Ik heb ook met allebei gespeeld. Maar poppen was ik wel op uitgekeken na mijn zesde ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:09 schreef MaJo het volgende:
Ik vond allebei leuk
En nee de labels waren niet omgekeerd met sinterklaas
Heel veel sterkte, kus voor allebeiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:12 schreef Wiebelkont het volgende:
we gaan het internet even een tijdje verlaten, het gaat wss nog lang duren zegt de vk, maar soemp heeft nu heel veel pijn. We melden ons wel weer als het voorbij is!
Heb er ooit eens een borrel gehad van mijn vorige werkgever. Hoe het eten is weet ik niet. Bier was wel lekker in ieder geval. Moest op een gegeven moment naar huis toe, was al laat (laatste trein ging over 40 minuten ofzo). Dus ik naar de metro lopen. Reed die al niet meerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:11 schreef MadMaster het volgende:
Ken Amstelhaven niet, de lokatie wel...
Sterkte!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:12 schreef Wiebelkont het volgende:
we gaan het internet even een tijdje verlaten, het gaat wss nog lang duren zegt de vk, maar soemp heeft nu heel veel pijn. We melden ons wel weer als het voorbij is!
Sterkte voor ma, pa en grut!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Niet overal denk ikquote:
Heel veel sterkte voor julliequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Ligt eraan, ben je in het ziekenhuis?quote:
Nee, niet in. Ik sta buiten met een groot spandoek. "Persen Soemp!!"quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ligt eraan, ben je in het ziekenhuis?
Hopelijk heb je ook een megafoon bij je, denk niet dat Soemp al persend voor het raam naar je zal zwaaien. Ze kan namelijk ook al niet gelijktijdig typen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, niet in. Ik sta buiten met een groot spandoek. "Persen Soemp!!"
quote:
The other white meat.quote:
Euh, hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb net een theeparaplu gekocht, geweldige naam![]()
Helpt hopelijk tegen het lekken van de theepot.
Nou... ik vind dat dat af en toe wel moet kunnen eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:24 schreef B.ertha het volgende:
Sterkte Soemp!
Alvast wat opvoedadvies: Een McDonalds hamburger voor een tweejarige is in zoveel opzichten verkeerdVet, zout. Geef dat kind een krentenbol ofzo.
Net op straat gezien.
Een hapje mee eten vind ik ook niet erg, maar de McDonalds is echt heel erg. Zelfs voor volwassenen is dat te zout. En dan als tussendoortje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou... ik vind dat dat af en toe wel moet kunnen eigenlijk.Lennon eet ook gewoon patatjes enz.
Ach voor die enkele keer dat ze het krijgen. Ze krijgen ook weleens chips en wij eten ook niet zoutloos.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een hapje mee eten vind ik ook niet erg, maar de McDonalds is echt heel erg. Zelfs voor volwassenen is dat te zout. En dan als tussendoortje.
Maar goed, misschien denk ik er wel anders over als ik kinderen heb.
Ah zo! Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens testen
Dacht eerst dat er wat anders stond...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel "moeilijk" met wat ze wel of niet mogen eten...
Dat ik niet zo moeilijk ben met eten?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht eerst dat er wat anders stond...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ik niet zo moeilijk ben met eten?
Met eten niet, met je voedselliefde wel...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ik niet zo moeilijk ben met eten?
Twan is ook een moeilijke eter, Lennon gaat beter, hij lust best veel. Maar hij vindt het leuk om z'n grote broer te kopiėren. Als Twan "ieuw" zegt, zegt Lennon het ook en wil niet eten. Twan mag het dus niet meer zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]Zijn de kinderen wel makkelijk met eten? Lijkt me altijd zo lastig als dat een hele strijd is
Scherp!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met eten niet, met je voedselliefde wel...
Ja, maarre...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik speelde trouwens ook met lego en technisch lego dus het geslacht maakt helemaal niet uit. Mijn broer speelde met poppen
Eh, dat niet alle vrouwen met hoofddoek onderdrukt worden betekent niet dat het geen symbool daarvoor is.quote:Rutte noemt opmerkingen Beatrix terecht
'Niet alle vrouwen met hoofddoek worden onderdrukt'
http://www.nu.nl/buitenla(...)stro-gevangenis.htmlquote:Joran van der Sloot beschikt in zijn cel in de Castro Castro-gevangenis in Peru over een 42 inch LCD-tv, een Blu-ray-speler, speakers om zijn muziek mee af te luisteren en een iPhone met toegang tot internet.
Heb je nu inmiddels weer beter contact met die vriendin?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb me net door vijftien centimeter sneeuw geploegd en zit nu in statistiek op babynieuws te wachten. Haalt wel weer een hoop boven, trouwens.
ja al heel lang weer hoor. Het was maar een korte periode dat het niet zo wasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je nu inmiddels weer beter contact met die vriendin?
Doet ze weer normaal dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja al heel lang weer hoor. Het was maar een korte periode dat het niet zo was
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja al heel lang weer hoor. Het was maar een korte periode dat het niet zo was
Ja, zag ik nou The Animals?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:56 schreef MaJo het volgende:
En ik eet boerenkool
Oh Nem, de 29e kunnen we allebei trouwens niet want blues in Bunnik
Ja kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, zag ik nou The Animals?
Ik ga zo trouwens naar de kroeg. Kan iemand mij SMS-en indien ik niet op tijd terug ben en er is babynieuws?
Lightnin’ Guy lijkt me ook cool trouwens.quote:
quote:En ik wil die taak wel op me nemen
Die stonden ook op JbD, op het bluespodium dus niet gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lightnin’ Guy lijkt me ook cool trouwens.
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die stonden ook op JbD, op het bluespodium dus niet gezien
Whehe ik heb dat nu ook wel eensquote:Alleen de naam doet me aan een zeker iemand denken waardoor ik het niet goed uit kan spreken
Irritant is dat hčquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Whehe ik heb dat nu ook wel eens
Klopt. Maar een week daarna ofzo bood ze haar excuses aan en ging het langzaam aan weer goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maarMaar zo lang geleden is dat toch niet? Ik kan me herinneren dat ze met je verjaardag erg vervelend deed
Ze zag zelf in dat ze een ontzettende bitch was geweest?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt. Maar een week daarna ofzo bood ze haar excuses aan en ging het langzaam aan weer goed
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zag zelf in dat ze een ontzettende bitch was geweest?
Zet hem opquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:45 schreef Wiebelkont het volgende:
ondanks het eerdere bericht rapporteer ik op verzoek van soempie even tussendoor: 8cm, een ruggeprik en ze trekt enorm rode gezichtjes!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:45 schreef Wiebelkont het volgende:
ondanks het eerdere bericht rapporteer ik op verzoek van soempie even tussendoor: 8cm, een ruggeprik en ze trekt enorm rode gezichtjes!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even rijden, uit eten misschien wel een baby als ik thuis kom
Net zoals sommigen van ons de hele tijd bij jullie lurkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef flugeltje het volgende:
Ah kijk hier moeten we zijn voor de Soemp updates
gemiddeld een uurtje per centimter, dus die centimeters van 8 naar 10 kunnen er ook nog bijkomenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik lees net dat de uitdrijvingsfase bij een eerste kind gemiddeld een ą anderhalf uur duurt. Over een uurtje moet Wiebelsoemp er zijn!
Oja, weer niet goed gelezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
gemiddeld een uurtje per centimter, dus die centimeters van 8 naar 10 kunnen er ook nog bijkomen
Ik hoop overigens dat het allemaal een stukje sneller gaat, dan kan het ook al binnen het uur...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ze nu aan de volledige ontsluiting zit. Binnen een uur moet het kind er zijn.
Mooi, want dan is ondertussen mijn eten gezakt en kan ik gaan hardlopen. Goed getimed, baby!
Oh ja, dat duurde bij jou zo'n 7 uur, las ik (inderdaad, wij spieken ook in jullie topic voor Soemp-updates). Lag jij aan de synto?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef Kyara het volgende:
go soempie!
En over de tijd tussenvan 8 naar 10 cm zal ik maar niks zeggen.
Haha, Joran dacht een Zwischenzug gedaan te hebben, maar dat bleek slechts Zugzwang.quote:
Cluedo wellicht?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Pokeren kan hij, schaken heel wat minder...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:40 schreef sir_dalord het volgende:
Hallo!
ik ben gestuurd om het goede nieuws melden
wiebel en soemp zijn vanaf heden papa en mama van een jongetje genaamd Mattķs (streepje kan ook naar de andere kant zijn!)
cathy maakt het goed. Het duurde lang, maar op het moment supreme plopte hij er bijna uit zonder dat er iemand bij was (wiebel zag het hoofdje al dus heeft hij maar iemand geroepen). Hij is rond 18.00 geboren
zowel cathy als mattis moeten wel nog een nachtje in het ziekenhuis blijven, maar dat is alleen maar uit voorzorg.
zeker een mooie naam, het betekent geschenk van god.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Joepieee!! Jongetje!! Gelijk had ik en de meerderheid!! maar Yess!![]()
mooie naam
Wat tof zeg
Wie ben jij eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zeker een mooie naam, het betekent geschenk van god.
dit weet ik omdat mijn broer in december ook een kleine kreeg en zijn zoon ook mattis heeft genoemd. erg toevallig en knap dat ze het geheim konden houden toen ik ze het vertelde vorige week
quote:
trollquote:
ik ben wiebels beste vriend (zijn enige eigenlijk, dus dat maakt het dat ik zo zeker ben dat ik zijn beste ben!)quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
troll(zou best een goede mop wezen)
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ben wiebels beste vriend (zijn enige eigenlijk, dus dat maakt het dat ik zo zeker ben dat ik zijn beste ben!)
geen zorgen, ze hebben hem nog niet weer teruggestoptquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:54 schreef B.ertha het volgende:
GefeliciteerdMooie naam
Wens de verse ouders het allerbeste
De hele dag F5'en en dan ga ik even eten..
En ik dan...had een after dinner dip en was gaan liggen. Toen ik half sliep dacht ik nog, 'het gaat toch een jongen worden', maar was te lui om op te staan. En nu moet ik dus gaan rennen, want het kind is er.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:54 schreef B.ertha het volgende:
De hele dag F5'en en dan ga ik even eten..
en dan moet je rennen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:24 schreef wyccie het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Eindelijk geplopt, zo heel stiekempjes als niemand kijkt!
Ging wel heel snel, die laatste 2 cm in een kwartier?!
[..]
En ik dan...had een after dinner dip en was gaan liggen. Toen ik half sliep dacht ik nog, 'het gaat toch een jongen worden', maar was te lui om op te staan. En nu moet ik dus gaan rennen, want het kind is er.
Mijn enige excuus om nog niet te gaan was dat ik wilde wachten tot de baby er is.quote:
Ah, oké. Vort!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn enige excuus om nog niet te gaan was dat ik wilde wachten tot de baby er is.
En het is koud, maar dat is een slecht excuus.
quote:
Bijna iedereenquote:
Tja, jij hebt het drukke moment gemist.quote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat het drukker wordt als soemp zelf weer haar opwachting maakt hier
Het grootste nieuws weet je alquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben weer thuis, zo meteen eerst maar eens teruglezen.
fotofotofotofotofotoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Hier Wiebel vanuit huize WiebelSoemp!
Soempie moet toch langer blijven helaas, tot zondagavond/maandagochtend in verband met zwangerschapshypertensie. Ze ligt dus nu met Mattķs op de kraamafdeling en ik ben nu thuis alles gereed aan het maken (extra beddegoed wassen, kleren uitzoeken, de CV fixen). Morgenochtend ga ik erheen en door de dag komt er af en toe even wat familie kijken, ook de zondag.
Het is een hele stoere kerel die niet huilt en gewoon lekker gaat slapen als hij in zijn wiegje ligt! 4 kilo en ongeveer 50 centimeter en inderdaad, die laatste 2 centimeter ging ineens binnen enkele minuten... ik had net mijn frietjes achter de kiezen, VK loopt net de kamer uit, ik checken (op verzoek van Soemp) en ik zie een hoofdje.. nog voor de VK terug kon rennen was hij er al bijna uit!
Ah, arme Soempie. Van slapen komt waarschijnlijk niet veel terecht in zo'n ziekenhuis, maar het fijne is dat ze even niks hoeft te doen. Zorg wordt even uit handen genomen, zodat ze kan herstellen van de bevalling en de hypertensie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Soempie moet toch langer blijven helaas, tot zondagavond/maandagochtend in verband met zwangerschapshypertensie. Ze ligt dus nu met Mattķs op de kraamafdeling en ik ben nu thuis alles gereed aan het maken (extra beddegoed wassen, kleren uitzoeken, de CV fixen). Morgenochtend ga ik erheen en door de dag komt er af en toe even wat familie kijken, ook de zondag.
Ik vind het nu al een lief, ondeugend, schattig, charmant kereltje.quote:Het is een hele stoere kerel die niet huilt en gewoon lekker gaat slapen als hij in zijn wiegje ligt! 4 kilo en ongeveer 50 centimeter en inderdaad, die laatste 2 centimeter ging ineens binnen enkele minuten... ik had net mijn frietjes achter de kiezen, VK loopt net de kamer uit, ik checken (op verzoek van Soemp) en ik zie een hoofdje.. nog voor de VK terug kon rennen was hij er al bijna uit!
Zie, hij kón wel komen, hij wilde alleen nog nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Het is een hele stoere kerel die niet huilt en gewoon lekker gaat slapen als hij in zijn wiegje ligt! 4 kilo en ongeveer 50 centimeter en inderdaad, die laatste 2 centimeter ging ineens binnen enkele minuten... ik had net mijn frietjes achter de kiezen, VK loopt net de kamer uit, ik checken (op verzoek van Soemp) en ik zie een hoofdje.. nog voor de VK terug kon rennen was hij er al bijna uit!
Ik dacht juist een te hoge bloeddruk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ahw, armw Soemp... Fijn dat ze die prik heeft gehad! Is hypertensie een te lage bloeddruk?
Hoop dat ze vannacht goed bij kan komen.
Wiebel, wat klink je fantastisch trots
Hypotensie is een te lage bloeddruk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ahw, armw Soemp... Fijn dat ze die prik heeft gehad! Is hypertensie een te lage bloeddruk?
Hoop dat ze vannacht goed bij kan komen.
Wiebel, wat klink je fantastisch trots
Met een marinade van ketjap niet echt slecht.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een marinade van ketjap niet echt slecht.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Thanks Nemvoor jouw verhaaltje over parfum met leer en sinasaappel
ik had net 'conditioning and learning' psychologie en de professor wilde een geur en eerst zei zij 'sinasappel' maar bleek toen geen food geur te willen. Dus zodra ze zei: ' a smell, anyone?' chunkte ik 'leather!'kreeg allemaal rare blikken.
JAquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Bijna iedereen
Zou Sven zich toch een beetje verluld hebben met dat fimpje?
Gelukkig, een medestander.quote:
Sterker nog..ik had verwacht dat we 3 topics verder zouden zijn..zitten we gewoon nog keihard in hetzelfdequote:
Niet aaien he, Tom?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zeker een mooie naam, het betekent geschenk van god.
dit weet ik omdat mijn broer in december ook een kleine kreeg en zijn zoon ook mattis heeft genoemd. erg toevallig en knap dat ze het geheim konden houden toen ik ze het vertelde vorige week
same herequote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sterker nog..ik had verwacht dat we 3 topics verder zouden zijn..zitten we gewoon nog keihard in hetzelfde
Ik sta volgende week voor een dikke sigaar op de stoep.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Jammer dat ze moeten blijven, maar in het ziekenhuis rust je ook wel lekker uit. Althans dat vond ik achteraf! Hopelijk mogen ze toch lekker snel naar huis.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Dat Wiebel op het einde onder de bevallingstafel wegzakt met een ijspegel aan zijn neus?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het vergaan van de Titanic was er niets bij?
Ik schat dat zo wel in...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het vergaan van de Titanic was er niets bij?
Niet slechtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Joegoslavisch restaurant was ouderwets gisteren. Heerlijk kalfsgehakt, mooie lamskarbonade en voortreffelijke palencinka en kruzca kava (of zoiets, koffie met perenlikeur)...
En dat alles voor net meer dan 50 euri's voor 2 personen.
hmm, dan moet ze wel concurreren met het gezonken Italiaanse cruise schipquote:
Oeh, die hadden we op moeten zoekenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hitler doet het ook nog altijd goed in dat soort rijtjes
Ik ga nergens heenquote:
Broadcast, Avaya en Cisco stonden er ook tussenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, die hadden we op moeten zoeken
Hier is de complete lijst van 2011: http://www.svb.nl/Images/Kindernamen%202011%20-%20populair.pdf
Ik ben trouwens "Login" vergeten![]()
Ja, komt ergens uit de middeleeuwen. Maar dat betekent nog niet dat je je kind een grafleven moet geven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen![]()
[..]
Broadcast, Avaya en Cisco stonden er ook tussen(verder dan de C ben ik nog niet gekomen)
Tesselschade is volgens mij een bestaande\ ouderwetse naam.
Hier in Amsterdam hebben we een Tesselschadestraat...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tesselschade is volgens mij een bestaande\ ouderwetse naam.
Je wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, komt ergens uit de middeleeuwen. Maar dat betekent nog niet dat je je kunt een grafleven moet geven.
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden, maar fonetisch klonk het raar...
Ja er zijn ook enorm veel Shaniqua's en dat soort namen. Afgrijslijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nem linkt trouwens naar de lijst op populariteit, hij is er ook op op alfabetische volgorde. Oa de afdeling "Ch" bij de meisjes is eh.. erg creatief
Grappige lijst.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nem linkt trouwens naar de lijst op populariteit, hij is er ook op op alfabetische volgorde. Oa de afdeling "Ch" bij de meisjes is eh.. erg creatief
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben vergeten wat je jongensnaam is, meisjesnaam weet ik nog welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappige lijst.
'Onze meisjesnaam in geval van nood staat er wel in (stuk of 60 keer zelfs met wat variaties), 'onze' jongensnaam niet 1 keer...
Kashmir vs. Vienna...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wat je jongensnaam is, meisjesnaam weet ik nog wel
of vrouw, dan ben je later tante Dantequote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dante 66 keer. Mooi man als je zo heet
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of vrouw, dan ben je later tante Dante
Vast zo'n Afrikaanse kliktaalquote:
Ja I know..maar dat is dan maar jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:14 schreef MaJo het volgende:
Kijk trouwens wel uit hč, voor je het weet beledig je iemand hierheb ik dus een keer gehad met een lelijke naam, zei die persoon zo heet mijn moeder
geen lubje25quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:52 schreef B.ertha het volgende:
Lubbert 1
Lubbertje 1
Lubbertus 2
Lubertus 2
Ook weer waarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja I know..maar dat is dan maar jammer
Dat is de nederlandse versie, vooral als het zonder de tsj is (jantje dusquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag 'm gisteren wel staan met alleen de a (je 2e naam dus)
Oh ik zag Jansje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is de nederlandse versie, vooral als het zonder de tsj is (jantje dus)
Even zoeken op 50quote:Ik zie dat Noa(h) ook een hele populaire naam isEn de naam die wij bedacht hebben voor een meisje komt een keer of 50 voor
Het is dus Jontsjequote:
Volgens mij 49quote:Even zoeken op 50
Ja, ik wist dus niet dat die 't' erin zatquote:
Ja dat kan ik me wel herinneren, maar de naam niet meerquote:Volgens mij 49En ik heb je de naam wel eens verteld en dat vond je toen lelijk
Ik had al zo'n vermoeden, mijn tweede naam wordt eigenlijk altijd verkeerd gespeldquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik wist dus niet dat die 't' erin zat
[..]
Ja dat kan ik me wel herinneren, maar de naam niet meer
Yepquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
Begint met een L?
Zo ja, dan vind ik het een rare spelling, met die 'h' ertussen.
Ja, komt door de klank denk ik zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, mijn tweede naam wordt eigenlijk altijd verkeerd gespeld
En zo hoort het ook vind ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepDie met de h vind ik ook raar, je hebt ze ook zonder h
Je hoort de t niet echt neequote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, komt door de klank denk ik zo.
Preciesquote:En zo hoort het ook vind ik.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond een nieuwjaarsborrel. Dat wordt weer laaaaaat slapen vrees ik
Althans, dat hebben de laatste 2x-3x uitgewezen bij diezelfde borrel
Ja enormquote:
Ik kon gewoon even niemand bedenken met een Kquote:Ik heb vanavond de verjaardag van K.
Ja ik voelde me gisteren dus ook nog vrij slecht maar ben tegen beter weten wel gegaan.quote:Weet nog niet of ik mee ga stappen, hangt een beetje af van of G. meegaat want die is nog steeds ziekig. Maar heb wel zin om te stappen eigenlijk
Mooi zoquote:
Ben je er nu wel uit?quote:Ik kon gewoon even niemand bedenken met een K
Soms kan het ook helpen door gewoon weer iets te gaan doenquote:Ja ik voelde me gisteren dus ook nog vrij slecht maar ben tegen beter weten wel gegaan.
Maar ik voel me vandaag echt een stuk minder ziek
Dus ik had het blijkbaar gewoon even nodig
Jaquote:
quote:Soms kan het ook helpen door gewoon weer iets te gaan doenIk hoop ook echt dat G. meegaat, heb niet zo'n zin om alleen te gaan
Ik heb dat ook wel eens met alleen een letter, zit je je echt suf te denken is het eigenlijk heel logischquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Was even een raar moment.
[..]
Zo vroeg uit bed was schier onmogelijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Wij zijn onderweg naar Schier, de boot van half 10 was toch echt te vroeg
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo vroeg uit bed was schier onmogelijk?
Nee daar heb je juist helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk ben ik weer te rationeel als ik zeg dat jullie dat zelf in de hand hebben....
Duh.....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een jongen en hij heet Mattīs...
Just checkingquote:
Ah, even neuzen dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat zul jij mijn fobo dan mooi vinden. Veel C&H
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. probleem opgelost
[ Bericht 6% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 14-01-2012 17:39:54 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:28 schreef B.ertha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:28 schreef B.ertha het volgende:
tof, thanks voor het vertellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is hij cute? En zitten er rimpels opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij mag wel eens naar de kapper.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is hij cute? En zitten er rimpels op
Waaronder het kindje van voormalig voetballer van AZ Martijn Meerdink.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:31 schreef Nembrionic het volgende:
7 Kinderen die "Mexx" heten, een kledingmerk/parfum
Gezien de haardracht van z'n vader, zou ik zeggen: 'Laat die kleine er nog maar even van genieten...'quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de haardracht van z'n vader, zou ik zeggen: 'Laat die kleine er nog maar even van genieten...'
Laat gaan, joh!quote:
Ja volgens mij heeft 'ie een behoorlijke bos haarquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat gaan, joh!Echt? Vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
"Echt waar joh? Hebbie 'm gezien joh, die idioot? Die neemt toch niemand serieus?" - vd Gijpquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jep.
Willem van Hanegem komt ook terug.
Gek, ik zie hem niet. Misschien staat ie op private.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
Bij Wiebel staat er trouwens een andere foto op FB
Zie je de foto niet of zijn profiel niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gek, ik zie hem niet. Misschien staat ie op private.
De foto niet, ik zit nu op zijn profiel (prikbord en foto's)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je de foto niet of zijn profiel niet?
Want ik zie de fotos ook net, tenzij ik op hun profielen zelf ga kijken. Ze zijn getagged, hebben niet zelf de fotos geupload.
Ben je wel een faceboekvriend?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De foto niet, ik zit nu op zijn profiel (prikbord en foto's)
Nee, maar ik kan wel zijn prikbord en foto's inzien. Ik denk dat ik het profiel van degene die getagd heeft niet mag inzien en dat het daarom niet wordt weergegeven. Ik wacht wel op de officiėle foto'squote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je wel een faceboekvriend?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel zijn prikbord en foto's inzien. Ik denk dat ik het profiel van degene die getagd heeft niet mag inzien en dat het daarom niet wordt weergegeven. Ik wacht wel op de officiėle foto's
Met zijn leeftijd zou ik een rentree op de velden afraden...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Willem van Hanegem komt ook terug.
Op FB kan je instellen dat door derden getagde foto's van jou niet zichtbaar zijn voor anderen via jouw profiel. Heb ik ook zo staan...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel zijn prikbord en foto's inzien. Ik denk dat ik het profiel van degene die getagd heeft niet mag inzien en dat het daarom niet wordt weergegeven. Ik wacht wel op de officiėle foto's
Ook in VI vinden geregeld doodschoppen, tweebenige slidings en natrappen plaats...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met zijn leeftijd zou ik een rentree op de velden afraden...
Hehe scherp.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook in VI vinden geregeld doodschoppen, tweebenige slidings en natrappen plaats...
Neem bijvoorbeeld Cisco de Rat...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:20 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij was Cisco al langer bestaand als persoonsnaam dan als bedrijfsnaam, hoewel een stuk minder bekend.
Dan ga je toch niet.quote:
Of Eric Ada.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld Cisco de Rat...
Bij de vrachtwagens wel. Gerard de Rooy staat eerste op ruime voorsprong met nog een kippeneindje te gaan. Mocht dat helemaal mis gaan dan staat Hans Stacey tweede, die kan em ook nog winnen. Bij andere klassen geen kans.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En hoe gaat het met Dakar, winnen we? Sta nu te wachten op mijn trein op Amsterdam Amstel, saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |