Met een marinade van ketjap niet echt slecht.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een marinade van ketjap niet echt slecht.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Thanks Nemvoor jouw verhaaltje over parfum met leer en sinasaappel
ik had net 'conditioning and learning' psychologie en de professor wilde een geur en eerst zei zij 'sinasappel' maar bleek toen geen food geur te willen. Dus zodra ze zei: ' a smell, anyone?' chunkte ik 'leather!'kreeg allemaal rare blikken.
JAquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Bijna iedereen
Zou Sven zich toch een beetje verluld hebben met dat fimpje?
Gelukkig, een medestander.quote:
Sterker nog..ik had verwacht dat we 3 topics verder zouden zijn..zitten we gewoon nog keihard in hetzelfdequote:
Niet aaien he, Tom?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zeker een mooie naam, het betekent geschenk van god.
dit weet ik omdat mijn broer in december ook een kleine kreeg en zijn zoon ook mattis heeft genoemd. erg toevallig en knap dat ze het geheim konden houden toen ik ze het vertelde vorige week
same herequote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sterker nog..ik had verwacht dat we 3 topics verder zouden zijn..zitten we gewoon nog keihard in hetzelfde
Ik sta volgende week voor een dikke sigaar op de stoep.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Hier Wiebel vanuit huize WiebelSoemp!
Soempie moet toch langer blijven helaas, tot zondagavond/maandagochtend in verband met zwangerschapshypertensie. Ze ligt dus nu met Mattís op de kraamafdeling en ik ben nu thuis alles gereed aan het maken (extra beddegoed wassen, kleren uitzoeken, de CV fixen). Morgenochtend ga ik erheen en door de dag komt er af en toe even wat familie kijken, ook de zondag.
Het is een hele stoere kerel die niet huilt en gewoon lekker gaat slapen als hij in zijn wiegje ligt! 4 kilo en ongeveer 50 centimeter en inderdaad, die laatste 2 centimeter ging ineens binnen enkele minuten... ik had net mijn frietjes achter de kiezen, VK loopt net de kamer uit, ik checken (op verzoek van Soemp) en ik zie een hoofdje.. nog voor de VK terug kon rennen was hij er al bijna uit!
Jammer dat ze moeten blijven, maar in het ziekenhuis rust je ook wel lekker uit. Althans dat vond ik achteraf! Hopelijk mogen ze toch lekker snel naar huis.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Hier Wiebel vanuit huize WiebelSoemp!
Soempie moet toch langer blijven helaas, tot zondagavond/maandagochtend in verband met zwangerschapshypertensie. Ze ligt dus nu met Mattís op de kraamafdeling en ik ben nu thuis alles gereed aan het maken (extra beddegoed wassen, kleren uitzoeken, de CV fixen). Morgenochtend ga ik erheen en door de dag komt er af en toe even wat familie kijken, ook de zondag.
Het is een hele stoere kerel die niet huilt en gewoon lekker gaat slapen als hij in zijn wiegje ligt! 4 kilo en ongeveer 50 centimeter en inderdaad, die laatste 2 centimeter ging ineens binnen enkele minuten... ik had net mijn frietjes achter de kiezen, VK loopt net de kamer uit, ik checken (op verzoek van Soemp) en ik zie een hoofdje.. nog voor de VK terug kon rennen was hij er al bijna uit!
Dat Wiebel op het einde onder de bevallingstafel wegzakt met een ijspegel aan zijn neus?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het vergaan van de Titanic was er niets bij?
Ik schat dat zo wel in...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het vergaan van de Titanic was er niets bij?
Niet slechtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Joegoslavisch restaurant was ouderwets gisteren. Heerlijk kalfsgehakt, mooie lamskarbonade en voortreffelijke palencinka en kruzca kava (of zoiets, koffie met perenlikeur)...
En dat alles voor net meer dan 50 euri's voor 2 personen.
hmm, dan moet ze wel concurreren met het gezonken Italiaanse cruise schipquote:
Oeh, die hadden we op moeten zoekenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hitler doet het ook nog altijd goed in dat soort rijtjes
Ik ga nergens heenquote:
Broadcast, Avaya en Cisco stonden er ook tussenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, die hadden we op moeten zoeken
Hier is de complete lijst van 2011: http://www.svb.nl/Images/Kindernamen%202011%20-%20populair.pdf
Ik ben trouwens "Login" vergeten![]()
Ja, komt ergens uit de middeleeuwen. Maar dat betekent nog niet dat je je kind een grafleven moet geven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen![]()
[..]
Broadcast, Avaya en Cisco stonden er ook tussen(verder dan de C ben ik nog niet gekomen)
Tesselschade is volgens mij een bestaande\ ouderwetse naam.
Hier in Amsterdam hebben we een Tesselschadestraat...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tesselschade is volgens mij een bestaande\ ouderwetse naam.
Je wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, komt ergens uit de middeleeuwen. Maar dat betekent nog niet dat je je kunt een grafleven moet geven.
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden, maar fonetisch klonk het raar...
Ja er zijn ook enorm veel Shaniqua's en dat soort namen. Afgrijslijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nem linkt trouwens naar de lijst op populariteit, hij is er ook op op alfabetische volgorde. Oa de afdeling "Ch" bij de meisjes is eh.. erg creatief
Grappige lijst.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nem linkt trouwens naar de lijst op populariteit, hij is er ook op op alfabetische volgorde. Oa de afdeling "Ch" bij de meisjes is eh.. erg creatief
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben vergeten wat je jongensnaam is, meisjesnaam weet ik nog welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappige lijst.
'Onze meisjesnaam in geval van nood staat er wel in (stuk of 60 keer zelfs met wat variaties), 'onze' jongensnaam niet 1 keer...
Kashmir vs. Vienna...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wat je jongensnaam is, meisjesnaam weet ik nog wel
of vrouw, dan ben je later tante Dantequote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dante 66 keer. Mooi man als je zo heet
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of vrouw, dan ben je later tante Dante
Vast zo'n Afrikaanse kliktaalquote:
Ja I know..maar dat is dan maar jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:14 schreef MaJo het volgende:
Kijk trouwens wel uit hè, voor je het weet beledig je iemand hierheb ik dus een keer gehad met een lelijke naam, zei die persoon zo heet mijn moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |