Die had ik toch liever gehad ipv dit wangedrocht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:32 schreef Paul-89 het volgende:
En dan roepen ze allemaal (iig Rabbering, Giel, Coen & Sander) dat ze Kraantje Pappie zo geweldig vinden en dan kiezen ze toch weer de veilige weg.
Ja dat heb ik meteen gedaan. Ik denk dat ie het wel overleeft. Nokia maakt tenminste degelijke telefoons.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Helemaal uit elkaar halen en een dag of 3 in rijst laten liggen, ik ben ervaringsdeskundige.
Hahaha nou ik niet. Veel te gedurfd. Megahits worden steeds minder. Ze pakken nu 9 van de 10 keer platen die sowieso wel top 10 hits worden ipv aandacht te geven aan platen die het grote publiek niet kent.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:33 schreef FZN05 het volgende:
Ik had Spinvis of Kraantje Pappie als megahit verwacht.
Dan is dit toch wel heel iets anders....
Dat zei hij toen hij hem aankondigde al.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
en straks zeggen hoe goed dit wel niet is
Oh dat kreeg ik even niet mee, echt belachelijk net als die Spinvis plaat die ze allemaal goed vinden maar tijdens het megahitoverleg zijn er dan niet voldoende stemmen om het megahit te makenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat zei hij toen hij hem aankondigde al.
"Onwijs toffe plaat".
hoe zou dat gaan die dj-overleg... ze zitten daar niet voor niks he.. of zit daar ook meteen zo'n hoge pief die eigenlijk wat de mega hit moet wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:07 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat kreeg ik even niet mee, echt belachelijk net als die Spinvis plaat die ze allemaal goed vinden maar tijdens het megahitoverleg zijn er dan niet voldoende stemmen om het megahit te makenJa alsof iemand dat nog gelooft, ze mogen straks gewoon weer fijn wat kaartjes en albums van meneer Mraz weggeven.
Dat gaat allemaal heel democratisch, we mogen er alleen niet bij zijn. Ekdom mag even komen kijken wat er onder het folie zit maar de 'discussie' blijft geheim. En dan zou dit een heel omstreden keuze zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
hoe zou dat gaan die dj-overleg... ze zitten daar niet voor niks he.. of zit daar ook meteen zo'n hoge pief die eigenlijk wat de mega hit moet worden
Die tolk is trouwens wel erg slechtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:18 schreef Evertjan het volgende:
Joran zit er bescheten bij in de rechtszaal
heb je ziggo ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Sirolf het volgende:
Die Gerard en Michiel zien wel een beetje groen op 101TV, zouden ze ziek zijn...?
[ afbeelding ]
Via de webstream deed 'ie exact hetzelfde, zat gewoon iemand met z'n dikke vingers op de verkeerde knopjes te drukken.quote:
okejquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via de webstream deed 'ie exact hetzelfde, zat gewoon iemand met z'n dikke vingers op de verkeerde knopjes te drukken.
Haha, dat dacht ik dus precies het zelfdequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:08 schreef Qunix het volgende:
Ik zie een badeend links? Was dat niet verledentijd?
sommige liedjes zijn wel leuk vond ze erg tof bij de afsluiting van de OS 2010quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef alors het volgende:
Haha Nickelback afkraken... maar het wel altijd weer draaienNickelback lacht het hardst hoor.
Vette fake-boxen/ versterkers whatever t zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:27 schreef rubbereend het volgende:
en van achteren zag dat er dan zo uit
[ afbeelding ]
haai haai manquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:13 schreef Swomp het volgende:
Lang niet meer in dit topic gemeld, hallo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |