Ga ik je niet vertelluh jonguh!!! Geheimquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Blauwe beschuit? Waar kun je dat krijgen?
Ikke wil ook blauwe beschuiten!!! * stampvoetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ga ik je niet vertelluh jonguh!!! Geheim
We horen/lezen het hele verhaal vast als je eraan toe bent. Vooralsnog ben ik blij voor je dat er blijkbaar toch een wondertje gebeurd isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:10 schreef Onverwacht het volgende:
fluugs, dat is zachtjes uitgedrukt... emotionele achtbaan allover
Ja kan het mezelf voorstellen als je eigenlijk niets meer verwacht... Nu weer helemaal opnieuw wennen aan het idee...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:25 schreef Onverwacht het volgende:
Vanmiddag had ik de 'laatste' echo... mn hart slaat er nog n beetje van over
Een goede echo bij 11w4d dus? Dat klinkt wel goed!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:25 schreef Onverwacht het volgende:
Vanmiddag had ik de 'laatste' echo... mn hart slaat er nog n beetje van over
Nee Pieter loopt voorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:21 schreef Soempie het volgende:
Kuuks, ik stuur je morgen een pm met de naam. Weet zo haar achternaam niet uit m'n hoofd namelijk.
Oeke, je peuter.![]()
Flugel, ik begrijp er echt niks meer van, hoe het nou zit met je uitgerekende datum en hoeveel Pieter nu voorloopt, of juist achter...Trekt het door die wisseling van de datum en het voorlopen in groei niet uiteindelijk helemaal recht. Dat je gewoon een keurige baby krijgt straks, in plaats van een mini kamerolifantje?
Want als ik het goed begrijp denkt de gyn/ vk straks dat je 40 weken zwanger bent, terwijl je eigenlijk nog lang niet aan die datum zit?
En verder nog rustig bij de LLMers zie ik.. nog even afbakken dus.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin gewoon met de 37 weken al met ananas, tonic en prostladingesen Asy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |