Doet ze weer normaal dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja al heel lang weer hoor. Het was maar een korte periode dat het niet zo was
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja al heel lang weer hoor. Het was maar een korte periode dat het niet zo was
Ja, zag ik nou The Animals?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:56 schreef MaJo het volgende:
En ik eet boerenkool
Oh Nem, de 29e kunnen we allebei trouwens niet want blues in Bunnik
Ja kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, zag ik nou The Animals?
Ik ga zo trouwens naar de kroeg. Kan iemand mij SMS-en indien ik niet op tijd terug ben en er is babynieuws?
Lightnin’ Guy lijkt me ook cool trouwens.quote:
quote:En ik wil die taak wel op me nemen
Die stonden ook op JbD, op het bluespodium dus niet gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lightnin’ Guy lijkt me ook cool trouwens.
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die stonden ook op JbD, op het bluespodium dus niet gezien
Whehe ik heb dat nu ook wel eensquote:Alleen de naam doet me aan een zeker iemand denken waardoor ik het niet goed uit kan spreken
Irritant is dat hèquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Whehe ik heb dat nu ook wel eens
Klopt. Maar een week daarna ofzo bood ze haar excuses aan en ging het langzaam aan weer goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maarMaar zo lang geleden is dat toch niet? Ik kan me herinneren dat ze met je verjaardag erg vervelend deed
Ze zag zelf in dat ze een ontzettende bitch was geweest?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt. Maar een week daarna ofzo bood ze haar excuses aan en ging het langzaam aan weer goed
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zag zelf in dat ze een ontzettende bitch was geweest?
Zet hem opquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:45 schreef Wiebelkont het volgende:
ondanks het eerdere bericht rapporteer ik op verzoek van soempie even tussendoor: 8cm, een ruggeprik en ze trekt enorm rode gezichtjes!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:45 schreef Wiebelkont het volgende:
ondanks het eerdere bericht rapporteer ik op verzoek van soempie even tussendoor: 8cm, een ruggeprik en ze trekt enorm rode gezichtjes!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even rijden, uit eten misschien wel een baby als ik thuis kom
Net zoals sommigen van ons de hele tijd bij jullie lurkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef flugeltje het volgende:
Ah kijk hier moeten we zijn voor de Soemp updates
gemiddeld een uurtje per centimter, dus die centimeters van 8 naar 10 kunnen er ook nog bijkomenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik lees net dat de uitdrijvingsfase bij een eerste kind gemiddeld een à anderhalf uur duurt. Over een uurtje moet Wiebelsoemp er zijn!
Oja, weer niet goed gelezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
gemiddeld een uurtje per centimter, dus die centimeters van 8 naar 10 kunnen er ook nog bijkomen
Ik hoop overigens dat het allemaal een stukje sneller gaat, dan kan het ook al binnen het uur...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ze nu aan de volledige ontsluiting zit. Binnen een uur moet het kind er zijn.
Mooi, want dan is ondertussen mijn eten gezakt en kan ik gaan hardlopen. Goed getimed, baby!
Oh ja, dat duurde bij jou zo'n 7 uur, las ik (inderdaad, wij spieken ook in jullie topic voor Soemp-updates). Lag jij aan de synto?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef Kyara het volgende:
go soempie!
En over de tijd tussenvan 8 naar 10 cm zal ik maar niks zeggen.
Haha, Joran dacht een Zwischenzug gedaan te hebben, maar dat bleek slechts Zugzwang.quote:
Cluedo wellicht?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Pokeren kan hij, schaken heel wat minder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |