Hoeveel weken loopt ie nu voor dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Zo deze glucosetest is ook weer achter de rug... Ik moest 'm nog een keer omdat die Pieter van mij als een malle groeit... Hij loopt echt weken voor inmiddels... Vreetbaal
quote:Enfin, klavertje van harte
Oeks, ben haske nieuwsgierig naar je behang, heb je het bij de zusjes Priem in Gent gehaald?
En verder voor iedereen die er zin in heeft een lekkere natte slobberkus
Ja preciesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:28 schreef flugeltje het volgende:
Drie weken eerder klinkt in elk geval beter als bijna 3 weken later wat bij Willem nog het geval was FeenixIk moet er echt niet aan denken dat ik ook nu weer zoveel over tijd ga, dan wordt het denk ik kleuterwerpen ofzo
Hahaha, ja dat had ik ook de eerste 20 weken. Kwam ook maar geen buikje tevoorschijn, schoot gewoon niet opquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:11 schreef Frups het volgende:
[..]
Ik weet het! Kan me nog zo goed herinneren van mijn eerste zwangerschap dat ik deze eerste weken gewoon saai vondmaar ik weet nog goed hoe snel uiteindelijk de hele zwangerschap gegaan is...en nu word de dame volgende week al 3!
Nee, ik wilde wel mijn beste vriendinnetje langsturen, die woont in Gent en kent mijn smaak precies, maar ik had geen geduld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Oeks, ben haske nieuwsgierig naar je behang, heb je het bij de zusjes Priem in Gent gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank!quote:En verder voor iedereen die er zin in heeft een lekkere natte slobberkus![]()
Fijn dat je weer bent goedgekeurd Rixtje!Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Weet je ook hoeveel hij weegt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben met 12 weken een ruime week vooruit gezet, toen met 20 weken liep hij een half weekje achter en inmiddels dus weer 2 weken voor
Alles bij elkaar dus 3 weken vooruit gezet nu... Ik ben zwanger geworden voor ik ongesteld was, keiknap
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef clauwheee het volgende:
In de provincie waar niks boven gaat!![]()
.
Bij 28 weken zou het rond de 3 pond zijn... Woensdag groei-echo dus ben benieuwd of ie nog meer gegroeid is..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weet je ook hoeveel hij weegt?
Die slobberkus laat ik aan me voorbij gaan
Hahahahahahaha!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:52 schreef flugeltje het volgende:
* kijkt links
* kijkt rechts
* steekt tong uit![]()
* rent hard weg
Een tijdje geleden al gedaan: ik heb een meisje in mijn buik dat Broertje heet. Maar vanavond zei hij dat het een zusje was. Ik ben benieuwd...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef oeke het volgende:
En net zo'n geweldig gesprek gehad met onze peuter.
We hadden patat gegeten en onze buik was natuurlijk heel vol.
Maar mama's buik was het volste want:
"Baby in de buik! Een zusje!"
Ik vroeg of het niet misschien ook een broertje kon zijn maar nee:
"Wil ik niet!"
Dus Bodpa, je kunt het ook gewoon even aan M vragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |