gefeli trotse ouders
 gefeli trotse ouders  

quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:40 schreef sir_dalord het volgende:
Hallo!
ik ben gestuurd om het goede nieuws melden
wiebel en soemp zijn vanaf heden papa en mama van een jongetje genaamd Mattís (streepje kan ook naar de andere kant zijn!)
cathy maakt het goed. Het duurde lang, maar op het moment supreme plopte hij er bijna uit zonder dat er iemand bij was (wiebel zag het hoofdje al dus heeft hij maar iemand geroepen). Hij is rond 18.00 geboren
zowel cathy als mattis moeten wel nog een nachtje in het ziekenhuis blijven, maar dat is alleen maar uit voorzorg.

zeker een mooie naam, het betekent geschenk van god.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Joepieee!! Jongetje!! Gelijk had ik en de meerderheid!! maar Yess!
mooie naam
Wat tof zeg

Wie ben jij eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zeker een mooie naam, het betekent geschenk van god.
dit weet ik omdat mijn broer in december ook een kleine kreeg en zijn zoon ook mattis heeft genoemd. erg toevallig en knap dat ze het geheim konden houden toen ik ze het vertelde vorige week
 .
.

quote:
trollquote:
 (zou best een goede mop wezen)
 (zou best een goede mop wezen)

ik ben wiebels beste vriend (zijn enige eigenlijk, dus dat maakt het dat ik zo zeker ben dat ik zijn beste ben!)quote:

quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
troll(zou best een goede mop wezen)

.
.

quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ben wiebels beste vriend (zijn enige eigenlijk, dus dat maakt het dat ik zo zeker ben dat ik zijn beste ben!)

.
.

Mooie naam
 Mooie naam 

geen zorgen, ze hebben hem nog niet weer teruggestoptquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:54 schreef B.ertha het volgende:
GefeliciteerdMooie naam
Wens de verse ouders het allerbeste
De hele dag F5'en en dan ga ik even eten..

van harte
 van harte 

En ik dan...had een after dinner dip en was gaan liggen. Toen ik half sliep dacht ik nog, 'het gaat toch een jongen worden', maar was te lui om op te staan. En nu moet ik dus gaan rennen, want het kind is er.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:54 schreef B.ertha het volgende:
De hele dag F5'en en dan ga ik even eten..

en dan moet je rennen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:24 schreef wyccie het volgende:
Gefeliciteerd!

Eindelijk geplopt, zo heel stiekempjes als niemand kijkt!
Ging wel heel snel, die laatste 2 cm in een kwartier?!
[..]
En ik dan...had een after dinner dip en was gaan liggen. Toen ik half sliep dacht ik nog, 'het gaat toch een jongen worden', maar was te lui om op te staan. En nu moet ik dus gaan rennen, want het kind is er.

Mijn enige excuus om nog niet te gaan was dat ik wilde wachten tot de baby er is.quote:

fantastisch nieuws, gefeliciteerd!
 fantastisch nieuws, gefeliciteerd!

Ah, oké. Vort!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn enige excuus om nog niet te gaan was dat ik wilde wachten tot de baby er is.
En het is koud, maar dat is een slecht excuus.

En mooie naam
 En mooie naam 

Maar geniet eerst lekker van elkaar en doe rustig aan
 Maar geniet eerst lekker van elkaar en doe rustig aan  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |