Zouden we het record kunnen breken?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:47 schreef iamredleader het volgende:
Ik voorspel dat later op de middag de topics elkaar in megatempo gaan opvolgenslowchat wordt snelchat, snelchat wordt supersnelchat, en daarna volgt de ontlading (lees: kind geboren)
Iets minder soepel dan met Jair, maar wel goed. Meer vermoeid, misselijk (maar niet kots-misselijk), en verder goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef MaJo het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Tinuviel, weer een soepele zwangerschap?
Als het blijkt te kloppen dan klopt mijn theorie misschien ook welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook. Maar jij hebt een theorie (waar ik niet in geloof, maar oké) en ik niet
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef B.ertha het volgende:
Ja, het is een jongetje en hij heet Annabel.
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt de enige die denkt dat het een meisje wordt he
Ik ook niet. Ik weet alleen waar mijn voorkeur naar uit zou gaan als ik zelf een kind zou krijgen, maar het is natuurlijk je reinste onzin om daarom te weten wat ons jongste AKQ-SC-lid gaat wordenquote:
Ah dat is wat minder, geef je haar een kus van mij?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Iets minder soepel dan met Jair, maar wel goed. Meer vermoeid, misselijk (maar niet kots-misselijk), en verder goed
Ik weet eigenlijk niet of ik een voorkeur heb. Wellicht een lichte voorkeur naar een jongetje en dat heeft deels te maken met het feit dat ik me bij een meisje veel meer zorgen zou maken om hormonale pubers.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet alleen waar mijn voorkeur naar uit zou gaan als ik zelf een kind zou krijgen, maar het is natuurlijk je reinste onzin om daarom te weten wat ons jongste AKQ-SC-lid gaat worden.
Lange Frans?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Als het een jongetje is, dan denk ik Svenerius Adrianus Sirda.
Als het een meisje wordt, dan denk ik iets Frans.
Waar zou je voorkeur naar uitgaan? Ik denk ik een meisje, maar het maakt me niet zo heel veel uit. Sowieso een babyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet alleen waar mijn voorkeur naar uit zou gaan als ik zelf een kind zou krijgen, maar het is natuurlijk je reinste onzin om daarom te weten wat ons jongste AKQ-SC-lid gaat worden.
Ik heb duidelijk een voorkeur voor een meisje. Dat komt vooral omdat ik jongens irritant vind. Op hun achtste omdat ze stoer willen zijn, dingen kapot maken en wild doen en tieners omdat.. Nouja, puberjongensquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik een voorkeur heb. Wellicht een lichte voorkeur naar een jongetje en dat heeft deels te maken met het feit dat ik me bij een meisje veel meer zorgen zou maken om hormonale pubers.
Ik denk dat men door de bank genomen het eigen geslacht prefereert. Ook wel logisch want daar heb je de meeste aansluiting bij.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk een voorkeur voor een meisje. Dat komt vooral omdat ik jongens irritant vind. Op hun achtste omdat ze stoer willen zijn, dingen kapot maken en wild doen en tieners omdat.. Nouja, puberjongens
Maar van een jongen zou ik heus ook wel houden en dat gedrag zie je toch niet bij je eigen kinderen
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat men door de bank genomen het eigen geslacht prefereert. Ook wel logisch want daar heb je de meeste aansluiting bij.
Eerst duploquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou liever een zoontje willen hebben. Want lego
quote:
quote:Androgyne namen als René(e) en Robin roepen het
beeld op van een persoon die extravert en populair
is, maar maken een man minder mannelijk en een
vrouw minder vrouwelijk
Whehehe ja dat soort dingen zou ik dan ook fantastisch vinden. Beter dan voetbalherinneringen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou liever een zoontje willen hebben. Want lego
Dan Fabuland, dan Lego, dan technisch Legoquote:
Ik heb vroeger veel gespeeld met Duplo, iets minder met lego.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan Fabuland, dan Lego, dan technisch Lego
En wat dacht je van Nopper?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel gespeeld met Duplo, iets minder met lego.
Ik denk dat het voorlopig stil blijft.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog Ministeck
En nu lunchpauze van het bevallingsavontuur van Wiebel en Soemp
Ja, dat vind ik ook wel een beetje jammerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt nu dus geen thuis-bevalling en dat is wel sneu voor Soempie...
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een meisje als ik één kind zou nemen/krijgen. Twee kinderen jongen en meisje. Drie kinderen een jongen en een tweeling meisjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar zou je voorkeur naar uitgaan? Ik denk ik een meisje, maar het maakt me niet zo heel veel uit. Sowieso een baby![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een meisje als ik één kind zou nemen/krijgen. Twee kinderen jongen en meisje. Drie kinderen een jongen en een tweeling meisjes.
Ofzo![]()
.
Mja, mijn vrouw heeft toch de voorkeur als moeder van mijn kinderenquote:
Dan zal ik het toch maar met mijn eigen Bart moeten doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Mja, mijn vrouw heeft toch de voorkeur als moeder van mijn kinderen.
Laten we dat maar doen danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan zal ik het toch maar met mijn eigen Bart moeten doen
Eyeopener: dat zie je echt wel hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk een voorkeur voor een meisje. Dat komt vooral omdat ik jongens irritant vind. Op hun achtste omdat ze stoer willen zijn, dingen kapot maken en wild doen en tieners omdat.. Nouja, puberjongens
Maar van een jongen zou ik heus ook wel houden en dat gedrag zie je toch niet bij je eigen kinderen
Ja, dat is het ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig hoe roze/blauw kinderen de wereld zien...
Oh jawel hoorquote:
Dat ben ik helemaal met je eens. Vanavond lekker uit eten in Amsterdamquote:
Ik heb vanavond helemaal niks, maar dat vind ik ook wel lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Vanavond lekker uit eten in Amsterdam.
Ligt eraan wat je precies gaat melden qua komenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef CaLeX het volgende:
Het is zeker wel heel fout om nu een account wiebelkomt aan te maken en de grote boodschap te melden?
Oh lekker thuis op de bank is ook zeker niets mis meequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb vanavond helemaal niks, maar dat vind ik ook wel lekker
Dat is waar....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Maar het is wel een mooie reden om het te kopen
Waar ga je voedselen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Vanavond lekker uit eten in Amsterdam.
Sinterklaas had de kado-labels verwisseld?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik speelde trouwens ook met lego en technisch lego dus het geslacht maakt helemaal niet uit. Mijn broer speelde met poppen
http://www.amstelhaven.nl/quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar ga je voedselen?
Ik ruil vanavond Amsterdam in voor Haarlem voor een ouderwets avondje Joegoslavisch dineren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |