quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even rijden, uit eten misschien wel een baby als ik thuis kom
Net zoals sommigen van ons de hele tijd bij jullie lurkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef flugeltje het volgende:
Ah kijk hier moeten we zijn voor de Soemp updates
gemiddeld een uurtje per centimter, dus die centimeters van 8 naar 10 kunnen er ook nog bijkomenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik lees net dat de uitdrijvingsfase bij een eerste kind gemiddeld een à anderhalf uur duurt. Over een uurtje moet Wiebelsoemp er zijn!
Oja, weer niet goed gelezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
gemiddeld een uurtje per centimter, dus die centimeters van 8 naar 10 kunnen er ook nog bijkomen
Ik hoop overigens dat het allemaal een stukje sneller gaat, dan kan het ook al binnen het uur...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ze nu aan de volledige ontsluiting zit. Binnen een uur moet het kind er zijn.
Mooi, want dan is ondertussen mijn eten gezakt en kan ik gaan hardlopen. Goed getimed, baby!
Oh ja, dat duurde bij jou zo'n 7 uur, las ik (inderdaad, wij spieken ook in jullie topic voor Soemp-updates). Lag jij aan de synto?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef Kyara het volgende:
go soempie!
En over de tijd tussenvan 8 naar 10 cm zal ik maar niks zeggen.
Haha, Joran dacht een Zwischenzug gedaan te hebben, maar dat bleek slechts Zugzwang.quote:
Cluedo wellicht?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Pokeren kan hij, schaken heel wat minder...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:40 schreef sir_dalord het volgende:
Hallo!
ik ben gestuurd om het goede nieuws melden
wiebel en soemp zijn vanaf heden papa en mama van een jongetje genaamd Mattís (streepje kan ook naar de andere kant zijn!)
cathy maakt het goed. Het duurde lang, maar op het moment supreme plopte hij er bijna uit zonder dat er iemand bij was (wiebel zag het hoofdje al dus heeft hij maar iemand geroepen). Hij is rond 18.00 geboren
zowel cathy als mattis moeten wel nog een nachtje in het ziekenhuis blijven, maar dat is alleen maar uit voorzorg.
zeker een mooie naam, het betekent geschenk van god.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Joepieee!! Jongetje!! Gelijk had ik en de meerderheid!! maar Yess!![]()
mooie naam
Wat tof zeg
Wie ben jij eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zeker een mooie naam, het betekent geschenk van god.
dit weet ik omdat mijn broer in december ook een kleine kreeg en zijn zoon ook mattis heeft genoemd. erg toevallig en knap dat ze het geheim konden houden toen ik ze het vertelde vorige week
quote:
trollquote:
ik ben wiebels beste vriend (zijn enige eigenlijk, dus dat maakt het dat ik zo zeker ben dat ik zijn beste ben!)quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
troll(zou best een goede mop wezen)
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ben wiebels beste vriend (zijn enige eigenlijk, dus dat maakt het dat ik zo zeker ben dat ik zijn beste ben!)
geen zorgen, ze hebben hem nog niet weer teruggestoptquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:54 schreef B.ertha het volgende:
GefeliciteerdMooie naam
Wens de verse ouders het allerbeste
De hele dag F5'en en dan ga ik even eten..
En ik dan...had een after dinner dip en was gaan liggen. Toen ik half sliep dacht ik nog, 'het gaat toch een jongen worden', maar was te lui om op te staan. En nu moet ik dus gaan rennen, want het kind is er.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:54 schreef B.ertha het volgende:
De hele dag F5'en en dan ga ik even eten..
en dan moet je rennen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:24 schreef wyccie het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Eindelijk geplopt, zo heel stiekempjes als niemand kijkt!
Ging wel heel snel, die laatste 2 cm in een kwartier?!
[..]
En ik dan...had een after dinner dip en was gaan liggen. Toen ik half sliep dacht ik nog, 'het gaat toch een jongen worden', maar was te lui om op te staan. En nu moet ik dus gaan rennen, want het kind is er.
Mijn enige excuus om nog niet te gaan was dat ik wilde wachten tot de baby er is.quote:
Ah, oké. Vort!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn enige excuus om nog niet te gaan was dat ik wilde wachten tot de baby er is.
En het is koud, maar dat is een slecht excuus.
quote:
Bijna iedereenquote:
Tja, jij hebt het drukke moment gemist.quote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat het drukker wordt als soemp zelf weer haar opwachting maakt hier
Het grootste nieuws weet je alquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben weer thuis, zo meteen eerst maar eens teruglezen.
fotofotofotofotofotoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Hier Wiebel vanuit huize WiebelSoemp!
Soempie moet toch langer blijven helaas, tot zondagavond/maandagochtend in verband met zwangerschapshypertensie. Ze ligt dus nu met Mattís op de kraamafdeling en ik ben nu thuis alles gereed aan het maken (extra beddegoed wassen, kleren uitzoeken, de CV fixen). Morgenochtend ga ik erheen en door de dag komt er af en toe even wat familie kijken, ook de zondag.
Het is een hele stoere kerel die niet huilt en gewoon lekker gaat slapen als hij in zijn wiegje ligt! 4 kilo en ongeveer 50 centimeter en inderdaad, die laatste 2 centimeter ging ineens binnen enkele minuten... ik had net mijn frietjes achter de kiezen, VK loopt net de kamer uit, ik checken (op verzoek van Soemp) en ik zie een hoofdje.. nog voor de VK terug kon rennen was hij er al bijna uit!
Ah, arme Soempie. Van slapen komt waarschijnlijk niet veel terecht in zo'n ziekenhuis, maar het fijne is dat ze even niks hoeft te doen. Zorg wordt even uit handen genomen, zodat ze kan herstellen van de bevalling en de hypertensie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Soempie moet toch langer blijven helaas, tot zondagavond/maandagochtend in verband met zwangerschapshypertensie. Ze ligt dus nu met Mattís op de kraamafdeling en ik ben nu thuis alles gereed aan het maken (extra beddegoed wassen, kleren uitzoeken, de CV fixen). Morgenochtend ga ik erheen en door de dag komt er af en toe even wat familie kijken, ook de zondag.
Ik vind het nu al een lief, ondeugend, schattig, charmant kereltje.quote:Het is een hele stoere kerel die niet huilt en gewoon lekker gaat slapen als hij in zijn wiegje ligt! 4 kilo en ongeveer 50 centimeter en inderdaad, die laatste 2 centimeter ging ineens binnen enkele minuten... ik had net mijn frietjes achter de kiezen, VK loopt net de kamer uit, ik checken (op verzoek van Soemp) en ik zie een hoofdje.. nog voor de VK terug kon rennen was hij er al bijna uit!
Zie, hij kón wel komen, hij wilde alleen nog nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Het is een hele stoere kerel die niet huilt en gewoon lekker gaat slapen als hij in zijn wiegje ligt! 4 kilo en ongeveer 50 centimeter en inderdaad, die laatste 2 centimeter ging ineens binnen enkele minuten... ik had net mijn frietjes achter de kiezen, VK loopt net de kamer uit, ik checken (op verzoek van Soemp) en ik zie een hoofdje.. nog voor de VK terug kon rennen was hij er al bijna uit!
Ik dacht juist een te hoge bloeddruk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ahw, armw Soemp... Fijn dat ze die prik heeft gehad! Is hypertensie een te lage bloeddruk?
Hoop dat ze vannacht goed bij kan komen.
Wiebel, wat klink je fantastisch trots
Hypotensie is een te lage bloeddruk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ahw, armw Soemp... Fijn dat ze die prik heeft gehad! Is hypertensie een te lage bloeddruk?
Hoop dat ze vannacht goed bij kan komen.
Wiebel, wat klink je fantastisch trots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |