Heel herkenbaar hoor! Ik ga altijd op de grond zitten bij het afdrogen van Harry maar dan moet ik ook weer omhoog zien te komen. En mijn man altijd maar grapjes maken tegen Harry.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Balen zeg. Ik heb het alleen als ik me uitrek. Dan schiet het er zomaar in. Vanochtend ook weer. En met mijn niet wakkere hoofd dacht ik even uit bed te kunnen springen... whahaha. Nou, niet dus. Au!
[..]
Hehehe, ik zie t helemaal voor me. Zo was ik gisteren met mijn man in de Zeeman en ik knielde om wat kleertjes te bekijken... Na een paar minuten zei ik 'ik kom niet meer omhoog'. Dus hij helpen
. Verkoopster die er naast stond, schoot in de lach.
Ja helemaal als je bad glad is van de badolie.... Maar ik heb t opgegeven, ik ga niet meer in bad. Niet omdat ik er niet uit kan komen, maar wij hebben een oud model bad, niet groot en niet diep.kan dus niet veel water in. Lig dus met mn tetten, buik en bovenbenen bloot. Brrr. Dat bad van ons slaat nergens op.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:06 schreef Asyniur het volgende:
Maar met dat uit bad komen. Erin komen is al zo'n kunst omdat je die rechte buikspieren niet mag gebruiken
Isla, zo kun je wel nog extra lang zwanger blijven
Zwemmers van mijn vent zijn slecht. Dus ingrepen, IUI's en uiteindelijk ICSI. Bij mij is alles goed, maar het zal ook wel niet mee geholpen hebben dat ik 37 ben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:09 schreef oeke het volgende:
Vervelend zeg, slechte nachten en ziek zijn.
En Isla, ik herken je gevoel, bij mijn eerste was ik ook zwanger na 2jaar en 8maanden en wat heb ik genoten van die volle buik en het contact.
Het grappige is dat dit kindje vaak precies dezelfde posities aanneemt als de eerste. Ik herken ze gewoon nog.
En bij de tweede was ik na 7 maanden weer zwanger, dus dat geeft hoop. Alhoewel ik niet precies weet waarom het bij jou lang duurde.
Ik heb zo'n genoeg van mijn verstopte neus/bloedneus. Elke nacht weer. En nu begin ik ook nog te snurken volgens P.
En soms schrik ik helemaal buiten adem wakker. Bah.
Ja bij ons dus ook. En doe je er teveel water in gaat ie keihard gorgelen en leeglopen, niet heel ontspannend dus. Maar normaal heb ik veel kleinere tetten en natuurlijk niet zo'n joekel van een buik, dus lig ik iets meer onder water. Maar ik wil gewoon een ander bad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:17 schreef Asyniur het volgende:
Ow maar dat heb ik ook Isla. Zelfs als ik niet zwanger ben. Dat komt omdat de overloop in ons bad vrij laag zit, dus het bad kan maar 2/3 vol.
Bij ons was het PCOS. Althans bij mij dan. En daardoor echt een hele rare cyclus. Net voor ik aan de clomid zou beginnen bleek ik zwanger van mijn eigenwijsje. het was geen ongesteldheid, maar een innesteling. Nog net op mijn 34ste.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:17 schreef IslaBonita het volgende:
Wat was bij jullie het probleem, Oeke? alskvragenmag
Hahaquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:52 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe dat happy gevoel is in mindere mate een beetje te vergelijken met het na-de-bevalling-gevoel. Tuurlijk doet het pijn, en nee dat was niet leuk. Maar het cliche wat je hoort van 'maar daarna ben je alles zo weer vergeten' dat is een beetje te vergelijken met wat je nu ervaart.
En nee, je bent niet alles daarna meteen weer vergeten![]()
Goeie tip!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:40 schreef Poppedein het volgende:
Wel stoppen met magnesium na 36 wkn, werkt niet alleen ontspannend, maar ook weeenremmend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |