Ik rel en bitch liever.quote:
Een grote orgie op het geslachtsveldquote:
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een grote orgie op het geslachtsveld
Waarom niet?quote:
Volgens mij is dat de beste vorm.quote:
Omdat seks met meer dan 1 persoon niks is. Al spreek ik niet uit ervaring. Maar mijn aandacht op 1 persoon richten is meer dan prima.quote:
Goed puntquote:Op zondag 15 januari 2012 19:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Omdat seks met meer dan 1 persoon niks is. Al spreek ik niet uit ervaring. Maar mijn aandacht op 1 persoon richten is meer dan prima.
Begin maar eens met één dame, held.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof je in een orgy je niet kan richten op 1 chick
Ik moest lachenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Begin maar eens met één dame, held.
Ik zeg toch 1 chickquote:Op zondag 15 januari 2012 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
He? Je moet ze wel echt haten voor de haatseks.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet het goed gemaakt: Haatseks met degene waar je van houdt
Noobquote:Op zondag 15 januari 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
He? Je moet ze wel echt haten voor de haatseks.
Tsss, dat jij dat kan betekent niet dat iedereen dat kan.quote:
Ik ga diegene met alle liefde hatenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet het goed gemaakt: Haatseks met degene waar je van houdt
Badum tssquote:Op zondag 15 januari 2012 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haterquote:
Tschuss!quote:
Nee joh, maagden steunen elkaar met brolove.quote:
Ik steun jullie ook hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, maagden steunen elkaar met brolove.
Gaan we doen!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat we de 28ste een bordspel moeten spelen.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 15 januari 2012 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat de neuk is tinychat? Is dat zoals Tinypic? Kan je je chat uploaden?
Dat is waar we met elkaar cammen en op elkaar fappen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat de neuk is tinychat? Is dat zoals Tinypic? Kan je je chat uploaden?
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is waar we met elkaar cammen en op elkaar fappen.
Je moest eens weten.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is waar we met elkaar cammen en op elkaar fappen.
Alleen degenen met de cam uit. En Drommel.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nojoke. Naja dat fappen doet niet iedereen, oke.
Jou natuurlijk.quote:
Op wie sop jij?quote:
* SiIk reserveert plekje.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi lieverds. Ik heb een 2 persoons luchtbed voor de 28ste. Niet degene die ik wilde, maar is toch beter dan niks. Eens zien of hij het doet.
Met wie ga je die delen?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi lieverds. Ik heb een 2 persoons luchtbed voor de 28ste. Niet degene die ik wilde, maar is toch beter dan niks. Eens zien of hij het doet.
Wees gerust dat fappen op mensen van FOK! was eenmalig.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eng omdat het waar zou kunnen zijn
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met wie ga je die delen?
Ik heb ook een 2pers, die zijn chill.
quote:
En op Gerrie?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees gerust dat fappen op mensen van FOK! was eenmalig.
Wat is er met MLIG?quote:
Met Silk natuurlijk. Kijk maar:quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met wie ga je die delen?
Ik heb ook een 2pers, die zijn chill.
quote:
Supergrappig was dat.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM van hem, daar moest ik om lachen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:28 schreef SiIk het volgende:
Murdera, weet je al of je naar de meet komt, of ga ik je echt nooit ontmoeten na de verspilde kans van vanmiddag?
Ik kreeg net een sms van hem. Aardig en meelevend van hem.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM van hem, daar moest ik om lachen.
Omg, op wie?!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees gerust dat fappen op mensen van FOK! was eenmalig.
Dat nooit.quote:
Buiten dit topic, lang verhaal, wil er niet meer aan denken.quote:
Vertel!!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Buiten dit topic, lang verhaal, wil er niet meer aan denken.
Ik wil het weten.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Buiten dit topic, lang verhaal, wil er niet meer aan denken.
Loka werkt vrijdag en zaterdag, dus lijkt me niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Loka heeft weer heel 't weekend op Newb gelegen?
Tot later danquote:Op zondag 15 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Hai, ik heb op het station zure snoepjes gekocht.
De trein hiernaast rijdt zo weg dus dit is tevens mijn laatste post waarschijnlijk
Ik geloof je nietquote:
Ik ben vanmiddag gewoon in de trein gestapt die ik niet moest hebben omdat ie wifi hadquote:Op zondag 15 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Hai, ik heb op het station zure snoepjes gekocht.
De trein hiernaast rijdt zo weg dus dit is tevens mijn laatste post waarschijnlijk
Dat overleefd Newb nooit haha een heel weekendquote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil het weten.
[..]
Loka werkt vrijdag en zaterdag, dus lijkt me niet.
Ik kan gewoon niet op haar fappen, ze is te mooi, ja het klinkt vreemd i know.quote:
Dan heeft hij alleen nog een bloedend stompje. Arme newb.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat overleefd Newb nooit haha een heel weekend
Condoleance's aan de Newb's kapotte leuter.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat overleefd Newb nooit haha een heel weekend
Ze wil vast wel jouw lul als vervangingquote:Op zondag 15 januari 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Condoleance's aan de Newb's kapotte leuter.
The fuck man.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze wil vast wel jouw lul als vervanging
And once you've gone black..quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor zwarte vrouwen?quote:
Hoe je er ook op komt.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gun jou dat gewoonquote:
Misschien ooit, ver ver ver in de toekomst.quote:
Nee dan ga je blanke vrouwen meer appreciëren.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor zwarte vrouwen?
Once you go purple you never go back!quote:
Zeg dan nog een keer want ik heb het gemist.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
Wie het was heb ik allang gezegd hier trouwens en waarom ook.
Ik vond een keer wel genoeg, zeker nu je die spytool hebt.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg dan nog een keer want ik heb het gemist.
Ik help wel de 28ste.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wut, de pomp bij het luchtbed past niet goed er op. Dan moet ik dus de hele tijd dat ding vasthouden. Balen.
Oke jammer.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond een keer wel genoeg, zeker nu je die spytool hebt.
Ze is trouwens weer op de markt he?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond een keer wel genoeg, zeker nu je die spytool hebt.
Maar zo lang duurt dat toch niet? Ligt het aan de pomp of het bed? Anders hebben andere wel een pomp denk ik. Volgens mij moet de mijne gewoon even in een stopcontact, not sure.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wut, de pomp bij het luchtbed past niet goed er op. Dan moet ik dus de hele tijd dat ding vasthouden. Balen.
Vertel jij dan!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze is trouwens weer op de markt he?
Wat wil je hier mee impliceren in hemelsnaam.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Rip, je maagdelijkheid.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee impliceren in hemelsnaam.
Goed punt. Heloefquote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef Breach het volgende:
Waarom vertel je op een forum dat je je jezelf op een foto van iemand óp dat forum hebt afgetrokken
Ik dacht dat dit over daten ging
Breach, ik heb me op je avatar afgetrokken. Ik vond dat je het moest weten.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef Breach het volgende:
Waarom vertel je op een forum dat je je jezelf op een foto van iemand óp dat forum hebt afgetrokken
What happened?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wacht nog liever op de dag dat jij me eindelijk moet.quote:
Snap ik. Amsterdamquote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Breach, ik heb me op je avatar afgetrokken. Ik vond dat je het moest weten.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen idee, misschien was hij niet zo blij met de foto's?
Ik heb me niet op haar foto afgetrokken.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef Breach het volgende:
Daar wacht je toch niet echt op he?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wacht nog liever op de dag dat jij me eindelijk moet.
Ik kwam klaar op deze postquote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Breach, ik heb me op je avatar afgetrokken. Ik vond dat je het moest weten.
Ohquote:Op zondag 15 januari 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dan ga je blanke vrouwen meer appreciëren.
Mijn stad.quote:
Nee, duurt niet lang. Ik verwachtte erger. Moet het pompje alleen vasthouden, de luchtpomp doet de rest.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zo lang duurt dat toch niet? Ligt het aan de pomp of het bed? Anders hebben andere wel een pomp denk ik. Volgens mij moet de mijne gewoon even in een stopcontact, not sure.
Lief, maar het lukt allemaal behoorlijk. Alleen is het ietsje kleiner dan verwacht. 140 breed. Wordt gezellig, hihi.quote:
quote:
Mens wat denk je wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar wacht je toch niet echt op he?
Ik vandaag nog nietquote:
ik wil mee best voortplanten maar dat gaat niet met jouquote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Breach het volgende:
Waarom praat iedereen hier over masturberenWij zijn gemaakt om ons voort te planten!
Ja en ondertussen allemaal te weinig kinderen krijgen he,.. Schande. Al dat zaad dat verloren gaat...quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Breach het volgende:
Waarom praat iedereen hier over masturberenWij zijn gemaakt om ons voort te planten!
Verscheidene mensen hebben mij meerdere malen gesmeekt om dat niet te doen, vandaar.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Breach het volgende:
Omdat ik alleen mijn rechterhand kan scoren, dat snap je toch wel he.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Breach het volgende:
Dat is royaler dan ik in tijden gehad hebquote:Op zondag 15 januari 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, duurt niet lang. Ik verwachtte erger. Moet het pompje alleen vasthouden, de luchtpomp doet de rest.
[..]
Lief, maar het lukt allemaal behoorlijk. Alleen is het ietsje kleiner dan verwacht. 140 breed. Wordt gezellig, hihi.
Je linkerhand heeft je ook afgewezenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik alleen mijn rechterhand kan scoren, dat snap je toch wel he.
Je woont in Amsterdam. Daar kun je AL-TIJD scoren.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik alleen mijn rechterhand kan scoren, dat snap je toch wel he.
Wordt voor mij wel even wennen, maar alles komt goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is royaler dan ik in tijden gehad heb
Ik ben best lief als ik slaap hoor. Snurk niet enzo, en volgens mij lig ik best stil ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt voor mij wel even wennen, maar alles komt goed.
Nu nog even wat beddengoed opsnorren.
Oh vast wel, maar er zijn andere dingen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam. Daar kun je AL-TIJD scoren.
Zoals?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar er zijn andere dingen.
Wat dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar er zijn andere dingen.
pas maar op straks is iemand je voorquote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
En ik maar proberen om het niet zo opvallend te laten zien...
Same herequote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
Dat ik niemand probeer te hosselen omdat ik te laf ben, dat is reeds bekend.
Story of my lifequote:Op zondag 15 januari 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
pas maar op straks is iemand je voor
Dude I have covered all base allreadyquote:Op zondag 15 januari 2012 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
jullie zijn allebei al van de 0 af anders
Ik weet niet hoe het bij hem ging maar daar heb ik niks voor gedaan anders.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
jullie zijn allebei al van de 0 af anders
1 first base ook niet veel eigenlijkquote:Op zondag 15 januari 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij hem ging maar daar heb ik niks voor gedaan anders.
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
Heb je eigenlijk wel eens gezoend Bobbo?
Okee.quote:
BzV?quote:
Haha ok. Ik kom ook zo misschien als mn laptop het trekt.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef l3east het volgende:
[..]
Dat is? Vandaag is gewoon iedereen op TC
TC en mijn PC zijn geen vriendenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ok. Ik kom ook zo misschien als mn laptop het trekt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ok. Ik kom ook zo misschien als mn laptop het trekt.
Ben vorige week nog op cam geweest.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja same here.
Heb jou nog nooit op cam gezien, trouwens
Niks, normaal zoenen is niet zo bijzonder, wel lekker dat wel.quote:
Je vroeg het aan mij zonder reden?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, normaal zoenen is niet zo bijzonder, wel lekker dat wel.
Nee omdat je zei dat Tijn en ik van de 0 af waren vroeg ik het me af.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vroeg het aan mij zonder reden?
Zekerquote:Op zondag 15 januari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, normaal zoenen is niet zo bijzonder, wel lekker dat wel.
quote:
Haiquote:
Hoiquote:
Slap ouwehoeren met de kapster waardoor ze een half uur nodig had om van mijn postzegel weer iets toonbaars te maken telt niet mee zeker?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hebben jullie nog een hosselpoging ondernomen en/of iemand versierd?
Hangt er vanaf, als je het deed om haar te versieren, telt het wel degelijk mee.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Slap ouwehoeren met de kapster waardoor ze een half uur nodig had om van mijn postzegel weer iets toonbaars te maken telt niet mee zeker?
Nee joh, gekkerd daar doen we toch niet aan!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
Het blijft bij zolderkamertheorie?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, gekkerd daar doen we toch niet aan!
Neequote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
Wel een poging ondernomen?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef Faxie het volgende:
Nee helemaal niets versierd. What else is new....
Daarop kan ik ontkennend noch bevestigend antwoordenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als je het deed om haar te versieren, telt het wel degelijk mee.
Wat gebeurde er, maat?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neefaalactie vrijdag aan de bar staan en een kans laten liggen om te flirten
Niets dat was nu juist het probleem. Ik stond aan de bar om een biertje te bestellen en er stond iemand naast mij een vrouw. En die zei iets tegen mij maar ik zei niets terugquote:
Is het voor jou niet bizar lastig om uit te vissen of een vrouw nu gewoon vriendinnen met je wil zijn zoals vrouwen dat onderling doen, of meerquote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik zat laatst in de bus en toen ik uitstapte bliepte mijn ov-chipkaart niet. Toen deed het meisje achter me haar kaart ervoor en die bliepte wel. Toen deed ik de mijne weer en toen bliepte ie wel. We stapten beiden uit. Zij liep achter me. Ik keek achterom, glimlachte en zei: 'Nu lukte het wel.'
Toen lachte ze heel lief terug. Ik denk op een flirt-manier, maar weet het niet 100% zeker.
Vertel.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een poging ondernomen, en gefaald.
Helemaal niets? Waarom niet? Was het moment te snel voorbij?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets dat was nu juist het probleem. Ik stond aan de bar om een biertje te bestellen en er stond iemand naast mij een vrouw. En die zei iets tegen mij maar ik zei niets terug
Tell us more.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een poging ondernomen, en gefaald.
Pff je moet op zo'n moment de ballen hebben om iets te zeggen. Ik denk het wel dat het flirten was. Maar als je er niet op in gaat weet je het nooitquote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik zat laatst in de bus en toen ik uitstapte bliepte mijn ov-chipkaart niet. Toen deed het meisje achter me haar kaart ervoor en die bliepte wel. Toen deed ik de mijne weer en toen bliepte ie wel. We stapten beiden uit. Zij liep achter me. Ik keek achterom, glimlachte en zei: 'Nu lukte het wel.'
Toen lachte ze heel lief terug. Ik denk op een flirt-manier, maar weet het niet 100% zeker.
Ik durfde nietquote:Op zondag 15 januari 2012 21:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Helemaal niets? Waarom niet? Was het moment te snel voorbij?
Vervelend he zo'n lange afstandsrelatie.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Hai schatjes
Nog anderhalf uur en ik ben weer thuis
Jongen, is hier toen uitgebreid besproken. Ga hier nu geen namen meer noemen.quote:
Wat vond je van mijn verslagje?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Hai schatjes
Nog anderhalf uur en ik ben weer thuis
Yep, dat is echt enorm lastig. Zeker als het in van die snelle momenten zijn zoals op het busstation. Ik kan dan echt niet meer doen dan een beetje wederzijds glimlachen en zo'n oneliner eruit gooien, maar er is gewoon totaal geen reden om als vrouw op zo'n moment met een andere vrouw te gaan praten. Ik weet ook nooit waarom een vrouw teruglacht.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Is het voor jou niet bizar lastig om uit te vissen of een vrouw nu gewoon vriendinnen met je wil zijn zoals vrouwen dat onderling doen, of meer
Ik had meer reistijd dan dat ik ook echt in Brabant wasquote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Vervelend he zo'n lange afstandsrelatie.
Omdraaien, teruglopen en je excuseren. Je was volkomen in gedachten en deed het niet bewust. Als ze geïnteresseerd is vraagt ze: oh waar dacht je aan dan? (en dan moet je dus wel ook een antwoord hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durfde nietik liep weg en dacht echt kut ......... ik had wat moeten zeggen
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdraaien, teruglopen en je excuseren. Je was volkomen in gedachten en deed het niet bewust. Als ze geïnteresseerd is vraagt ze: oh waar dacht je aan dan? (en dan moet je dus wel ook een antwoord hebben) En als ze niet geïnteresseerd is zegt ze: no biggy, veel plezier verder
Thanksquote:Op zondag 15 januari 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zal nog wel laten weten of ik nog ga de 9e in Zwolle
In een PMquote:
Dat meisje in de bus lachte echt op een andere manier naar me dan de glimlachen die ik krijg van zomaar random vrouwen, dat weet ik wel, maar verder is zo'n moment zo vlug voorbij dat ik weinig meer kon zeggen dan 'nu lukte het wel'.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff je moet op zo'n moment de ballen hebben om iets te zeggen. Ik denk het wel dat het flirten was. Maar als je er niet op in gaat weet je het nooit
Echt kut ja, kon je niet alsnog naar haar toe lopen?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durfde nietik liep weg en dacht echt kut ......... ik had wat moeten zeggen
Ik faal er in ieder geval hard in.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Is het voor jou niet bizar lastig om uit te vissen of een vrouw nu gewoon vriendinnen met je wil zijn zoals vrouwen dat onderling doen, of meer
> Goh schat hoe was het, nog wat leuks gedaan?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had meer reistijd dan dat ik ook echt in Brabant was
Kutouders die zeiken dat ik dezelfde avond nog thuis moet zijn
Vraag me af waarom ik nog steeds naar ze luister.
wat gebeurde?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik faal er in ieder geval hard in.
Ik maar denken dat ze me leuk vond, heb er nog nooit zo enorm naast gezeten.
Peanut.quote:
Net voldoende is goed tochquote:Op zondag 15 januari 2012 21:52 schreef SiIk het volgende:
9,1 voor scheikunde PO, nu sta ik weer een 5,7
Dat is ook gewoon heel lastig in te schatten. Soms helpt het wel om, als je haar beter kent, te vergelijken hoe ze tegen anderen doet. Als ze bv tegen iedereen 'lieverd' zegt, dan betekent het weinig als ze dat ook tegen jou zegt, maar als ze het alleen tegen jou zegt is het mogelijk flirten.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik faal er in ieder geval hard in.
Ik maar denken dat ze me leuk vond, heb er nog nooit zo enorm naast gezeten.
Wat een cijfers.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:52 schreef SiIk het volgende:
9,1 voor scheikunde PO, nu sta ik weer een 5,7
Dat is wel een goede tip ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon heel lastig in te schatten. Soms helpt het wel om, als je haar beter kent, te vergelijken hoe ze tegen anderen doet. Als ze bv tegen iedereen 'lieverd' zegt, dan betekent het weinig als ze dat ook tegen jou zegt, maar als ze het alleen tegen jou zegt is het mogelijk flirten.
Komt eraan verwacht er niet te veel vanquote:
Het is ook een kwestie van zelfvertrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat meisje in de bus lachte echt op een andere manier naar me dan de glimlachen die ik krijg van zomaar random vrouwen, dat weet ik wel, maar verder is zo'n moment zo vlug voorbij dat ik weinig meer kon zeggen dan 'nu lukte het wel'.
Ik ben al blij dat ik iets zei, want zoals jij dat had, dat niks terug zeggen, heb ik ook weleens.
Nee durfde ik nietquote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Echt kut ja, kon je niet alsnog naar haar toe lopen?
En vrouwen onderling zijn helemaal kusjekroel, ik voel je pijn zusterquote:Op zondag 15 januari 2012 21:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon heel lastig in te schatten. Soms helpt het wel om, als je haar beter kent, te vergelijken hoe ze tegen anderen doet. Als ze bv tegen iedereen 'lieverd' zegt, dan betekent het weinig als ze dat ook tegen jou zegt, maar als ze het alleen tegen jou zegt is het mogelijk flirten.
Precies.quote:
Zesjesmentaliteitquote:
Kan momenteel een 3,3 voor scheikunde en een 3,9 voor natuurkunde halen om te slagenquote:
Ja precies, bro. Maar niet alle vrouwen, dus je weet gewoon nooit. Vrouwen doen zoveel en zoveel niet, het is als man denk ik al niet in te schatten of je een kans maakt, maar om als vrouw in te schatten of je een kans bij een andere vrouw maakt is bijna onmogelijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En vrouwen onderling zijn helemaal kusjekroel, ik voel je pijn zuster
Ik ga ook niet zoveel met vrouwen dat zal het ook wel veroorzaakt hebben.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En vrouwen onderling zijn helemaal kusjekroel, ik voel je pijn zuster
That's how i survive school.quote:
Omdat meer doen toch niet wordt beloond in dit landquote:
Weet je, bro. Zelfs als het hele heelal goed lijkt te staan en het echt kat in 't bakkie lijkt, dan nog kan blijken dat een vrouw iets heeeeel anders bedoelt met haar gedrag. Er is echt geen pijl op te trekken. Je moet het gewoon niet willen begrijpen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zoveel met vrouwen dat zal het ook wel veroorzaakt hebben.
Ze deed aardig tegen me, ze moest om me lachen, spendeerde graag tijd me.
In mijn hoofd ging het van "JA DIT KLOPT TOCH, ZE VIND MET LEUK JA TOCH? TOCH?"
School is één ding. Toekomstige sollicitatiegesprekken een ander. Gewoon even een tipje van zo'n lul de behanger aan de ándere kant van de tafelquote:
En dat van een vrouwquote:Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Weet je, bro. Zelfs als het hele heelal goed lijkt te staan en het echt kat in 't bakkie lijkt, dan nog kan blijken dat een vrouw iets heeeeel anders bedoelt met haar gedrag. Er is echt geen pijl op te trekken. Je moet het gewoon niet willen begrijpen.
Ze is biseksueel.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:01 schreef Faxie het volgende:
Heat is toch een man? ....
Nouja weet dat het niet in het profiel staat.... maar zo kwamen de berichten wel over...
Ja en een vrouw.quote:
Alle vrouwen zijn toch van natura BIquote:
Ehm, moet ik dat als een compliment opvatten?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:01 schreef Faxie het volgende:
Heat is toch een man? ....
Nouja weet dat het niet in het profiel staat.... maar zo kwamen de berichten wel over...
Pics or it did not happenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ehm, moet ik dat als een compliment opvatten?
Ik ben echt vrouw.
Met school bedoe ik rekenen, natuurkunde dat overleef ik met 6jes.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
School is één ding. Toekomstige sollicitatiegesprekken een ander. Gewoon even een tipje van zo'n lul de behanger aan de ándere kant van de tafel
Blegh, vrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Weet je, bro. Zelfs als het hele heelal goed lijkt te staan en het echt kat in 't bakkie lijkt, dan nog kan blijken dat een vrouw iets heeeeel anders bedoelt met haar gedrag. Er is echt geen pijl op te trekken. Je moet het gewoon niet willen begrijpen.
Wat moet ik met die info?quote:
Als je geefbaar bent is het een complimentquote:Op zondag 15 januari 2012 22:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ehm, moet ik dat als een compliment opvatten?
Ik ben echt vrouw.
Door de manier waar op je het brengt twijfel ik of deze berichtgeving wel klopt.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Door de manier waar op je het brengt twijfel ik of deze berichtgeving wel klopt.
Ik zou het gaan controleren als ik jou wasquote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Door de manier waar op je het brengt twijfel ik of deze berichtgeving wel klopt.
Dat komt omdat ik op vrouwen val en ik hier veel begrip vind voor de obstakels in het contact leggen met vrouwen. Ik vind het ook fijn om de anderen hier te steunen en eventueel tips te geven.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je geefbaar bent is het een compliment
Nee maar ik zag je vooral over vrouwen praten, dus nam aan dat je een kerel was.
Mensen die denken dat ik chagrijnig wordt als ik ongesteld benquote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een mentaliteitskwestie. In iedere baan moet je wel eens iets doen wat je niet zo je van het vind, en ook dat zul je fatsoenlijk moeten en willen doen. Als jij je middelbare wil binnenharken door op het randje van voldoende te gaan zitten moet je niet verwachten dat je dat pluspunten oplevert bij een sollicitatiegesprek. Het zal er ook niet op afknappen, maar meewegen doet het zeker!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Met school bedoe ik rekenen, natuurkunde dat overleef ik met 6jes.
Met waar ik later mijn beroep van wil gaan maken pak ik anders aan.
Dus je vindt vrouwen zelf ook maar moeilijk?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik op vrouwen val en ik hier veel begrip vind voor de obstakels in het contact leggen met vrouwen. Ik vind het ook fijn om de anderen hier te steunen en eventueel tips te geven.
Dat is nogal een understatement, ik vind bijna niks moeilijker dan vrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus je vindt vrouwen zelf ook maar moeilijk?
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn toch van natura BI
Ik heb geen verstand van vrouwen ik neem gewoon dingen aan van TV.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ben overigens kei lief als ik ongesteld ben, mannen hebben dat chagrijnige kutbeeld gewoon gecreëerd omdat ze boos zijn dat we dan geen zin seks hebben.
Ik wou dat dit voor alle vrouwen gold. Overigens hoeven ze niet chago te worden, maar overdreven emo dat is wel irritantquote:Op zondag 15 januari 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ben overigens kei lief als ik ongesteld ben, mannen hebben dat chagrijnige kutbeeld gewoon gecreëerd omdat ze boos zijn dat we dan geen zin seks hebben.
Oh jij bent niet bi?quote:
uit 1980?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik ben overdreven emo als ik ongesteld ben, maar niet chagerijnig.
quote:
echtquote:Op zondag 15 januari 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan mijn moeders nieuwsgierigheid, als ik ooit zoals haar word, dan zou ik mezelf echt diep schamen. Ze grijpt meteen naar haar vriend zijn telefoon als er een berichtje binnen komt. Why of why.
Vrouwen zijn vaak zo raar gedurende ongesteldheid. Maar goed, beter worden jullie wel ongesteld.quote:
Ik ben nooit raar(der)quote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak zo raar gedurende ongesteldheid. Maar goed, beter worden jullie wel ongesteld.
Die kan je kopen via internetquote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee
Ik heb een piemel nodig tijdens seks.
Je bent te mager om ongesteld te raken?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben nooit raar(der)
En vanzelfsprekend wordt ik het gewoon het grootste gedeelte van de tijd niet.
Ik ookquote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee
Mijn moeder opende altijd de brieven van mijn vader. Als ze dat niet deed kwam ze wel gewoon meteen bij me zitten als ik hem las.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
echtweet wel dat mijn ma al mijn bankafschriften (met dubieuze aankopen) las.
Pil?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent te mager om ongesteld te raken?
Neequote:Op zondag 15 januari 2012 22:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent te mager om ongesteld te raken?
Piemels!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee
Ja, dat ook.quote:
Gelukkig. Maar je hebt geen vreemde trekjes?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben nooit raar(der)
En vanzelfsprekend wordt ik het gewoon het grootste gedeelte van de tijd niet.
Neen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Piemels!
[..]
Ja, dat ook.
KS kan er niet mee omgaan.
[..]
Gelukkig. Maar je hebt geen vreemde trekjes?
Piemels zijn chill.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg nou eerlijk
Wie hier houdt er niet van piemels?!
Ik schrijf een plusje bij je naam.quote:
ik hou van mijn piemel en die van anderequote:Op zondag 15 januari 2012 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg nou eerlijk
Ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg nou eerlijk
Ik hou van mijn eigen piemol!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg nou eerlijk
Heeft hij ook een naam?quote:
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |