abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107007259
oja 9 maandendagboek,haha, ik schrijf het er wel bij, bij die van Mex, die is zo leeg :)

idd, wat je zegt, die weken vliegen om, ben vandaag al 13 weken en heb het gevoel dat ik er nog maar 6 ben.
Over 3 weken al een geslachtsbepaling!! En ik weet nog niet of ik een jongen of een meisje wil :P
Verder heb ik de baby ook gevoeld, maar nog zoooooo vaag. Ik moet die angelsound ook eens pakken, maar de berging is helemaal beneden.

Jij al kraamzorg geregeld Son? Ik wel, bij Careyn deze keer!
pi_107007761
ik niet...ik wil geen careyn, maar een andere optie spreekt me ook niet heel erg aan..wat daar wel fijn is is dat een aantal kraamverzorgende ook lactatiekundigen zijn,.
Vlos had wel een optie nog gegeven (iets uit Voorburg, n principe niet onze regio,maar ze dacht dat ze misschien wel een uitzondering zouden maken...maaaar ik kan er dus niks van maken wat ze opgeschreven heeft (lijkt iets van bureau ware kraamzorg ofzo, maar dat levert niks op met google).
Een andere optie is een zelfstandige kraam. Die wilik ook nog wel even bellen om te informeren hoe en wat.
Ga k morgen s doen, me verdiepen in kraamzorg :')
Ik vind t lastig, tis niet eens dat t echt drama was vorige keer, maar heb gewoongeen zin in gezeur om uren. Ik wil daar gewoon zelf wat in te zeggen hebben...Niet dat we vroeg ons bed uit moeten voor de kraam..(hoewel da nu ook anders zal zijn met floris, maarntoch)
pi_107007770
ha soempie fijn dat alles goed gaat! Wat een mooie foto! En lekker veel haar dat vind ik echt zo leuk <3

Ik heb ook geen idee hoe ik dat ga doen.Maar denk dat ik in het babytopic ook niet tig foto's ga spammen, het is wel handig om ervaringen te delen over alledaagse dingen. Maar wel een beetje opletten op de privacy.
pi_107007964
Ik had vorige keer Wereldwonder en dat was echt niks. Over Careyn veel goed verhalen gehoord en die lactatiekundige leek me wel handig.
Ik ga proberen deze keer om strenger te zijn, ze moet gewoon werken, geen bakjes thee drinken die mijn vriend heeft gezet.

Moet je een zelfstandige kraam helemaal zelf betalen?
pi_107008653
Nee hoor, werkt gewoon t zelfde (althans denk ik :@), moet t nog even informeren enzo.
Ook bij de verzekering :) Mja aan de andere kant, vorige keer hebben ze ook meer kraamzorg betaald dan nodig :')

Mijn kraam was er niet om schoon te maken :') Nou hoeft dat voor mij oo kniet, maar mn vriend zei maar dat ik de wc beneden ook gebruikte, zodat ze die schoonmaakte, dat was t enige dat ze deed: stofzuigen (maar de trap niet), iedere dag mn nachtkastje afnemen, wcś schoonmaken. Bed heeft ze geloof k 2 keer gedaan ofzo..
Oh en verder als ik sliep was zij aan t lezen zo;n beetje. Mja vriend was ook thuis en die deed ook wel t 1 en ander.
Ik had iig mer verwacht, helemaalook omdat we niet minder uren mochten :')
pi_107008831
Son, moet ik mijn lijst van kraamzorg bureaus er eens bij pakken? Ik kreeg toen een hele lijst vanuit mijn vk praktijk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107008865
Oh als je wil graag!
pi_107009197
Weet dus niet welk gebied ze dus bedienen maar mijn praktijk zat in Leidschendam en dus zal dat bureau uit Voorburg er ook wel bij zitten ;) En misschien ken je ze allemaal al maar wellicht ook niet. Careyn heb ik maar achterwege gelaten hè :+ (Ik hoef ze zelf ook niet meer :N )

- Take Good Care 0900-7311111
- Klasse kraamzorg 070 - 3873305
- Kraamzorg extra 070 - 3191878
- Nieuw leven 070 - 4444777
- Florijntje 071 - 5797005
- Bby zorg 06 - 20323141
The way you rock'n'roll
pi_107009578
dank je wel!

Bby zorg stond ook op mn lijst van de vk.
K g ze s even bestuderen :) Ben benieuwd welke die vk bedoelde, die klasse kraamzorg zou t wel kunnen zijn (k had er ware en klare van gemaatkt, dus klasse zou dan in de buurt komen :))
pi_107010078
Ohw zo leuk, hoor net dat een vriendin van me ook zwanger is, de beebs schelen precies 8 weken. Zo leuk *O*.
pi_107011210
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
dank je wel!

Bby zorg stond ook op mn lijst van de vk.
K g ze s even bestuderen :) Ben benieuwd welke die vk bedoelde, die klasse kraamzorg zou t wel kunnen zijn (k had er ware en klare van gemaatkt, dus klasse zou dan in de buurt komen :))
Klasse zit idd in Voorburg :Y
The way you rock'n'roll
pi_107011423
Leuk KatyM!! Is echt schattig zo'n speelkameraadje.

Nu heb ik spijt van Careyn,haha, maar ik heb echt 10 goede verhalen ook gehoord, dus het zal overal wel per kraamhulp verschillen.
Maar ik ga echt streng zijn, zitten lezen is gewoon echt niet de bedoeling, schoonmaken hoort er zeker wel bij.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 03:17:56 #163
30252 Soempie
Procreating
pi_107018240
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:44 schreef Troeta het volgende:

Over 3 weken al een geslachtsbepaling!! En ik weet nog niet of ik een jongen of een meisje wil :P

Zo lijkt het net of je dan nog kunt kiezen. :D

Careyn Breda hebben wij voor gekozen. Zijn er veel slechte ervaringen mee? Ik ben juist zo blij met onze kraamhulp. Ze laat ons gewoon lekker doen wat we graag willen (flesjes, verschonen, badje enzo) wat we niet weten doet ze voor en daarna kijkt ze mee en geeft ze hier en daar tips. Vervolgens pikt ze dat op wat blijft liggen. Zo heeft ze gister onze kerstboom zelfs opgeruimd. :@ :') Ze stond er zelf op, ter verdediging, en ik stond te strijken. oO< Ik word ook lekker vertroeteld met fruitstukjes, lunch en dergelijke. En verder is ze zo vrolijk en is er echt wel een klik. Heel fijn, omdat ze ook bij de emotionele kant stil staat. O+ Vandaag is ze voor het laatst. -O-

Kuuks, ik hoop dat je dezelfde treft. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 20 januari 2012 @ 03:19:17 #164
30252 Soempie
Procreating
pi_107018247
Oja, ze poetst elke dag de badkamer, doet elke dag de was, houdt het bed bij, trekt elke dag de stofzuiger door het hele huis, enz.
En ondertussen zijn wij ook lekker bezig in huis. 't Is hier nog nooit zo netjes en schoon geweest. :D

Troeta, komt vast goed joh.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107018769
quote:
11s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:08 schreef KatyM het volgende:

[..]

Nou dat heb ik precies zo! Met mn winterjas zie je niks, met lang shirt en colbertje echt alleen als je erop let. Ik heb ook negens last van dus ben ik ook erg blij mee, maar zo'n toeter is ook leuk O+.

Ook nog steeds maar 2 kilo aangekomen. Maargoed als er maar een gezond kind komt, dat is t enige dat telt. Maar ik denk dat ik ook nog lang moet staan in de trein. :+.
Katy, mn buik lijkt op de foto's dan wel aardig wat hoor, maar irl valt het tegen! Vandaag shirt en vest aan en er is niks van te zien. Recht van voren valt het ook nog niet op en in mn winterjassen zie je ook nog helemaal niks. En hier ook +2 kg. Het komt allemaal vast vanzelf!

En qua trein, jas open en buikband om oid, benadrukken die hap!

Maar ik kan ook niet wachten tot ik me zwanger ga voelen, ipv gewoon dik! Nou helpt het ook niet mee dat er mensen 'grappig' blijven doen en dat mn buik niet is omdat ik zwanger ben, maar gewoon teveel gegeten heb met de feestdagen. Oh wat leuk. Zeker omdat eten/aankomen/dik worden altijd al een issue is geweest voor mij..

[ Bericht 8% gewijzigd door Marjolijntje op 20-01-2012 08:03:28 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_107019049
Goedemorgen allemaal,

Ik hoop dat jullie een beetje een fijne week hebben gehad, heb niet helemaal mee gelezen maar wel een poging gedaan.

Ik begin nu ook wel erg te groeien hoor, mensen lijken wel verbaasd als ik zeg dat ik maar 20 weken ben. Ergens ook wel weer vervelend omdat je dan het idee krijgt dat je buiten proportioneel aan het groeien ben. Oja, en ze lijken niet alleen verbaasd maar ik heb ook al gehoord: zo! jij hebt al een dikke buik, weet je zeker dat het er maar 1 is. Ik denk dat het sowieso wel een beetje onzekermakend is, zwanger zijn, klopt het allemaal wel, ben ik niet te dun of te dik.

Kraamzorg geregeld (al een paar weken geleden). Ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn. Ik heb er eerlijk gezegd helemaal niet zo'n zin in. Hoop dat het iemand is die goed kan helpen met de borstvoeding en die geen kritiek heeft op het cosleepen, op verzoek voeden, dragen etc.
Oja, en iemand die fruit voor me snijd, dat doe ik nl tegenwoordig ook voor mezelf en ik zie het mijn man nog niet helemaal doen, haha.

Marjoleintje, herkenbaar, ben een paar kilo's aangekomen vlak voor de zwangerschap waar ik heel erg van baal, niet dat andere mensen dat heel erg door hebben, maar ik zelf wel. En als mensen dan grapjes maken over te veel koekjes bij de koffie kan ik wel huilen. Doe ik niet hoor, lach gewoon maar een beetje mee maar vind het echt niet leuk. Nog een paar weekjes marjolein en dat komt het vast wel!!

Maandag hebben we de 20 weken echo (gek is dat, eigenlijk 21 weken echo maargoed) spannend!
pi_107019201
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 08:07 schreef Thistleweed het volgende:
Goedemorgen allemaal,

Ik hoop dat jullie een beetje een fijne week hebben gehad, heb niet helemaal mee gelezen maar wel een poging gedaan.

Ik begin nu ook wel erg te groeien hoor, mensen lijken wel verbaasd als ik zeg dat ik maar 20 weken ben. Ergens ook wel weer vervelend omdat je dan het idee krijgt dat je buiten proportioneel aan het groeien ben. Oja, en ze lijken niet alleen verbaasd maar ik heb ook al gehoord: zo! jij hebt al een dikke buik, weet je zeker dat het er maar 1 is. Ik denk dat het sowieso wel een beetje onzekermakend is, zwanger zijn, klopt het allemaal wel, ben ik niet te dun of te dik.
Herkenbaar. Het is moeilijk, dat ervaar ik zelf ook, maar laat het je ene oor in en andere oor uit gaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 03:19 schreef Soempie het volgende:
Oja, ze poetst elke dag de badkamer, doet elke dag de was, houdt het bed bij, trekt elke dag de stofzuiger door het hele huis, enz.
En ondertussen zijn wij ook lekker bezig in huis. 't Is hier nog nooit zo netjes en schoon geweest. :D

Troeta, komt vast goed joh.
Ik wil ook die van jou!
Edit: ik zie dat je d'r me al getipt had :7. Wil je me d'r naam pmén? Misschien dat ik nog een voorkeur mag doorgeven aan de zorgconsulente O-).
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107019570
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 07:22 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Katy, mn buik lijkt op de foto's dan wel aardig wat hoor, maar irl valt het tegen! Vandaag shirt en vest aan en er is niks van te zien. Recht van voren valt het ook nog niet op en in mn winterjassen zie je ook nog helemaal niks. En hier ook +2 kg. Het komt allemaal vast vanzelf!

En qua trein, jas open en buikband om oid, benadrukken die hap!

Maar ik kan ook niet wachten tot ik me zwanger ga voelen, ipv gewoon dik! Nou helpt het ook niet mee dat er mensen 'grappig' blijven doen en dat mn buik niet is omdat ik zwanger ben, maar gewoon teveel gegeten heb met de feestdagen. Oh wat leuk. Zeker omdat eten/aankomen/dik worden altijd al een issue is geweest voor mij..
Dat heb ik ook precies hetzelfde! "Kon op dikkerd we gaan lunchen" zeggen ze nu op t werk, ik moest een paar keer slikken voordat ik het kon hebben hoor :+. aan de andere kant, als je echt dik bent durven ze dat ook niet te zeggen hou ik mezelf maar voor :*) !

Fijne dag iedereen :* bijna weekend *O*
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:07:01 #169
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107019652
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 03:17 schreef Soempie het volgende:

[..]

Zo lijkt het net of je dan nog kunt kiezen. :D

Careyn Breda hebben wij voor gekozen. Zijn er veel slechte ervaringen mee? Ik ben juist zo blij met onze kraamhulp. Ze laat ons gewoon lekker doen wat we graag willen (flesjes, verschonen, badje enzo) wat we niet weten doet ze voor en daarna kijkt ze mee en geeft ze hier en daar tips. Vervolgens pikt ze dat op wat blijft liggen. Zo heeft ze gister onze kerstboom zelfs opgeruimd. :@ :') Ze stond er zelf op, ter verdediging, en ik stond te strijken. oO< Ik word ook lekker vertroeteld met fruitstukjes, lunch en dergelijke. En verder is ze zo vrolijk en is er echt wel een klik. Heel fijn, omdat ze ook bij de emotionele kant stil staat. O+ Vandaag is ze voor het laatst. -O-

Kuuks, ik hoop dat je dezelfde treft. ^O^
Jammer hè Soemp, dat ze vandaag al weg moet! Ik had ook zo'n fijne kraamhulp! Ze had ook de sleutel van ons huis zodat ze 's ochtends ontbijt op bed kon maken als er nog niemand wakker was O+ !
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:16:00 #170
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107019795
Mogguh en meld :). Baby nog in de buik.

Kraamzorg hier was super, heb dezelfde weer gevraagd (moet wel zo uitkomen natuurlijk, maar zou leuk zijn). Ze kon amper stilzitten, was de hele dag lekker bezig met schoonmaken, wassen, bed verschonen (elke dag!), fruithapjes maken... Heerlijk! We hebben een paar keer samen met haar gelunched (toen ik me weer goed genoeg voelde) en dan bakte ze bijv. ook heel lief een eitje voor ons. En ze heeft een keer ook mijn man tegelijk met mij naar bed geschopt. Hij was ook helemaal kapot, dus wij mochten slapen, terwijl zij op Jesper paste. Echt super. Maar ik woon in het Noorden, dus daar hebben de meesten hier niks aan :+ .

Verder hagelt het hier en blijf ik lekker de hele dag binnen :).
pi_107019821
Sonnetje het zou ook nog kraamzorg de Waarden kunnen zijn. Geen idee of die wel in Voorburg zit of niet. Maar die had ik bij Sophie 4,5 jaar geleden. Super tevreden over, poetste heel de dag! Heerlijke fruithapjes, en ze was zooo lief. Ik heb hetzelfde bureau nu weer genomen.
pi_107020054
Soempie wat n knapperd! O+

Klavertje :* ..

Over dikker worden.. Bij mij zitten er al heel wat meer kilo's aan..
ik denk dat als ik geen pijn had en 'gewoon' actief kon zijn ik minder aankom, maargoed na de bevalling etc als ik weer 'gewoon' kan bewegen (ga ik vanuit) dan gaan die kilo's er wel weer vanaf.
(dit inactieve leven is n heel verschil met 50u pw werken)

Heb me trouwens ziekgemeld v werk :{
Gister kon ik me echt niet concentreren in de auto zo min voelde ik me :X en nu nogsteeds, lijkt me gwn niet zo veilig :)
' kun je echt niet werken?...?'. Nee.. :{
pi_107020610
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:17 schreef bijtje84 het volgende:
Sonnetje het zou ook nog kraamzorg de Waarden kunnen zijn. Geen idee of die wel in Voorburg zit of niet. Maar die had ik bij Sophie 4,5 jaar geleden. Super tevreden over, poetste heel de dag! Heerlijke fruithapjes, en ze was zooo lief. Ik heb hetzelfde bureau nu weer genomen.
Jij komt hier ook uit de regio dus :D

Heb mn briefje nog s nagelezen en denk dat er idd klasse.staat.
Thanks dml!
pi_107020681
Fee, Noorden? Ik ook!

En een goedemorgen, m'n ouders komen zo wat klusjes doen :).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_107020923
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Heb laatst wel een 9 maanden dagboek gekocht, Had ik bij floris ook. niet dat ik er heel trouw inschreef, maar vond t een beetje stom om t nu dan niet te doen ofzo. Net alsof k deze baby minder leuk vind ofzo (is niet zo hoor, maar zo voelde t een beetje)
Dat heb ik ook. Ik heb ook nog geen enkele buikfoto, terwijl ik bij M trouw elke week een foto maakte. En ik lig 8 weken achter in het 9 maanden dagboek.Voel me er bijna schuldig over, precies wat je zegt, net alsof je dit kindje minder graag wilt of minder lief vindt ofzo.

Wat een mooi mannetje heb je daar Mattis! O+

Wat buiken betreft: ik ben ook nog niet zo gegroeid.Komt vanzelf wel. Mensen hebben altijd wat te mieren, bij mijn vorige zwangerschap heb ik op een dag gehoord dat mijn buik echt veel te klein was en dat ik bij mijn vk een groeiecho moest 'eisen' (as if) en een paar uur later dat ik vast zwanger was van een tweeling. Ze willen gewoon wat zeggen, that's all.
Overigens heb ik bij 34 weken nog wel een groeiecho gehad.

Spannend maandag de 21 weken echo Thistleweed!

En wat leuk KatyM, samen zwangeren!

Ik heb morgen de geslachtsecho en begin prompt te twijfelen of ik het echt wel wil weten. Hormonen!
pi_107021074
Ik kom even melden dat ik nog niet veel te melden heb!
Ik heb ook niet heel erg meegelezen nog omdat ik niet helemaal thuis hoor tussen jullie haha jullie zijn al zo'n stuk verder in de zwangerschap en ik heb nog niet veel te melden ;)
Afgelopen dinsdag een termijn echo gehad & ben ergens tussen de 5,5 en 6,5 week zwanger. Omdat het nog erg vroeg was en er dus op de echo niet veel te zien was mogen we over 3 weken (op mijn lief zijn verjaardag) nog een keertje voor een echo komen.

Ik vind dit maar een saai deel van de zwangerschap ;) bijna niemand die het weet (op ouders en broer/zus na), je ziet niet zo veel (alleen wat opgezette darmen), en ben alleen maar moe :D
Ben blij als we de volgende (hopelijk goede) echo gehad hebben, dan is het allemaal wat echter.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:29:26 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107021309
Stelletje mietjes 8-)

Dit is functioneel dik, draag 't met verve!!!

Ik ben veruit de dikste/zwaarste/gezelligste hier en check m'n ava... :+ De MILF ava was ook bijna van mij...

Dus.... Niet zeuren, niet treuren, maar lekker meuren en de wereld kleuren...

Ik heb gesproken.... :6
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107021319
Ik heb eerlijk gezegd weinig moeite met de opmerkingen en het dikker worden.
Bijv. één jaloers type die van het ene naar het andere crashdieet overstapt, en tegen me zei toen het echt al wel duidelijk was: ja het is nu een beetje van "heeft ze teveel gegeten of is ze zwanger" daar heb ik maar gewoon ja tegen geknikt en dacht :')

Nu loop ik al als een paradepaartje rond te showen hoor, en maak zelf soms al de opmerking als ik m voel aankomen. :P

En ja het is niet alleen maar baby want mijn benen, daar gaat mijn vet altijd zitten, zijn ook dikker geworden. Maarja, ik beweeg ook veel minder dan voor de zwangerschap.oké en misschien iets meer chocolade :Y)

Maar dames we zijn allemaal zwanger en dat mag iedereen toch weten! *O*

Nou vandaag half dagje werken, gordijnen uitzoeken, glasvezel internet aanvragen, gaatjes vullen in de muur van de babykamer, beetje voor school werken, en dan vanavond op bezoek bij vrienden.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:41:02 #179
250838 Fee-nix
pi_107021600
Rot Zoë, dat je je niet lekker voelt. Hoop dat je snel opknapt.

Thistleweed bijna de 20 wk echo: leuk en spannend!

KatyM wat gezellig, samen zwanger :).

Bodpa wij willen het wel weten hoor, dus doe maar gewoon die geslachtsbepaling :+ hahaha.

Clauwhee o toch nog iemand uit het noorden, wiehoe :) ;).

Ik heb zelf nog niet dat ik minder foto's heb gemaakt of minder heb geschreven over deze zwangerschap... Ben wel benieuwd of ik bij deze baby net zo snel een foto album in elkaar heb zitten als bij Jesper! Daar moet wel tijd voor zijn namelijk ;).

O en opmerkingen over dik zijn: die vat ik eigenlijk altijd op als een compliment, hihi. Een dikke buik, hoort nou eenmaal bij zwanger zijn :).
pi_107021680
Haha fluug :D

Thanks fee :*
pi_107021853
Meld!

Goed dat je je hebt ziek gemeld Zoë! Laat maar lullen, zorg goed voor jezelf en je beeb!

TW wat gaat dat snel, 20 weken alweer! :D

Katy wat leuk dat jullie samen zwanger zijn!!! Is mij nooit gelukt met vriendinnen maarja, dat krijg je als je als de MMM in moet....we zijn zo'n beetje het laatste stel wat een kindje krijgt in onze vriendengroep. Voordeel: je krijgt een heleboel gebruikte spullen!!!

Bodpa, laat het anders op een papiertje schrijven en in een envelop stoppen. Zo kun je altijd nog bepalen of je het wilt weten-en op een speciaal moment met je lief openmaken! O+

Clauwhee en Fee, waar wonen jullie? Ik in Amsterdam. Geldt N-H ook als het Noorden?

En over dik worden: lekker belangrijk. Gaat er ook weer af (het meeste dan) en dan heb je nog een prachtige baby om de eerste maanden je buikje mee te verdoezelen haha. Hier worden er geen opmerkingen gemaakt, ik denk omdat het zo'n moeizaam proces is geweest. Alleen mensen die niet weten dat we ICSI hebben gedaan zijn wel eens bot. I really don't care!!! :6 :)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_107021921
Frups: voor je het weet is het 3 weken later, tijd gaat echt snel ;)

Mijn buik valt niet echt op als ik mijn winterjas aan heb, dus vaak krijg ik geen opmerkingen als ik mij buitenshuis bevind. Morgen alweer 27 weken. Gisteren de sleutels van het nieuwe huis gekregen en vanaf volgend weekend gaan we aan de slag. Het meeste is gelukkig al geregeld, dus dat scheelt weer :)

En nu eten, want ik heb vreselijk zin in een broodje kaas en een broodje hagelslag haha.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:59:17 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107021994
ssst, niet over eten praten. Ik zit hier op zkh nog zeker half uur nuchter te wezen voor die kloteglucosetest... En ja, drankje is nog steeds ubergoor... :r
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107022202
Nou, het goede voorbeeld wordt door flugel gegeven, gewoon geen buikcomplex hebben :D

Ik probeer dat meestal wel hoor, en ik verhul mijn buik ook zeker niet, lekkere strakke shirts, dan lijk ik tenminste niet dik maar zwanger, haha.

spannend xanteh, een nieuw huis.

Flugeltje wat vervelend dat je voor de glucose test moet. Heb je dat niet ook al eerder een (paar) keer moeten doen?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:07:29 #185
250838 Fee-nix
pi_107022209
O ieuw flugeltje, alweer! Hoop dat dit de laatste is voor deze zwangerschap.

Isla ik tel N-H zeker bij het noorden hoor ;). Ik zet eigenlijk niet graag neer waar ik precies woon, maar het is niet zo ver bij jou vandaan :). Ik PM het je wel ff.
pi_107022277
Dan ben ik ook wel benieuwd of je bij mij in de buurt woont. Ik zit ergens halverwege noord Holland.
pi_107022293
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:55 schreef Xanteh het volgende:
Frups: voor je het weet is het 3 weken later, tijd gaat echt snel ;)
Ik weet het! Kan me nog zo goed herinneren van mijn eerste zwangerschap dat ik deze eerste weken gewoon saai vond :D maar ik weet nog goed hoe snel uiteindelijk de hele zwangerschap gegaan is...en nu word de dame volgende week al 3!
pi_107022385
IB; :* thanks,
vind het nogsteeds moeilijk om me ziek te melden, mn zus& (8> moeten echt zeggen je blijft thuis.
heb vanmorgen nml nog even met (8> gebeld want ik dacht dat ik 't wel zou redden 't weekend :9 maar ik zit me hier warm/koud/warm/koud te voelen, dus uiteindelijk maar goed dat ik niet ga..

Goedzo! :) lekker genieten!

oh bah fluug :o alweer?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:15:35 #189
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107022392
Hèhè een beetje bijgeslapen, maar bijlezen is bijna niet te doen jullie gaan zo snel!

Flugel wat vervelend alweer die glucosetest, hopelijk de laatste keer!

Isla ik woon ook in NH, we kunnen een clubje oprichten haha!

@ wel / geen buik te zien: bij mij zag je het duidelijk vanaf ongeveer 22 weken, daarvoor vond ik het duidelijk maar de wereld om mij heen nog niet :+

@ opmerkingen: ik neem ze net zo op als fee, gewoon als compliment! ;)

Hier gaat t wel goed. Een beurs gevoel in m'n buik maar de baby beweegt lekker, dus das een fijne geruststelling! Verder ben ik vandaag jarig, dus ga ik zo lekker gebak eten om nog dikker te worden haha :D
pi_107022415
*O* gefeliciteerd klavertje! lekker genieten :) :s)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:16:57 #191
250838 Fee-nix
pi_107022428
Fijne verjaardag klavertje! *O*
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:18:41 #192
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_107022485
Thnx!! En beterschap Zoe :*
pi_107022494
Fijne verjaardag klavertje!
pi_107022546
Happy B-day Klavertje!

Nou de Noordhollanders zijn volgens mij niet meer in de minderheid! :D

Frups, liever saai dan onzeker! (bij ons was het niet duidelijk of guppie zou blijven zitten...hcg steeg te traag..) Geniet van die heerlijke saaiheid!!!
pi_107022560
Xanteh gefeliciteerd met je nieuwe huis!
pi_107022562
Dat is wel erg spannend dan he Isla! Dan heb ik het liever saai inderdaad ;)
pi_107023151
Ja en het wordt idd nog spannend genoeg! ;)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:44:27 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107023305
Nou, even een vaatwasser leggeruimd en ik kan al niet meer fatsoenlijk lopen. Mooi kut...

flugel, succes met je drankje :r
pi_107023313
Vraag voor de BTDT moeders:

Ik had vannacht een stuk plastic onder mn hoeslaken gedaan omdat ik bang ben dat als ik vruchtwater verlies de komende weken dat ik mijn matras kan weggooien. Maar ik heb me rotgezweten en halverwege de nacht dat ding uit bed getrokken. In een boek las ik dat het handiger om een maandverbandje te dragen en als je dan eenmaal vocht verliest je echt wel wakker wordt om op tijd uit bed te stappen. Klopt dat of is toch echt je bed wel doorweekt als het je daar gebeurt? Ik wil geen speciale waterdichte hoes kopen want ons formaat bed is lastig (1 meter breed en 220 lang, zo'n los Auping bed) dus dat wordt een dure grap voor iets wat misschien niet eens gebeurt..Hoe hebben jullie dat gedaan?En Fee wat doe jij?
pi_107023344
Ach Asy jij hebt het echt zwaar...vind t echt rot voor je!!!! :*

Ohja Flugel, even overheen gelezen. Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')