SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 13-01-2012 00:35:58 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Dag snoepje!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Hee dit is topic 3343.
Baas! Goed moment om te gaan slapen
Dag liefjes!
Ik gok dat de meeste dj's er wel zijn, gratis bierquote:
Terecht ook wel. ESNS is het grootste festival dat Nederland heeft. Alhoewel de rest van NL denkt dat dat Lowlands is, heeft ESNS meer aanzien in het buitenland.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat de meeste dj's er wel zijn, gratis bier
Ik heb vorig jaar geroepen dat ik dit jaar heen zou gaan, toch maar niet gedaan... Er treedt wel leuk spul op!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Terecht ook wel. ESNS is het grootste festival dat Nederland heeft. Alhoewel de rest van NL denkt dat dat Lowlands is, heeft ESNS meer aanzien in het buitenland.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja ik ging slapen
Fijn dat je er zo luchtig over doet, ik was al bang dat je boos zou gaan worden en mij alle hoeken van het topic zou laten zienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Laat maar zitten joh, het hoeft niet zo nodig.
Geen idee, ik let nooit zo op vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
Die zangeres ziet er niet onaardig uit.
Klinkt als een geslaagd avondje!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
* CindieY komt klappertandend het topic binnen
Champagne!
Gers: enthousiast gozertje, aanstekelijk, wat een guitig koppie![]()
Gem: Wanneer gaan ze ooit eens echt doorbreken? Derde keer live, blijft leuk en goed
Kensington: Aardig volle bak, matig gespeeld, reacties uit het publiek zijn erg meh, afgezien van wat bakvissen.
Ed: Leuk, voor een paar nummers. Een heel uur hoeft van mij niet zo.
Hole1988: moet luisteren als ik zeg dat we linksaf moeten in plaats van rechtdoor
In de trein nog net niet in slaap gevallen en nu natuurlijk weer klaarwakker
tsskquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagd avondje!![]()
Mannen en navigatie
we zijn toch uiteindelijk links afgegaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
* CindieY komt klappertandend het topic binnen
Champagne!
Gers: enthousiast gozertje, aanstekelijk, wat een guitig koppie![]()
Gem: Wanneer gaan ze ooit eens echt doorbreken? Derde keer live, blijft leuk en goed
Kensington: Aardig volle bak, matig gespeeld, reacties uit het publiek zijn erg meh, afgezien van wat bakvissen.
Ed: Leuk, voor een paar nummers. Een heel uur hoeft van mij niet zo.
Hole1988: moet luisteren als ik zeg dat we linksaf moeten in plaats van rechtdoor
In de trein nog net niet in slaap gevallen en nu natuurlijk weer klaarwakker
Geslaagd zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagd avondje!![]()
Mannen en navigatie
Ja, uiteindelijk. Gewoon luisteren naar vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
we zijn toch uiteindelijk links afgegaan
Wij vrouwen zijn daar gewoon veel beter in!quote:
Je hebt Hole toch niet op je schouders gehad hoop ik??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geslaagd zekerWel een zere rug en schouders nu
[..]
Ja, uiteindelijk. Gewoon luisteren naar vrouwen
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt Hole toch niet op je schouders gehad hoop ik??![]()
*ziet beeld*
En juist, gewoon luisteren
Ik verdwaal ook nooit in mn stad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn daar gewoon veel beter in!
Zo verdwaal ik bijv nooit in Groningen en hoef ik niet 45min tijdens de spits die pokkestad door, op zoek naar Ikea
Nog maar een uurtjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
NeeAl de hele dag een beetje zere schouders die vast zitten, zo even warmte-gel smeren. En rug zit gewoon op slot. Nouja, bijna weekend
Trustenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik verdwaal ook nooit in mn stad.
Enfin, ik zwaai af
Durf ik hier overdag niet meer te roepen, allemaal hatersquote:
daar denken de pinkpop gangers vast anders overquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Durf ik hier overdag niet meer te roepen, allemaal haters
Zou kunnen maar ik laat het wel uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar denken de pinkpop gangers vast anders over
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:05 schreef CindieY het volgende:
GoedemorgenIemand die even m'n ogen open wil houden?
Nee hoor, Stenders is d'r ook gewoon vanuit Hilversummie. Alleen de Freaknacht komt vanuit Groningen + zaterdagavond vanaf 18u.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:17 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen!
volgens mij is er vanavond wel EW, maar geen Stenders....
Volgens mij zei Stenders vorige week dat hij er vanavond niet is vanwege ESN.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, Stenders is d'r ook gewoon vanuit Hilversummie. Alleen de Freaknacht komt vanuit Groningen + zaterdagavond vanaf 18u.
Dat heeft ons Robbie inderdaad geroepenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij zei Stenders vorige week dat hij er vanavond niet is vanwege ESN.
Omgeving Zwollequote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
Gefeliciteerd pino!
Welk deel van Nederland moet ik gaan mijden?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef Pino112 het volgende:
Nederland heeft er weer een gevaar op de weg bij![]()
![]()
Rijbewijs gehaald
Vanochtend afgereden? Had je me niet even kunnen waarschuwenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Rijbewijs gehaald
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Rijbewijs gehaald
Hmmm... dan mist er ergens wat info aan een van beide kanten. Naja, je merkt 't wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij zei Stenders vorige week dat hij er vanavond niet is vanwege ESN.
Oh daar kom ik toch nooitquote:
Felicidadosquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Rijbewijs gehaald
Hoe was je eten gister?quote:
Ik was zeer tevredenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Rijbewijs gehaald
waarom zij?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmmm... dan mist er ergens wat info aan een van beide kanten. Naja, je merkt 't wel.
[edit]
Found it! "Roosmarijn is vanaf woensdag t/m vrijdag in de Vera in Groningen te vinden om hot and happening of juist upcoming bands te spotten en aan je voor te stellen in 3VOOR12RADIO. "
Vanavond dus een extra 3VOOR12Radio, volgens mij een simulcast met StuBru (gezamenlijke uitzending, net als voorgaande jaren).
Ja dat kwaliteitsverschil is altijd bizar...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik was zeer tevreden. Goede dikte van de saus, goed gekruid. Lekkere smaak.
Ik merkte echt het verschil tussen AH Gehakt en Slagersgehakt. Gehakt van de slager is vele malen beter en smaakt zoveel beter. Ik had dus dit keer slagersgehakt en geen AH gehakt.
Tevens drie porties voor de vriezer
GA EENS ONTOPIC!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:02 schreef borisz het volgende:
Ik probeer wel altijd naar de slager/groenteboer/bakker/markt enzo te gaan. Alleen waar ik vroeger de poort uit liep en twee slagers in de buurt had moet ik nu toch vier km verderop zijn. Dat doe ik niet iedere week.
Groenteboeren zijn helemaal uitgestorven. De markt op donderdag pak ik mee als dat kan, maar dat is ook over volgend jaar als mijn leven echt begonnen is. De bakker krijgt nog steeds een bezoekje iedere week.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:08 schreef CindieY het volgende:
Er zijn nog prima groenteboeren in Nederland hoorEn ik ga 't liefst naar een supermarkt die nog echt gerund wordt door een familie, ook al zijn ze onderdeel van een keten. In 't ouderlijk dorp hebben ze daarom ook prima vers spul.
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:08 schreef CindieY het volgende:
Er zijn nog prima groenteboeren in Nederland hoorEn ik ga 't liefst naar een supermarkt die nog echt gerund wordt door een familie, ook al zijn ze onderdeel van een keten. In 't ouderlijk dorp hebben ze daarom ook prima vers spul.
Stofzuigmomentje hier.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:05 schreef Paul-89 het volgende:
Wanneer gaan ze Gotye eens uit de playlist gooien ?
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:24 schreef minthy het volgende:
Kan niet luisteren, zit een of andere piratensjonnie doorheen..
Wel lang geleden al
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Pas je met je blauwe pak in een auto?
Ik zal je vast zien rijden, zo'n grote auto zie ik vast niet over het hoofdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik heb een heeeeeule grote auto
Thnx iedereen.
Jij hebt ook een polo?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal je vast zien rijden, zo'n grote auto zie ik vast niet over het hoofd![]()
Ga ik heel enthousiast zwaaien vanuit mijn miniPolo
Jaquote:
Dat is wel een beetje too much jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja![]()
Oud bakkie, maar nog steeds gek mee! Ik wil nog zo'n kentekenplaat voorin maken, met daarop "my pride and joy"
Of is dat too much?
Ik was er al bang voor dat dat te erg was... Gebruik hem wel vaak als vrachwagen, alles past erinquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje too much jaIk zag laatst in Groningen een roze vw polo met Girlpower er op en het mooiste was dat er een vent achter het stuur zat
Dieseltje? Toffe dingen, ze blijven doorgaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef themauster het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook een VW Polo een witte van mijn grootvader overgekocht toen hij besloot dat het voor hem tijd was om te stoppen met autorijden
Nee maar wel een automaat, heb hem al 2 jaar nu denk ik en wil nog steeds naar de versnellingspook grijpenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dieseltje? Toffe dingen, ze blijven doorgaan
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee maar wel een automaat, heb hem al 2 jaar nu denk ik en wil nog steeds naar de versnellingspook grijpen
Van mij mag het, al had ik 'em liever deze week al gezien als MH. Was verrassender geweest dan GBTTZ.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
Zou Spinvis de nieuwe MH worden vanmiddag? Lijkt mij een grote kanshebber
Hoogste tijd, Spinvis heeft nu wel eens recht op de megahit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
Zou Spinvis de nieuwe MH worden vanmiddag? Lijkt mij een grote kanshebber
Eens, die kon je aan je klompen aanvoelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Van mij mag het, al had ik 'em liever deze week al gezien als MH. Was verrassender geweest dan GBTTZ.
Mag van mij ook, al moet ik er wel bijzeggen dat dit het eerste nummer van Spinvis is dat mij kan bekoren, de rest vind ik te vaagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:01 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Hoogste tijd, Spinvis heeft nu wel eens recht op de megahit.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja![]()
Oud bakkie, maar nog steeds gek mee! Ik wil nog zo'n kentekenplaat voorin maken, met daarop "my pride and joy"
Of is dat too much?
Jij hoeft geen wegenbelasting betalen neem ik aanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon doen
Mijn 2 auto's zijn ook mijn pride & joy, ondanks dat ze 25 en 47 jaar oud zijn
Dan is die van mij iets jonger, komt uit '99quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon doen
Mijn 2 auto's zijn ook mijn pride & joy, ondanks dat ze 25 en 47 jaar oud zijn
Voor de Chevrolet (uit 1965) niet, voor m'n Nissan wel (die is momenteel 24, wordt in maart 25, maar met de nieuwe regeling wordt die pas belastingvrij als'ie 26 is...)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij hoeft geen wegenbelasting betalen neem ik aan
271K op de tellertquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is die van mij iets jonger, komt uit '99![]()
Wel 360k op de teller, loopt nog prima, al zijn er in het afgelopen jaar vrij veel grote (dure) onderdelen vervangen...
Leve de heren van mijn garage, hoef vaak alleen montagekosten te betalen
Mits ik niet door de bodem gaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
271K op de tellert
Inderdaad laatst remschijven moeten vervangen, niet zo lang geleden koppeling, en ook nog een keer m'n versnellingsbak...
Maar goed, nu kan je weer flink doorplanken de komende jaren
ik heb pas 1 keer gehad dat ik niet door kon rijden en dat was 2 jaar terug toen m'n koppeling het begafquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Mits ik niet door de bodem ga
Versnellingsbak/koppeling zijn al vervangen, 2massavliegwiel, nog een paar reparaties waarvoor de bak eeonder weg moest, ik weet het niet eens meer...![]()
Afgelopen jaar 2x van de weg gehaald door een bergingsbedrijf, hoezee voor de anwb
Dan was m'n Mazdaatje dat ik paar maanden geleden heb verkocht nog net wat ouderquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is die van mij iets jonger, komt uit '99![]()
Wel 360k op de teller, loopt nog prima, al zijn er in het afgelopen jaar vrij veel grote (dure) onderdelen vervangen...
Leve de heren van mijn garage, hoef vaak alleen montagekosten te betalen
Vond het best stoer, van de snelweg afgeplukt worden midden in de nacht door een noeste kerel met grote, gele vrachtwagen. Toen was er.ook iets belangrijks uit elkaar geklapt, vloog direct aan de kookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik heb pas 1 keer gehad dat ik niet door kon rijden en dat was 2 jaar terug toen m'n koppeling het begaf![]()
Op de vrachtwaggel en gaaaaaaaaaaan![]()
Ik heb vrij weinig roest en pak het elk jaar netjes aan, dus het is m'n enige vijand, maar ik hou hem goed onder controle
Groter hoeft van mij niet maar ik zou best eens een andere willen. Helaas heb ik nu nog (of weerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan was m'n Mazdaatje dat ik paar maanden geleden heb verkocht nog net wat ouder. Maar die had 225k ofzo gelopen. Heeft me nooit in de steek gelaten. Moest uiteindelijk ook genoeg aan gaan gebeuren (hoewel ie motorisch nog prima liep), dus was goed moment om voor iets groters te gaan
.
Die witte!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wel PTA hier
Zit je nou m'n mooie Nissan Sunny af te krakenquote:
Ik kraak niks af, maar ik ben een sucker voor die grote sleeënquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je nou m'n mooie Nissan Sunny af te kraken![]()
Erfstuk, van m'n opa geweest, vanaf dat ik een jaar of 4 ben altijd mee op vakantie geweest en nou is'ie van mij
Vrouwen die van echte auto's houdenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kraak niks af, maar ik ben een sucker voor die grote sleeën![]()
Nu echt weg
Meer zal ze ook wel niet afweten van muziek.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:38 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft de dj van dienst eigenlijk veel invloed op de playlist ?
Valt me altijd op dat bij Claudia vrijwel alleen maar van die standaard nummers worden gedraaid.
Gezien de crap die ze zelf maakt kan je daar een heel goed punt hebben Roelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meer zal ze ook wel niet afweten van muziek.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met die onderstequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wel PTA hier
Zoiets vrees ik ook, het is altijd erg standaard op vrijdag van 12 tot 2. Snow Patrol, Coldplay, John Mayer, RHCP, MH, een meezinger voor haarzelf, Waylon/Miss Montreal o.i.d., en dan verder nog meer van die singles wat iedere dag wel 2x voorbij komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
1 op 7, 1 op 8 ongeveerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met die onderstevergeleken is m'n Volvo maar standaard
. Slurpt wellicht wel net zoveel
.
1 op 8 zit ik nu ook op... veel kleine stukjesquote:
Ja, zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
1 op 8 zit ik nu ook op... veel kleine stukjes. Maar goed, daar krijg je wel wat voor terug
.
Ze is maar 2 uur per week radio aan het maken en verder doet ze andere dingen. Nieuwe muziek ontdekken zal dan ook geen prioriteit hebben. Overigens draaide ze zonet wel de nieuwe Blaudzun.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zoiets vrees ik ook, het is altijd erg standaard op vrijdag van 12 tot 2. Snow Patrol, Coldplay, John Mayer, RHCP, MH, een meezinger voor haarzelf, Waylon/Miss Montreal o.i.d., en dan verder nog meer van die singles wat iedere dag wel 2x voorbij komt.
Nooit eens iets nieuws voorgedragen.
Neuhquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef borisz het volgende:
Zeker met de huidige benzineprijs.
Roel heb je je coca cola blikje al klaar voor The vodafone of Haribo?
Daarom vind ik ook dat het beter is om iemand anders op Vrijdag tussen 12 en 2 te zetten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is maar 2 uur per week radio aan het maken en verder doet ze andere dingen. Nieuwe muziek ontdekken zal dan ook geen prioriteit hebben. Overigens draaide ze zonet wel de nieuwe Blaudzun.
Maarja ik vind bijna alle djs wel erg beperkt als het op nieuwe muziek aankomt
Dus daarom Der Rudyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is maar 2 uur per week radio aan het maken en verder doet ze andere dingen. Nieuwe muziek ontdekken zal dan ook geen prioriteit hebben. Overigens draaide ze zonet wel de nieuwe Blaudzun.
Maarja ik vind bijna alle djs wel erg beperkt als het op nieuwe muziek aankomt
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef Sersjee het volgende:
Woensdagavond in de voetbalkantine een tijdje over het verplicht meekijken van TVOH gehad. Conclusie was dat mijn vrijgezelle status lang zo gek nog niet was.
Daar hoef ik niet TVOH voor te kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef Sersjee het volgende:
Woensdagavond in de voetbalkantine een tijdje over het verplicht meekijken van TVOH gehad. Conclusie was dat mijn vrijgezelle status lang zo gek nog niet was.
Ik heb idd een gruwelijke hekel aan de Killers, maar die plaat kan ik nog waarderen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:09 schreef TheZapster het volgende:
Toen de Killers nog goede muziek maakten
Eens!! Klinkt heerlijk ik de autoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:09 schreef TheZapster het volgende:
Toen de Killers nog goede muziek maakten
Gelukkig ga ik naar de hoogmis vanavond in de Jopenkerkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef Sersjee het volgende:
Hebben ze een beetje Jopen dan in die kerk?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik naar de hoogmis vanavond in de Jopenkerk
Auw.quote:Our dear Dance Department fans,
We tried really hard.... But due to changes in law, Radio 538 can no longer offer you Dance Department podcasts completely free of charge. We are now obliged to charge for a small fee for the use of this service. A small, symbolic contribution of only ¤ 5,38 has therefore been introduced to allow to you enjoy a whole year’s worth of Dance Department. That's only ¤ 0,10 per podcast!
This will all start in February 2012. We will announce later how it exactly works. We really hope we can count on your ongoing support!
We'll keep you posted!
Love, peace and beats.... the Dept. team
Ik wil de 80ties week terug.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de zeroes komen er weer aan.
Daar zijn wij toch veel te oud voor.
Dan moet je echt bij radio 2 of Veronica e.d. zijn, da's voor 3FM echt een gepasseerd station. En terecht.quote:
80'squote:
Dude! De eighties rockten! De early eighties weliswaar, met de new wave en synthesizer popquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
80's
Zoals Hans Teeuwen goed verwoord over de muziek uit de 80's: KUTMUZIEK
It's the final countdown![]()
![]()
Shout, shout, let it all out
90's en zero's (tot 2005/2006) waren prima
Goeie dingen uit de 80's in mijn ogen: Michael Jackson, Metallica, Queen, Bon Jovi en daar houdt't wel op eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dude! De eighties rockten! De early eighties weliswaar, met de new wave en synthesizer pop
Queen en Bon Jovi in dat rijtjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goeie dingen uit de 80's in mijn ogen: Michael Jackson, Metallica, Queen, Bon Jovi en daar houdt't wel op eigenlijk
Dat je nie tvan Bon Jovi houdt oke, maar Queen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Queen en Bon Jovi in dat rijtje
Oude nummers van Bon Jovi vind ik best goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eens. Dan nog liever Bon Jovi
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:23 schreef FZN05 het volgende:
WAT?! Jason Mraz - I Won't Give Up gaat megahit worden....
100% zeker! Weer gelekt
Helemaal uit elkaar halen en een dag of 3 in rijst laten liggen, ik ben ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:28 schreef alors het volgende:
Oeps, mn telefoon in de waterton laten vallen. Het was mn oude, maar nog wel trouwe Nokia die ik als radio gebruik. Hij deed het nog toen ik hem eruit haalde... dus maar even laten drogen
Die had ik toch liever gehad ipv dit wangedrocht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:32 schreef Paul-89 het volgende:
En dan roepen ze allemaal (iig Rabbering, Giel, Coen & Sander) dat ze Kraantje Pappie zo geweldig vinden en dan kiezen ze toch weer de veilige weg.
Ja dat heb ik meteen gedaan. Ik denk dat ie het wel overleeft. Nokia maakt tenminste degelijke telefoons.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Helemaal uit elkaar halen en een dag of 3 in rijst laten liggen, ik ben ervaringsdeskundige.
Hahaha nou ik niet. Veel te gedurfd. Megahits worden steeds minder. Ze pakken nu 9 van de 10 keer platen die sowieso wel top 10 hits worden ipv aandacht te geven aan platen die het grote publiek niet kent.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:33 schreef FZN05 het volgende:
Ik had Spinvis of Kraantje Pappie als megahit verwacht.
Dan is dit toch wel heel iets anders....
Dat zei hij toen hij hem aankondigde al.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
en straks zeggen hoe goed dit wel niet is
Oh dat kreeg ik even niet mee, echt belachelijk net als die Spinvis plaat die ze allemaal goed vinden maar tijdens het megahitoverleg zijn er dan niet voldoende stemmen om het megahit te makenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat zei hij toen hij hem aankondigde al.
"Onwijs toffe plaat".
hoe zou dat gaan die dj-overleg... ze zitten daar niet voor niks he.. of zit daar ook meteen zo'n hoge pief die eigenlijk wat de mega hit moet wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:07 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat kreeg ik even niet mee, echt belachelijk net als die Spinvis plaat die ze allemaal goed vinden maar tijdens het megahitoverleg zijn er dan niet voldoende stemmen om het megahit te makenJa alsof iemand dat nog gelooft, ze mogen straks gewoon weer fijn wat kaartjes en albums van meneer Mraz weggeven.
Dat gaat allemaal heel democratisch, we mogen er alleen niet bij zijn. Ekdom mag even komen kijken wat er onder het folie zit maar de 'discussie' blijft geheim. En dan zou dit een heel omstreden keuze zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
hoe zou dat gaan die dj-overleg... ze zitten daar niet voor niks he.. of zit daar ook meteen zo'n hoge pief die eigenlijk wat de mega hit moet worden
Die tolk is trouwens wel erg slechtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:18 schreef Evertjan het volgende:
Joran zit er bescheten bij in de rechtszaal
heb je ziggo ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Sirolf het volgende:
Die Gerard en Michiel zien wel een beetje groen op 101TV, zouden ze ziek zijn...?
[ afbeelding ]
Via de webstream deed 'ie exact hetzelfde, zat gewoon iemand met z'n dikke vingers op de verkeerde knopjes te drukken.quote:
okejquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via de webstream deed 'ie exact hetzelfde, zat gewoon iemand met z'n dikke vingers op de verkeerde knopjes te drukken.
Haha, dat dacht ik dus precies het zelfdequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:08 schreef Qunix het volgende:
Ik zie een badeend links? Was dat niet verledentijd?
sommige liedjes zijn wel leuk vond ze erg tof bij de afsluiting van de OS 2010quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef alors het volgende:
Haha Nickelback afkraken... maar het wel altijd weer draaienNickelback lacht het hardst hoor.
Vette fake-boxen/ versterkers whatever t zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:27 schreef rubbereend het volgende:
en van achteren zag dat er dan zo uit
[ afbeelding ]
haai haai manquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:13 schreef Swomp het volgende:
Lang niet meer in dit topic gemeld, hallo
Neil Young was beter bij OWS10quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
sommige liedjes zijn wel leuk vond ze erg tof bij de afsluiting van de OS 2010
NerdaAlert: omroep logo's worden tegenwoordig op een andere manier in beeld geplaatst op de stream zag ik bij giel en nu EW geen vara/ntr logo en wel op 101.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Sirolf het volgende:
Die Gerard en Michiel zien wel een beetje groen op 101TV, zouden ze ziek zijn...?
[ afbeelding ]
[edit]
Ah, daar is 'ie.
Aha!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ekdom kwam naborrelen vanaf de AVRO nieuwjaarsreceptie
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 19:15:17WWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDD!!!!!! #ekstraweekend #3FM reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 19:15:17WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDD!!!!!!! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 19:15:17WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
Hoe dan? Flash 9 naar 10 gegaan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NerdaAlert: omroep logo's worden tegenwoordig op een andere manier in beeld geplaatst op de stream zag ik bij giel en nu EW geen vara/ntr logo en wel op 101.
NerdAlert: Daarom was het ook dus altijd dubbel, dacht al zoietsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NerdaAlert: omroep logo's worden tegenwoordig op een andere manier in beeld geplaatst op de stream zag ik bij giel en nu EW geen vara/ntr logo en wel op 101.
gaat samen met de sms balk VSR staat altijd uit bij 101 uitzending. Trouwens VSR flipt behoorlijkde laatste tijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
NerdAlert: Daarom was het ook dus altijd dubbel, dacht al zoiets. Ze zouden nu toch eigenlijk wel via de VSR de omroeplogos kunnen doen, neem aan dat ze die toch niet meenemen zo?
neuken mmmm ik ben dol op neukenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
gaan er nog mensen neuken vanavond? Stenders is niet op de radio dus moeten we iets anders verzinnen om te doen
Nee, ik denk het niet...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
gaan er nog mensen neuken vanavond? Stenders is niet op de radio dus moeten we iets anders verzinnen om te doen
hij hangt zn snikkel maar mooi in die vollere plusreclamedame. mijn bips is geen ingang!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
neuken mmmm ik ben dol op neuken
[ afbeelding ]
ook geen artiesteningang?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij hangt zn snikkel maar mooi in die vollere plusreclamedame. mijn bips is geen ingang!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
neuken mmmm ik ben dol op neuken
[ afbeelding ]
nja.....voor een paar miljoen wil er wel over nadenken....quote:
Ja, merk het inderdaad. Staat vaker uitgeschakeld dan ingeschakeld, dat VidiGo systeem is ook een hel merk ik bij iedere radiozender die het draait.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gaat samen met de sms balk VSR staat altijd uit bij 101 uitzending. Trouwens VSR flipt behoorlijkde laatste tijd.
Eensquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:22 schreef Evertjan het volgende:
radio 6 is een tof stationHulde aan de Nederlandse PO
Dat ja, gooi het gewoon op de FMquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:22 schreef Evertjan het volgende:
radio 6 is een tof stationHulde aan de Nederlandse PO
Klopt, wordt tegenwoordig centraal aan de kant van 101 geregeld ipv meegestuurd vanuit 3FM.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
VSR staat grotendeels uit bij standaard 101-uitzendingen ja (is een instelling per programma), laatste tijd is het nogal een drama vanwege een Flash-player update waar dat systeem nogal veel gebruik van maakt. Meestal houdt 'ie het hooguit een halve dag vol, en knalt er dan weer uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gaat samen met de sms balk VSR staat altijd uit bij 101 uitzending. Trouwens VSR flipt behoorlijkde laatste tijd.
dr OEtker culinaria thaiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef Evertjan het volgende:
3rdrock wat voor pizza is er in de oven gegaan vandaag?
mijn zegen hebben ze, maarja dan worden die verwernde babyboomers weer boosquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Radio 4 d'r af, R6 d'r op. Vind ik prima iig.
http://www.3fmfan.nl/page(...)ht=i+won%27t+give+upquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef Elusive het volgende:
is dit nou de megahit?
waar komt dat nummer ineens vandaag dan? heb ik nog nooit eerder gehoord op 3FM
Ik heb em 1 keer eerder gehoord.. toen vond ik em ook al zo tergend... echt 3fm waar zijn ze mee bezig?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef Elusive het volgende:
is dit nou de megahit?
waar komt dat nummer ineens vandaag dan? heb ik nog nooit eerder gehoord op 3FM
Babyboomers? Denk dat het eerder de verzuurde grijze bejaarden zijn die dan briefkaarten gaan sturen naar het NTS Omroepkwartier in Hilversum.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
mijn zegen hebben ze, maarja dan worden die verwernde babyboomers weer boos
ah, zijn altijd de uurtjes die ik niet luisterquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page(...)ht=i+won%27t+give+up
jij luistert geen 24 uur per dag?
terwijl hij die plaat vorige week elke dag draaide, bij z'n inval beurt bij giel en in z;n avond programma! OMKOPING!11123quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:29 schreef Qunix het volgende:
Reactie van Michiel net... Valt bijna in slaap
dat mag je niet zeggen hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:29 schreef Elusive het volgende:
volgens mij heeft de platenmaatschappij van meneer mraz afgelopen woensdag ff een paar meiers onder het folie gelegd want ik kan me niet voorstellen dat al die DJ's dit brok ellende tot megahit hebben gevote
Die mensen luisteren juist via de Kabel, ik vraag me echt af wat de luister dichtheid is via de FM. BTW Radio6 is toch een nevenactiviteit?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Babyboomers? Denk dat het eerder de verzuurde grijze bejaarden zijn die dan briefkaarten gaan sturen naar het NTS Omroepkwartier in Hilversum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |