Ik durfde nietquote:Op zondag 15 januari 2012 21:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Helemaal niets? Waarom niet? Was het moment te snel voorbij?
Vervelend he zo'n lange afstandsrelatie.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Hai schatjes
Nog anderhalf uur en ik ben weer thuis
Jongen, is hier toen uitgebreid besproken. Ga hier nu geen namen meer noemen.quote:
Wat vond je van mijn verslagje?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Hai schatjes
Nog anderhalf uur en ik ben weer thuis
Yep, dat is echt enorm lastig. Zeker als het in van die snelle momenten zijn zoals op het busstation. Ik kan dan echt niet meer doen dan een beetje wederzijds glimlachen en zo'n oneliner eruit gooien, maar er is gewoon totaal geen reden om als vrouw op zo'n moment met een andere vrouw te gaan praten. Ik weet ook nooit waarom een vrouw teruglacht.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Is het voor jou niet bizar lastig om uit te vissen of een vrouw nu gewoon vriendinnen met je wil zijn zoals vrouwen dat onderling doen, of meer
Ik had meer reistijd dan dat ik ook echt in Brabant wasquote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Vervelend he zo'n lange afstandsrelatie.
Omdraaien, teruglopen en je excuseren. Je was volkomen in gedachten en deed het niet bewust. Als ze geïnteresseerd is vraagt ze: oh waar dacht je aan dan? (en dan moet je dus wel ook een antwoord hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durfde nietik liep weg en dacht echt kut ......... ik had wat moeten zeggen
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdraaien, teruglopen en je excuseren. Je was volkomen in gedachten en deed het niet bewust. Als ze geïnteresseerd is vraagt ze: oh waar dacht je aan dan? (en dan moet je dus wel ook een antwoord hebben) En als ze niet geïnteresseerd is zegt ze: no biggy, veel plezier verder
Thanksquote:Op zondag 15 januari 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zal nog wel laten weten of ik nog ga de 9e in Zwolle
In een PMquote:
Dat meisje in de bus lachte echt op een andere manier naar me dan de glimlachen die ik krijg van zomaar random vrouwen, dat weet ik wel, maar verder is zo'n moment zo vlug voorbij dat ik weinig meer kon zeggen dan 'nu lukte het wel'.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff je moet op zo'n moment de ballen hebben om iets te zeggen. Ik denk het wel dat het flirten was. Maar als je er niet op in gaat weet je het nooit
Echt kut ja, kon je niet alsnog naar haar toe lopen?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durfde nietik liep weg en dacht echt kut ......... ik had wat moeten zeggen
Ik faal er in ieder geval hard in.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Is het voor jou niet bizar lastig om uit te vissen of een vrouw nu gewoon vriendinnen met je wil zijn zoals vrouwen dat onderling doen, of meer
> Goh schat hoe was het, nog wat leuks gedaan?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had meer reistijd dan dat ik ook echt in Brabant was
Kutouders die zeiken dat ik dezelfde avond nog thuis moet zijn
Vraag me af waarom ik nog steeds naar ze luister.
wat gebeurde?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik faal er in ieder geval hard in.
Ik maar denken dat ze me leuk vond, heb er nog nooit zo enorm naast gezeten.
Peanut.quote:
Net voldoende is goed tochquote:Op zondag 15 januari 2012 21:52 schreef SiIk het volgende:
9,1 voor scheikunde PO, nu sta ik weer een 5,7
Dat is ook gewoon heel lastig in te schatten. Soms helpt het wel om, als je haar beter kent, te vergelijken hoe ze tegen anderen doet. Als ze bv tegen iedereen 'lieverd' zegt, dan betekent het weinig als ze dat ook tegen jou zegt, maar als ze het alleen tegen jou zegt is het mogelijk flirten.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik faal er in ieder geval hard in.
Ik maar denken dat ze me leuk vond, heb er nog nooit zo enorm naast gezeten.
Wat een cijfers.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:52 schreef SiIk het volgende:
9,1 voor scheikunde PO, nu sta ik weer een 5,7
Dat is wel een goede tip ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon heel lastig in te schatten. Soms helpt het wel om, als je haar beter kent, te vergelijken hoe ze tegen anderen doet. Als ze bv tegen iedereen 'lieverd' zegt, dan betekent het weinig als ze dat ook tegen jou zegt, maar als ze het alleen tegen jou zegt is het mogelijk flirten.
Komt eraan verwacht er niet te veel vanquote:
Het is ook een kwestie van zelfvertrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat meisje in de bus lachte echt op een andere manier naar me dan de glimlachen die ik krijg van zomaar random vrouwen, dat weet ik wel, maar verder is zo'n moment zo vlug voorbij dat ik weinig meer kon zeggen dan 'nu lukte het wel'.
Ik ben al blij dat ik iets zei, want zoals jij dat had, dat niks terug zeggen, heb ik ook weleens.
Nee durfde ik nietquote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Echt kut ja, kon je niet alsnog naar haar toe lopen?
En vrouwen onderling zijn helemaal kusjekroel, ik voel je pijn zusterquote:Op zondag 15 januari 2012 21:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon heel lastig in te schatten. Soms helpt het wel om, als je haar beter kent, te vergelijken hoe ze tegen anderen doet. Als ze bv tegen iedereen 'lieverd' zegt, dan betekent het weinig als ze dat ook tegen jou zegt, maar als ze het alleen tegen jou zegt is het mogelijk flirten.
Precies.quote:
Zesjesmentaliteitquote:
Kan momenteel een 3,3 voor scheikunde en een 3,9 voor natuurkunde halen om te slagenquote:
Ja precies, bro. Maar niet alle vrouwen, dus je weet gewoon nooit. Vrouwen doen zoveel en zoveel niet, het is als man denk ik al niet in te schatten of je een kans maakt, maar om als vrouw in te schatten of je een kans bij een andere vrouw maakt is bijna onmogelijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En vrouwen onderling zijn helemaal kusjekroel, ik voel je pijn zuster
Ik ga ook niet zoveel met vrouwen dat zal het ook wel veroorzaakt hebben.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En vrouwen onderling zijn helemaal kusjekroel, ik voel je pijn zuster
That's how i survive school.quote:
Omdat meer doen toch niet wordt beloond in dit landquote:
Weet je, bro. Zelfs als het hele heelal goed lijkt te staan en het echt kat in 't bakkie lijkt, dan nog kan blijken dat een vrouw iets heeeeel anders bedoelt met haar gedrag. Er is echt geen pijl op te trekken. Je moet het gewoon niet willen begrijpen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zoveel met vrouwen dat zal het ook wel veroorzaakt hebben.
Ze deed aardig tegen me, ze moest om me lachen, spendeerde graag tijd me.
In mijn hoofd ging het van "JA DIT KLOPT TOCH, ZE VIND MET LEUK JA TOCH? TOCH?"
School is één ding. Toekomstige sollicitatiegesprekken een ander. Gewoon even een tipje van zo'n lul de behanger aan de ándere kant van de tafelquote:
En dat van een vrouwquote:Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Weet je, bro. Zelfs als het hele heelal goed lijkt te staan en het echt kat in 't bakkie lijkt, dan nog kan blijken dat een vrouw iets heeeeel anders bedoelt met haar gedrag. Er is echt geen pijl op te trekken. Je moet het gewoon niet willen begrijpen.
Ze is biseksueel.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:01 schreef Faxie het volgende:
Heat is toch een man? ....
Nouja weet dat het niet in het profiel staat.... maar zo kwamen de berichten wel over...
Ja en een vrouw.quote:
Alle vrouwen zijn toch van natura BIquote:
Ehm, moet ik dat als een compliment opvatten?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:01 schreef Faxie het volgende:
Heat is toch een man? ....
Nouja weet dat het niet in het profiel staat.... maar zo kwamen de berichten wel over...
Pics or it did not happenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ehm, moet ik dat als een compliment opvatten?
Ik ben echt vrouw.
Met school bedoe ik rekenen, natuurkunde dat overleef ik met 6jes.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
School is één ding. Toekomstige sollicitatiegesprekken een ander. Gewoon even een tipje van zo'n lul de behanger aan de ándere kant van de tafel
Blegh, vrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Weet je, bro. Zelfs als het hele heelal goed lijkt te staan en het echt kat in 't bakkie lijkt, dan nog kan blijken dat een vrouw iets heeeeel anders bedoelt met haar gedrag. Er is echt geen pijl op te trekken. Je moet het gewoon niet willen begrijpen.
Wat moet ik met die info?quote:
Als je geefbaar bent is het een complimentquote:Op zondag 15 januari 2012 22:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ehm, moet ik dat als een compliment opvatten?
Ik ben echt vrouw.
Door de manier waar op je het brengt twijfel ik of deze berichtgeving wel klopt.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Door de manier waar op je het brengt twijfel ik of deze berichtgeving wel klopt.
Ik zou het gaan controleren als ik jou wasquote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Door de manier waar op je het brengt twijfel ik of deze berichtgeving wel klopt.
Dat komt omdat ik op vrouwen val en ik hier veel begrip vind voor de obstakels in het contact leggen met vrouwen. Ik vind het ook fijn om de anderen hier te steunen en eventueel tips te geven.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je geefbaar bent is het een compliment
Nee maar ik zag je vooral over vrouwen praten, dus nam aan dat je een kerel was.
Mensen die denken dat ik chagrijnig wordt als ik ongesteld benquote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een mentaliteitskwestie. In iedere baan moet je wel eens iets doen wat je niet zo je van het vind, en ook dat zul je fatsoenlijk moeten en willen doen. Als jij je middelbare wil binnenharken door op het randje van voldoende te gaan zitten moet je niet verwachten dat je dat pluspunten oplevert bij een sollicitatiegesprek. Het zal er ook niet op afknappen, maar meewegen doet het zeker!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Met school bedoe ik rekenen, natuurkunde dat overleef ik met 6jes.
Met waar ik later mijn beroep van wil gaan maken pak ik anders aan.
Dus je vindt vrouwen zelf ook maar moeilijk?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik op vrouwen val en ik hier veel begrip vind voor de obstakels in het contact leggen met vrouwen. Ik vind het ook fijn om de anderen hier te steunen en eventueel tips te geven.
Dat is nogal een understatement, ik vind bijna niks moeilijker dan vrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus je vindt vrouwen zelf ook maar moeilijk?
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn toch van natura BI
Ik heb geen verstand van vrouwen ik neem gewoon dingen aan van TV.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ben overigens kei lief als ik ongesteld ben, mannen hebben dat chagrijnige kutbeeld gewoon gecreëerd omdat ze boos zijn dat we dan geen zin seks hebben.
Ik wou dat dit voor alle vrouwen gold. Overigens hoeven ze niet chago te worden, maar overdreven emo dat is wel irritantquote:Op zondag 15 januari 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ben overigens kei lief als ik ongesteld ben, mannen hebben dat chagrijnige kutbeeld gewoon gecreëerd omdat ze boos zijn dat we dan geen zin seks hebben.
Oh jij bent niet bi?quote:
uit 1980?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik ben overdreven emo als ik ongesteld ben, maar niet chagerijnig.
quote:
echtquote:Op zondag 15 januari 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan mijn moeders nieuwsgierigheid, als ik ooit zoals haar word, dan zou ik mezelf echt diep schamen. Ze grijpt meteen naar haar vriend zijn telefoon als er een berichtje binnen komt. Why of why.
Vrouwen zijn vaak zo raar gedurende ongesteldheid. Maar goed, beter worden jullie wel ongesteld.quote:
Ik ben nooit raar(der)quote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak zo raar gedurende ongesteldheid. Maar goed, beter worden jullie wel ongesteld.
Die kan je kopen via internetquote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee
Ik heb een piemel nodig tijdens seks.
Je bent te mager om ongesteld te raken?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben nooit raar(der)
En vanzelfsprekend wordt ik het gewoon het grootste gedeelte van de tijd niet.
Ik ookquote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee
Mijn moeder opende altijd de brieven van mijn vader. Als ze dat niet deed kwam ze wel gewoon meteen bij me zitten als ik hem las.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
echtweet wel dat mijn ma al mijn bankafschriften (met dubieuze aankopen) las.
Pil?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent te mager om ongesteld te raken?
Neequote:Op zondag 15 januari 2012 22:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent te mager om ongesteld te raken?
Piemels!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee
Ja, dat ook.quote:
Gelukkig. Maar je hebt geen vreemde trekjes?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben nooit raar(der)
En vanzelfsprekend wordt ik het gewoon het grootste gedeelte van de tijd niet.
Neen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Piemels!
[..]
Ja, dat ook.
KS kan er niet mee omgaan.
[..]
Gelukkig. Maar je hebt geen vreemde trekjes?
Piemels zijn chill.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg nou eerlijk
Wie hier houdt er niet van piemels?!
Ik schrijf een plusje bij je naam.quote:
ik hou van mijn piemel en die van anderequote:Op zondag 15 januari 2012 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg nou eerlijk
Ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg nou eerlijk
Ik hou van mijn eigen piemol!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg nou eerlijk
Heeft hij ook een naam?quote:
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |