quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even rijden, uit eten misschien wel een baby als ik thuis kom
Net zoals sommigen van ons de hele tijd bij jullie lurkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef flugeltje het volgende:
Ah kijk hier moeten we zijn voor de Soemp updates
gemiddeld een uurtje per centimter, dus die centimeters van 8 naar 10 kunnen er ook nog bijkomenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik lees net dat de uitdrijvingsfase bij een eerste kind gemiddeld een à anderhalf uur duurt. Over een uurtje moet Wiebelsoemp er zijn!
Oja, weer niet goed gelezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
gemiddeld een uurtje per centimter, dus die centimeters van 8 naar 10 kunnen er ook nog bijkomen
Ik hoop overigens dat het allemaal een stukje sneller gaat, dan kan het ook al binnen het uur...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ze nu aan de volledige ontsluiting zit. Binnen een uur moet het kind er zijn.
Mooi, want dan is ondertussen mijn eten gezakt en kan ik gaan hardlopen. Goed getimed, baby!
Oh ja, dat duurde bij jou zo'n 7 uur, las ik (inderdaad, wij spieken ook in jullie topic voor Soemp-updates). Lag jij aan de synto?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:28 schreef Kyara het volgende:
go soempie!
En over de tijd tussenvan 8 naar 10 cm zal ik maar niks zeggen.
Haha, Joran dacht een Zwischenzug gedaan te hebben, maar dat bleek slechts Zugzwang.quote:
Cluedo wellicht?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Pokeren kan hij, schaken heel wat minder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |