Die had ik toch liever gehad ipv dit wangedrocht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:32 schreef Paul-89 het volgende:
En dan roepen ze allemaal (iig Rabbering, Giel, Coen & Sander) dat ze Kraantje Pappie zo geweldig vinden en dan kiezen ze toch weer de veilige weg.
Ja dat heb ik meteen gedaan. Ik denk dat ie het wel overleeft. Nokia maakt tenminste degelijke telefoons.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Helemaal uit elkaar halen en een dag of 3 in rijst laten liggen, ik ben ervaringsdeskundige.
Hahaha nou ik niet. Veel te gedurfd. Megahits worden steeds minder. Ze pakken nu 9 van de 10 keer platen die sowieso wel top 10 hits worden ipv aandacht te geven aan platen die het grote publiek niet kent.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:33 schreef FZN05 het volgende:
Ik had Spinvis of Kraantje Pappie als megahit verwacht.
Dan is dit toch wel heel iets anders....
Dat zei hij toen hij hem aankondigde al.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
en straks zeggen hoe goed dit wel niet is
Oh dat kreeg ik even niet mee, echt belachelijk net als die Spinvis plaat die ze allemaal goed vinden maar tijdens het megahitoverleg zijn er dan niet voldoende stemmen om het megahit te makenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat zei hij toen hij hem aankondigde al.
"Onwijs toffe plaat".
hoe zou dat gaan die dj-overleg... ze zitten daar niet voor niks he.. of zit daar ook meteen zo'n hoge pief die eigenlijk wat de mega hit moet wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:07 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat kreeg ik even niet mee, echt belachelijk net als die Spinvis plaat die ze allemaal goed vinden maar tijdens het megahitoverleg zijn er dan niet voldoende stemmen om het megahit te makenJa alsof iemand dat nog gelooft, ze mogen straks gewoon weer fijn wat kaartjes en albums van meneer Mraz weggeven.
Dat gaat allemaal heel democratisch, we mogen er alleen niet bij zijn. Ekdom mag even komen kijken wat er onder het folie zit maar de 'discussie' blijft geheim. En dan zou dit een heel omstreden keuze zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
hoe zou dat gaan die dj-overleg... ze zitten daar niet voor niks he.. of zit daar ook meteen zo'n hoge pief die eigenlijk wat de mega hit moet worden
Die tolk is trouwens wel erg slechtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:18 schreef Evertjan het volgende:
Joran zit er bescheten bij in de rechtszaal
heb je ziggo ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Sirolf het volgende:
Die Gerard en Michiel zien wel een beetje groen op 101TV, zouden ze ziek zijn...?
[ afbeelding ]
Via de webstream deed 'ie exact hetzelfde, zat gewoon iemand met z'n dikke vingers op de verkeerde knopjes te drukken.quote:
okejquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via de webstream deed 'ie exact hetzelfde, zat gewoon iemand met z'n dikke vingers op de verkeerde knopjes te drukken.
Haha, dat dacht ik dus precies het zelfdequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:08 schreef Qunix het volgende:
Ik zie een badeend links? Was dat niet verledentijd?
sommige liedjes zijn wel leuk vond ze erg tof bij de afsluiting van de OS 2010quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef alors het volgende:
Haha Nickelback afkraken... maar het wel altijd weer draaienNickelback lacht het hardst hoor.
Vette fake-boxen/ versterkers whatever t zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:27 schreef rubbereend het volgende:
en van achteren zag dat er dan zo uit
[ afbeelding ]
haai haai manquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:13 schreef Swomp het volgende:
Lang niet meer in dit topic gemeld, hallo
Neil Young was beter bij OWS10quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
sommige liedjes zijn wel leuk vond ze erg tof bij de afsluiting van de OS 2010
NerdaAlert: omroep logo's worden tegenwoordig op een andere manier in beeld geplaatst op de stream zag ik bij giel en nu EW geen vara/ntr logo en wel op 101.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Sirolf het volgende:
Die Gerard en Michiel zien wel een beetje groen op 101TV, zouden ze ziek zijn...?
[ afbeelding ]
[edit]
Ah, daar is 'ie.
Aha!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ekdom kwam naborrelen vanaf de AVRO nieuwjaarsreceptie
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 19:15:17WWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDD!!!!!! #ekstraweekend #3FM reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 19:15:17WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDD!!!!!!! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 19:15:17WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
Hoe dan? Flash 9 naar 10 gegaan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NerdaAlert: omroep logo's worden tegenwoordig op een andere manier in beeld geplaatst op de stream zag ik bij giel en nu EW geen vara/ntr logo en wel op 101.
NerdAlert: Daarom was het ook dus altijd dubbel, dacht al zoietsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NerdaAlert: omroep logo's worden tegenwoordig op een andere manier in beeld geplaatst op de stream zag ik bij giel en nu EW geen vara/ntr logo en wel op 101.
gaat samen met de sms balk VSR staat altijd uit bij 101 uitzending. Trouwens VSR flipt behoorlijkde laatste tijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
NerdAlert: Daarom was het ook dus altijd dubbel, dacht al zoiets. Ze zouden nu toch eigenlijk wel via de VSR de omroeplogos kunnen doen, neem aan dat ze die toch niet meenemen zo?
neuken mmmm ik ben dol op neukenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
gaan er nog mensen neuken vanavond? Stenders is niet op de radio dus moeten we iets anders verzinnen om te doen
Nee, ik denk het niet...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
gaan er nog mensen neuken vanavond? Stenders is niet op de radio dus moeten we iets anders verzinnen om te doen
hij hangt zn snikkel maar mooi in die vollere plusreclamedame. mijn bips is geen ingang!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
neuken mmmm ik ben dol op neuken
[ afbeelding ]
ook geen artiesteningang?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij hangt zn snikkel maar mooi in die vollere plusreclamedame. mijn bips is geen ingang!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
neuken mmmm ik ben dol op neuken
[ afbeelding ]
nja.....voor een paar miljoen wil er wel over nadenken....quote:
Ja, merk het inderdaad. Staat vaker uitgeschakeld dan ingeschakeld, dat VidiGo systeem is ook een hel merk ik bij iedere radiozender die het draait.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gaat samen met de sms balk VSR staat altijd uit bij 101 uitzending. Trouwens VSR flipt behoorlijkde laatste tijd.
Eensquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:22 schreef Evertjan het volgende:
radio 6 is een tof stationHulde aan de Nederlandse PO
Dat ja, gooi het gewoon op de FMquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:22 schreef Evertjan het volgende:
radio 6 is een tof stationHulde aan de Nederlandse PO
Klopt, wordt tegenwoordig centraal aan de kant van 101 geregeld ipv meegestuurd vanuit 3FM.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
VSR staat grotendeels uit bij standaard 101-uitzendingen ja (is een instelling per programma), laatste tijd is het nogal een drama vanwege een Flash-player update waar dat systeem nogal veel gebruik van maakt. Meestal houdt 'ie het hooguit een halve dag vol, en knalt er dan weer uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gaat samen met de sms balk VSR staat altijd uit bij 101 uitzending. Trouwens VSR flipt behoorlijkde laatste tijd.
dr OEtker culinaria thaiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef Evertjan het volgende:
3rdrock wat voor pizza is er in de oven gegaan vandaag?
mijn zegen hebben ze, maarja dan worden die verwernde babyboomers weer boosquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Radio 4 d'r af, R6 d'r op. Vind ik prima iig.
http://www.3fmfan.nl/page(...)ht=i+won%27t+give+upquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef Elusive het volgende:
is dit nou de megahit?
waar komt dat nummer ineens vandaag dan? heb ik nog nooit eerder gehoord op 3FM
Ik heb em 1 keer eerder gehoord.. toen vond ik em ook al zo tergend... echt 3fm waar zijn ze mee bezig?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:26 schreef Elusive het volgende:
is dit nou de megahit?
waar komt dat nummer ineens vandaag dan? heb ik nog nooit eerder gehoord op 3FM
Babyboomers? Denk dat het eerder de verzuurde grijze bejaarden zijn die dan briefkaarten gaan sturen naar het NTS Omroepkwartier in Hilversum.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
mijn zegen hebben ze, maarja dan worden die verwernde babyboomers weer boos
ah, zijn altijd de uurtjes die ik niet luisterquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page(...)ht=i+won%27t+give+up
jij luistert geen 24 uur per dag?
terwijl hij die plaat vorige week elke dag draaide, bij z'n inval beurt bij giel en in z;n avond programma! OMKOPING!11123quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:29 schreef Qunix het volgende:
Reactie van Michiel net... Valt bijna in slaap
dat mag je niet zeggen hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:29 schreef Elusive het volgende:
volgens mij heeft de platenmaatschappij van meneer mraz afgelopen woensdag ff een paar meiers onder het folie gelegd want ik kan me niet voorstellen dat al die DJ's dit brok ellende tot megahit hebben gevote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |