abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 19 januari 2012 @ 06:56:43 #76
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_106978548
Pffff, wat een nacht. :{

Na een avondje uit eten in een sushi-restaurant (nee, ze heeft geen rauwe vis en zo gegeten), vanwege een verjaardag, lagen we om middernacht in bed. Op dat moment kreeg ze enorme steken in haar buik, van haar navel tot vlak onder haar ribben. Een uur lang, het leek maar niet weg te gaan. Dan wordt die kleine daarbinnen ook nog wakker en begint te schoppen. ;(

Ik had het telefoonnummer van de spoedeisende hulp en van de verloskundige al opgezocht, toe het eindelijk begon weg te trekken. We hebben geen enkel idee wat het geweest zou kunnen zijn. :{
F.K.A. SuperwormJim
pi_106979129
Oh dat klinkt vervelend SWJ. Ze kan natuurlijk alsnog even de vk bellen, het gevoel uitleggen en vragen wat het zou kunnen zijn? Anders blijft ze misschien met vragen rondlopen.

Hier wakker geworden met maagzuur. ;(. Gelukkig wel weer een nacht lekker doorgeslapen.
En wat een butweer hè? :o. Ik was in staat om me vanmorgen nog drie keer om te draaien, maar de wekker bleef maar snoozen :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 19 januari 2012 @ 09:09:23 #78
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106979688
Mogguh en meld :). Met baby in de buik...

SWJ dat klinkt niet fijn! Misschien inderdaad alsnog even vragen aan de vk.

Kuukske ik zeg: wekker kopen zonder snooze >:) .

Hier goed geslapen. Helaas :6 . Ook totaal geen 'gerommel'. Ik hoop dat het de stilte voor de storm is :P .
pi_106979694
Sam wat fijn dat alles goed was met de beeb :)
Idd even naar de dokt voor uitstrijkje oid

Asy wat lief!! O+

SWJ wat kuukske zegt :*

Kuukske: bah das niet leuk!
T is wel lekker weer om in bed te blijven liggen idd haha

Dinsdag zag ik m'n buik bewegen als de beeb schopte, gisteravond in bed weer :D vond m'n lief ook leuk om te zien.
Hij vind t ook fijn dat de kinderwagen n box nu in huis staan zodat ie wat kan wennen. 't is nog wel onwerkelijk zegt ie.

Gisteravond wel weer n zere buik, voel me ook niet zo fit. Ga morgen niet werken en dan t weekend waarsch wel..
En..zometeen naar de vk .:)
pi_106979753
Meld! O-)

SWJ wat vervelend! Misschien toch iets verkeerds gegeten, of het viel niet goed? Zou ook even de vk bellen, al is het over...

Kuuks, fijn dat je lekker geslapen hebt. Jammer van het maagzuur. Is zo ongeveer het enige waar ik geen last van heb. :')

Hier ook redelijk geslapen. Maar vorige week ziekjes, ging over, gister weer ziekjes, vandaag weer iets beter. Keel als schuurpapier, bleh. Ondanks alle klachtjes ben ik waarschijnlijk één van de weinigen die wil dat beebje nog even lekker blijft zitten. Omdat ik nog wat dingetjes wil doen in mijn verlof, omdat de kleine nog even lekker mag groeien (de vk verwacht een 6ponder) en omdat ik dus ziekjes ben. Maar vooral omdat ik het zwanger zijn toch wel ga missen ondanks de klachten. Vind t zo speciaal, mn kleine meid in mijn buik! O+ Heeft ook drie jaar geduurd voor ik zwanger was. En ik weet niet of ik dit nog een keer mee mag maken...
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_106979781
Mogge Feeninx en Zoë!

Hier ook minder gerommel Fee.

Zoë ff rustig aan!
pi_106979841
Goeiemorgen :)

Aww IB! Is ook zeker speciaal zo'n mooi wonder in je buik O+
Ook al ziekjes dus : (

Ja ga na de vk gelijk naar huis. Bwuh niks aan zo!
pi_106979871
Kuuksk, wekker gewoon uitzetten en je omdraaien? ;)

Fee-nix jammer, geen gerommel meer.

Zoe ja leuk gezicht is dat he? Voor de mannen wordt het dan langzaam allemaal wat 'echter'.

Isla ik snap je gevoel wel, geen haast hoor om die baby uit je buik te krijgen. Al is dat natuurlijk ook weer hartstikke leuk. Maar zeker als je wat ziekig bent kan ik me voorstellen dat je denkt nou, nu maar even niet!

Hier weer paar keer wakker geweest met kuit/voetkramp. Grr elke nacht is het raak. Stom.
  donderdag 19 januari 2012 @ 09:19:43 #84
250838 Fee-nix
pi_106979874
Het is ook iets heel onwerkelijks Zoë :). Bij een tweede weer hoor ;). (Vind ik dan)

IB zullen we ook synchroon gaan bevallen? :P. En rot dat je steeds zo ziekig bent...
pi_106979937
Bijtje heb je al magnesium geprobeerd? Schijnt te helpen!

Ja Fee laten we dat gezellig doen hihi. Lijkt me wel gezellig. Het wordt een kop-aan-kop race haha.
pi_106979963
Magnesium? Kun je dat in pilvorm krijgen dan ofzo? Nooit van gehoord!
pi_106979986
:D ja echt superleuk. Dan drukt m'n lief zachtjes op de buik en dan zie je m'n buik omhoog gaan haha. En hij zei wat dingetjes tegen m'n buik, en bonk ging m'n buik weer :D
Hij vroeg ook hoe ik t vond, zwanger zijn. Vind t wel gezellig eignl :@ zo met de beeb in m'n buik. T is missch niet altijd makkelijk en pijnloos maar dat ze beweegt enzo maakt me gwn gelukkig :)

Wat vervelend bijtje :(

Ja kan me voorstellen fee :D toch n klein mensje wat in je groeit!
pi_106980060
Bijtje, dat kun je gewoon in pilvorm bij de Etos (5 euro ofzo) kopen bijvoorbeeld (combinatie calcium, magnesium, zink)
Ook goed voor de beeb (botopbouw door calcium) en magnesium werkt ontspannend, dus s'avonds slikken, slaap je ook goed. Heb het de hele zwangerschap genomen, maar check even met je vk.
http://mens-en-gezondheid(...)e-er-tegen-doen.html

Ja Zoë dat kan je echt happy maken he?
  donderdag 19 januari 2012 @ 09:30:21 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106980081
Zwanger zijn blijft gewoon bijzonder. Gisteravond lag ik in bad en toen ging mijn hele buik op en neer. Mijn man is na een tijdje even komen kijken of ik nog leefde en heeft me uit bad getakeld :D
pi_106980112
Takelen is hier ook nodig haha.

Ja het is zo bijzonder, en toch heel anders dan ik altijd gedacht had.. Veel specialer. O+
pi_106980131
Magnesium werkt ook tegen maagzuur, dus misschien dat ik daar nooit last van heb gehad?
pi_106980137
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:29 schreef IslaBonita het volgende:

Ja Zoë dat kan je echt happy maken he?
:) ja. 't is niet leuk om pijn te hebben en minder te kunnen enzo en t gevoel dat je jezelf niet bent omdat je niet kunt doen wat je altijd deed..
Maar als ze dan beweegt dan is t gewoon goed, dan doen die mindere dingen er niet toe :)
  Moderator donderdag 19 januari 2012 @ 09:33:53 #93
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_106980150
Na even wat rondgekeken te hebben op internet (fout, ik weet het), denken we aan de galblaas. De symptomen komen sterk overeen met een galsteen die de boel blokkeert. Op dit moment voelt ze zich weer kiplekker; zometeen toch maar even de verloskundige bellen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_106980151
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:30 schreef Asyniur het volgende:
Zwanger zijn blijft gewoon bijzonder. Gisteravond lag ik in bad en toen ging mijn hele buik op en neer. Mijn man is na een tijdje even komen kijken of ik nog leefde en heeft me uit bad getakeld :D
Haha :D
pi_106980293
Wel stoppen met magnesium na 36 wkn, werkt niet alleen ontspannend, maar ook weeenremmend ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_106980310
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:40 schreef Poppedein het volgende:
Wel stoppen met magnesium na 36 wkn, werkt niet alleen ontspannend, maar ook weeenremmend ;)
Oh! :o Dat heeft de vk me niet verteld!
pi_106980544
:o Dan vraag ik het volgende keer eerst wel even aan mn gyn, of dat wel een goed idee is. Ik lees ook dat vochttekort ook een oorzaak kan zijn. Dus ik ga eerst proberen om s'avonds wat meer te drinken. 1 kopje koffie en 1 glas fris is misschien niet genoeg.

Zoe dat happy gevoel is in mindere mate een beetje te vergelijken met het na-de-bevalling-gevoel. Tuurlijk doet het pijn, en nee dat was niet leuk. Maar het cliche wat je hoort van 'maar daarna ben je alles zo weer vergeten' dat is een beetje te vergelijken met wat je nu ervaart.
En nee, je bent niet alles daarna meteen weer vergeten :P
  donderdag 19 januari 2012 @ 09:55:02 #98
250838 Fee-nix
pi_106980609
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:19 schreef bijtje84 het volgende:

Hier weer paar keer wakker geweest met kuit/voetkramp. Grr elke nacht is het raak. Stom.
Balen zeg. Ik heb het alleen als ik me uitrek. Dan schiet het er zomaar in. Vanochtend ook weer. En met mijn niet wakkere hoofd dacht ik even uit bed te kunnen springen... whahaha. Nou, niet dus. Au!

quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:30 schreef Asyniur het volgende:
Hehehe, ik zie t helemaal voor me ;). Zo was ik gisteren met mijn man in de Zeeman en ik knielde om wat kleertjes te bekijken... Na een paar minuten zei ik 'ik kom niet meer omhoog'. Dus hij helpen :). Verkoopster die er naast stond, schoot in de lach.

Galsteen klinkt niet fijn SWJ (als dat het is). Idd maar even bellen.

Oe Isla meteen stoppen met die magnesium hoor! Haha.
pi_106980677
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef Fee-nix het volgende:

Oe Isla meteen stoppen met die magnesium hoor! Haha.
Ja anders ben ik over een maand nog zwanger. En da's me nou net wel ff te lang...
pi_106980733
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:57 schreef IslaBonita het volgende:

[..]

Ja anders ben ik over een maand nog zwanger. En da's me nou net wel ff te lang...
_O-

Hmm, al ga je je al achter je oren krabben als je nu een week overtijd gaat lopen natuurlijk ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')