quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:24 schreef minthy het volgende:
Kan niet luisteren, zit een of andere piratensjonnie doorheen..
Wel lang geleden al
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Pas je met je blauwe pak in een auto?
Ik zal je vast zien rijden, zo'n grote auto zie ik vast niet over het hoofdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik heb een heeeeeule grote auto
Thnx iedereen.
Jij hebt ook een polo?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal je vast zien rijden, zo'n grote auto zie ik vast niet over het hoofd![]()
Ga ik heel enthousiast zwaaien vanuit mijn miniPolo
Jaquote:
Dat is wel een beetje too much jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja![]()
Oud bakkie, maar nog steeds gek mee! Ik wil nog zo'n kentekenplaat voorin maken, met daarop "my pride and joy"
Of is dat too much?
Ik was er al bang voor dat dat te erg was... Gebruik hem wel vaak als vrachwagen, alles past erinquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje too much jaIk zag laatst in Groningen een roze vw polo met Girlpower er op en het mooiste was dat er een vent achter het stuur zat
Dieseltje? Toffe dingen, ze blijven doorgaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef themauster het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook een VW Polo een witte van mijn grootvader overgekocht toen hij besloot dat het voor hem tijd was om te stoppen met autorijden
Nee maar wel een automaat, heb hem al 2 jaar nu denk ik en wil nog steeds naar de versnellingspook grijpenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dieseltje? Toffe dingen, ze blijven doorgaan
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee maar wel een automaat, heb hem al 2 jaar nu denk ik en wil nog steeds naar de versnellingspook grijpen
Van mij mag het, al had ik 'em liever deze week al gezien als MH. Was verrassender geweest dan GBTTZ.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
Zou Spinvis de nieuwe MH worden vanmiddag? Lijkt mij een grote kanshebber
Hoogste tijd, Spinvis heeft nu wel eens recht op de megahit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
Zou Spinvis de nieuwe MH worden vanmiddag? Lijkt mij een grote kanshebber
Eens, die kon je aan je klompen aanvoelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Van mij mag het, al had ik 'em liever deze week al gezien als MH. Was verrassender geweest dan GBTTZ.
Mag van mij ook, al moet ik er wel bijzeggen dat dit het eerste nummer van Spinvis is dat mij kan bekoren, de rest vind ik te vaagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:01 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Hoogste tijd, Spinvis heeft nu wel eens recht op de megahit.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja![]()
Oud bakkie, maar nog steeds gek mee! Ik wil nog zo'n kentekenplaat voorin maken, met daarop "my pride and joy"
Of is dat too much?
Jij hoeft geen wegenbelasting betalen neem ik aanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon doen
Mijn 2 auto's zijn ook mijn pride & joy, ondanks dat ze 25 en 47 jaar oud zijn
Dan is die van mij iets jonger, komt uit '99quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon doen
Mijn 2 auto's zijn ook mijn pride & joy, ondanks dat ze 25 en 47 jaar oud zijn
Voor de Chevrolet (uit 1965) niet, voor m'n Nissan wel (die is momenteel 24, wordt in maart 25, maar met de nieuwe regeling wordt die pas belastingvrij als'ie 26 is...)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij hoeft geen wegenbelasting betalen neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |