abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107023488
Asy :*.
Fluug :*.
Klaver jarig?! :D w/

Hier geen nieuws ofzo eigenlijk. Dat is op zich goed nieuws toch? :).
Ik zit wel een beetje met gevoelens in m'n maag, 's avonds lig ik in bed en dan maak ik me zorgen over waarom ik niet door het dolle heen ben van blijdschap iedere dag? En ik merk dat ik op vrijdag niet te genieten ben :'). Ik ben zó fucking moe aan het eind van de week. Damn.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:50:43 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107023510
Ach Isla, het is een beetje een optelsom van zaken.

Je zou het zeiltje onder het bed kunnen leggen, dan een molton, dan een dik badlaken en dan je gewone hoeslaken. Ik denk dat het dan minder gaat broeden omdat er meer lucht tussen kan.
Ik stond op tijd naast mijn bed bij het breken van de vliezen, maar ik zou het er niet op gokken.
Dan kun je denk ik beter investeren in een waterdicht hoeslaken dan in een nieuwe matras ;)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:51:25 #203
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107023533
Isla, geen ervaring met brekende vliezen in bed (bij mij werden ze in het zkh doorgeprikt), maar ik weet niet of ik op een maandverbandje zou vertrouwen.... Ik heb nu zo'n kraammatje (weet niet hoe je het noemt, maar het is zo'n rechthoekig matje, van boven stof en van onder plastic) met een badlaken erom heen gevouwen tegen het zweten. Dat pakketje heb ik dan onder mijn lakens liggen, ter hoogte van m'n kont :). Ik denk dat dat wel genoeg moet zijn. Zo'n plastic over de hele lengte van het bed vind ik echt veel te zweterig. En ik zal proberen uit bed te 'springen' zodra ik iets voel ;) hahaha.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:55:02 #204
250838 Fee-nix
pi_107023648
Ahh Kuukske :* , volgens mij is echt niemand elke dag door het dolle heen van blijdschap hoor! Als je gewoon over het algemeen blij bent met deze periode in je leven is dat al hartstikke mooi :). Er zitten gewoon kl*tedagen tussen...niks aan te doen. Focus op het positieve. Komt allemaal goed!
pi_107023822
kuukske, wat vervelend dat je je zo voelt.
pi_107023879
Thanks ladies...

vanavond nog maar een keer proberen met badhandoeken erbij. En anders idd maar zo'n hoes kopen.

Kuuks, wat Fee zegt, klotedagen zitten erbij. Vond altijd dat ik me niet klote mocht voelen omdat we veel geluk hebben gehad dat ik toch na lange tijd zwanger ben geraakt. Wou niet klagen. Maar zwanger zijn is gewoon pittig, en voor sommigen heel zwaar. En daar mag je best van balen, heb ik ook gedaan. Even janken lucht op. Morgen misschien weer een betere dag. :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_107024269
Kuukske, dikke zoen hoor! Poeh, elke dag door het dolle heen zijn van blijdschap is ook vermoeiend hoor, liever gewoon wat rustige dagen ertussen door. En moe zijn na een werkweek is ook begrijpelijk hoor. :*

Isla, ik werd echt wakker van die gebroken vliezen. Wat een knal was dat! Echt zo'n bizar geluid.
Ik lekte ook niet veel omdat het kindje al helemaal ingedaald was. Eerlijk gezegd weet ik niet meer wat ik op mijn matras had liggen. :@

Klavertje, gefeliciteerd! *O*
jammer dat de versiepoging niet geslaagd is. Hopelijk draait je kindje nog uit zichzelf.

Bodpa, kom lekker bij het groepje van aanstaande mama's die het geslacht niet weten! *;

Gister is ons behang binnen gekomen voor onze slaaphoek. Ik ben er zo blij mee. O+
Heel oud retrobehang, het ruikt zelfs nog muffig.
We hebben geen ruimte voor een echt kamertje en het verschoonhoekje dat we al hebben laat ik denk ik zo. Nr 2 zal de eerste tijd in ons bed slapen, dus het voelt een beetje als de kinderkamer opknappen. :P
Plus dat ik er zelf ook nog eens mooi bijlig in de kraamweek. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:16:22 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107024270
Kuuks, je bent normal toch ook niet elke dag even vrolijk? Dat is heus niet anders als je zwanger bent. Dat staat los van of je blij bent met de zwangerschap.
Ik ben ook heel erg blij met mijn zoontje maar dat betekent niet dat ik hem niet soms achter het behang kan plakken ;)
:*

oeke dat vraagt wel om een foto van het behangetje :Y
pi_107024386
haha, ik zal wel een foto laten maken dat ik het sta te plakken met mijn dikke buik. O+
pi_107024466
Lief van jullie O+.Thanks beebs :*
pi_107024693
asy wat vervelend die pijn.. :*

kuukske: wat de andere dames zeggen :*

oeke wat leuk :) ben benieuwd! en een behang-plak-foto-met-dikke-buik is helemaal leuk :D
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:43:37 #212
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107025023
Zo deze glucosetest is ook weer achter de rug... Ik moest 'm nog een keer omdat die Pieter van mij als een malle groeit... Hij loopt echt weken voor inmiddels... Vreetbaal :{w

Enfin, klavertje van harte :*

Oeks, ben haske nieuwsgierig naar je behang, heb je het bij de zusjes Priem in Gent gehaald?

En verder voor iedereen die er zin in heeft een lekkere natte slobberkus :9
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107025049
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Zo deze glucosetest is ook weer achter de rug... Ik moest 'm nog een keer omdat die Pieter van mij als een malle groeit... Hij loopt echt weken voor inmiddels... Vreetbaal :{w
Hoeveel weken loopt ie nu voor dan? :o
quote:
Enfin, klavertje van harte :*

Oeks, ben haske nieuwsgierig naar je behang, heb je het bij de zusjes Priem in Gent gehaald?

:9. Lekker hoor Fluug. :7.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:46:38 #214
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107025116
Ik ben met 12 weken een ruime week vooruit gezet, toen met 20 weken liep hij een half weekje achter en inmiddels dus weer 2 weken voor :')

Alles bij elkaar dus 3 weken vooruit gezet nu... Ik ben zwanger geworden voor ik ongesteld was, keiknap 8-)
pi_107025221
Je bent een medisch wonder.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:52:57 #216
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107025304
[zeurmodus]

Waar blijven die verse beebs noouhooouuuuuw :X
Isla en Fee-nix, schiet es op ;) !

[/zeurmodus]

Hier trouwens, als ik de laatste metingen moest geloven, had ik eerder een positieve test in handen dan dat ik zwanger was :')
Bij de laatste meting zou ik namelijk 35weken zijn geweest, terwijl het 37+6 weken was!
Ik heb trouwens tot 32 weken wel altijd precies op het gemiddelde gezeten.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:54:15 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107025348
Jullie hebben de echo's toch gezien? Hij heeft al heule bolle wangen en zelfs al van die 'elastiekjes' om z'n polsen :')

Ik roep nu alvast AUW voor de bevalling.... :P
pi_107025587
haha :o ja fluug 't kindje moet er ook nog uit :9

maar wel mooi een mopsig kindje O+
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:24:32 #219
250838 Fee-nix
pi_107026270
Nou fluug, wie weet ga je ook wel drie weken eerder bevallen :).

NTS niet zo ongeduldig he ~O> . Dat heet spanning opbouwen... :') .
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:28:48 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107026397
Drie weken eerder klinkt in elk geval beter als bijna 3 weken later wat bij Willem nog het geval was Feenix :P Ik moet er echt niet aan denken dat ik ook nu weer zoveel over tijd ga, dan wordt het denk ik kleuterwerpen ofzo :')
pi_107026859
Gefeliciteerd Klavertje! Frups, ik herken het, ik ben alleen maar misselijk en dik door de darmen, maar voor de rest nog niks.
Maar ik lees trouw mee, dus Flugel, succes met de glucosetest!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:50:14 #222
250838 Fee-nix
pi_107027139
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:28 schreef flugeltje het volgende:
Drie weken eerder klinkt in elk geval beter als bijna 3 weken later wat bij Willem nog het geval was Feenix :P Ik moet er echt niet aan denken dat ik ook nu weer zoveel over tijd ga, dan wordt het denk ik kleuterwerpen ofzo :')
Ja precies ;). Eerder lijkt mij ook heel relaxed... maar mijn datum komt nu alweer supersnel dichterbij! We zullen zien :).

Ik ga ff tukken, laterz!
pi_107027747
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:11 schreef Frups het volgende:

[..]

Ik weet het! Kan me nog zo goed herinneren van mijn eerste zwangerschap dat ik deze eerste weken gewoon saai vond :D maar ik weet nog goed hoe snel uiteindelijk de hele zwangerschap gegaan is...en nu word de dame volgende week al 3!
Hahaha, ja dat had ik ook de eerste 20 weken. Kwam ook maar geen buikje tevoorschijn, schoot gewoon niet op :P

Dank je Isla *)
pi_107027995
Hier weer goedgekeurd bloeddruk 120/60 en dan te bedenken dat hij voor de zwangerschappen altijd veel te hoog was!

Mag 7 februari weer komen dan ook hb prikken en een groeiecho.
pi_107028421
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Nee, ik wilde wel mijn beste vriendinnetje langsturen, die woont in Gent en kent mijn smaak precies, maar ik had geen geduld.
Dus in een Belse webshop besteld. Ons hart zat wel even in de keel toen we het pakje gister openmaakten, zou het wel mooi zijn?
Deze is het:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dank! :Y)

Fijn dat je weer bent goedgekeurd Rixtje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')