abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107021074
Ik kom even melden dat ik nog niet veel te melden heb!
Ik heb ook niet heel erg meegelezen nog omdat ik niet helemaal thuis hoor tussen jullie haha jullie zijn al zo'n stuk verder in de zwangerschap en ik heb nog niet veel te melden ;)
Afgelopen dinsdag een termijn echo gehad & ben ergens tussen de 5,5 en 6,5 week zwanger. Omdat het nog erg vroeg was en er dus op de echo niet veel te zien was mogen we over 3 weken (op mijn lief zijn verjaardag) nog een keertje voor een echo komen.

Ik vind dit maar een saai deel van de zwangerschap ;) bijna niemand die het weet (op ouders en broer/zus na), je ziet niet zo veel (alleen wat opgezette darmen), en ben alleen maar moe :D
Ben blij als we de volgende (hopelijk goede) echo gehad hebben, dan is het allemaal wat echter.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:29:26 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107021309
Stelletje mietjes 8-)

Dit is functioneel dik, draag 't met verve!!!

Ik ben veruit de dikste/zwaarste/gezelligste hier en check m'n ava... :+ De MILF ava was ook bijna van mij...

Dus.... Niet zeuren, niet treuren, maar lekker meuren en de wereld kleuren...

Ik heb gesproken.... :6
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107021319
Ik heb eerlijk gezegd weinig moeite met de opmerkingen en het dikker worden.
Bijv. één jaloers type die van het ene naar het andere crashdieet overstapt, en tegen me zei toen het echt al wel duidelijk was: ja het is nu een beetje van "heeft ze teveel gegeten of is ze zwanger" daar heb ik maar gewoon ja tegen geknikt en dacht :')

Nu loop ik al als een paradepaartje rond te showen hoor, en maak zelf soms al de opmerking als ik m voel aankomen. :P

En ja het is niet alleen maar baby want mijn benen, daar gaat mijn vet altijd zitten, zijn ook dikker geworden. Maarja, ik beweeg ook veel minder dan voor de zwangerschap.oké en misschien iets meer chocolade :Y)

Maar dames we zijn allemaal zwanger en dat mag iedereen toch weten! *O*

Nou vandaag half dagje werken, gordijnen uitzoeken, glasvezel internet aanvragen, gaatjes vullen in de muur van de babykamer, beetje voor school werken, en dan vanavond op bezoek bij vrienden.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:41:02 #179
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107021600
Rot Zoë, dat je je niet lekker voelt. Hoop dat je snel opknapt.

Thistleweed bijna de 20 wk echo: leuk en spannend!

KatyM wat gezellig, samen zwanger :).

Bodpa wij willen het wel weten hoor, dus doe maar gewoon die geslachtsbepaling :+ hahaha.

Clauwhee o toch nog iemand uit het noorden, wiehoe :) ;).

Ik heb zelf nog niet dat ik minder foto's heb gemaakt of minder heb geschreven over deze zwangerschap... Ben wel benieuwd of ik bij deze baby net zo snel een foto album in elkaar heb zitten als bij Jesper! Daar moet wel tijd voor zijn namelijk ;).

O en opmerkingen over dik zijn: die vat ik eigenlijk altijd op als een compliment, hihi. Een dikke buik, hoort nou eenmaal bij zwanger zijn :).
pi_107021680
Haha fluug :D

Thanks fee :*
pi_107021853
Meld!

Goed dat je je hebt ziek gemeld Zoë! Laat maar lullen, zorg goed voor jezelf en je beeb!

TW wat gaat dat snel, 20 weken alweer! :D

Katy wat leuk dat jullie samen zwanger zijn!!! Is mij nooit gelukt met vriendinnen maarja, dat krijg je als je als de MMM in moet....we zijn zo'n beetje het laatste stel wat een kindje krijgt in onze vriendengroep. Voordeel: je krijgt een heleboel gebruikte spullen!!!

Bodpa, laat het anders op een papiertje schrijven en in een envelop stoppen. Zo kun je altijd nog bepalen of je het wilt weten-en op een speciaal moment met je lief openmaken! O+

Clauwhee en Fee, waar wonen jullie? Ik in Amsterdam. Geldt N-H ook als het Noorden?

En over dik worden: lekker belangrijk. Gaat er ook weer af (het meeste dan) en dan heb je nog een prachtige baby om de eerste maanden je buikje mee te verdoezelen haha. Hier worden er geen opmerkingen gemaakt, ik denk omdat het zo'n moeizaam proces is geweest. Alleen mensen die niet weten dat we ICSI hebben gedaan zijn wel eens bot. I really don't care!!! :6 :)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_107021921
Frups: voor je het weet is het 3 weken later, tijd gaat echt snel ;)

Mijn buik valt niet echt op als ik mijn winterjas aan heb, dus vaak krijg ik geen opmerkingen als ik mij buitenshuis bevind. Morgen alweer 27 weken. Gisteren de sleutels van het nieuwe huis gekregen en vanaf volgend weekend gaan we aan de slag. Het meeste is gelukkig al geregeld, dus dat scheelt weer :)

En nu eten, want ik heb vreselijk zin in een broodje kaas en een broodje hagelslag haha.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:59:17 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107021994
ssst, niet over eten praten. Ik zit hier op zkh nog zeker half uur nuchter te wezen voor die kloteglucosetest... En ja, drankje is nog steeds ubergoor... :r
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107022202
Nou, het goede voorbeeld wordt door flugel gegeven, gewoon geen buikcomplex hebben :D

Ik probeer dat meestal wel hoor, en ik verhul mijn buik ook zeker niet, lekkere strakke shirts, dan lijk ik tenminste niet dik maar zwanger, haha.

spannend xanteh, een nieuw huis.

Flugeltje wat vervelend dat je voor de glucose test moet. Heb je dat niet ook al eerder een (paar) keer moeten doen?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:07:29 #185
250838 Fee-nix
pi_107022209
O ieuw flugeltje, alweer! Hoop dat dit de laatste is voor deze zwangerschap.

Isla ik tel N-H zeker bij het noorden hoor ;). Ik zet eigenlijk niet graag neer waar ik precies woon, maar het is niet zo ver bij jou vandaan :). Ik PM het je wel ff.
pi_107022277
Dan ben ik ook wel benieuwd of je bij mij in de buurt woont. Ik zit ergens halverwege noord Holland.
pi_107022293
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:55 schreef Xanteh het volgende:
Frups: voor je het weet is het 3 weken later, tijd gaat echt snel ;)
Ik weet het! Kan me nog zo goed herinneren van mijn eerste zwangerschap dat ik deze eerste weken gewoon saai vond :D maar ik weet nog goed hoe snel uiteindelijk de hele zwangerschap gegaan is...en nu word de dame volgende week al 3!
pi_107022385
IB; :* thanks,
vind het nogsteeds moeilijk om me ziek te melden, mn zus& (8> moeten echt zeggen je blijft thuis.
heb vanmorgen nml nog even met (8> gebeld want ik dacht dat ik 't wel zou redden 't weekend :9 maar ik zit me hier warm/koud/warm/koud te voelen, dus uiteindelijk maar goed dat ik niet ga..

Goedzo! :) lekker genieten!

oh bah fluug :o alweer?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:15:35 #189
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107022392
Hèhè een beetje bijgeslapen, maar bijlezen is bijna niet te doen jullie gaan zo snel!

Flugel wat vervelend alweer die glucosetest, hopelijk de laatste keer!

Isla ik woon ook in NH, we kunnen een clubje oprichten haha!

@ wel / geen buik te zien: bij mij zag je het duidelijk vanaf ongeveer 22 weken, daarvoor vond ik het duidelijk maar de wereld om mij heen nog niet :+

@ opmerkingen: ik neem ze net zo op als fee, gewoon als compliment! ;)

Hier gaat t wel goed. Een beurs gevoel in m'n buik maar de baby beweegt lekker, dus das een fijne geruststelling! Verder ben ik vandaag jarig, dus ga ik zo lekker gebak eten om nog dikker te worden haha :D
pi_107022415
*O* gefeliciteerd klavertje! lekker genieten :) :s)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:16:57 #191
250838 Fee-nix
pi_107022428
Fijne verjaardag klavertje! *O*
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:18:41 #192
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107022485
Thnx!! En beterschap Zoe :*
pi_107022494
Fijne verjaardag klavertje!
pi_107022546
Happy B-day Klavertje!

Nou de Noordhollanders zijn volgens mij niet meer in de minderheid! :D

Frups, liever saai dan onzeker! (bij ons was het niet duidelijk of guppie zou blijven zitten...hcg steeg te traag..) Geniet van die heerlijke saaiheid!!!
pi_107022560
Xanteh gefeliciteerd met je nieuwe huis!
pi_107022562
Dat is wel erg spannend dan he Isla! Dan heb ik het liever saai inderdaad ;)
pi_107023151
Ja en het wordt idd nog spannend genoeg! ;)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:44:27 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107023305
Nou, even een vaatwasser leggeruimd en ik kan al niet meer fatsoenlijk lopen. Mooi kut...

flugel, succes met je drankje :r
pi_107023313
Vraag voor de BTDT moeders:

Ik had vannacht een stuk plastic onder mn hoeslaken gedaan omdat ik bang ben dat als ik vruchtwater verlies de komende weken dat ik mijn matras kan weggooien. Maar ik heb me rotgezweten en halverwege de nacht dat ding uit bed getrokken. In een boek las ik dat het handiger om een maandverbandje te dragen en als je dan eenmaal vocht verliest je echt wel wakker wordt om op tijd uit bed te stappen. Klopt dat of is toch echt je bed wel doorweekt als het je daar gebeurt? Ik wil geen speciale waterdichte hoes kopen want ons formaat bed is lastig (1 meter breed en 220 lang, zo'n los Auping bed) dus dat wordt een dure grap voor iets wat misschien niet eens gebeurt..Hoe hebben jullie dat gedaan?En Fee wat doe jij?
pi_107023344
Ach Asy jij hebt het echt zwaar...vind t echt rot voor je!!!! :*

Ohja Flugel, even overheen gelezen. Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')