SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 13-01-2012 00:35:58 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Dag snoepje!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Hee dit is topic 3343.
Baas! Goed moment om te gaan slapen
Dag liefjes!
Ik gok dat de meeste dj's er wel zijn, gratis bierquote:
Terecht ook wel. ESNS is het grootste festival dat Nederland heeft. Alhoewel de rest van NL denkt dat dat Lowlands is, heeft ESNS meer aanzien in het buitenland.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat de meeste dj's er wel zijn, gratis bier
Ik heb vorig jaar geroepen dat ik dit jaar heen zou gaan, toch maar niet gedaan... Er treedt wel leuk spul op!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Terecht ook wel. ESNS is het grootste festival dat Nederland heeft. Alhoewel de rest van NL denkt dat dat Lowlands is, heeft ESNS meer aanzien in het buitenland.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja ik ging slapen
Fijn dat je er zo luchtig over doet, ik was al bang dat je boos zou gaan worden en mij alle hoeken van het topic zou laten zienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Laat maar zitten joh, het hoeft niet zo nodig.
Geen idee, ik let nooit zo op vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
Die zangeres ziet er niet onaardig uit.
Klinkt als een geslaagd avondje!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
* CindieY komt klappertandend het topic binnen
Champagne!
Gers: enthousiast gozertje, aanstekelijk, wat een guitig koppie![]()
Gem: Wanneer gaan ze ooit eens echt doorbreken? Derde keer live, blijft leuk en goed
Kensington: Aardig volle bak, matig gespeeld, reacties uit het publiek zijn erg meh, afgezien van wat bakvissen.
Ed: Leuk, voor een paar nummers. Een heel uur hoeft van mij niet zo.
Hole1988: moet luisteren als ik zeg dat we linksaf moeten in plaats van rechtdoor
In de trein nog net niet in slaap gevallen en nu natuurlijk weer klaarwakker
tsskquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagd avondje!![]()
Mannen en navigatie
we zijn toch uiteindelijk links afgegaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
* CindieY komt klappertandend het topic binnen
Champagne!
Gers: enthousiast gozertje, aanstekelijk, wat een guitig koppie![]()
Gem: Wanneer gaan ze ooit eens echt doorbreken? Derde keer live, blijft leuk en goed
Kensington: Aardig volle bak, matig gespeeld, reacties uit het publiek zijn erg meh, afgezien van wat bakvissen.
Ed: Leuk, voor een paar nummers. Een heel uur hoeft van mij niet zo.
Hole1988: moet luisteren als ik zeg dat we linksaf moeten in plaats van rechtdoor
In de trein nog net niet in slaap gevallen en nu natuurlijk weer klaarwakker
Geslaagd zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagd avondje!![]()
Mannen en navigatie
Ja, uiteindelijk. Gewoon luisteren naar vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
we zijn toch uiteindelijk links afgegaan
Wij vrouwen zijn daar gewoon veel beter in!quote:
Je hebt Hole toch niet op je schouders gehad hoop ik??quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geslaagd zekerWel een zere rug en schouders nu
[..]
Ja, uiteindelijk. Gewoon luisteren naar vrouwen
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt Hole toch niet op je schouders gehad hoop ik??![]()
*ziet beeld*
En juist, gewoon luisteren
Ik verdwaal ook nooit in mn stad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn daar gewoon veel beter in!
Zo verdwaal ik bijv nooit in Groningen en hoef ik niet 45min tijdens de spits die pokkestad door, op zoek naar Ikea
Nog maar een uurtjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
NeeAl de hele dag een beetje zere schouders die vast zitten, zo even warmte-gel smeren. En rug zit gewoon op slot. Nouja, bijna weekend
Trustenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik verdwaal ook nooit in mn stad.
Enfin, ik zwaai af
Durf ik hier overdag niet meer te roepen, allemaal hatersquote:
daar denken de pinkpop gangers vast anders overquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Durf ik hier overdag niet meer te roepen, allemaal haters
Zou kunnen maar ik laat het wel uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar denken de pinkpop gangers vast anders over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |