Ja, zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
1 op 8 zit ik nu ook op... veel kleine stukjes. Maar goed, daar krijg je wel wat voor terug
.
Ze is maar 2 uur per week radio aan het maken en verder doet ze andere dingen. Nieuwe muziek ontdekken zal dan ook geen prioriteit hebben. Overigens draaide ze zonet wel de nieuwe Blaudzun.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zoiets vrees ik ook, het is altijd erg standaard op vrijdag van 12 tot 2. Snow Patrol, Coldplay, John Mayer, RHCP, MH, een meezinger voor haarzelf, Waylon/Miss Montreal o.i.d., en dan verder nog meer van die singles wat iedere dag wel 2x voorbij komt.
Nooit eens iets nieuws voorgedragen.
Neuhquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef borisz het volgende:
Zeker met de huidige benzineprijs.
Roel heb je je coca cola blikje al klaar voor The vodafone of Haribo?
Daarom vind ik ook dat het beter is om iemand anders op Vrijdag tussen 12 en 2 te zetten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is maar 2 uur per week radio aan het maken en verder doet ze andere dingen. Nieuwe muziek ontdekken zal dan ook geen prioriteit hebben. Overigens draaide ze zonet wel de nieuwe Blaudzun.
Maarja ik vind bijna alle djs wel erg beperkt als het op nieuwe muziek aankomt
Dus daarom Der Rudyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is maar 2 uur per week radio aan het maken en verder doet ze andere dingen. Nieuwe muziek ontdekken zal dan ook geen prioriteit hebben. Overigens draaide ze zonet wel de nieuwe Blaudzun.
Maarja ik vind bijna alle djs wel erg beperkt als het op nieuwe muziek aankomt
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef Sersjee het volgende:
Woensdagavond in de voetbalkantine een tijdje over het verplicht meekijken van TVOH gehad. Conclusie was dat mijn vrijgezelle status lang zo gek nog niet was.
Daar hoef ik niet TVOH voor te kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef Sersjee het volgende:
Woensdagavond in de voetbalkantine een tijdje over het verplicht meekijken van TVOH gehad. Conclusie was dat mijn vrijgezelle status lang zo gek nog niet was.
Ik heb idd een gruwelijke hekel aan de Killers, maar die plaat kan ik nog waarderen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:09 schreef TheZapster het volgende:
Toen de Killers nog goede muziek maakten
Eens!! Klinkt heerlijk ik de autoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:09 schreef TheZapster het volgende:
Toen de Killers nog goede muziek maakten
Gelukkig ga ik naar de hoogmis vanavond in de Jopenkerkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef Sersjee het volgende:
Hebben ze een beetje Jopen dan in die kerk?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik naar de hoogmis vanavond in de Jopenkerk
Auw.quote:Our dear Dance Department fans,
We tried really hard.... But due to changes in law, Radio 538 can no longer offer you Dance Department podcasts completely free of charge. We are now obliged to charge for a small fee for the use of this service. A small, symbolic contribution of only ¤ 5,38 has therefore been introduced to allow to you enjoy a whole year’s worth of Dance Department. That's only ¤ 0,10 per podcast!
This will all start in February 2012. We will announce later how it exactly works. We really hope we can count on your ongoing support!
We'll keep you posted!
Love, peace and beats.... the Dept. team
Ik wil de 80ties week terug.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de zeroes komen er weer aan.
Daar zijn wij toch veel te oud voor.
Dan moet je echt bij radio 2 of Veronica e.d. zijn, da's voor 3FM echt een gepasseerd station. En terecht.quote:
80'squote:
Dude! De eighties rockten! De early eighties weliswaar, met de new wave en synthesizer popquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
80's
Zoals Hans Teeuwen goed verwoord over de muziek uit de 80's: KUTMUZIEK
It's the final countdown![]()
![]()
Shout, shout, let it all out
90's en zero's (tot 2005/2006) waren prima
Goeie dingen uit de 80's in mijn ogen: Michael Jackson, Metallica, Queen, Bon Jovi en daar houdt't wel op eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dude! De eighties rockten! De early eighties weliswaar, met de new wave en synthesizer pop
Queen en Bon Jovi in dat rijtjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goeie dingen uit de 80's in mijn ogen: Michael Jackson, Metallica, Queen, Bon Jovi en daar houdt't wel op eigenlijk
Dat je nie tvan Bon Jovi houdt oke, maar Queen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Queen en Bon Jovi in dat rijtje
Oude nummers van Bon Jovi vind ik best goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eens. Dan nog liever Bon Jovi
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:23 schreef FZN05 het volgende:
WAT?! Jason Mraz - I Won't Give Up gaat megahit worden....
100% zeker! Weer gelekt
Helemaal uit elkaar halen en een dag of 3 in rijst laten liggen, ik ben ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:28 schreef alors het volgende:
Oeps, mn telefoon in de waterton laten vallen. Het was mn oude, maar nog wel trouwe Nokia die ik als radio gebruik. Hij deed het nog toen ik hem eruit haalde... dus maar even laten drogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |