quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:24 schreef minthy het volgende:
Kan niet luisteren, zit een of andere piratensjonnie doorheen..
Wel lang geleden al
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Pas je met je blauwe pak in een auto?
Ik zal je vast zien rijden, zo'n grote auto zie ik vast niet over het hoofdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik heb een heeeeeule grote auto
Thnx iedereen.
Jij hebt ook een polo?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal je vast zien rijden, zo'n grote auto zie ik vast niet over het hoofd![]()
Ga ik heel enthousiast zwaaien vanuit mijn miniPolo
Jaquote:
Dat is wel een beetje too much jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja![]()
Oud bakkie, maar nog steeds gek mee! Ik wil nog zo'n kentekenplaat voorin maken, met daarop "my pride and joy"
Of is dat too much?
Ik was er al bang voor dat dat te erg was... Gebruik hem wel vaak als vrachwagen, alles past erinquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje too much jaIk zag laatst in Groningen een roze vw polo met Girlpower er op en het mooiste was dat er een vent achter het stuur zat
Dieseltje? Toffe dingen, ze blijven doorgaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef themauster het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook een VW Polo een witte van mijn grootvader overgekocht toen hij besloot dat het voor hem tijd was om te stoppen met autorijden
Nee maar wel een automaat, heb hem al 2 jaar nu denk ik en wil nog steeds naar de versnellingspook grijpenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dieseltje? Toffe dingen, ze blijven doorgaan
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee maar wel een automaat, heb hem al 2 jaar nu denk ik en wil nog steeds naar de versnellingspook grijpen
Van mij mag het, al had ik 'em liever deze week al gezien als MH. Was verrassender geweest dan GBTTZ.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
Zou Spinvis de nieuwe MH worden vanmiddag? Lijkt mij een grote kanshebber
Hoogste tijd, Spinvis heeft nu wel eens recht op de megahit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
Zou Spinvis de nieuwe MH worden vanmiddag? Lijkt mij een grote kanshebber
Eens, die kon je aan je klompen aanvoelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Van mij mag het, al had ik 'em liever deze week al gezien als MH. Was verrassender geweest dan GBTTZ.
Mag van mij ook, al moet ik er wel bijzeggen dat dit het eerste nummer van Spinvis is dat mij kan bekoren, de rest vind ik te vaagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:01 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Hoogste tijd, Spinvis heeft nu wel eens recht op de megahit.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja![]()
Oud bakkie, maar nog steeds gek mee! Ik wil nog zo'n kentekenplaat voorin maken, met daarop "my pride and joy"
Of is dat too much?
Jij hoeft geen wegenbelasting betalen neem ik aanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon doen
Mijn 2 auto's zijn ook mijn pride & joy, ondanks dat ze 25 en 47 jaar oud zijn
Dan is die van mij iets jonger, komt uit '99quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon doen
Mijn 2 auto's zijn ook mijn pride & joy, ondanks dat ze 25 en 47 jaar oud zijn
Voor de Chevrolet (uit 1965) niet, voor m'n Nissan wel (die is momenteel 24, wordt in maart 25, maar met de nieuwe regeling wordt die pas belastingvrij als'ie 26 is...)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij hoeft geen wegenbelasting betalen neem ik aan
271K op de tellertquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is die van mij iets jonger, komt uit '99![]()
Wel 360k op de teller, loopt nog prima, al zijn er in het afgelopen jaar vrij veel grote (dure) onderdelen vervangen...
Leve de heren van mijn garage, hoef vaak alleen montagekosten te betalen
Mits ik niet door de bodem gaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
271K op de tellert
Inderdaad laatst remschijven moeten vervangen, niet zo lang geleden koppeling, en ook nog een keer m'n versnellingsbak...
Maar goed, nu kan je weer flink doorplanken de komende jaren
ik heb pas 1 keer gehad dat ik niet door kon rijden en dat was 2 jaar terug toen m'n koppeling het begafquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Mits ik niet door de bodem ga
Versnellingsbak/koppeling zijn al vervangen, 2massavliegwiel, nog een paar reparaties waarvoor de bak eeonder weg moest, ik weet het niet eens meer...![]()
Afgelopen jaar 2x van de weg gehaald door een bergingsbedrijf, hoezee voor de anwb
Dan was m'n Mazdaatje dat ik paar maanden geleden heb verkocht nog net wat ouderquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is die van mij iets jonger, komt uit '99![]()
Wel 360k op de teller, loopt nog prima, al zijn er in het afgelopen jaar vrij veel grote (dure) onderdelen vervangen...
Leve de heren van mijn garage, hoef vaak alleen montagekosten te betalen
Vond het best stoer, van de snelweg afgeplukt worden midden in de nacht door een noeste kerel met grote, gele vrachtwagen. Toen was er.ook iets belangrijks uit elkaar geklapt, vloog direct aan de kookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik heb pas 1 keer gehad dat ik niet door kon rijden en dat was 2 jaar terug toen m'n koppeling het begaf![]()
Op de vrachtwaggel en gaaaaaaaaaaan![]()
Ik heb vrij weinig roest en pak het elk jaar netjes aan, dus het is m'n enige vijand, maar ik hou hem goed onder controle
Groter hoeft van mij niet maar ik zou best eens een andere willen. Helaas heb ik nu nog (of weerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan was m'n Mazdaatje dat ik paar maanden geleden heb verkocht nog net wat ouder. Maar die had 225k ofzo gelopen. Heeft me nooit in de steek gelaten. Moest uiteindelijk ook genoeg aan gaan gebeuren (hoewel ie motorisch nog prima liep), dus was goed moment om voor iets groters te gaan
.
Die witte!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wel PTA hier
Zit je nou m'n mooie Nissan Sunny af te krakenquote:
Ik kraak niks af, maar ik ben een sucker voor die grote sleeënquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je nou m'n mooie Nissan Sunny af te kraken![]()
Erfstuk, van m'n opa geweest, vanaf dat ik een jaar of 4 ben altijd mee op vakantie geweest en nou is'ie van mij
Vrouwen die van echte auto's houdenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kraak niks af, maar ik ben een sucker voor die grote sleeën![]()
Nu echt weg
Meer zal ze ook wel niet afweten van muziek.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:38 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft de dj van dienst eigenlijk veel invloed op de playlist ?
Valt me altijd op dat bij Claudia vrijwel alleen maar van die standaard nummers worden gedraaid.
Gezien de crap die ze zelf maakt kan je daar een heel goed punt hebben Roelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meer zal ze ook wel niet afweten van muziek.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met die onderstequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wel PTA hier
Zoiets vrees ik ook, het is altijd erg standaard op vrijdag van 12 tot 2. Snow Patrol, Coldplay, John Mayer, RHCP, MH, een meezinger voor haarzelf, Waylon/Miss Montreal o.i.d., en dan verder nog meer van die singles wat iedere dag wel 2x voorbij komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
1 op 7, 1 op 8 ongeveerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met die onderstevergeleken is m'n Volvo maar standaard
. Slurpt wellicht wel net zoveel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |