de tweede was ik na 7 maanden weer zwanger, dus dat geeft hoop. Alhoewel ik niet precies weet waarom het bij jou lang duurde.

Ik heb zo'n genoeg van mijn verstopte neus/bloedneus. Elke nacht weer. En nu begin ik ook nog te snurken volgens P.
En soms schrik ik helemaal buiten adem wakker. Bah. :(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_106981025
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:06 schreef Asyniur het volgende:
Maar met dat uit bad komen. Erin komen is al zo'n kunst omdat je die rechte buikspieren niet mag gebruiken :X

Isla, zo kun je wel nog extra lang zwanger blijven ;)
Ja helemaal als je bad glad is van de badolie.... Maar ik heb t opgegeven, ik ga niet meer in bad. Niet omdat ik er niet uit kan komen, maar wij hebben een oud model bad, niet groot en niet diep.kan dus niet veel water in. Lig dus met mn tetten, buik en bovenbenen bloot. Brrr. Dat bad van ons slaat nergens op. :(
pi_106981066
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:09 schreef oeke het volgende:
Vervelend zeg, slechte nachten en ziek zijn.
En Isla, ik herken je gevoel, bij mijn eerste was ik ook zwanger na 2jaar en 8maanden en wat heb ik genoten van die volle buik en het contact. O+
Het grappige is dat dit kindje vaak precies dezelfde posities aanneemt als de eerste. Ik herken ze gewoon nog. O+
En bij de tweede was ik na 7 maanden weer zwanger, dus dat geeft hoop. Alhoewel ik niet precies weet waarom het bij jou lang duurde.

Ik heb zo'n genoeg van mijn verstopte neus/bloedneus. Elke nacht weer. En nu begin ik ook nog te snurken volgens P.
En soms schrik ik helemaal buiten adem wakker. Bah. :(
Zwemmers van mijn vent zijn slecht. Dus ingrepen, IUI's en uiteindelijk ICSI. Bij mij is alles goed, maar het zal ook wel niet mee geholpen hebben dat ik 37 ben.

Verstopte neuzen, bloedneuzen, check, hier ook. Word vaak wakker van mijn eigen gesnurk, echt irritant haha!
  donderdag 19 januari 2012 @ 10:17:10 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106981087
Ow maar dat heb ik ook Isla. Zelfs als ik niet zwanger ben. Dat komt omdat de overloop in ons bad vrij laag zit, dus het bad kan maar 2/3 vol. Maar voor mijn bekken is het soms heel prettig. Maar soms ook niet. Gisteren was het in elk geval minder geslaagd ;)

oeke, snurken: check! Maar wat vervelend dat je bloedneuzen hebt zeg.
Wel heb ik vaker last van hartkloppingen, zelfs als ik gewoon rustig lig.
pi_106981092
Wat was bij jullie het probleem, Oeke? alskvragenmag
pi_106981144
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:17 schreef Asyniur het volgende:
Ow maar dat heb ik ook Isla. Zelfs als ik niet zwanger ben. Dat komt omdat de overloop in ons bad vrij laag zit, dus het bad kan maar 2/3 vol.
Ja bij ons dus ook. En doe je er teveel water in gaat ie keihard gorgelen en leeglopen, niet heel ontspannend dus. Maar normaal heb ik veel kleinere tetten en natuurlijk niet zo'n joekel van een buik, dus lig ik iets meer onder water. Maar ik wil gewoon een ander bad. :(

Balen van de hartkloppingen. Daar kun je ook van wakker liggen...
pi_106981404
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:17 schreef IslaBonita het volgende:
Wat was bij jullie het probleem, Oeke? alskvragenmag
Bij ons was het PCOS. Althans bij mij dan. En daardoor echt een hele rare cyclus. Net voor ik aan de clomid zou beginnen bleek ik zwanger van mijn eigenwijsje. het was geen ongesteldheid, maar een innesteling. Nog net op mijn 34ste.
Maar zwemmers is wel een ander verhaal natuurlijk, die leren niks van de zwangerschap. :{
Althans zo heb ik het begrepen. Dat als je eenmaal zwanger bent geweest het de volgende keer makkelijker gaat.
Wat fijn dat het gelukt is! O+

Als ik in bad ga wil Ko erbij. En die gaat dan hard in mijn navel prikken en me uitlachen. :(
Dus ik ben ook niet meer zo'n badderaar. Maar bij de bevalling heeft het bad me wel gered zeg. O+

Vervelend Asy, hartkloppingen zijn helemaal niet fijn. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_106981967
Mogguh, 22 weken vandaag! *O*
Deze mijlpaal heb ik vannacht uitbundig met de wc pot gevierd, ik heb m getrakteerd op flink wat maagzuur. :+ (dacht dat mijn neusbotje en mijn tong weg zouden branden ;( )

Vandaag even een dagje leven op liga's en dan morgen toch maar even de dokter bellen om hier iets tegen te nemen, want het gaat maar niet weg.

Oooh een bad O+ echt iets wat ik nu mis O+ heeeeerlijk!
pi_106982262
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:52 schreef bijtje84 het volgende:

Zoe dat happy gevoel is in mindere mate een beetje te vergelijken met het na-de-bevalling-gevoel. Tuurlijk doet het pijn, en nee dat was niet leuk. Maar het cliche wat je hoort van 'maar daarna ben je alles zo weer vergeten' dat is een beetje te vergelijken met wat je nu ervaart.
En nee, je bent niet alles daarna meteen weer vergeten :P
Haha :D nee lijkt me ook niet dat je alle pijn enz vergeet maar wel dat het de pijn waard was O+
(iig dat neem ik aan :9 )

Covie 22wkn *O* en :* overgeven is echt ellendig

En hartkloppingen, bloedneuzen enz :( das niet leuk!

Goedgekeurd bij de vk *O*
Er hoeft geen bloed geprikt te worden bij 27wkn (ze heeft niet gezegd waarom niet) ze was over alles positief dus prima.

Heb wel gevraagd hoe t zit met erge bloedverlies na de bevalling enz, vond ze wel leuk ze had die vraag nog niet eerder gehoord (en is al lang vk)
Ze heeft t uitgelegd en er echt de tijd voor genomen.

Het is ook mogelijk om poliklinisch te bevallen, dan blijft ze gewoon bij mij

Eigen bijdrage bevallen in het ziekenhuis wordt volledig vergoed bij m'n verzekering dus op zich niet verkeerd..

moet mezelf er nog maar goed in verdiepen :)
  donderdag 19 januari 2012 @ 11:12:33 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  donderdag 19 januari 2012 @ 11:18:23 #113
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106982455
Ah bah covie, vervelend! Maar wel een jompel voor je mijlpaal! *O*

En Zoë goedgekeurd *O* . Fijn dat de vk alles zo goed heeft uitgelegd. Nu nog een beslissing nemen :).
pi_106982632
*O* voor Covie! Hopelijk heeft de dokter iets voor je, want dit is ook niks!

Zoe wat fijn dat je vk goed de tijd voor je nam om je vraag te beantwoorden. Dat geeft vast al een fijn gevoel.
Klopt, als je zelf besluit in het ziekenhuis te willen bevallen terwijl daar geen medische noodzaak voor is, dan noemen ze dat poliklinisch. Je weeen beginnen, je belt je vk, en je gaat naar het ziekenhuis. Daar tref je je eigen vk, die doet jouw bevalling. Stel dat er zich iets voordoet wordt er pas een arts bij gehaald, maar als dat niet nodig is blijft het alleen jouw vk.
En dat het vergoed wordt is wel fijn. Het kost niet heel veel geld geloof ik hoor, iets van 250eu heb ik wel eens gehoord, maar ik weet het niet precies.
Goed over nadenken en met je lief bespreken zou ik zeggen!
  donderdag 19 januari 2012 @ 11:33:08 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106982919
Ow en Zoë, je mag altijd je beslissing nog terugdraaien dus je zit er niet aan vast!
Als je besluit voor thuisbevalling en je wil dan tijdens bevalling tóch naar het ziekenhuis, kan dat. Maar ook omgekeerd: als je oorspronkelijk naar het ziekenhuis wilde maar uiteindelijk lekker thuis wil blijven, dan mag dat ook.
Misschien wel handig om te weten ;)

*O* voor alle mijlpalen!

covie, overgeven is gewoon echt :N leuk
pi_106983328
Fijn Zoë! :D
Ben je al wel bij een rondleiding geweest in het zkh?

En overgeven is idd niet leuk, al wel een poosje last van maagzuur maar zoals vannacht was niet normaal, maar zal de details besparen :X
pi_106983607
Bijtje: dat klinkt goed, vind het prettiger om zo lang als t kan m'n vk te hebben.
:Y zal ik doen,

Ah das ook fijn om te weten asy!
:) thanks

Covie: nee moet even kijken wanneer ik er met m'n lief heen kan ivm z'n werk.
binnenkort is hij weer 2wkn weg :{ maargoed, we hebben gelukkig nog wel even :)

echt super rot dat je er zo'n last van hebt :( :*
pi_106990558
Wij hebben ons gestort in het uitzoeken/verzinnen/regelen van de kinderopvang. Wat laat misschien, maar de verhuizing ging in eerste instantie even voor. En ik durfde ook niet zo goed voor de 12e week. Maar ja, morgen 17 weken dus nu moet het wel.
Waarschijnlijk bso regelen voor Sophie (dochter), en creche voor Baby & Baby. Hopelijk is er plaats voor allemaal op dezelfde dag, dat lijkt me wel leuk voor ze O+
Vanavond maar eens voor gaan zitten samen met (8>

Pff na de lunch had ik even een flinke dip zeg. Sophie terug naar school gebracht, ik terug naar werk. Mn bekken deed zo'n vreselijke zeer, ik lijk wel een pinquin! En toen kreeg ik ook nog eens een giga harde buik ;( de eerste voor deze zwangerschap. Tis maar goed dat ik alleen op kantoor zit, als er iemand 'Boe' had gezegd was ik waarschijnlijk gaan brullen :'(
  donderdag 19 januari 2012 @ 15:10:00 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106991083
Ow geweldig hè, dat pinguin-gevoel :X
Bah, dip(jes) zijn nooit leuk (behalve bij chips! :9~ ). Succes nog de rest van de middag :*

Hier ook net weer een flinke harde buik en ik zit gewoon op de bank te zitten.
pi_106994568
Hier alles prima. Geen zin meer om te werken. Gaap.

Fee: Inbetweeners is een sitcom, wel met humor waar je van moet houden. Maar het is het proberen waard. Californication staat op m'n lijstje, nog niet aan begonnen. Maarre misfits was het? Die ga ik dus ook noteren.

Fijn zo'n beeb in je buik he O+.
pi_106994748
ahh bijtje :* vervelende dip

lijkt me stiekem echt leuk een tweeling :@
ons gezin bestaat nml uit een aantal tweelingen en heb 't altijd leuk gehad met mn broertje
weet natuurlijk niet hoe het is om geen tweeling te zijn, maar ik heb er altijd veel aan gehad :)

katyM :Y O+

}:| echt irri zo'n piepende wasmachine.. zonet met was opvouwen steken in mn buik (van de groei?) dus ik dacht; doe ff een kleine was, dat kan ik iig de trap op krijgen
maar nu heb ik geen zin meer haha
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:50:44 #122
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106995930
O vervelend zeg, bijtje. Ik ben vooral s nachts een pinguin ;) .

En dipjes zijn inderdaad niet leuk. Ik had er de hele vorige week last van, ik zag het zwanger zijn echt niet meer zitten. Gelukkig is het weer over gegaan en ben ik nu weer zen :P.

KatyM ja Misfits :). Wij zijn instant-verslaafd joh.

Zoë gewoon die wasautomaat uit zetten en wachten op je mannetje om je te helpen met tillen en ophangen :).
pi_106997204
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:40 schreef Poppedein het volgende:
Wel stoppen met magnesium na 36 wkn, werkt niet alleen ontspannend, maar ook weeenremmend ;)
Goeie tip!!

Ik heb nu de bruistabletten van de Kruidvat, aangezien ik weer al vrij vroeg last had van restles leggs en dat bij mijn dametje ook al heel vroeg en heel veel had (zooooo irritant) en momenteel is het weg!!! *O*
pi_106997241
Iedereen vindt dat ik zo'n bescheiden buik heb, dat is ook zo natuurlijk. Dus dan zeg ik, ja des te minder hoeft er straks weer af, al dat gesleep is ook niks etc. :'). En dan denk ik, wanneer wordt mijn buik nou eindelijk huuuge? :(

Grmbl :( :+.
pi_106997490
Arrgh Katy dat is ook niet leuk.... :* Hij gaat echt nog wel heul veul groter worden hoor! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')