quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo vroeg uit bed was schier onmogelijk?
Nee daar heb je juist helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk ben ik weer te rationeel als ik zeg dat jullie dat zelf in de hand hebben....
Duh.....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een jongen en hij heet Mattīs...
Just checkingquote:
Ah, even neuzen dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat zul jij mijn fobo dan mooi vinden. Veel C&H
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. probleem opgelost
[ Bericht 6% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 14-01-2012 17:39:54 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:28 schreef B.ertha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:28 schreef B.ertha het volgende:
tof, thanks voor het vertellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is hij cute? En zitten er rimpels opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij mag wel eens naar de kapper.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is hij cute? En zitten er rimpels op
Waaronder het kindje van voormalig voetballer van AZ Martijn Meerdink.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:31 schreef Nembrionic het volgende:
7 Kinderen die "Mexx" heten, een kledingmerk/parfum
Gezien de haardracht van z'n vader, zou ik zeggen: 'Laat die kleine er nog maar even van genieten...'quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de haardracht van z'n vader, zou ik zeggen: 'Laat die kleine er nog maar even van genieten...'
Laat gaan, joh!quote:
Ja volgens mij heeft 'ie een behoorlijke bos haarquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat gaan, joh!Echt? Vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
"Echt waar joh? Hebbie 'm gezien joh, die idioot? Die neemt toch niemand serieus?" - vd Gijpquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jep.
Willem van Hanegem komt ook terug.
Gek, ik zie hem niet. Misschien staat ie op private.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
Bij Wiebel staat er trouwens een andere foto op FB
Zie je de foto niet of zijn profiel niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gek, ik zie hem niet. Misschien staat ie op private.
De foto niet, ik zit nu op zijn profiel (prikbord en foto's)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je de foto niet of zijn profiel niet?
Want ik zie de fotos ook net, tenzij ik op hun profielen zelf ga kijken. Ze zijn getagged, hebben niet zelf de fotos geupload.
Ben je wel een faceboekvriend?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De foto niet, ik zit nu op zijn profiel (prikbord en foto's)
Nee, maar ik kan wel zijn prikbord en foto's inzien. Ik denk dat ik het profiel van degene die getagd heeft niet mag inzien en dat het daarom niet wordt weergegeven. Ik wacht wel op de officiėle foto'squote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je wel een faceboekvriend?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel zijn prikbord en foto's inzien. Ik denk dat ik het profiel van degene die getagd heeft niet mag inzien en dat het daarom niet wordt weergegeven. Ik wacht wel op de officiėle foto's
Met zijn leeftijd zou ik een rentree op de velden afraden...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Willem van Hanegem komt ook terug.
Op FB kan je instellen dat door derden getagde foto's van jou niet zichtbaar zijn voor anderen via jouw profiel. Heb ik ook zo staan...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel zijn prikbord en foto's inzien. Ik denk dat ik het profiel van degene die getagd heeft niet mag inzien en dat het daarom niet wordt weergegeven. Ik wacht wel op de officiėle foto's
Ook in VI vinden geregeld doodschoppen, tweebenige slidings en natrappen plaats...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met zijn leeftijd zou ik een rentree op de velden afraden...
Hehe scherp.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook in VI vinden geregeld doodschoppen, tweebenige slidings en natrappen plaats...
Neem bijvoorbeeld Cisco de Rat...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:20 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij was Cisco al langer bestaand als persoonsnaam dan als bedrijfsnaam, hoewel een stuk minder bekend.
Dan ga je toch niet.quote:
Of Eric Ada.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld Cisco de Rat...
Bij de vrachtwagens wel. Gerard de Rooy staat eerste op ruime voorsprong met nog een kippeneindje te gaan. Mocht dat helemaal mis gaan dan staat Hans Stacey tweede, die kan em ook nog winnen. Bij andere klassen geen kans.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En hoe gaat het met Dakar, winnen we? Sta nu te wachten op mijn trein op Amsterdam Amstel, saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |