Ik heb ook met allebei gespeeld. Maar poppen was ik wel op uitgekeken na mijn zesde ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:09 schreef MaJo het volgende:
Ik vond allebei leuk
En nee de labels waren niet omgekeerd met sinterklaas
Heel veel sterkte, kus voor allebeiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:12 schreef Wiebelkont het volgende:
we gaan het internet even een tijdje verlaten, het gaat wss nog lang duren zegt de vk, maar soemp heeft nu heel veel pijn. We melden ons wel weer als het voorbij is!
Heb er ooit eens een borrel gehad van mijn vorige werkgever. Hoe het eten is weet ik niet. Bier was wel lekker in ieder geval. Moest op een gegeven moment naar huis toe, was al laat (laatste trein ging over 40 minuten ofzo). Dus ik naar de metro lopen. Reed die al niet meerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:11 schreef MadMaster het volgende:
Ken Amstelhaven niet, de lokatie wel...
Sterkte!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:12 schreef Wiebelkont het volgende:
we gaan het internet even een tijdje verlaten, het gaat wss nog lang duren zegt de vk, maar soemp heeft nu heel veel pijn. We melden ons wel weer als het voorbij is!
Sterkte voor ma, pa en grut!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Niet overal denk ikquote:
Heel veel sterkte voor julliequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Ligt eraan, ben je in het ziekenhuis?quote:
Nee, niet in. Ik sta buiten met een groot spandoek. "Persen Soemp!!"quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ligt eraan, ben je in het ziekenhuis?
Hopelijk heb je ook een megafoon bij je, denk niet dat Soemp al persend voor het raam naar je zal zwaaien. Ze kan namelijk ook al niet gelijktijdig typen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, niet in. Ik sta buiten met een groot spandoek. "Persen Soemp!!"
quote:
The other white meat.quote:
Euh, hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb net een theeparaplu gekocht, geweldige naam![]()
Helpt hopelijk tegen het lekken van de theepot.
Nou... ik vind dat dat af en toe wel moet kunnen eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:24 schreef B.ertha het volgende:
Sterkte Soemp!
Alvast wat opvoedadvies: Een McDonalds hamburger voor een tweejarige is in zoveel opzichten verkeerdVet, zout. Geef dat kind een krentenbol ofzo.
Net op straat gezien.
Een hapje mee eten vind ik ook niet erg, maar de McDonalds is echt heel erg. Zelfs voor volwassenen is dat te zout. En dan als tussendoortje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou... ik vind dat dat af en toe wel moet kunnen eigenlijk.Lennon eet ook gewoon patatjes enz.
Ach voor die enkele keer dat ze het krijgen. Ze krijgen ook weleens chips en wij eten ook niet zoutloos.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een hapje mee eten vind ik ook niet erg, maar de McDonalds is echt heel erg. Zelfs voor volwassenen is dat te zout. En dan als tussendoortje.
Maar goed, misschien denk ik er wel anders over als ik kinderen heb.
Ah zo! Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens testen
Dacht eerst dat er wat anders stond...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel "moeilijk" met wat ze wel of niet mogen eten...
Dat ik niet zo moeilijk ben met eten?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht eerst dat er wat anders stond...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ik niet zo moeilijk ben met eten?
Met eten niet, met je voedselliefde wel...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ik niet zo moeilijk ben met eten?
Twan is ook een moeilijke eter, Lennon gaat beter, hij lust best veel. Maar hij vindt het leuk om z'n grote broer te kopiėren. Als Twan "ieuw" zegt, zegt Lennon het ook en wil niet eten. Twan mag het dus niet meer zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]Zijn de kinderen wel makkelijk met eten? Lijkt me altijd zo lastig als dat een hele strijd is
Scherp!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met eten niet, met je voedselliefde wel...
Ja, maarre...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik speelde trouwens ook met lego en technisch lego dus het geslacht maakt helemaal niet uit. Mijn broer speelde met poppen
Eh, dat niet alle vrouwen met hoofddoek onderdrukt worden betekent niet dat het geen symbool daarvoor is.quote:Rutte noemt opmerkingen Beatrix terecht
'Niet alle vrouwen met hoofddoek worden onderdrukt'
http://www.nu.nl/buitenla(...)stro-gevangenis.htmlquote:Joran van der Sloot beschikt in zijn cel in de Castro Castro-gevangenis in Peru over een 42 inch LCD-tv, een Blu-ray-speler, speakers om zijn muziek mee af te luisteren en een iPhone met toegang tot internet.
Heb je nu inmiddels weer beter contact met die vriendin?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb me net door vijftien centimeter sneeuw geploegd en zit nu in statistiek op babynieuws te wachten. Haalt wel weer een hoop boven, trouwens.
ja al heel lang weer hoor. Het was maar een korte periode dat het niet zo wasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je nu inmiddels weer beter contact met die vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |