abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:14:18 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_106699881

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.

[ Bericht 1% gewijzigd door tokko1 op 11-01-2012 21:50:44 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:15:05 #2
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_106699936
Iemand tips voor een 1080P outdoor cam, ala gopro alleen dan Chinees merk? ;) Niet na-maak ofcourse.. :) gewoon net zoiets...
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:22:47 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106700465
quote:
Chinese Lunar New Year (January 23rd)
DX stopt met het verwerken van orders op: 21 januari en blijft dicht t/m 27 januari.

quote:
Chinese manufactures and suppliers will of course also be off - in way more time than DX. Up to 4-5 weeks is not uncommon.
Mocht een item dus out of stock zijn dan kan het nog wel eens zeer lang duren voordat je het hebt!
quote:
Happy Chinees New Year!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:51:51 #4
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106702317
Voor degene die een usb controller wil kopen, doe een xbox controller met draad!
Is compatible met veel games! Ik heb een ps2(controller - usb converter, maar het is kut om heletijd met elk spel te configgen..
En voor bijv dirt 3 heb je ook xbox 360 controller nodig als je splitscreen wilt spelen.. :/

En wisten jullie dat er een dx app bestaat (voor Iphone, voor android weet ik niet, dacht van wel)
Gewoon just sayin :) want ik zie niemand erover praten :P

En de sterke lasers zijn ook weg van DX

Heeft iemand een DX link van syma s107?
Iphone heli lijkt me niet fijn...

Sorry voor grote post :P
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:53:39 #5
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_106702436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef bobbernaut het volgende:
Voor degene die een usb controller wil kopen, doe een xbox controller met draad!
Is compatible met veel games! Ik heb een ps2(controller - usb converter, maar het is kut om heletijd met elk spel te configgen..
En voor bijv dirt 3 heb je ook xbox 360 controller nodig als je splitscreen wilt spelen.. :/

En wisten jullie dat er een dx app bestaat (voor Iphone, voor android weet ik niet, dacht van wel)
Gewoon just sayin :) want ik zie niemand erover praten :P

En de sterke lasers zijn ook weg van DX

Heeft iemand een DX link van syma s107?
Iphone heli lijkt me niet fijn...

Sorry voor grote post :P
DX link voor de Syma S107?

Why for god sake DX? Slechtste shop qua shipping en service en vaak ook prijzen. Alleen hudge ass assortiment? :o

Voor je Syma S107 moet je HIER even kijken ;)
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:15:39 #6
362622 Vanillax
pi_106703916
Ik zit al een tijdje met het idee om op zo'n wholesale shop een partijtje op te kopen en op een markt te gaan staan ofzo. Ik zou alleen echt niet weten met welk geld, welke producten en op welke markt x')
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:23:36 #7
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106704401
Dat mag toch heulemaal niet?
En tokko, ik wil gewoon een soortgelijke waar ik wel spare parts voor kan kopen :P
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:23:56 #8
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_106704422
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:15 schreef Vanillax het volgende:
Ik zit al een tijdje met het idee om op zo'n wholesale shop een partijtje op te kopen en op een markt te gaan staan ofzo. Ik zou alleen echt niet weten met welk geld, welke producten en op welke markt x')
Je zit al heel de tijd met het idee om mag hier niet over gesproken te worden toch over te spreken en dan weet je niet met welk geld je het moet betalen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:27:11 #9
362622 Vanillax
pi_106704624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef bobbernaut het volgende:
Dat mag toch heulemaal niet?
En tokko, ik wil gewoon een soortgelijke waar ik wel spare parts voor kan kopen :P
Waarom zou dat niet mogen dan?

En Racer88, ik snap echt niets van wat je zegt..
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:28:35 #10
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_106704704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:27 schreef Vanillax het volgende:

[..]

Ik ook van jou niet, staan we nu quitte :D
Big Fish GamesANWB VerzekeringenBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:28:59 #11
354824 jonasr
pi_106704734
mmm, men order staat bij DX plots op backorder (can not fulfil order), dus wilt zeggen dat ze men geld terug storten?
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:29:06 #12
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_106704743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:27 schreef Vanillax het volgende:

[..]

Omdat dat de algemene forum regels zijn, aangevuld met speciale regels voor het Chinese webshops topic (door moderators opgesteld door de jaren heen).
Deze regels worden door ons allemaal gehandhaafd ;) en zo wijzen we iedereen er op .. blijft het topic leuk :)
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:37:28 #13
362622 Vanillax
pi_106705171
quote:
16s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Omdat dat de algemene forum regels zijn, aangevuld met speciale regels voor het Chinese webshops topic (door moderators opgesteld door de jaren heen).
Deze regels worden door ons allemaal gehandhaafd ;) en zo wijzen we iedereen er op .. blijft het topic leuk :)
Ik dacht dat je het had over in het algemeen,
snap ook niet echt waarom dat niet op het forum mag maar ik zal me aan de regels houden ;)
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:06:02 #14
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_106706523
hoe heet zo'n ding in het engels..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:17:56 #15
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106707061
Av cable?
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:23:16 #16
336910 Sneeuwvlok_2
pi_106707284
Staat overal Free shipping maar is niet gratis neem ik aan naar Nederland ?
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:23:26 #17
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106707294
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef bobbernaut het volgende:
Av cable?
Nope is een audio. Gewoon audio cable? Zo'n kabel heb ik ook. 3,5 mm achter in de computer en de tulpjes achter in de versterker.
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:34:37 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106707743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:06 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het vandaag dinsdag is:
http://www.buyincoins.com(...)5ft-product-612.html

En de zoekterm: 3.5mm to

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:23 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Welke site? Welke producten ;)?

Buyincoins en Dealextreme hebben bijvoorbeeld ALTIJD shipping in de prijs zitten (''free shipping'').
Meeste andere shops in de OP hebben dit ook, je komt er bij het afrekenen/winkelwagen vanzelf achter (heel goed opletten! sommige shops wachten tot het betaalmoment met toevoegen van de shipping)
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:35:58 #19
350068 thethoryd
pi_106707798
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:23 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Als er free shipping staat is dat meestal wereldwijd gratis verzenden. Dus ik denk dat het wel zo is.
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:37:28 #20
350068 thethoryd
pi_106707860
En btw, toch netjes van BIC. Vorige week besteld, gister in huis! Terwijl Chinese Holidays! Het kan dus wel.
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:00:10 #21
354824 jonasr
pi_106708731
Iemand bij DX al een de status backorder gehad?
Ik wil er niet opwachten, volgens de website kan ik gewoon cancellen en dan storten ze terug?
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:42:28 #22
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106709981
TVP. :) Oh wacht... :P

Vandaag bij iBood een of ander NAS-achtig dinkie. ;) Voor degene met de securtiycams (van de Black Friday) misschien interessant (geen idee of dat met elkaar werkt heur).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:01:16 #23
128384 mcwops
gat in je glas
pi_106710447
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:42 schreef shiznuts het volgende:

Vandaag bij iBood een of ander NAS-achtig dinkie. ;)
Thanks mate! +1
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:18:41 #24
347181 ._HAAK_.
ok
pi_106710953
quote:

Vandaag bij iBood een of ander NAS-achtig dinkie. ;) Voor degene met de securtiycams (van de Black Friday) misschien interessant (geen idee of dat met elkaar werkt heur).
Twee dagen geleden was er een goede NAS, dit ding komt al superlang voorbij.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  donderdag 12 januari 2012 @ 01:33:51 #25
310701 Iemand91
pi_106711327
quote:

Denk het niet. Dit is om USB op je netwerk aan te sluiten, die IP camera's zijn al wifi of ethernet.
Misschien wel iets met USB webcams maar geen idee of dat gaat werken.
  donderdag 12 januari 2012 @ 07:08:44 #26
-1 #ANONIEM
pi_106712998
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:06 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
RCA Cable
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:58:24 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106714820
Lol, moest wel lachen om wat de postbode net kwam brengen...

Eerste keer iets bij DinoDirect gehaald, ze weten wel wat klantbinding is. Best geinig zo. Drie ansichtkaarten, een gratis earphone-cord-manager, een flyer met producten, een welkomstbrief en een uitgebreide rekening die overzichtelijk is en op de achterkant info biedt voor contact en retouritems. En dan die sticker natuurlijk! _O- :D

De 18650's waren met korting voor twee stuks $7.89. Hebben zowaar heus een PCB (protected circuit board) en een rode strip van de wikkel en het logo is als een soort hologramtechniek. Seems legit, yo.

Verder ook oordopjes binnen, waren maar $2.99, maar vond ze er wel interessant uitzien en wat doe ik dan? Precies: uitproberen. Dacht dat ze merkloos waren, maar blijkt toch niet zo te zijn. :P Maar is wel extreem perfect gefaked, vanaf de buitenkant dan. Zelfs met een officiële garantiezegel en alles. Maar daarvoor ontbreekt natuurlijk de geluidskwaliteit, maar ik merkte het vooral aan het gebrek van accessoires die erbij zouden moeten zitten, 4 verschillende grootte tips, een cable clip en een opberg'pouch'. Nowhere to be found. De afwerking van het koord is tof, rubberized flatcable, dopjes zelf niet echt. Dacht eerst zelfs nog dat links/rechts verkeerd aangegeven was, maar zoals dat was klopt het eigenlijk wel, beetje een aparte fit. :o Geluid meh, vrij schel, lack of bass, links lijkt ook sterker aanwezig dan rechts? :') Humm... dit is wel erg gedetailleerd aan het worden. I.i.g. niet helemaal wat ik bedacht had en is toch af te raden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:20:10 #28
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_106715182
5 cent porto betalen en dan de postbode vertellen dat ze moeten lachen aan de deur :')
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:23:43 #29
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106715263
!
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:36:44 #30
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106715527
Is er dan ook een soort syma s107 die buiten kan vliegen? Of kan dat niet door wind?
Met IR weet ik dat het niet kan.. (syma heeft IR toch?)
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesFiverr - alle diensten vanaf 5 piekHoesjes? Casetify!
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:46:20 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106715706
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Syma? Double Horse? SH? MJX? Maakt niet echt uit welke, ze doen allemaal vrijwel hetzelfde (misschien eentje nemen waar ruimschoots onderdelen voor verkrijgbaar zijn). Ligt aan het gebruik voor welk model je moet gaan. Wil je indoors of outdoors? Indoors is IR prima, maar infrarood wil buiten in het daglicht weer niet, dus dan RF (27Mhz vaak) of stapje hoger 2.4Ghz. Wil je buiten vliegen... ze zijn niet echt windproof, hoe groter, hoe stabieler in het algemeen. Wil je het simpel houden kun je een 2CH heli kopen (hoog laag, links rechts om top-as)... voor wat meer controle 3CH, dan heb je voor- en achteruit erbij. Wil je het heel spannend maken, neem je een 4CH Xieda/Great Wall 9958. Eventueel speelgoedfoldertjes uit NL doornemen, staan ook vaak wel Silverlitjes in. ;)

[..]
IR gaat niet werken nee. Heb zelf meerdere; kleintjes kun je echt alleen bij windstil vliegen zowat. Die grote heli's hebben al moeite met een minuscuul briesje. Die er het best tegen opgewassen is, is 1 meter en 5 cm lang (QS8005). Nou ja, niet helemaal waar, mijn 4CH Walkera UFLYS, maar die is dan uit China, maar niet echt budget/low-end.

Misschien dat Perlikst iets voor je heeft of op ideeën kan brengen...
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:35:23 #32
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_106717099
Koop nou een vliegtuig bobber, dat is veel leuker buiten. Echt.
  donderdag 12 januari 2012 @ 12:51:21 #33
310701 Iemand91
pi_106719409
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:58 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer iets bij DinoDirect gehaald, ze weten wel wat klantbinding is. Best geinig zo. Drie ansichtkaarten, een gratis earphone-cord-manager, een flyer met producten, een welkomstbrief en een uitgebreide rekening die overzichtelijk is en op de achterkant info biedt voor contact en retouritems. En dan die sticker natuurlijk! _O- :D

De 18650's waren met korting voor twee stuks $7.89. Hebben zowaar heus een PCB (protected circuit board) en een rode strip van de wikkel en het logo is als een soort hologramtechniek. Seems legit, yo.

Verder ook oordopjes binnen, waren maar $2.99, maar vond ze er wel interessant uitzien en wat doe ik dan? Precies: uitproberen. Dacht dat ze merkloos waren, maar blijkt toch niet zo te zijn. :P Maar is wel extreem perfect gefaked, vanaf de buitenkant dan. Zelfs met een officiële garantiezegel en alles. Maar daarvoor ontbreekt natuurlijk de geluidskwaliteit, maar ik merkte het vooral aan het gebrek van accessoires die erbij zouden moeten zitten, 4 verschillende grootte tips, een cable clip en een opberg'pouch'. Nowhere to be found. De afwerking van het koord is tof, rubberized flatcable, dopjes zelf niet echt. Dacht eerst zelfs nog dat links/rechts verkeerd aangegeven was, maar zoals dat was klopt het eigenlijk wel, beetje een aparte fit. :o Geluid meh, vrij schel, lack of bass, links lijkt ook sterker aanwezig dan rechts? :') Humm... dit is wel erg gedetailleerd aan het worden. I.i.g. niet helemaal wat ik bedacht had en is toch af te raden.
Ik dacht even dat jij mijn bestelling had gekregen :')
Maar ik hoop wel degelijk dat ik 4(!) batterijen krijg en niet 2.

Wanneer had jij besteld?
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:41:18 #34
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106721118
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:35 schreef tuut-chips het volgende:
True story, voor buiten is bijvoorbeeld een Silverlit V-Jet lachen. :D
Enige nadeel... dat gaat niet in de tuin lukken (tenzij je op 't lân woon') dus je moet er wel ergens de ruimte voor hebben. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik dacht even dat jij mijn bestelling had gekregen :')
Maar ik hoop wel degelijk dat ik 4(!) batterijen krijg en niet 2.

Wanneer had jij besteld?
Altijd ikke ikke ikke. :N Deze had ik besteld voor de lulz of it, om te checken. Komen ook nog Soshine 's aan van DX. Had bij Dino besteld... de 28e. Shipped out 31e. Aangekomen dus vandaag de 12e. Zeer acceptabel allemaal. ^O^
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:49:09 #35
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106721338
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:35 schreef tuut-chips het volgende:
lijkt me opzich ook wel tof idd :P
is er een soort syma s107 van de vliegtuigen?

nvm, mijn vleugels zouden sws binnen 1 week stuk zijn .. :')

en thanks shizz! :)

[ Bericht 10% gewijzigd door bobbernaut op 12-01-2012 13:56:14 ]
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:05:55 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106723738
T/m maandag: 2 halen, 1 betalen op Brainwavz Beta (mét of zònder mic), óf 1 halen + free FEDEX priority shipping upgrade (selecteer je gewenste 'Free Gift').
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:08:20 #37
-1 #ANONIEM
pi_106723834
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:49 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

lijkt me opzich ook wel tof idd :P
is er een soort syma s107 van de vliegtuigen?

nvm, mijn vleugels zouden sws binnen 1 week stuk zijn .. :')

en thanks shizz! :)
Neem deze:
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:28:35 #38
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_106724583
quote:
12s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:05 schreef shiznuts het volgende:
T/m maandag: 2 halen, 1 betalen op Brainwavz Beta (mét of zònder mic), óf 1 halen + free FEDEX priority shipping upgrade (selecteer je gewenste 'Free Gift').
2 paar halen van doppen die je nooit hebt gehoord :') Ik vond de 50% acties toch een beter succes }:|
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:53:58 #39
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106725415
Sommigen hier hebben daar allang ervaring mee. Zijn leuke cadeautjes verder. Zijn allrouders met een wat solidere fit (conventionele oordopjes met 45 angle in-ear fit). Bass is goed, maar niet te overdreven, klanken zijn verder goed zuiver en leent zich voor veel verschillende soorten muziek wel. Klinkt verrassend ruimtelijk. :Y
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:55:25 #40
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106725472
syma s107 is 50% korting :D
en YES eindelijk eigen paypal :D
BonprixZavvi - Fandom en GeekgearVodafone aanbiedingen
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:30:10 #41
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_106726836
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
syma s107 is 50% korting :D
en YES eindelijk eigen paypal :D
Leg eens uit, ik zoek nog een copter.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:32:22 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106726919
Ik gok dat meneer niet weet dat 50%-korting bij DinoDirect betekent dat dát eigenlijk de normale retailprijs is en dat andere webshops ze gewoon goedkoper hebben. :+ Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:40:39 #43
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106727229
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:30 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Leg eens uit, ik zoek nog een copter.
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:32 schreef shiznuts het volgende:
Ik gok dat meneer niet weet dat 50%-korting bij DinoDirect betekent dat dát eigenlijk de normale retailprijs is en dat andere webshops ze gewoon goedkoper hebben. :+ Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
jep DD
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:43:55 #44
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106727357
quote:
En dan uit het dakraam gooien en weg laten vliegen zeker. :') Wel lachen trouwens.

quote:
16s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:15 schreef tokko1 het volgende:
Iemand tips voor een 1080P outdoor cam, ala gopro alleen dan Chinees merk? ;) Niet na-maak ofcourse.. :) gewoon net zoiets...
Zoiets zoek ik ook, maar heb nog niks kunnen vinden. Denk dat ik maar een tweedehands GoPro koop, die dingen zijn nieuw niet te betalen. En helaas heb ik nog geen Chinees alternatief kunnen vinden.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:45:14 #45
209721 Downstar
Moeimaker
pi_106727409
quote:

Vandaag bij www.iBood.com een of ander NAS-achtig dinkie. ;) Voor degene met de securtiycams (van de Black Friday) misschien interessant (geen idee of dat met elkaar werkt heur).
Heb je die webinterface gezien van dat ding .. _O-
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:10:57 #46
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_106728298
Weet iemand een chinese site waar je goedkoop business cards kan late afdrukken enzo ?
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:21:23 #47
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_106728685
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:10 schreef ericosman het volgende:
Weet iemand een chinese site waar je goedkoop business cards kan late afdrukken enzo ?
Vistaprint.
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:40:44 #48
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106729203
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 10:20 schreef monkeybrain het volgende:
5 cent porto betalen en dan de postbode vertellen dat ze moeten lachen aan de deur :')
Geweldig toch, leukste is als je je bestellingen allemaal opsplitst en de postbode bijna elke dag langskomt om 1 klein envelopje langs te brengen :') _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:51:41 #49
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106733520
niks chinees aan ;)
SPOILER
maar misschien ga ik toch wel voor een syma, ik twijfel.. :\
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:25:36 #50
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_106738956
quote:
12s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:05 schreef shiznuts het volgende:
-domme vraag-
wat is dit
Boek je safari bij Beekse BergenBig Fish GamesVattenfall cadeau
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:29:16 #51
354824 jonasr
pi_106742280
Focalprice Y no send my soundmagic's? :O.

De ck700's dag erna verzonden, soundmagic's nog steeds niet :(.
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:56:25 #52
151260 admiraal_anaal
pi_106743703

Binnengekregen vandaag *O* Allemaal losse pakketjes.
Dit geeft mij dat wat ik nodig had om vaker gebruik te maken van chinese webshops, ondanks dat ik al andere kleinere dingen binnen had gekregen zoals led sleutelhangers, horloge reparatiesetje, hoesje voor telefoon
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:05:12 #53
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_106744258
wat is dat bovenste ding??
BAM dit is 3KB
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:05:26 #54
304381 Loll
pi_106744272
wat is dat bovenste ding?? laptop accu?
BAM dit is 3KB
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:08:03 #55
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_106744429
Leuke rugzak
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:08:08 #56
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_106744437
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:05 schreef Loll het volgende:
wat is dat bovenste ding?? laptop accu?
Zo te zien wel.
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:26:56 #57
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_106745449
Is WS deal een beetje betrouwbaar? Mijn enige ervaring is een lijst aan spul bij DX. Dit lijkt mij wel wat namelijk. http://www.wsdeal.com/EP0(...)_Microphone_Black.ws
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:29:34 #58
151260 admiraal_anaal
pi_106745600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:05 schreef Loll het volgende:
wat is dat bovenste ding??
Laptop accu voor de HP8510w :Y Ongeveer 1/3 van de kosten hier
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef tuut-chips het volgende:
Leuke rugzak
Kan ik mijn lunchtrommel in doen O+ :D
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:34:48 #59
350068 thethoryd
pi_106745850
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Binnengekregen vandaag *O* Allemaal losse pakketjes.
Dit geeft mij dat wat ik nodig had om vaker gebruik te maken van chinese webshops, ondanks dat ik al andere kleinere dingen binnen had gekregen zoals led sleutelhangers, horloge reparatiesetje, hoesje voor telefoon
Is die rugzak geen nepproduct, admiraal? :p
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:40:12 #60
151260 admiraal_anaal
pi_106746079
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:34 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Is die rugzak geen nepproduct, admiraal? :p
Zover als ik kan ontdekken en mijn kennis gaat niet, en volgens mijn zoontje is het Queen Mc Lightning en hij is 3 jaar en Cars expert :+
BonprixZavvi - Fandom en GeekgearMailbird - E-mail made beautiful
  vrijdag 13 januari 2012 @ 00:46:11 #61
310701 Iemand91
pi_106748353
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Altijd ikke ikke ikke. :N Deze had ik besteld voor de lulz of it, om te checken. Komen ook nog Soshine 's aan van DX. Had bij Dino besteld... de 28e. Shipped out 31e. Aangekomen dus vandaag de 12e. Zeer acceptabel allemaal. ^O^
Sorry hoor :@
Ik zal je morgen nog ff een DM sturen over r/c helicopters. Ik ben wat heel interessants tegengekomen.

Ben ik trouwens de enige die eigenlijk gewoon niets meer verwacht/koopt?
Ik verwacht alleen nog maar 4 batterijen (oh en 10 knoopcellen voor een laser/led/uv zaklamp ding dat met aardige korting bij die batterijen zat).
Maar dat is m'n eerste aankoop in weken geloof ik, en ik zou ook niet weten wat ik nog 'ns zou kopen, op die IP camera misschien na...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 02:38:03 #62
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_106750189
  vrijdag 13 januari 2012 @ 05:13:22 #63
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_106750622
quote:
Moet je "vice guide to North Korea" eens gaan kijken :P
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:47:34 #64
62913 Blik
The one and Only!
pi_106751566
In het vorige topic werd deze gepost:

http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.html

Echter is die uitverkocht, enig idee van een anders webshop waar ik die extender kan vinden?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:15:09 #65
252384 Skiet
pi_106751991
Gisteren mijn achterlicht laser voor de fiets van de postbode ontvangen en hij doet het. Mocht ook wel voor die 17 Dollar.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:29:53 #66
199418 jopiede
pi_106752312
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 05:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Vice _O_

Ik wilde eigenlijk nog wat horloges gaan zoeken, maar ik denk dat ik er maar even mee wacht tot chinees nieuwjaar voorbij is.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:51:07 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106752766
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 08:47 schreef Blik het volgende:

Echter is die uitverkocht, enig idee van een anders webshop waar ik die extender kan vinden?
Gevonden op ChinaPrices.us:
Bijna overal uitverkocht, maar PW heeft hem nog:
http://www.pandawill.com/(...)expander-p53344.html
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:17:33 #68
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106754896
Yeey paypal werkt :) al wat geld overgemaakt, duurt 4-6 dagen :/
Maar, ik heb gehoord dat je geen geld naar je paypal hoef over te maken?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:20:04 #69
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_106754954
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:17 schreef bobbernaut het volgende:
Yeey paypal werkt :) al wat geld overgemaakt, duurt 4-6 dagen :/
Maar, ik heb gehoord dat je geen geld naar je paypal hoef over te maken?
In het begin wel, dus even wat over maken en dan kan je zo weer shoppen ;)

Als je Paypal account trusted is kan je ook zonder eerst geld te storten dingen kopen. Maar dan moet je dit wel eerst zijn. Dit ben je na een x aantal bestellingen en x tijd...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:35:08 #70
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_106755365
Everb uying is echt een zielige shit Chinees... Ze hebben mijn order gecancelled omdat ik van een andere order een claim had ingediend en inmiddels geld had teruggekregen... Ik ben dus gaan vragen waar dat cancellen op slaat, vraagt hij me of ik order dinges al gehad heb. Heel zielig. Ik post later wel even wat er precies geschreven werd met een screenshot.

Wees gewaarschuwd als je dus duurder spul wil bestellen bij die eikels, ze proberen je gewoon te naaien.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
Voordelig uit? Ticketveiling.nlMailbird - E-mail made beautifulBig Fish Games
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:46:39 #71
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_106755703
Waar zit Jack eigenlijk?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:50:23 #72
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_106755824
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:46 schreef tuut-chips het volgende:
Waar zit Jack eigenlijk?
In Shenzen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:31:36 #73
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106757036
Op mijn deur staat een bordje: Welcome to Shizhen. Home of Chinese gadgetry. :P
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:33:27 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106757087
quote:
Chinese Lunar New Year (January 23rd)
DX.com heeft Chinees nieuwjaar vakantie van: 21 t/m 27 januari.

Lighttake.com heeft Chinees nieuwjaar vakantie van: 20 t/m 29 januari.

Pandawill.com heeft Chinees nieuwjaar van 20 t/m 23 januari.

China/HK post werken pas weer vanaf 29 januari

quote:
Chinese manufactures and suppliers will of course also be off - in way more time than DX. Up to 4-5 weeks is not uncommon.
Mocht een item dus out of stock zijn dan kan het nog wel eens zeer lang duren voordat je het hebt!
quote:
Happy Chinees New Year!
Iemand meer data? ;)
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:31 schreef shiznuts het volgende:
Op mijn deur staat een bordje: Welcome to Shizhen. Home of Chinese gadgetry. :P
Zou je die op TaoBao ''plaatsnaamborden'' van Shenzen kunnen bestellen
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:00:17 #75
64925 kikoooooo
pi_106760309
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 05:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Wat heeft dat met Mao te maken?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:22:18 #76
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106763504
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:20 schreef tokko1 het volgende:

[..]

In het begin wel, dus even wat over maken en dan kan je zo weer shoppen ;)

Als je Paypal account trusted is kan je ook zonder eerst geld te storten dingen kopen. Maar dan moet je dit wel eerst zijn. Dit ben je na een x aantal bestellingen en x tijd...
ah! thanks!!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:46:03 #77
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106766370
voor Tuut-chips
http://www.dealextreme.co(...)-remote-6-x-aa-66328
de s108g

en nu mijn vraag:
je ziet aan allebei de kanten 1 schuifje (wit) en een klein dingetje dat wss kan draaien, wat doen die?
http://www.dealextreme.co(...)-remote-6-x-aa-67077
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:17:19 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106767699
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:46 schreef bobbernaut het volgende:
voor Tuut-chips
http://www.dealextreme.co(...)-remote-6-x-aa-66328
de s108g

en nu mijn vraag: [ afbeelding ]
je ziet aan allebei de kanten 1 schuifje (wit) en een klein dingetje dat wss kan draaien, wat doen die?
http://www.dealextreme.co(...)-remote-6-x-aa-67077
Trimmen, en zijn vast 1/2 die niks doen (sier)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:51:12 #79
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_106773844
Hoe heet die 'Chinese Webshop' ook alweer waar je met 5 refferals een gepersonaliseerde kaart voor 99 cent kon laten versturen?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:57:50 #80
356637 Miniem
pi_106774158
Iemand ervaring met li-ion batterij van BIC of Ebay?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
Mailbird - E-mail made beautifulMailbird - E-mail made beautifulBoek goedkoper bij booking.com
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:07:00 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106774555
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:51 schreef Koen. het volgende:
Hoe heet die 'Chinese Webshop' ook alweer waar je met 5 refferals een gepersonaliseerde kaart voor 99 cent kon laten versturen?
http://www.artscow.com/ meen ik.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:22:38 #82
358394 i124Q
pi_106785688
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 08:47 schreef Blik het volgende:

Volgens mij is dit dezelfde:

http://www.teknihall.nl/index.php?id=1266&L=1

http://m.marktplaats.nl/a(...)eff636f4f8b9c5b7a618

http://m.marktplaats.nl/a(...)eff636f4f8b9c5b7a618

Ja, sorry. Geen chinashopping, want hij is hier ook wel goedkoper te vinden
  zaterdag 14 januari 2012 @ 00:21:32 #83
358394 i124Q
pi_106789428
Iemand ervaring met "WHDI 5GHz Wireless 1080P HD HDMI AV Transmitter & Receiver Kit, With Remote Control & HDMI Switch, Maximum Transmission Distance: 20m"??

http://www.eforchina.com/product/default!view.do?id=88253
http://www.dealextreme.co(...)it-100596?r=88474882

Zal het werken?
  zaterdag 14 januari 2012 @ 08:20:32 #84
268726 thecuriousone
nen belg
pi_106794695
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Inderdaad... meer specifiek: http://www.artscow.com/ho(...)g-cards-for-99-cents
jaja, en azo...
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:35:29 #85
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_106796576
quote:
quote:

[..]

Thanks!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 12:27:29 #86
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_106797672
Iemand ervaring met mostbuying.com ?
Heb er net een order geplaatst voor wat Nintendo onderdelen, hebben nogal wat videogame dingetjes.
WOKNOK
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:05:56 #87
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106798727
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:27 schreef ricost het volgende:
Iemand ervaring met mostbuying.com ?
Heb er net een order geplaatst voor wat Nintendo onderdelen, hebben nogal wat videogame dingetjes.
Bestellen en dan pas vragen of de site legit is? Niet meer doen he >.<
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:36:49 #88
233131 ikbennieuwopfok
pi_106799602
Zo wat is dit, dealextreme shipped iets binnen 1 dag _O_
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:46:13 #89
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106799862
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zo wat is dit, dealextreme shipped iets binnen 1 dag _O_
Heb ik ook een keer gehad, vlak voor de kerst, binnnen 1 dag verzonden, en vervolgens 3 maanden onderweg :')

quote:

[..]

Zoujuist maar even een hoesje voor mijn tablets besteld :D
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:52:52 #90
20330 knuppelhout
ouwe dibbes
pi_106807404
Heb n mooie lamp besteld van taobao, zal wel n tijdje duren voor ie hier is met dat Chinese nieuwjaar :(
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
ANWB VerzekeringenZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBoek goedkoper bij booking.com
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:20:53 #91
286495 KomtTijd...
pi_106812241
Ik heb donderdag een pakketje gekregen van BuyInCoins, 2 januari besteld! Da's best snel
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:35:42 #92
362622 Vanillax
pi_106812791
Ik heb een aantal dingen besteld op ebay, maar dat chinese nieuwjaar komt eraan natuurlijk. Zit ik nog in de 'veilige' zone als ik het al besteld heb, of nu bestel?
Want ik neem aan dat dat pas eind van de maand is, die feestdag?
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:38:26 #93
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106812880
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

DX.com heeft Chinees nieuwjaar vakantie van: 21 t/m 27 januari.

Lighttake.com heeft Chinees nieuwjaar vakantie van: 20 t/m 29 januari.

Pandawill.com heeft Chinees nieuwjaar van 20 t/m 23 januari.

China/HK post werken pas weer vanaf 29 januari

[..]
Als ze binnen 24 á 48hr het spul de deur uit doen en de post ervoor zorgt dat het zo'n beetje voor de 20e in het vliegtuig zit om China te verlaten, dan zou het eventueel, mogelijkerwijze, heel misschien, nog lukken. :P Rein theoretisch.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:40:19 #94
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106812944
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als ze binnen 24 á 48hr het spul de deur uit doen en de post ervoor zorgt dat het zo'n beetje voor de 20e in het vliegtuig zit om China te verlaten, dan zou het eventueel, mogelijkerwijze, heel misschien, nog lukken. :P Rein theoretisch.
:N China Post is vandaag al dicht gegaan als ik het goed van mijn Aliexpress vriendin begreep :D
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:43:01 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106813018
HK Post stopt pas en alleen 23, 24 en 25... daarna gaan er wel vrijwel direct ladingen richting België en Duitsland, maar Nederland zelf is 4 februari pas weer aan de beurt. ;)
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:44:37 #96
362622 Vanillax
pi_106813067
Dus 23 tot 4 februari is er eigenlijk totaal geen verkeer tussen HK en Nederland?
Dat is balen.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:45:54 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106813094
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:43 schreef shiznuts het volgende:
HK Post stopt pas en alleen 23, 24 en 25... daarna gaan er wel vrijwel direct ladingen richting België en Duitsland, maar Nederland zelf is 4 februari pas weer aan de beurt. ;)
Nederlandse pakketjes komen ook best vaak via onze zuiderburen binnen :D

Mijn Artscow bestelling :P
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:26:32 #98
260123 mtchel112
hoi
pi_106814246
Iemand ervaring met die weegschalen van bic?
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:59:03 #99
286495 KomtTijd...
pi_106815329
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:26 schreef mtchel112 het volgende:
Sinds afgelopen donderdag ja :P
Doet het prima. Verder valt er niet zo veel over te zeggen. Misschien dat het beschermklepje niet zo stevig is (als je er op duwt geeft de weegschaal gelijk een uitslag aan)
-edit
http://www.buyincoins.com(...)ale-product-751.html
Deze heb ik.

[ Bericht 12% gewijzigd door KomtTijd... op 14-01-2012 22:18:14 ]
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:13:53 #100
314372 Goddelijker
pi_106815823
quote:
Ja, hij doet 't goed die ik heb.
ANWB VerzekeringenVattenfall cadeauBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:35:59 #101
129412 Poekieman
pi_106818887
quote:
Ik heb precies zo een als die in de post van KomtTijd. Werkt prima. Geen idee hoe nauwkeurig die (echt) is. Op 0.1 gr precies lijkt me wat hoog gegrepen voor een weegschaaltje van $7.08
Goud kan je niet bijdrukken
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:43:28 #102
286495 KomtTijd...
pi_106819133
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:35 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Ik heb precies zo een als die in de post van KomtTijd. Werkt prima. Geen idee hoe nauwkeurig die (echt) is. Op 0.1 gr precies lijkt me wat hoog gegrepen voor een weegschaaltje van $7.08
Ik zal er morgen eens wat eikgewichtjes op gooien als ik er aan denk. Je schijnt 'm ook zelf te kunnen eiken, maar ik heb nog niet de moeite genomen de google-translate tekst uit de handleiding te ontcijferen.
Ik weet alleen niet hoe nauwkeurig mijn eikgewichtjes nog zijn na 20 jaar intensief gebruik...

Het maakt mij zelf trouwens niet zoveel uit of hij ook echt exacte grammen aangeeft, zolang de schaal maar lineair is kan ik er prima epoxy en lakken mee aanmaken.
  zondag 15 januari 2012 @ 10:00:15 #103
129412 Poekieman
pi_106826079
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:43 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ik zal er morgen eens wat eikgewichtjes op gooien als ik er aan denk. Je schijnt 'm ook zelf te kunnen eiken, maar ik heb nog niet de moeite genomen de google-translate tekst uit de handleiding te ontcijferen.
Ik weet alleen niet hoe nauwkeurig mijn eikgewichtjes nog zijn na 20 jaar intensief gebruik...

Het maakt mij zelf trouwens niet zoveel uit of hij ook echt exacte grammen aangeeft, zolang de schaal maar lineair is kan ik er prima epoxy en lakken mee aanmaken.
Tsja, ik weeg er ook geen goud mee. Wel 50 gr kattenbrokjes / dag.
  zondag 15 januari 2012 @ 11:38:37 #104
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_106827382
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 10:00 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Tsja, ik weeg er ook geen goud mee. Wel 50 gr kattenbrokjes / dag.
Arme kat, gewoon bijvoeren als het begint te piepen. Heb je toch geen weegschaal voor nodig.
  zondag 15 januari 2012 @ 12:03:20 #105
286495 KomtTijd...
pi_106827901

Best nice.
  zondag 15 januari 2012 @ 12:25:49 #106
260123 mtchel112
hoi
pi_106828422
kijk die gaan we bestellen, heb ze nodig voor mn krachtvoer ingredienten af te wegen, havermout etc. dus hoeft niet op de miligram precies:P
  zondag 15 januari 2012 @ 13:07:57 #107
129412 Poekieman
pi_106829703
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Arme kat, gewoon bijvoeren als het begint te piepen. Heb je toch geen weegschaal voor nodig.
Toch wel, want ze werd juist te dik zei de dierenarts toen ik daar weer eens langs ging voor een jaarlijkse enge-ziektes vaccinatie.
  zondag 15 januari 2012 @ 13:08:37 #108
129412 Poekieman
pi_106829729
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

Best nice.
Is dat uit-de-doos of na ijking ?
  zondag 15 januari 2012 @ 14:17:37 #109
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_106831561
lalalala drugsdealers in dit topic lalalala :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 15 januari 2012 @ 14:23:19 #110
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106831742
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

Best nice.
Dat is niet slecht! Bedankt voor de moeite. _O_
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de milligrammen.

Wel jammer dat het ding zo klein is.
This isn't even my final form.
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlZavvi - Fandom en GeekgearBoek goedkoper bij booking.com
  zondag 15 januari 2012 @ 15:21:18 #111
39510 R2cksson
pi_106833553
Die dingen gebruik je toch niet voor kattenvoer... Ik weeg er de coke mee, dan heb je er tenminste iets aan... Meestal wegen ze ook maar tot 100 gram, dus let daar ook op.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zondag 15 januari 2012 @ 18:31:54 #112
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_106839482
Mensen met ervaring bij Chinavasion?

Krijg komende week m'n "nieuwe" auto binnen en wilde er graag 'n achteruitrijsensor in bouwen. Nu wil ik dat doen zonder al te veel hoeven boren en zoveel mogelijk plug en play. Ik dacht dus aan 'n camera en 'n schermpje in de auto (waar te plaatsen moet ik nog even bekijken).

Ik kwam uit bij 't volgende:
http://www.chinavasion.com/product_info.php?products_id=8648

Is de service, etc 'n beetje te doen? Heeft iemand misschien zelf zo'n setje aangeschaft (hoeft niet deze te zijn, maar soortgelijk), misschien betere opties? Ik heb al gecheckt via Chinaprices en Ebay, maar kwam niet echt veel handiger te plaatsen setjes tegen dan deze voor m'n gevoel.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 15 januari 2012 @ 18:34:32 #113
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_106839564
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:07 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Toch wel, want ze werd juist te dik zei de dierenarts toen ik daar weer eens langs ging voor een jaarlijkse enge-ziektes vaccinatie.
Als je je kat dood wilt hebben moet je vooral vaccinaties geven. Allemaal angstige flauwekul om geld uit je zak te kloppen. Katten in mijn familie krijgen hooguit wat anti vlooien spul, echt nooit een enge ziekte gehad. 20+ katten ofzo.

Van mij mag een kat te dik zijn, alsof zo'n beest mager ineens wel van zijn luie reet komt :P Het is een pluizig huisdier, geen wilde tijger. Koop dan een kleiner bakje i.p.v. weegschaal.

Ik krijg net mail van Dino, ze hebben gordijnen in de aanbieding. Iemand zoiets weleens gekocht uit China? :)

http://www.dinodirect.com(...)-gilding-velvet.html

[ Bericht 4% gewijzigd door monkeybrain op 15-01-2012 19:33:47 ]
  zondag 15 januari 2012 @ 20:04:41 #114
286495 KomtTijd...
pi_106843698
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:08 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Is dat uit-de-doos of na ijking ?
Da's uit de doos. Dat ijken vind ik niet nodig. Zeker gezien de gewichtjes ook onder de verf zitten dus ik weet ook niet hoe nauwkeurig die zijn.
Als de gewichtjes helemaal goed zouden zijn is de afwijking nog steeds maar ong. 2 promille.
  zondag 15 januari 2012 @ 20:20:07 #115
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_106844393
Iemand die kennis heeft van kwalitatieve green lasers die ver schijnen? (Hou het goedkoop a.u.b.) PM me dan. :)
  zondag 15 januari 2012 @ 20:55:38 #116
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_106846488
quote:
4s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:20 schreef menszonderwens het volgende:
Iemand die kennis heeft van kwalitatieve green lasers die ver schijnen? (Hou het goedkoop a.u.b.) PM me dan. :)
Gewoon de 5 mW nemen :) meer mag in Nederland namelijk niet.
Komen ook ver genoeg ;)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zondag 15 januari 2012 @ 21:04:14 #117
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_106847122
Hoi ik ben nieuw hier. Ik moest wel lachen om dit product.

http://www.dealextreme.co(...)iever-for-guys-10544

Wat een viespeuk ook, hoe hij aan de tepel zit _O-
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  zondag 15 januari 2012 @ 21:27:24 #118
304381 Loll
pi_106848652
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:04 schreef PhatBassBoom het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier. Ik moest wel lachen om dit product.

http://www.dealextreme.co(...)iever-for-guys-10544

Wat een viespeuk ook, hoe hij aan de tepel zit _O-
_O- _O- _O- _O- _O-
BAM dit is 3KB
  zondag 15 januari 2012 @ 22:16:51 #119
304381 Loll
pi_106851885
Is er eigenlijk iemand die ooit goede ervaringen heeft gehad met geheugen uit china?
Ik zelf raad het hier altijd af omdat ik verhalen hoor dat het niks is. Maar to the point zijn er ook positieve verhalen met geheugen uit china. Met name sd en micro sd kaarten.
BAM dit is 3KB
  zondag 15 januari 2012 @ 22:32:01 #120
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106852677
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:16 schreef Loll het volgende:
Is er eigenlijk iemand die ooit goede ervaringen heeft gehad met geheugen uit china?
Ik zelf raad het hier altijd af omdat ik verhalen hoor dat het niks is. Maar to the point zijn er ook positieve verhalen met geheugen uit china. Met name sd en micro sd kaarten.
Heb een 4 gig kaartje bij mijn eerste tablet gekregen die het nog perfect doet, gewoon een no-name kaartje ;)
Speel mee met Lucky Day en win!De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBunq - bank of the free
  zondag 15 januari 2012 @ 22:33:59 #121
177156 rene90
René
pi_106852783
Mijn pa krijgt een gratis screentech 7 inch tablet bij een bestelling van printerinkt :'). 800 mhz processor, 256 mb ram, 2 gb intern, android 2.2 :')

Ben benieuwd of het iets is :P
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 15 januari 2012 @ 22:41:42 #122
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_106853158
Als ik iets koop in het UK warehouse, werken ze daar wel gewoon door met Chinees nieuwjaar?
  zondag 15 januari 2012 @ 23:17:43 #123
364092 richard1992
pi_106854894
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:16 schreef Loll het volgende:
Zelf heb ik vrijdag ook een USB stick uit China binnen gekregen 4gb! Uitvoerig getest met software en de capaciteit was 3,85gb! Dat krijg je ook als je er in Nederland een koopt.
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  zondag 15 januari 2012 @ 23:18:05 #124
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106854908
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:33 schreef rene90 het volgende:
Mijn pa krijgt een gratis screentech 7 inch tablet bij een bestelling van printerinkt :'). 800 mhz processor, 256 mb ram, 2 gb intern, android 2.2 :')

Ben benieuwd of het iets is :P
Via8650 processor I assume? Was één van de eerdere ''high end'' China tabs. Maar dat is dan ook alweer meer dan 1.5 jaar geleden.

Een grote landelijke courant gaf deze tablet ook weg bij een nieuw abbo: TWV 149 euro :')

Deze firmware even installeren, werkt het lekkerder: http://www.ohwzo.nl/2011/(...)v10-uitleg-download/
  zondag 15 januari 2012 @ 23:26:48 #125
177156 rene90
René
pi_106855303
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Via8650 processor I assume? Was één van de eerdere ''high end'' China tabs. Maar dat is dan ook alweer meer dan 1.5 jaar geleden.

Een grote landelijke courant gaf deze tablet ook weg bij een nieuw abbo: TWV 149 euro :')

Deze firmware even installeren, werkt het lekkerder: http://www.ohwzo.nl/2011/(...)v10-uitleg-download/
Jups, was gratis vanaf een bestelling vanaf 50 euro. Dus leuk om gratis te krijgen in dat geval. Zal even dat uberoid erop knallen, voor hoeveel kunnen ze die dingen dan inkopen uit China? :P
Top 5 China producten
  zondag 15 januari 2012 @ 23:29:09 #126
233567 Xu
eh eh
pi_106855420
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:26 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jups, was gratis vanaf een bestelling vanaf 50 euro. Dus leuk om gratis te krijgen in dat geval. Zal even dat uberoid erop knallen, voor hoeveel kunnen ze die dingen dan inkopen uit China? :P
Welk shop? heb binnenkort inkt nodig namelijk :P
Ja.
  zondag 15 januari 2012 @ 23:31:46 #127
177156 rene90
René
pi_106855561
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:29 schreef Xu het volgende:

[..]

Welk shop? heb binnenkort inkt nodig namelijk :P
jm bruneau, alleen was via een foldertje wat te hadden gekregen op bedrijfsnaam. Zie het nergens op hun website staan ofzo. Anders moet je ze even bellen, was bij een bestelling vanaf 50 euro gratis.
Top 5 China producten
  zondag 15 januari 2012 @ 23:36:13 #128
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106855773
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:26 schreef rene90 het volgende:

[..]

Euro of 50 moet lukken als je er een paar koopt :P

BIjvoorbeeld: 5 stuks voor 58.40 stuk = 46 euro
En dan kun je er vast nog wel een paar dollar af praten, of wat hoesjes/extra's regelen ;D

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 15-01-2012 23:41:30 ]
  zondag 15 januari 2012 @ 23:50:37 #129
364092 richard1992
pi_106856398
Ik ben van plan om een rc helicopter te kopen! Het hoeft geen grote ebuitgebreid te zijn, maar gewoon eentje Die makkelijk vliegt en draaid. Voor ongeveer ¤20 - ¤25

Wat raden julie mij aan?

Mij lijkt zo iets wel wat:

http://www.ebay.nl/itm/GY(...)04dde2#ht_3065wt_907
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  zondag 15 januari 2012 @ 23:55:47 #130
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106856608
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:50 schreef richard1992 het volgende:
Ik ben van plan om een rc helicopter te kopen! Het hoeft geen grote ebuitgebreid te zijn, maar gewoon eentje Die makkelijk vliegt en draaid. Voor ongeveer ¤20 - ¤25

Wat raden julie mij aan?

Mij lijkt zo iets wel wat:

http://www.ebay.nl/itm/GY(...)04dde2#ht_3065wt_907
Om mee te beginnen wel leuk ja :D
Vodafone aanbiedingenDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesVodafone aanbiedingen
  zondag 15 januari 2012 @ 23:55:51 #131
336910 Sneeuwvlok_2
pi_106856612
Wat ik me dan afvraag is dat nog wel leuk na een paar keer mee gespeeld te hebben ?
  maandag 16 januari 2012 @ 00:06:26 #132
364092 richard1992
pi_106857004
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Om mee te beginnen wel leuk ja :D
Bedankt, lijkt me wel grappig!

Zijn er nog forum leden die andere heli's aanraden?
  maandag 16 januari 2012 @ 07:02:19 #133
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106860300
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:06 schreef richard1992 het volgende:

[..]

Bedankt, lijkt me wel grappig!

Zijn er nog forum leden die andere heli's aanraden?
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:55 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Wat ik me dan afvraag is dat nog wel leuk na een paar keer mee gespeeld te hebben ?
Zoiets daar ben je eerst even zoet mee voordat je hem onder controle hebt :D, Daarnaast kun je hier losse batterijen bij kopen waardoor je langer dan 5 min kan vliegen (en dan dus niet tussendoor 20 min moet wachten)
  maandag 16 januari 2012 @ 12:41:13 #134
39510 R2cksson
pi_106866425

Ever buying die dus een andere order cancelt, om mij tot reactie te dwingen op een paypal claim die ik gedaan heb... Ik heb uiteindelijk maar ergens anders besteld...
  maandag 16 januari 2012 @ 12:48:34 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106866622
Zullen ook wel lui zijn die alles standaard claimen hè. :r Gewoon om gratis spullen te krijgen. Dus als je een claim aanmaakt begrijp ik ook wel dat ze die best willen vergoeden als er echt iets mee is, maar als er verder geen (positieve) geschiedenis is, kunnen ze natuurlijk ook uitgaan van een oplichter en verdere orders cancellen totdat er meer helderheid is over deze persoon en zijn/haar eerlijkheid. :P Tenminste, zo interpreteer ik de situatie.
  maandag 16 januari 2012 @ 12:53:55 #136
39510 R2cksson
pi_106866805
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:48 schreef shiznuts het volgende:
Zullen ook wel lui zijn die alles standaard claimen hè. :r Gewoon om gratis spullen te krijgen. Dus als je een claim aanmaakt begrijp ik ook wel dat ze die best willen vergoeden als er echt iets mee is, maar als er verder geen (positieve) geschiedenis is, kunnen ze natuurlijk ook uitgaan van een oplichter en verdere orders cancellen totdat er meer helderheid is over deze persoon en zijn/haar eerlijkheid. :P Tenminste, zo interpreteer ik de situatie.
Was mijn eerste order die niet aankwam, tweede een derde werden gewoon geleverd, vierde order gingen ze moeilijk doen (die van het plaatje dus), vijfde is vooralsnog gewoon verzonden.

Ik heb in elk geval nog niet veel positiefs gezien van eb.
  maandag 16 januari 2012 @ 12:56:03 #137
314372 Goddelijker
pi_106866858
quote:
3s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:53 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Was mijn eerste order die niet aankwam, tweede een derde werden gewoon geleverd, vierde order gingen ze moeilijk doen (die van het plaatje dus), vijfde is vooralsnog gewoon verzonden.

Ik heb in elk geval nog niet veel positiefs gezien van eb.
Volgende keer maar ergens anders kopen dus.
  maandag 16 januari 2012 @ 12:58:17 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106866937
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:56 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Volgende keer maar ergens anders kopen dus.
Als je bitch moeilijk gaat doen, zoek je maar een andere sloerie. :P
Maar neen.
Een relatie is geven en nemen en vertrouwen. Als er iets is moet je het uitpraten. _O-
  maandag 16 januari 2012 @ 12:59:50 #139
314372 Goddelijker
pi_106866979
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Maar neen.
Een relatie is geven en nemen en vertrouwen. Als er iets is moet je het uitpraten. _O-
Maar wat EB verkoopt, is ook wel te vinden in een andere webshop. :+
  maandag 16 januari 2012 @ 13:29:06 #140
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_106867815
Fiio headphone amplifier binnen van focal. Werkt prima, volume is ong 25% hoger schat ik. Handig klein apparaatje.

Verder lekkere e-liquids binnen voor de e-sigaret, mint en caramel. Caramel smaakt en ruikt naar malibu _O-
wat is dit
AliExpress - die hebben ALLES!BonprixVodafone aanbiedingen
  maandag 16 januari 2012 @ 14:12:39 #141
39510 R2cksson
pi_106869007
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Maar neen.
Ze cancellen een order van $1.77 om met me in contact te komen... Ik vind dat het bespreken ook niet echt meer waard. Ik heb ze gezegd dat ik in het vervolg hun shop wel oversla toen ze niet meer reageerden op mijn vraag. Zullen ze vast geen seconde minder door slapen, het zij zo.

Anyway, ik heb net zo'n Wanscam zonder antenne besteld bij Dealextreme. $47. Ik ben benieuwd of hij onderweg is voor de Chinezen vakantie hebben.
  maandag 16 januari 2012 @ 16:44:35 #142
365512 pazara
pi_106874856
hoelang duurt het verzenden als je een pakketje krijgt met hk post?
  maandag 16 januari 2012 @ 16:53:22 #143
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_106875236
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:44 schreef pazara het volgende:
hoelang duurt het verzenden als je een pakketje krijgt met hk post?
Hoelang is een chinees? :|W

Niet te zeggen nu met vakantie, ga maar uit van lang.
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  maandag 16 januari 2012 @ 19:26:16 #144
39510 R2cksson
pi_106881134
Er is iets raars aan de hand met BiC...

De track&trace van mijn 'kwijtgeraakte' tablet is ineens veranderd...

Even een samenvatting, ergens in november bestel ik een tablet, die krijgt een trackingnr. van RA32####CN. Komt niet aan, tracker zegt ook "departure from outward office of exchange, 13-11-2011". Dus...

Claim gaat via Paypal. Trackingnr. wordt door BIC doorgegeven aan de mannen van Paypal, is een geheel ander trackingnr.; RA16####CN. En die staat op "delivered 19-11-2011".

Proberen ze nu werkelijk de boel op die manier te bedonderen? Moet ik hierover Paypal inlichten?
  maandag 16 januari 2012 @ 19:32:19 #145
209721 Downstar
Moeimaker
pi_106881446
quote:
3s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:26 schreef R2cksson het volgende:
Er is iets raars aan de hand met BiC...

De track&trace van mijn 'kwijtgeraakte' tablet is ineens veranderd...

Even een samenvatting, ergens in november bestel ik een tablet, die krijgt een trackingnr. van RA32####CN. Komt niet aan, tracker zegt ook "departure from outward office of exchange, 13-11-2011". Dus...

Claim gaat via Paypal. Trackingnr. wordt door BIC doorgegeven aan de mannen van Paypal, is een geheel ander trackingnr.; RA16####CN. En die staat op "delivered 19-11-2011".

Proberen ze nu werkelijk de boel op die manier te bedonderen? Moet ik hierover Paypal inlichten?
Zal eerst even Bic inlichten dat het een verkeerd trackingnr is .. mogenlijk dat ze een foutje maken.. zoniet dan uiteraard inlichten dat jij een hele andere trackingcode hebt gehad..
  maandag 16 januari 2012 @ 19:40:07 #146
39510 R2cksson
pi_106881904
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zal eerst even Bic inlichten dat het een verkeerd trackingnr is .. mogenlijk dat ze een foutje maken.. zoniet dan uiteraard inlichten dat jij een hele andere trackingcode hebt gehad..
De claim loopt al een hele tijd en BIC is onbereikbaar voor commentaar (ook als de website het wel een keer doet).

Ik heb in elk geval de boel richting Paypal geschreven, hopelijk letten ze er goed op.
  maandag 16 januari 2012 @ 19:42:53 #147
314372 Goddelijker
pi_106882061
quote:
3s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:40 schreef R2cksson het volgende:

[..]

De claim loopt al een hele tijd en BIC is onbereikbaar voor commentaar (ook als de website het wel een keer doet).

Ik heb in elk geval de boel richting Paypal geschreven, hopelijk letten ze er goed op.
Jij hebt wel overal problemen geloof ik hè? BIC, EB?
  maandag 16 januari 2012 @ 19:49:41 #148
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106882424
Sommige mensen trekken het aan. :7

Ik heb al megaveel uit China gehaald en nog geen enkele keer me beroepen op de Paypal-kopersbescherming. Omdat het vaak vlekkenloos gaat, of omdat ik er goed prima uitkom met de verkopende partij als er wel iets is. :)
  maandag 16 januari 2012 @ 19:49:43 #149
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106882428
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:42 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Zijn BIC tablet is afgebrand :') Hij had geluk met een inferieure hardware versie van de Flytouch.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:49 schreef shiznuts het volgende:
Sommige mensen trekken het aan. :7

Ik heb al megaveel uit China gehaald en nog geen enkele keer me beroepen op de Paypal-kopersbescherming. Omdat het vaak vlekkenloos gaat, of omdat ik er goed prima uitkom met de verkopende partij als er wel iets is. :)
Same here, 4 cases, 2 claims (waarvan 1 niet uit china)
  maandag 16 januari 2012 @ 19:50:44 #150
39510 R2cksson
pi_106882476
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:42 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik heb misschien iets meer bestellingen dan gemiddeld...

Het valt overigens wel mee vind ik. De bestelling van BIC is van begin november 2011, de bestelling bij EB is er een van vorige week. Twee problemen in de laatste 4 maanden. Ik denk dat het een beetje aan jouw perceptie ligt?
Vattenfall cadeauAliExpress - die hebben ALLES!Zavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 16 januari 2012 @ 19:54:06 #151
314372 Goddelijker
pi_106882669
quote:
3s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:50 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ik heb misschien iets meer bestellingen dan gemiddeld...

Het valt overigens wel mee vind ik. De bestelling van BIC is van begin november 2011, de bestelling bij EB is er een van vorige week. Twee problemen in de laatste 4 maanden. Ik denk dat het een beetje aan jouw perceptie ligt?
Ik heb denk ik ook wel voor > 1000¤ uit China gehaald, zonder echte problemen en de problemen die er waren, waren binnen paar berichtjes netjes opgelost.
  maandag 16 januari 2012 @ 19:56:05 #152
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106882759
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik heb denk ik ook wel voor > 1000¤ uit China gehaald, zonder echte problemen en de problemen die er waren, waren binnen paar berichtjes netjes opgelost.
verschild bij BIC wel wie je treft (tenminste zo lijkt het), soms kan het niet en soms kan alles :P.
Mijn PointCoins van BIC die dubbel afgeschreven waren bij een order (19 stuks), zijn ook nooit terug gestort :r
Zelf verder niet echt hele vervelende dingen meegemaakt (1 ''case'' speelt nog, maar ik ga er vanuit dat die goed opgelost wordt)
  maandag 16 januari 2012 @ 19:59:19 #153
39510 R2cksson
pi_106882915
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, maar jij denkt dat het aan mij ligt dat ze een ander track-trace nummer aan Paypal geven dan dat wat ik van ze heb gehad?

Edit: Ik heb het track-trace nummer dat BIC doorgaf aan Paypal eens ingevoerd op Packagetrackr, die zegt alleen maar:

quote:
Delivery Progress

THE NETHERLANDS
Saturday, November 19, 2011
FINAL DELIVERY
  maandag 16 januari 2012 @ 20:02:03 #154
314372 Goddelijker
pi_106883058
quote:
3s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:59 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, maar jij denkt dat het aan mij ligt dat ze een ander track-trace nummer aan Paypal geven dan dat wat ik van ze heb gehad?
Misschien de manier waarop je met ze communiceert, dat het daar wat aan schort.
  maandag 16 januari 2012 @ 20:02:16 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106883069
Mijn Artscow order is al verzonden, gaat best snel (1 werkdag) :D
  maandag 16 januari 2012 @ 20:02:48 #156
314372 Goddelijker
pi_106883104
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef RobertNL het volgende:
Ze hebben best leuke dingen :Y :@
  maandag 16 januari 2012 @ 20:04:07 #157
39510 R2cksson
pi_106883175
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Misschien de manier waarop je met ze communiceert, dat het daar wat aan schort.
Ja je hebt misschien wel gelijk, ik vind ook dat de manier waarop iemand iets duidelijk maakt een legitieme reden kan zijn om hem te tillen.
  maandag 16 januari 2012 @ 20:19:32 #158
198421 ANCT
plus ultra
pi_106883938
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef RobertNL het volgende:
Mijn kaarten van artscow zijn ook vandaag verzonden, ik had ze 10 januari besteld. Maar valt opzich best mee, ze moesten natuurlijk nog geprint worden.
Stiekem heb ik de hoop dat het voor chinees nieuwjaar nog in Nederland komt, maar dat zal wel niet
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
  maandag 16 januari 2012 @ 21:12:38 #159
314372 Goddelijker
pi_106887304
Ik heb te vroeg geroepen, krijg nu gezeur met een NL-se eBay-verkoper. _O-
Die mij geen garantie wilt geven, nou, dan open ik wel een geschil, mij best.
  maandag 16 januari 2012 @ 21:41:04 #160
255389 BerryBoterham
pi_106889160
Zijn er trouwens al kwalitatief goede en bruikbare tablets gevonden in China ?
Knab - Jouw online bankZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  maandag 16 januari 2012 @ 21:53:52 #161
314372 Goddelijker
pi_106890018
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef BerryBoterham het volgende:
Jahoor, iPad (2).
  maandag 16 januari 2012 @ 21:54:27 #162
268726 thecuriousone
nen belg
pi_106890052
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef BerryBoterham het volgende:
Misschien weten ze het hier: Android tablet discussie topic #17 - Met: G9's, Primes, tabs en meer..
jaja, en azo...
  maandag 16 januari 2012 @ 21:56:56 #163
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_106890205
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:53 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Jahoor, iPad (2).
Voordat iedereen boos wordt, hij heeft wel gelijk. En de iPad 3 zit er ook aan te komen.
  maandag 16 januari 2012 @ 22:00:58 #164
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106890440
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:53 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Jahoor, iPad (2).
100 euro? waar :P!
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:56 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Voordat iedereen boos wordt, hij heeft wel gelijk. En de iPad 3 zit er ook aan te komen.
Kwaliteit is zeker beter aan het worden, maar het is nog geen Ipad/Asus TF
  maandag 16 januari 2012 @ 22:02:57 #165
314372 Goddelijker
pi_106890564
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

100 euro? waar :P!

[..]

Kwaliteit is zeker beter aan het worden, maar het is nog geen Ipad/Asus TF
2e Hands met een barst in 't scherm. :Y
  maandag 16 januari 2012 @ 22:04:52 #166
314372 Goddelijker
pi_106890682
@RobertNL:
"Zo jij durft, na 3 maand nog even een geschil openen voor een niet ontvangen/sterk afwijkend product. Stond er in de advertentie dat er garantie op de horloges zit, nee dus!! Kun je ook niet echt verwachten voor die prijs."

Mijn bericht terug:
"Ik wil niet vervelend zijn, maar jij koopt de horloges in voor 3-4 euro per stuk.
Ik heb er 4 bij jou gekocht (4x 11 euro = 44 euro, tegenover 4x 4 euro = 16 euro inkoop).
Dan vind ik dat jij wel een klein beetje service mag verlenen, voor die 28 euro winst."
  maandag 16 januari 2012 @ 22:31:45 #167
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_106892190
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb er 4 bij jou gekocht (4x 11 euro = 44 euro, tegenover 4x 4 euro = 16 euro inkoop).
Waarom koop je dan z'n dure horloge's :? Wel of geen garantie je bent toch gewoon flink afgezet?
  maandag 16 januari 2012 @ 22:31:56 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106892205
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef Goddelijker het volgende:
@RobertNL:
"Zo jij durft, na 3 maand nog even een geschil openen voor een niet ontvangen/sterk afwijkend product. Stond er in de advertentie dat er garantie op de horloges zit, nee dus!! Kun je ook niet echt verwachten voor die prijs."

Mijn bericht terug:
"Ik wil niet vervelend zijn, maar jij koopt de horloges in voor 3-4 euro per stuk.
Dan vind ik dat jij wel een klein beetje service mag verlenen, voor die 28 euro winst."
Wat een baas :7
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:31 schreef Schild het volgende:

[..]

Waarom koop je dan z'n dure horloge's :? Wel of geen garantie je bent toch gewoon flink afgezet?
Sneller binnen ;)?
  maandag 16 januari 2012 @ 22:33:41 #169
314372 Goddelijker
pi_106892324
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:31 schreef Schild het volgende:

[..]

2 Werkdagen ipv een maand wachten?
Soms moet je wel eens met kerst/kadootjes. ;)
  maandag 16 januari 2012 @ 23:16:45 #170
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_106894597
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ja je hebt misschien wel gelijk, ik vind ook dat de manier waarop iemand iets duidelijk maakt een legitieme reden kan zijn om hem te tillen.
Alle respect natuurlijk, maar zoals je hier post en op mij overkomt zou ik als verkoper ook niet erg happig zijn om met jou 'n geschil op te lossen.

Maar goed, dat kan mijn perceptie zijn.
Big Fish GamesSpeel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
  maandag 16 januari 2012 @ 23:19:32 #171
329646 HTCfreak
Brinky.
pi_106894723
Ik heb een vraagje, ik ben volkomen nieuw op dit gebied en ik vraag me dus af als je op dealextreme iets besteld het 100% binnenkomt? Ik zie namelijk g-shock horloges staan voor $8 per stuk. Moet ik er dan een paar inkopen?
  maandag 16 januari 2012 @ 23:23:43 #172
286495 KomtTijd...
pi_106894927
Wat dacht je dan? Dat er 15% verdampt onderweg?
  maandag 16 januari 2012 @ 23:25:46 #173
329646 HTCfreak
Brinky.
pi_106895023
Nou, dat het pakketje simpelweg niet aankomt omdat ik veel erover las dat pakketjes onderschept worden, ik heb hier totaal geen verstand van dus ik dacht ik vraag het even na, het komt dus altijd 100% aan?
  maandag 16 januari 2012 @ 23:30:38 #174
97351 UncleSam
pi_106895239
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:25 schreef HTCfreak het volgende:
Nou, dat het pakketje simpelweg niet aankomt omdat ik veel erover las dat pakketjes onderschept worden, ik heb hier totaal geen verstand van dus ik dacht ik vraag het even na, het komt dus altijd 100% aan?
Die horloges zullen niet echt van gshock zijn dus je hebt kans dat ze in beslag genomen worden door de douane.
Maar over nep artikelen mag verder niet gesproken worden.
  maandag 16 januari 2012 @ 23:53:00 #175
329646 HTCfreak
Brinky.
pi_106896272
Oke hartelijk bedankt!
  maandag 16 januari 2012 @ 23:54:36 #176
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106896341
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:19 schreef HTCfreak het volgende:
Ik heb een vraagje, ik ben volkomen nieuw op dit gebied en ik vraag me dus af als je op dealextreme iets besteld het 100% binnenkomt? Ik zie namelijk [Merknaam] horloges staan voor $8 per stuk. Moet ik er dan een paar inkopen?
Welkom, (lees de topic warning even ;))

Ja, Deal eXtreme en alle andere webshops uit de OP zijn betrouwbaar.

De kans dat er iets kwijt raakt is aanwezig maar dat wordt (altijd) netjes opgelost.
Je moet wel even geduld hebben soms wordt het pas na 2 weken verzonden bij Deal eXtreme, het verzenden duurt tussen de 7 en 60 dagen, maar mocht je een pakketje op dag 35 (na bestellen) nog niet binnen hebben, dan moet je even contact opnemen.

Heb je op dag 45 geen passende oplossing dan maak je een geschil bij Paypal dit geeft je 20 dagen extra tijd. Mocht het dan nog niet opgelost zijn dan waardeer je dit geschil op naar een claim zodat je naar alle waarschijnlijkheid je geld terug krijgt.

Meestal komen de pakketjes gewoon netjes binnen de 45 dagen binnen.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 00:01:16 #177
39510 R2cksson
pi_106896650
Zou dat oog van zo'n Wanscam misschien te vervangen zijn oor een oog met meer pixels zat ik me af te vragen... Godsamme het ding is nog niet verzonden en ik heb hem al bijna uit elkaar...
  dinsdag 17 januari 2012 @ 00:44:49 #178
226677 revpolen
pi_106898138
Had vorige week maandag iets besteld met paypal betaald (bijna 300,-) bevestiging gehad.. Nu is het met DHL onderweg naar me huis.. Krijg ik mailtje dat ze niet konden afschrijven.. ( hij staat ineens gekoppeld aan me rekening IPV me cc.. En nu :P
  dinsdag 17 januari 2012 @ 07:13:31 #179
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106900711
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 00:44 schreef revpolen het volgende:
Had vorige week maandag iets besteld met paypal betaald (bijna 300,-) bevestiging gehad.. Nu is het met DHL onderweg naar me huis.. Krijg ik mailtje dat ze niet konden afschrijven.. ( hij staat ineens gekoppeld aan me rekening IPV me cc.. En nu :P
Handmatig geld toevoegen met CC of bank.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 08:06:30 #180
199418 jopiede
pi_106901021
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 07:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Handmatig geld toevoegen met CC of bank.
Ik denk dat je de komende tijd geen voorgeschoten betalingen meer kan doen, je krijgt dan steeds uitgestelde bank betaling.. Hatelijk is dat, ik kreeg het om een bedrag van 15 euro en ik moest ruim 10 transacties wachten totdat hij weer op voorschieten overging.
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBig Fish GamesBig Fish Games
  dinsdag 17 januari 2012 @ 08:23:06 #181
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106901156
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 08:06 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ik denk dat je de komende tijd geen voorgeschoten betalingen meer kan doen, je krijgt dan steeds uitgestelde bank betaling.. Hatelijk is dat, ik kreeg het om een bedrag van 15 euro en ik moest ruim 10 transacties wachten totdat hij weer op voorschieten overging.
Gewoon 100 euro meer die kant op boeken, dan heb je daar de eerste paar orders vast geen last van ;)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 11:14:47 #182
39510 R2cksson
pi_106904824
quote:
Het track-trace nummer dat de verkoper aan ons heeft overlegd laat zien dat het pakket is afgeleverd in Nederland.

Dat is echter niet voldoende, dus hebben we de verkoper gevraagd om een verzendbewijs. Ook dat hebben we gekregen, met uw volledige naam en adres.

De verkoper heeft dan ook aan al onze eisen voldaan en ik kan dan ook niet anders dan de betaling vrijgeven aan de verkoper.
quote:
In antwoord op uw claim heeft de verkoper een bewijs van verzending aan u
overgelegd waaruit blijkt dat het object aan u is verzonden. Aangezien de
verkoper een bewijs van verzending heeft kunnen overleggen, kunnen wij deze
transactie niet terugboeken of een terugbetaling doen. U kunt deze kwestie
in samenwerking met de verkoper oplossen.
Dus BIC geeft een track-trace door die niet bij mijn zending hoort en laat een verzendbewijs zien met mijn adres en dan is de boel in orde... Ze kunnen je dus gewoon naaien en Paypal laat het erbij zitten... U bent gewaarschuwd.

Ik heb in elk geval nog een mailtje richting Paypal gedaan om inzicht in dat verzendbewijs en heb meteen de track-trace laten zien die ik zelf heb gekregen. Juridische stappen ondernemen voor $150 zal wel overdreven zijn...
  dinsdag 17 januari 2012 @ 11:42:58 #183
268726 thecuriousone
nen belg
pi_106905665
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:14 schreef R2cksson het volgende:

[..]

[..]

Dus BIC geeft een track-trace door die niet bij mijn zending hoort en laat een verzendbewijs zien met mijn adres en dan is de boel in orde... Ze kunnen je dus gewoon naaien en Paypal laat het erbij zitten... U bent gewaarschuwd.

Ik heb in elk geval nog een mailtje richting Paypal gedaan om inzicht in dat verzendbewijs en heb meteen de track-trace laten zien die ik zelf heb gekregen. Juridische stappen ondernemen voor $150 zal wel overdreven zijn...
Je hebt de 'valse' track-trace ook? Bel naar de post en vraag naar het 3S-nummer en kijk na (of vraag na) waar dit geleverd zou zijn.

Die $150 werd die van je rekening afgeboekt of van een creditcard? Als het van een creditcard was kan je langs die weg ook nog eens de transactie aanvechten.
jaja, en azo...
  dinsdag 17 januari 2012 @ 11:45:27 #184
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106905714
Jammer dat geld naar PP overmaken 4-6 dagen duurt D;
Naja krijg over 2 dagen 10 euro (rijke boii :') ) op mn PP :)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 11:49:54 #185
356637 Miniem
pi_106905843
Iemand al eens een li-ion batterij uit China besteld?

Bijv. deze http://www.buyincoins.com(...)-2-product-3171.html

Ervaringen?
Zijn ze ook echt 6800mah?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:58:27 #186
356637 Miniem
pi_106907770
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:55:49 #187
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106909744
Ik vraag me nog steeds af, wat is nou zo fantasy egg? :')
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:56:43 #188
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106909782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:55 schreef bobbernaut het volgende:
Ik vraag me nog steeds af, wat is nou zo fantasy egg? :')
een magisch ei die je naar een hoogtepunt brengt¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:57:04 #189
356637 Miniem
pi_106909797
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef wise het volgende:

[..]

een magisch ei die je naar een hoogtepunt brengt¿
Ja dat :P
  dinsdag 17 januari 2012 @ 14:12:10 #190
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106910426
:')_
Vodafone aanbiedingenDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlAliExpress - die hebben ALLES!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 14:15:32 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106910551
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:44:58 #192
365512 pazara
pi_106913942
ik wil dit kopen.

maar hoe krijg ik hem door de douane?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:46:02 #193
356637 Miniem
pi_106913985
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:44 schreef pazara het volgende:
ik wil dit kopen.

maar hoe krijg ik hem door de douane?
:|W

Hij komt er gwn doorheen of niet.
Zoniet moet je een boete betalen.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:47:04 #194
365512 pazara
pi_106914029
betaal jij die boete dan voor mij?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:55:16 #195
-1 #ANONIEM
pi_106914402
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:47 schreef pazara het volgende:
Waarom zou je een boete krijgen?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:56:12 #196
365512 pazara
pi_106914438
invoerrechten vriend
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:56:19 #197
356637 Miniem
pi_106914445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:47 schreef pazara het volgende:
Doe eerst eens onderzoek voordat je vragen stelt hier.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:11:45 #198
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106915095
En gaat sowieso niet lukken want dat item is 'sold out'.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:15:05 #199
-1 #ANONIEM
pi_106915249
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef pazara het volgende:
invoerrechten vriend
dat is geen boete, dat is btw "vriend"
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:22:29 #200
365512 pazara
pi_106915580
oke
even andere vraagje dan:

welke product kan ik goedkoop importen en in nederland met winst doorverkopen?
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesZoek je mobiel op gsmwebZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:23:50 #201
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_106915632
Auto's.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:25:17 #202
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_106915684
Gekke Chinezen:

Deze is goedkoper dan deze omdat je er een stukje chinees plastic bij moet nemen.
Of zie ik dat verkeerd?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:25:45 #203
177156 rene90
René
pi_106915701
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef pazara het volgende:
oke
even andere vraagje dan:

Fantasy egg :')
Top 5 China producten
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:26:33 #204
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_106915734
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef pazara het volgende:
oke
even andere vraagje dan:

Chinese kinderen doen het erg goed op marktplaats!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:35:26 #205
198421 ANCT
plus ultra
pi_106916103
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:26 schreef Koen. het volgende:

[..]

Chinese kinderen doen het erg goed op marktplaats!
ja alleen ik had laatst een gevalletje DOA ;(
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:37:12 #206
177156 rene90
René
pi_106916179
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:35 schreef ANCT het volgende:

[..]

ja alleen ik had laatst een gevalletje DOA ;(
Maar je had wel je refund gekregen toch?
Top 5 China producten
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:42:43 #207
198421 ANCT
plus ultra
pi_106916390
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Maar je had wel je refund gekregen toch?
ja, hopen dat de volgende niet stikt in de bubblewrap :'(
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
  dinsdag 17 januari 2012 @ 17:07:42 #208
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106917340
Of organen kopen :D
  dinsdag 17 januari 2012 @ 17:32:43 #209
354668 tornado61
boventitel
pi_106918348
Even een vraagje, heb bij dealextreme een hoesje en een screenprotector voor mijn HTC besteld. Nu werd ik vandaag bij thuiskomst verblijd met een pakketje, maar hier zat alleen het hoesje in en op de bovenkant stond ook dat de enige inhoud dat hoesje was. Zijn ze mijn protector "vergeten" of komt die later nog aan? Eerdere keren stuurden ze als ik meerdere spullen bestelde alles in 1 envelop.
Alvast bedankt.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 17:33:50 #210
356637 Miniem
pi_106918393
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:32 schreef tornado61 het volgende:
Even een vraagje, heb bij dealextreme een hoesje en een screenprotector voor mijn HTC besteld. Nu werd ik vandaag bij thuiskomst verblijd met een pakketje, maar hier zat alleen het hoesje in en op de bovenkant stond ook dat de enige inhoud dat hoesje was. Zijn ze mijn protector "vergeten" of komt die later nog aan? Eerdere keren stuurden ze als ik meerdere spullen bestelde alles in 1 envelop.
Alvast bedankt.
Ze verschepen ook wel eens dingen apart.
Dus wss kom het nog.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  dinsdag 17 januari 2012 @ 17:33:52 #211
177156 rene90
René
pi_106918395
quote:
Alvast bedankt.
Vraag het even na bij dealextreme, of kijk even in je mailtje van verzending of daarin staat dat het apart verzonden is. Mijn ervaring is dat ze niet uit zichzelf deelverzendingen doen, dus denk dat ze het eerder dan vergeten zijn.
Top 5 China producten
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:07:18 #212
342070 DarkNoize
pi_106919642
Heb nu een silicone beschermhoesje voor mijn telefoon maar die krijg ik amper mijn broekzak in of uit door dat stroeve rubber. Nu ben ik aan het kijken naar 'TPU cases', weet iemand hier of dat wel gewoon hard plastic is?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:24:36 #213
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106920316
@ pazara... lees eerst eens de OP door. :W Geen handeltjes. Als je mensen geld lichter wilt maken, doe je dat maar op eigen houtje. We zijn hier juist om iedereen bekend te maken met het zelf voor persoonlijk gebruik goedkoop spullen halen uit China, niet om er een handel in te maken. }:| We houden dit topic graag vrij van Sjonnies. :{

quote:
Alvast bedankt.
Haalt weinig uit als je zulke vragen aan ons stelt. Wij kunnen niet in het bestel-/verzendsysteem van DX kijken hoe alles nu precies verstuurd is. Neem ff contact met hen op.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:32:05 #214
-1 #ANONIEM
pi_106920569
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:24 schreef shiznuts het volgende:
@ pazara... lees eerst eens de OP door. :W Geen handeltjes. Als je mensen geld lichter wilt maken, doe je dat maar op eigen houtje. We zijn hier juist om iedereen bekend te maken met het zelf voor persoonlijk gebruik goedkoop spullen halen uit China, niet om er een handel in te maken.
Ik weet vrij zeker dat er hier een groot deel door wordt verkocht aan vrienden en kennissen met enige winst :P
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:39:50 #215
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106920844
Vandaag kwam er een kleine gele envelope binnen, ik denk: Huh? had toch niet zoiets kleins onderweg? Blijkt het een pakketje te zijn dat 25 oktober! al verzonden is.

quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:32 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat er hier een groot deel door wordt verkocht aan vrienden en kennissen. met enige winst :P
Ik ben geen profiteur :D

quote:
Alvast bedankt.
Kijk eens bij de Invoice staan daar kun je zien of het met een deel zending komt ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

Vraag het even na bij dealextreme, of kijk even in je mailtje van verzending of daarin staat dat het apart verzonden is. Mijn ervaring is dat ze niet uit zichzelf deelverzendingen doen, dus denk dat ze het eerder dan vergeten zijn.
Bij mij deden ze het de laatste keren wel uit zich zelf ^O^
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:52:50 #216
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_106921259
joepie 5% korting bij focalprice omdat chinees nieuwjaar

quote:
Coupon Code:BSP2012
Discount:5%
Duration:Jan 17th,2012 to Jan. 31st,2012
wat is dit
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:53:09 #217
350080 AlphaBravoCharlie
pi_106921270
ik ben dit topic een beetje uit het oog verloren rond #180, zijn er nog interessante dingen voorbijgekomen?

Ik zit eraan te denken om zo'n soort horloge te kopen:

http://www.ever-buying.com/product116083.html

Is dat een beetje een fatsoenlijke of weet iemand betere?
Wat een kuttopic :')
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:53:38 #218
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_106921291
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:53 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
ik ben dit topic een beetje uit het oog verloren rond #180, zijn er nog interessante dingen voorbijgekomen?

Ik zit eraan te denken om zo'n soort horloge te kopen:

http://www.**********.com/product116083.html

Is dat een beetje een fatsoenlijke of weet iemand betere?
wat.com?
wat is dit
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:54:13 #219
350080 AlphaBravoCharlie
pi_106921315
ever-buying, sorry zit niet meer in het ritme
Wat een kuttopic :')
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:57:16 #220
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106921412
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:53 schreef Dhaha het volgende:

[..]

wat.com?
Onze lieve spam Chinees O+
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlMailbird - E-mail made beautifulZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:07:23 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106921751
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:52 schreef Dhaha het volgende:
joepie 5% korting bij focalprice omdat chinees nieuwjaar

[..]

Mja, zo krijg je wel vaker mailtjes met o.a. 3% korting zomaar e.d.
Je hebt er alleen weinig aan als er al betere bestaan. ;)
Vergeet niet dat er zoiets bestaat als www.retailmenot.com en www.tjoos.com hè mensen (naast de OP).
Vorig jaar nog een 8% standaardcoupon, momenteel geloof ik het beste de 'Focal6OFF' 6%-coupon.
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:32 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat er hier een groot deel door wordt verkocht aan vrienden en kennissen met enige winst :P
En toch is de OP duidelijk daarin en houdt iedereen zich er netjes aan om het daar niet over te hebben of naar te vragen. Zoals het hoort. ;)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:33:13 #222
268251 Adames
Klara!
pi_106922844
Ik zoek een mini-mixer (om 2 ingangssignalen te combineren naar 1 uitgangssignaal). Daar is er een van op DX, voor 120 euro, maar dat moet goedkoper. Iemand een idee of er een Chinese webwinkel is die zich meer toe legt op (dit soort) audiospul?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:41:04 #223
356637 Miniem
pi_106923193
Wie postte hier laatst dat carnavalspak?

:P
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:44:08 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106923332
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:41 schreef Miniem het volgende:
Wie postte hier laatst dat carnavalspak?

Maakt dat uit? Iemand zei dat 'ie ermee voor aap zou staan, maar het was een dino. Iemand anders had geloof ik een geel bij-kostuum besteld ofzo. Was i.i.g. bij DinoDirect, als je dat wilde weten. ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef Adames het volgende:
Ik zoek een mini-mixer (om 2 ingangssignalen te combineren naar 1 uitgangssignaal). Daar is er een van op DX, voor 120 euro, maar dat moet goedkoper. Iemand een idee of er een Chinese webwinkel is die zich meer toe legt op (dit soort) audiospul?
Zoek met zoveel verschillend als mogelijke zoektermen op www.chinaprices.us . Wil het daar niet lukken? Take your luck to www.ebay.com . ;)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:44:40 #225
356637 Miniem
pi_106923360
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Maakt dat uit? Iemand zei dat 'ie ermee voor aap zou staan, maar het was een dino. Iemand anders had geloof ik een geel bij-kostuum besteld ofzo. Was i.i.g. bij DinoDirect, als je dat wilde weten. ;)
Ja, ik zoek de link van dat pak :P
Ff zoeken...
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:44:41 #226
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_106923362
Ik vraag me af hoe het kan dat mijn op 7 januari verzonden envelopjes van focal gisteren al binnen zijn gekomen maar mijn pakketjes die 3 januari verzonden zijn nog niet. Duren pakketjes langer dan brievenbuspost ofzo?
wat is dit
  dinsdag 17 januari 2012 @ 20:06:34 #227
209721 Downstar
Moeimaker
pi_106924468
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef Dhaha het volgende:
Ik vraag me af hoe het kan dat mijn op 7 januari verzonden envelopjes van focal gisteren al binnen zijn gekomen maar mijn pakketjes die 3 januari verzonden zijn nog niet. Duren pakketjes langer dan brievenbuspost ofzo?
Nou die conclusie kan ik ook wel trekken ja, pakketjes doen er bij mij altijd langer over dan brievenbuspost
  dinsdag 17 januari 2012 @ 20:19:35 #228
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_106925152
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nou die conclusie kan ik ook wel trekken ja, pakketjes doen er bij mij altijd langer over dan brievenbuspost
hoeveel langer ongeveer?
wat is dit
  dinsdag 17 januari 2012 @ 20:21:08 #229
354824 jonasr
pi_106925235
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, zo krijg je wel vaker mailtjes met o.a. 3% korting zomaar e.d.
Je hebt er alleen weinig aan als er al betere bestaan. ;)
Vergeet niet dat er zoiets bestaat als www.retailmenot.com en www.tjoos.com hè mensen (naast de OP).
Vorig jaar nog een 8% standaardcoupon, momenteel geloof ik het beste de 'Focal6OFF' 6%-coupon.

[..]

En toch is de OP duidelijk daarin en houdt iedereen zich er netjes aan om het daar niet over te hebben of naar te vragen. Zoals het hoort. ;)
Muh die van 8% is net afgelopen :(.
Kunnen we er weer geen voordelige krijgen voor FOK?
8% off sitewide, expires 1/16/2012.
Word altijd maar minder :(.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 20:21:30 #230
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106925259
Was er toch eerst? Korting voor FOK!?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Voordelig uit? Ticketveiling.nlHoesjes? Casetify!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  dinsdag 17 januari 2012 @ 20:22:38 #231
354824 jonasr
pi_106925324
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
Was er toch eerst? Korting voor FOK!?
Die is al een tijd afgelopen als ik me niet vergis.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:26:19 #232
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_106928672
Waar is Jack eigenlijk gebleven?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:34:50 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106929135
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:19 schreef Dhaha het volgende:

[..]

hoeveel langer ongeveer?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:39 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag kwam er een kleine gele envelope binnen, ik denk: Huh? had toch niet zoiets kleins onderweg? Blijkt het een pakketje gele envelop te zijn die 25 oktober! al verzonden was.
Geen pijl op te trekken, pakketjes zijn in ieder geval redelijk constant in tijd. Brieven/enveloppen fluctueren veel meer in tijd.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:44:08 #234
209721 Downstar
Moeimaker
pi_106935511
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Geen pijl op te trekken, pakketjes zijn in ieder geval redelijk constant in tijd. Brieven/enveloppen fluctueren veel meer in tijd.
er is echt geen touw aan vast te knopen idd, pakketjes doen er vaak langer over dan briefpost
echter zijn de pakketjes er meestal wel binnen 2 weken, terwijl brieven ook wel eens een maand op zich laat wachten..

Echter krijg ik gek genoeg en vele andere BIC pakketjes of brieven vrijwel binnen een week tot 9 dagen na bestelling wel binnen.. terwijl zei toch ook gewoon net zoals de andere chinesen met HK post versturen ( toch? :) )
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:53:29 #235
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_106941499
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef jonasr het volgende:

[..]

Muh die van 8% is net afgelopen :(.
Kunnen we er weer geen voordelige krijgen voor FOK?
8% off sitewide, expires 1/16/2012.
Word altijd maar minder :(.
Heb vroeger idd wel coupon gekregen van hun.
Zal even kijken of ik hun email adres nog ergens heb en vragen of ze de code voor Fok! kunnen vernieuwen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 10:51:08 #236
281092 zoz
pi_106942784
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:07 schreef DarkNoize het volgende:
Heb nu een silicone beschermhoesje voor mijn telefoon maar die krijg ik amper mijn broekzak in of uit door dat stroeve rubber. Nu ben ik aan het kijken naar 'TPU cases', weet iemand hier of dat wel gewoon hard plastic is?
Ja, dat is middelhard materiaal. Het zit goed strak om de telefoon maar toch is het makkelijk eraf te halen (gebeurd niet vanzelf). Ik heb voor mijn htc sensation een besteld van het merk nillkin. Echt supergoed.
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:30:36 #237
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106949909
Iphone 4 heeft veel leukere hoesjes dan 3 :/
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:37:10 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106950136
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:44 schreef Downstar het volgende:

[..]

er is echt geen touw aan vast te knopen idd, pakketjes doen er vaak langer over dan briefpost
echter zijn de pakketjes er meestal wel binnen 2 weken, terwijl brieven ook wel eens een maand op zich laat wachten..

Echter krijg ik gek genoeg en vele andere BIC pakketjes of brieven vrijwel binnen een week tot 9 dagen na bestelling wel binnen.. terwijl zei toch ook gewoon net zoals de andere chinesen met HK post versturen ( toch? :) )
China/Singapore post ;) Bic doet weinig met HKpost
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:51:03 #239
128384 mcwops
gat in je glas
pi_106950696
hmm, vreemd. heb 1e order vanmorgen geplaatst bij Ever buying. via pay pal betaald. status bij Ever buying is paid. Maar krijg geen mail van Ever buying én niet van Pay pal. Normaal bij D X of B IC of E bay krijg ik wel bevestigingsmail. Anyone :? die weet hoe dit ook heeft gehad of weet hoe dit zit?
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:36:47 #240
128384 mcwops
gat in je glas
pi_106952364
iemand ervaringen : http://tinyurl.com/82gupjg
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekFiverr - alle diensten vanaf 5 piekVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:57:05 #241
310701 Iemand91
pi_106953136
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:36 schreef mcwops het volgende:
iemand ervaringen : http://tinyurl.com/82gupjg
Geinig, maar of het goed is is een ander verhaal (o.a. van polyester gemaakt). Maar bestel maar en vertel ons of het was is! ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:58 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn score; earphone-cord-manager, package list met wat is gekomen en wat er nog aan moet komen (de 18650 batterijen hebben als quantity 2x dus ik hoop dat ik idd gewoon 4 batterijen krijg), welkomstbrief en 2 'valentine post cards' met $10 kortingcode bij een bestelling van $50+.
(heel romantisch :') )

En wat zat er nou in die gróóte envelop wat ik besteld heb? Die laser/uv/led-lamp-ding :')
Mét al 3 batterijen erin dus die 10 die ik van eBay verwacht zijn ook overbodig, ach well...

quote:
Die heb ik dus nog niet binnen. }:|
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Hier besteld op 3 januari, 4 januari shipped en vandaag binnen. 15 dagen dus. ^O^

Wel vreemd dat ze eerst op 4 januari een mail stuurden dat m'n batterijen verzonden waren, 4 uur later een mail dat dit lampje verstuurd was en dat m'n lampje uiteindelijk nu als eerste binnen is. Ach well...
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:59:14 #242
295504 Golden_Pauper
pi_106953195
bah bah moet 31 euro extra aan de douane aftikken, vieze zwervers, is de eerste keer weer sinds een paar jaar dat ik dat moet betalen over een international order.

Moeten jullie ook vaak lappen bij bestellingen van rond de 100e ?
.
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:00:08 #243
97351 UncleSam
pi_106953233
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:59 schreef Golden_Pauper het volgende:
bah bah moet 31 euro extra aan de douane aftikken, vieze zwervers, is de eerste keer weer sinds een paar jaar dat ik dat moet betalen over een international order.

Ja. Waarom heb je het dan niet opgesplitst. Of was het één product?
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:00:17 #244
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_106953242
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:59 schreef Golden_Pauper het volgende:

boven de 22 euro pakken ze hem er meestal uit
wat is dit
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:02:51 #245
295504 Golden_Pauper
pi_106953339
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:00 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Ja. Waarom heb je het dan niet opgesplitst. Of was het één product?
niet gedaan inderdaad. Lijkt me inderdaad de beste optie voor de volgende keer daar ze toch geen verzendkosten rekenen. Althans het zit al bij de prijs in maar het gaat ook niet weg als je combined shipping doet dus.
.
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:07:33 #246
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_106953486
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:02 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

niet gedaan inderdaad. Lijkt me inderdaad de beste optie voor de volgende keer daar ze toch geen verzendkosten rekenen. Althans het zit al bij de prijs in maar het gaat ook niet weg als je combined shipping doet dus.
komt omdat ze voor het gewicht betalen
wat is dit
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:49:23 #247
356637 Miniem
pi_106955181
Als ik nu nog bestel bij Pandawill zou het dan nog verzonden zijn voor de 20e (chinees nieuwjaar)?
Moet wat voor carnaval hebben, maar ik twijfel of het voor die tijd aankomt. (voor 19 febr.)
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:55:01 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106955405
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:49 schreef Miniem het volgende:
Als ik nu nog bestel bij Pandawill zou het dan nog verzonden zijn voor de 20e (chinees nieuwjaar)?
Moet wat voor carnaval hebben, maar ik twijfel of het voor die tijd aankomt. (voor 19 febr.)
Met DHL laten verzenden ;)?
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:21:48 #249
364092 richard1992
pi_106958456
Toch maar de gok gewaagd (ook al werd het mij afgeraden) om 3 usb sticks uit china te bestellen, bij 3 verschillende shops/ebayers.

stick 1 4GB - met software getest en er zit 3.8GB in dus perfect!

stick 2 4GB - Waarschijnlijk komt deze van de FBI af, is zwaar versleuteld kan ik dus niks mee.

stick 3 32G - En je raad het al ook deze getest met software en deze heeft wel 2GB aan echt geheugen! Windows ziet hem wel als 32Gb maar er zit in werkelijkheid maar 2GB in.

Conclusie bestel nooit flash geheugen uit china! de 2 claims zijn al ingedient ~O>
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:35:01 #250
356637 Miniem
pi_106958983
Met welke software test je dat?
ANWB VerzekeringenBoek je safari bij Beekse BergenVattenfall cadeau
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:38:30 #251
364092 richard1992
pi_106959105
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:35 schreef Miniem het volgende:
http://www.softpedia.com/(...)aneous/H2testw.shtml

Als je hem gedownload hebt moet je wel even de taal op English zetten werkt makkelijker dan duits :@
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:38:30 #252
268726 thecuriousone
nen belg
pi_106959106
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:35 schreef Miniem het volgende:
Waarschijnlijk met http://www.heise.de/software/download/h2testw/50539
jaja, en azo...
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:39:20 #253
364092 richard1992
pi_106959136
quote:
klopt
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:53:35 #254
209721 Downstar
Moeimaker
pi_106959703
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:21 schreef richard1992 het volgende:
Toch maar de gok gewaagd (ook al werd het mij afgeraden) om 3 usb sticks uit china te bestellen, bij 3 verschillende shops/ebayers.

stick 2 4GB - Waarschijnlijk komt deze van de FBI af, is zwaar versleuteld kan ik dus niks mee.

stick 3 32G - En je raad het al ook deze getest met software en deze heeft wel 2GB aan echt geheugen! Windows ziet hem wel als 32Gb maar er zit in werkelijkheid maar 2GB in.

Conclusie bestel nooit flash geheugen uit china! de 2 claims zijn al ingedient ~O>
Eindconclusie: had naar ons advies geluisterd, had het je tijd en claims gescheeld..
en had je 4 GB stick in NL gehaald voor z'n 4 euro .. had je hem sneller en van een 'bekend' merk
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:58:17 #255
364092 richard1992
pi_106959898
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:53 schreef Downstar het volgende:

[..]

Eindconclusie: had naar ons advies geluisterd, had het je tijd en claims gescheeld..
en had je 4 GB stick in NL gehaald voor z'n 4 euro .. had je hem sneller en van een 'bekend' merk
Klopt, maar ben eigenwijs haha!
Wilde het eens proberen, maar heb weer iets geleerd |:(
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:08:01 #256
252384 Skiet
pi_106960293
Tijd al niks meer besteld en ook niet meer in dit topic geweest. Erg druk op kantoor. Hoor net van mijn vriendin dat er een pakketje is. Ben dan ook benieuwd wat het kan zijn. Het is een complete verrassing straks haha.

Heb ik nog iets gemist?
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:15:46 #257
354824 jonasr
pi_106960575
Had ik het al niet gedacht...
Focal heeft na 10dagen nog steeds mijn Soundmagic's niet verzonden, dat terwijl ze anders binnen de 5dagen men pakjes verzenden normaal....

quote:
After checking, the merchandise in your order has/have an inventory shortage. In this case, would it be possible for you to await 5-7 days more? If we are not able to ship your order out then or you do not want to wait any longer at this stage and want to get a refund, please let us know.
Dat is nu toch wel typisch, houden ze korting op een product dat men niet heeft...
Hopelijk komt het er nog door, was wel mooie prijs.
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:40:53 #258
260123 mtchel112
hoi
pi_106964294
Net bestelling gedaan bij price angels, wat is hun snelheid meestal qua pakketjes op de post doen?
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:14:06 #259
354824 jonasr
pi_106965756
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:40 schreef mtchel112 het volgende:
Net bestelling gedaan bij price angels, wat is hun snelheid meestal qua pakketjes op de post doen?
Heb er nog maar 1x besteld maar, was erg snel!
2dagen nadien was het geshipped geloof ik :).

@voor de mensen die bij BIC besteld hebben, website past niet snel genoeg aan, mijn pakje stond tot gisteren nog op processing, gisteren shipped maar vanmorgen stond de postbode met een pakje (tot mijn eigen verbazing :P) van bic aan de deur.

2012-01-10 07:08:07 Pending
2012-01-10 07:08:07 Processing-1
2012-01-10 08:50:08 Processing-3
2012-01-10 09:01:31 Processing-5
2012-01-17 10:42:52 Dispatched

Wel mooi, op 8dagen tijd in België.
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:42:30 #260
226677 revpolen
pi_106970262
betaal je bij dinodirect voor fedex verzending.. doen ze er (nu al )1 week over om te verzenden..
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoVattenfall cadeauVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:55:51 #261
336910 Sneeuwvlok_2
pi_106970950
Hoe gaat het betalen bij dit soort site's ? Only creditcard zeker ?
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:57:01 #262
334476 Fifut
ja?
pi_106971020
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:55 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Hoe gaat het betalen bij dit soort site's ? Only creditcard zeker ?
Gewoon met PayPal
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:57:33 #263
363075 Ramkraker
Ja.
pi_106971044
Ik heb DealExtreme ontdekt en meteen PayPal aangemaakt om te betalen, heb een draadloze muis besteld voor mijn laptop voor ¤11 incl verzenden :) die prijzen zijn wel erg laag, dus ik hoop dat die muis het wel doet haha :P
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:59:25 #264
336910 Sneeuwvlok_2
pi_106971143
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:57 schreef Fifut het volgende:

[..]

Gewoon met PayPal
Heb ook paypal maar vaak bij buitenlandse site's toch echt nog een creditcard er bij nodig.
  woensdag 18 januari 2012 @ 23:02:12 #265
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106971265
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:40 schreef mtchel112 het volgende:
Snel, dag of 5/6 max (5 orders gedaan).

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef jonasr het volgende:

[..]

Heb er nog maar 1x besteld maar, was erg snel!
2dagen nadien was het geshipped geloof ik :).

@voor de mensen die bij BIC besteld hebben, website past niet snel genoeg aan, mijn pakje stond tot gisteren nog op processing, gisteren shipped maar vanmorgen stond de postbode met een pakje (tot mijn eigen verbazing :P) van bic aan de deur.

2012-01-10 07:08:07 Pending
2012-01-10 07:08:07 Processing-1
2012-01-10 08:50:08 Processing-3
2012-01-10 09:01:31 Processing-5
2012-01-17 10:42:52 Dispatched

Wel mooi, op 8dagen tijd in België.
:N, Hij is gewoon binnen 1 dag binnen gekomen :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:42 schreef revpolen het volgende:
betaal je bij dinodirect voor fedex verzending.. doen ze er (nu al )1 week over om te verzenden..
Express shipping is geen garantie voor stock natuurlijk (al zou het wel fijn zijn :P). Bij DX het zelfde, elke keer weer die topics van mensen die denken dat ook de processing bij een EMS order sneller gaat :'(
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:57 schreef Ramkraker het volgende:
Ik heb DealExtreme ontdekt en meteen PayPal aangemaakt om te betalen, heb een draadloze muis besteld voor mijn laptop voor ¤11 incl verzenden :) die prijzen zijn wel erg laag, dus ik hoop dat die muis het wel doet haha :P
¤11, daar heb je hier in Nederland ook wel een simpele muis voor, maar aangezien hier de winkelier hogere vaste kosten heeft zijn de prijzen veel hoger.

Voor het iets minder kun je vaak wel wat vinden wat de zelfde of hogere kwaliteit heeft O+

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:59 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:

[..]

Heb ook paypal maar vaak bij buitenlandse site's toch echt nog een creditcard er bij nodig.
Alle (in ieder geval de meeste) shops uit de OP accepteren Paypal :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 23:05:28 #266
363075 Ramkraker
Ja.
pi_106971434
quote:
¤11, daar heb je hier in Nederland ook wel een simpele muis voor, maar aangezien hier de winkelier hogere vaste kosten heeft zijn de prijzen veel hoger.

Voor het iets minder kun je vaak wel wat vinden wat de zelfde of hogere kwaliteit heeft O+
http://www.dealextreme.co(...)se-black-2-aaa-30790

Gewoon hetzelfde als een logitech alleen dan met een ander merk en verpakking dus ik hoop dat het wat is :) wat is de levertijd eigenlijk ongeveer zie het nergens staan :p
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
  woensdag 18 januari 2012 @ 23:23:51 #267
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106972500
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef Ramkraker het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.co(...)se-black-2-aaa-30790

Gewoon hetzelfde als een logitech alleen dan met een ander merk en verpakking dus ik hoop dat het wat is :) wat is de levertijd eigenlijk ongeveer zie het nergens staan :p
Binnen 45 dagen, mits binnen 4 weken verzonden.
Bij DX duurt het proces tot verzenden vaak lang. Het verzenden zelf is +- 15 dagen (kan ook langer of korter zijn!.)
  woensdag 18 januari 2012 @ 23:49:52 #268
260123 mtchel112
hoi
pi_106973967
Welke taobao agent is het voordeligst voor 3 horloges van 38 yuan? Ik den gullei
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:47:51 #269
136498 sharpshooter85
pi_106975995
Ben al tijdje niet in dit topic geweest.
Is artscow nog steeds nr 1 voor het bestellen van linnen doeken?
(Let wel: eigen foto's op doeken)
Fedor, the last emporer...
  donderdag 19 januari 2012 @ 08:48:12 #270
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_106979378
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:49 schreef mtchel112 het volgende:
Welke taobao agent is het voordeligst voor 3 horloges van 38 yuan? Ik den gullei
Ik zou zeggen dat Zarmark voor mij nogsteeds de nr. 1 is.. qua prijs, shipping en kwaliteit ;)
Maar met gullei nog geen ervaring, maar eens een price req. doen!
AliExpress - die hebben ALLES!Zavvi - Fandom en GeekgearBoek goedkoper bij booking.com
  donderdag 19 januari 2012 @ 08:50:44 #271
-1 #ANONIEM
pi_106979410
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:47 schreef sharpshooter85 het volgende:
Geen idee, heb nog nooit iemand er iets van zien bestellen.
  donderdag 19 januari 2012 @ 08:53:47 #272
268726 thecuriousone
nen belg
pi_106979453
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:47 schreef sharpshooter85 het volgende:
Ik denk het wel. Mijn persoonlijke ervaring is wel dat de kleuren iets fletser waren dan een foto die ik lokaal heb laten afdrukken.

EDIT: ik heb trouwens deze week die $0.99 speelkaarten ontvangen. Ik ben onder de indruk van de kwaliteit!

[ Bericht 7% gewijzigd door thecuriousone op 19-01-2012 09:49:23 (speelkaarten) ]
jaja, en azo...
  donderdag 19 januari 2012 @ 10:08:01 #273
260123 mtchel112
hoi
pi_106980919
quote:
16s.gif Op donderdag 19 januari 2012 08:48 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat Zarmark voor mij nogsteeds de nr. 1 is.. qua prijs, shipping en kwaliteit ;)
Maar met gullei nog geen ervaring, maar eens een price req. doen!
Thnx vandaag jelly gemailt van zarmark, misschien betaal ik wel iets meer maar wel top service van een oude vertrouwde
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:12:19 #274
356637 Miniem
pi_106988517
Gisteren wat besteld bij FP.

Krijg ik vanochtend een mail dat het verzonden is.
Nu kreeg ik mail dat de order is ingepakt/gemaakt. :')

Ja, wat is het nou? _O-
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:33:51 #275
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_106989367
Order gemist
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:37:12 #276
48067 neo2000
pi_106989529
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:57 schreef Ramkraker het volgende:
Let bij DX wel op de reviews onder producten. Da's net het enige (nou ja, op het grote assortiment na dan) voordeel van DX. Is bij die muis niet allemaal zo rooskleurig. :(

Tevens is mijn ervaring, zeker bij muizen, dat Chinezen niet happig zijn op metalen, maar alles wat ze klonen, klonen naar cheap en vooral dun plastic. Ook de onderdelen die bij het origineel wat ze klonen van metaal zijn. Dus goedkoop is vaak duurkoop want na x weken is het vaak alweer stuk. Heb nu een instapmodel NL Logitech muis en die is 1000 keer fijner dan de laatste China muis met kraakjes, slecht reagerende knoppen, slecht batterij contact (stopt je muis er opeens mee) en allerlei andere vage hiccups. Nooit meer een China muis voor mij, heb m'n lesje na een tijd tobben wel weer geleerd. Liever 1 Westerse Logitech muis in 3 jaar verslijten voor 3 tientjes dan 6 10 euro China muizen in dezelfde tijd. :') My 2 cents.

Overigens van de week mijn brainwavz beta's gehad en direct aangesloten op mijn ook nieuw binnen gekomen refurbished ebay Sansa Fuze. Zomg. Wat heb ik op muziekgebied al die tijd zitten tobben zeg, dit klinkt zoooo goed. O+

Next stop: brainwavz koptelefoon i.p.v. oordopjes als ze ze weer hebben bij mp4nation.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:37:28 #277
177156 rene90
René
pi_106989540
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 10:08 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Thnx vandaag jelly gemailt van zarmark, misschien betaal ik wel iets meer maar wel top service van een oude vertrouwde
Die Jelly had een klein fototje op gmail, kon hem alleen niet groter zien. Was wel benieuwd naar haar :') Ik heb nooit meer iets gehoord over mijn helikoptertje die ik voor 19 USD zou ontvangen, zij gaf opeens aan dat het 21 usd zou worden en toen ik mailde dat Jack 19 had toegezegd niks meer vernomen....naja dan niet.
Top 5 China producten
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:55:30 #278
48067 neo2000
pi_106990384
Google op Jelly Zarmark, krijg wel toffe hits. :')

http://uk.answers.yahoo.c(...)0111008005811AAUTe5s

En vooral:

http://robotamputee.blogs(...)hopping-service.html

Gekke Chinezen. :')
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:08:06 #279
327034 Hoppahoppa
pi_106993795
Bwoehahahaha, mensen die 30 euro betalen voor een zonnekap

Nog geen 4 euro, 13 dagen geleden besteld, vandaag binnen gekregen. Goede, degelijke kunststof en qua formaten volgens mij identiek aan het origineel.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:27:50 #280
356637 Miniem
pi_106994825
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:38 schreef richard1992 het volgende:

[..]

http://www.softpedia.com/(...)aneous/H2testw.shtml

Als je hem gedownload hebt moet je wel even de taal op English zetten werkt makkelijker dan duits :@
Mijn usb stick stopte bij 2800mb.
Toen stond er dat hij tegen schrijven beveiligd is.
Wat nu doen?
Hoe kun je bijv een paypal claim indienen?
Mailbird - E-mail made beautifulFiverr - alle diensten vanaf 5 piekZoek je mobiel op gsmweb
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:29:01 #281
314372 Goddelijker
pi_106994904
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:21 schreef richard1992 het volgende:

Verrassend.
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:31:42 #282
128384 mcwops
gat in je glas
pi_106995041
ben op zoek naar een antenne booster voor mijn Experiabox Speedtouch. Op zolder heb ik geen wifisignaal en volgens mij moet er wel bij DX of B IC een goed werkende antenne zijn die dat wel kan halen. Nu lees ik vooral veel negatieve reviews over deze sprietjes bij D X. Iemand ervaring welke wel ok is?
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:48:37 #283
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_106995837
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 08:53 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Mijn persoonlijke ervaring is wel dat de kleuren iets fletser waren dan een foto die ik lokaal heb laten afdrukken.

EDIT: ik heb trouwens deze week die $0.99 speelkaarten ontvangen. Ik ben onder de indruk van de kwaliteit!
Wanneer besteld? Wanneer verzonden?
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:51:24 #284
356637 Miniem
pi_106995964
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:48 schreef Koen. het volgende:

[..]

Wanneer besteld? Wanneer verzonden?
12-1 verscheept en gister binnen.
Bij mij althans.

Mooie kaarten, alleen doosje is een beetje prut.
  donderdag 19 januari 2012 @ 16:53:55 #285
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_106996060
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:51 schreef Miniem het volgende:

[..]

12-1 verscheept en gister binnen.
Bij mij althans.

Mooie kaarten, alleen doosje is een beetje prut.
Best snel! Zijn de kaarten glanzend? Ik heb ook besteld, kan niet wachten.
  donderdag 19 januari 2012 @ 17:23:42 #286
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_106997108
Ik kan hier dus echt niet tegen, pakketje komt maar niet aan terwijl 2 envelopjes die 4 dagen eerder al shipped waren, maandag al aankwamen hier. Duren pakketjes nou zo veel langer?
wat is dit
  donderdag 19 januari 2012 @ 17:44:32 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106997648
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 14:37 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Let bij DX wel op de reviews onder producten. Da's net het enige (nou ja, op het grote assortiment na dan) voordeel van DX. Is bij die muis niet allemaal zo rooskleurig. :(

Tevens is mijn ervaring, zeker bij muizen, dat Chinezen niet happig zijn op metalen, maar alles wat ze klonen, klonen naar cheap en vooral dun plastic. Ook de onderdelen die bij het origineel wat ze klonen van metaal zijn. Dus goedkoop is vaak duurkoop want na x weken is het vaak alweer stuk. Heb nu een instapmodel NL Logitech muis en die is 1000 keer fijner dan de laatste China muis met kraakjes, slecht reagerende knoppen, slecht batterij contact (stopt je muis er opeens mee) en allerlei andere vage hiccups. Nooit meer een China muis voor mij, heb m'n lesje na een tijd tobben wel weer geleerd. Liever 1 Westerse Logitech muis in 3 jaar verslijten voor 3 tientjes dan 6 10 euro China muizen in dezelfde tijd. :') My 2 cents.
I approve this message. ;) Zo'n Chinamuis is helemaal geen 'net een Logitech'. Het is een 'plastic prutding dat er iets van wegheeft'. De kwaliteit heeft er niks van weg. Ik heb een M705 _O_ . Wat een bazending. Doet lang met batterijen en die superscrollfunctie zou ik niet meer kunnen missen. Bovendien gewoon een solide en ergonomische bouw.
quote:
Overigens van de week mijn brainwavz beta's gehad en direct aangesloten op mijn ook nieuw binnen gekomen refurbished ebay Sansa Fuze. Zomg. Wat heb ik op muziekgebied al die tijd zitten tobben zeg, dit klinkt zoooo goed. O+

Next stop: brainwavz koptelefoon i.p.v. oordopjes als ze ze weer hebben bij mp4nation.
Nu extra voordelige deals: http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=24045 (o.a. Alpha's voor $9,-) ;)
- edit: oh scheisse drauf! Dat gaat om Amazon.com ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:23 schreef Dhaha het volgende:
Ik kan hier dus echt niet tegen, pakketje komt maar niet aan terwijl 2 envelopjes die 4 dagen eerder al shipped waren, maandag al aankwamen hier. Duren pakketjes nou zo veel langer?
1. Is al paar reacties geleden al beantwoord
2. Er is nooit echt een pijl op de zendingen te trekken...
  donderdag 19 januari 2012 @ 17:48:24 #288
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_106997755
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

I approve this message. ;) Zo'n Chinamuis is helemaal geen 'net een Logitech'. Het is een 'plastic prutding dat er iets van wegheeft'. De kwaliteit heeft er niks van weg. Ik heb een M705 _O_ . Wat een bazending. Doet lang met batterijen en die superscrollfunctie zou ik niet meer kunnen missen. Bovendien gewoon een solide en ergonomische bouw.

[..]

Nu extra voordelige deals: http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=24045 (o.a. Alpha's voor $9,-) ;)

[..]

1. Is al paar reacties geleden al beantwoord
2. Er is nooit echt een pijl op de zendingen te trekken...
Dacht ik ook, maar is alleen voor Amazon.com en dus niet voor Nederlandse / Oostenrijkse klanten.
  donderdag 19 januari 2012 @ 18:35:12 #289
356637 Miniem
pi_106998936
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:27 schreef Miniem het volgende:

[..]

Mijn usb stick stopte bij 2800mb.
Toen stond er dat hij tegen schrijven beveiligd is.
Wat nu doen?
Hoe kun je bijv een paypal claim indienen?
Heb maar een geschil geopend.
Kan ik straks nog ff dreigen met een claim.
Usb stick kwam van een verkoper van DHgate.

Alleen snap ik niet waarom hij nou ineens beveiligd is tegen schrijven.
Heb er verder nog nooit iets opgezet ofzo. Maar wilde hem controleren met dat programma.
Hij ging tot 2800mb en toen stopte hij en kwam die melding.
Dus gewoon corrupt usb stick neem ik aan.
  donderdag 19 januari 2012 @ 18:39:24 #290
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_106999060
Shiz, hoe staat het eigenlijk met de B2 doppen en de HM3 kokosnoten?

Ik zit stiekem steeds meer te gluren naar een paar echte goede kokosnoten koptelefoons. Nu gaat de Sennheiser hd800 net iets te ver voor 1000 euro :')
BonprixBoek je safari bij Beekse BergenZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 19 januari 2012 @ 18:39:53 #291
198421 ANCT
plus ultra
pi_106999076
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef Koen. het volgende:

[..]

Best snel! Zijn de kaarten glanzend? Ik heb ook besteld, kan niet wachten.
het zijn gewoon normale kwaliteit kaarten, alleen zijn ze wat breder dan normale kaarten hier.
Ik had ze 10-1 besteld en ze zijn vandaag al binnen.
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
  donderdag 19 januari 2012 @ 18:52:19 #292
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106999488
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
Bwoehahahaha, mensen die 30 euro betalen voor een zonnekap

[ afbeelding ]

Nog geen 4 euro, 13 dagen geleden besteld, vandaag binnen gekregen. Goede, degelijke kunststof en qua formaten volgens mij identiek aan het origineel.
Persoonlijk vind ik de kwaliteit wel laag. Net geen perfecte pasvorm, geen vilt aan de binnenkant en vaak slecht afgewerkt. Ik heb het ook geprobeerd die namaak dingen, maar destijds toch maar originelen gekocht.
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:03:01 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106999860
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:39 schreef monkeybrain het volgende:
Shiz, hoe staat het eigenlijk met de B2 doppen en de HM3 kokosnoten?

Ik zit stiekem steeds meer te gluren naar een paar echte goede kokosnoten koptelefoons. Nu gaat de Sennheiser hd800 net iets te ver voor 1000 euro :')
Ehm. ;( Beide gebruik ik eigenlijk niet/nauwelijks. :@ Ik moet de B2 wat uurtjes geven eigenlijk, ik heb ze alleen maar een keertje uitgeprobeerd sinds ik ze heb. De HM3 is qua looks erg tof, maar eigenlijk vind ik het geluid wat lafjes en alsof je in een grot zit, op een of andere manier. Had hier iemand een HM5 besteld? Die looks vind ik dan weer niks, maar weet niet hoe 'ie geluidsmatig is.

Qua in-ears gebruik ik voornamelijk telkens mijn Xears Xtreme XT2 Pro, kan er niks aan doen, dat is gewoon perfect op maat met wat ik zoek. En qua headphones gebruik ik grappigerwijze niet m'n legit Beats Solo of de HM3, maar de Sonun SN-161, supercomfort en ook hier vind ik de geluidreproductie zoals het zou moeten zijn, had wat meer bass bij gekund misschien, maar het draagcomfort is gewoon zo subliem.

Volgende aanschaf moet maar de Bose QuietComfort 15 worden. :Y Over-ears. Comfortabel en zo goed als de beste active noise cancellation op dit moment. Maar ik ga daar niet de volle prijs voor dokken, dus wacht op een aanbieding van ¤299,- of minder. Of toch een Beats Studio? Of eerst een mirrorless camera? :P
- edit: oh holy crap, bij Amazon onder de 300,- (349,- is standaard RRP)... hmm... -

Verder even op Head-fi kijken (voorbeeldthread)? Grado heeft wel leuke headphones? Qua kwaliteit zijn Beyerdynamics geloof ik een van de besten...

[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 19-01-2012 19:21:07 ]
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:07:12 #294
327191 RobertNL
For your gear.
pi_107000005
Artscow is geweldig!

14 januari (zaterdag) besteld
16 januari (maandag) verzonden
19 Januari (donderdag) ontvangen.

5 dagen, dat redden sommige foto shops in Nederland nog niet.

Foto's volgen :D

[ Bericht 19% gewijzigd door RobertNL op 19-01-2012 19:26:17 ]
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:24:52 #295
327034 Hoppahoppa
pi_107000634
Wie heeft hier ooit een fatsoenlijke mediaplayer besteld in China en welke? Ik zoek iets van maximaal ¤ 50,00, het liefst met ingebouwde harddisk en hdmi uitgang. Of stel ik te hoge eisen?
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:30:16 #296
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_107000842
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ehm. ;( Beide gebruik ik eigenlijk niet/nauwelijks. :@ Ik moet de B2 wat uurtjes geven eigenlijk, ik heb ze alleen maar een keertje uitgeprobeerd sinds ik ze heb. De HM3 is qua looks erg tof, maar eigenlijk vind ik het geluid wat lafjes en alsof je in een grot zit, op een of andere manier. Had hier iemand een HM5 besteld? Die looks vind ik dan weer niks, maar weet niet hoe 'ie geluidsmatig is.

Qua in-ears gebruik ik voornamelijk telkens mijn Xears Xtreme XT2 Pro, kan er niks aan doen, dat is gewoon perfect op maat met wat ik zoek. En qua headphones gebruik ik grappigerwijze niet m'n legit Beats Solo of de HM3, maar de Sonun SN-161, supercomfort en ook hier vind ik de geluidreproductie zoals het zou moeten zijn, had wat meer bass bij gekund misschien, maar het draagcomfort is gewoon zo subliem.

Volgende aanschaf moet maar de Bose QuietComfort 15 worden. :Y Over-ears. Comfortabel en zo goed als de beste active noise cancellation op dit moment. Maar ik ga daar niet de volle prijs voor dokken, dus wacht op een aanbieding van ¤299,- of minder. Of toch een Beats Studio? Of eerst een mirrorless camera? :P
- edit: oh holy crap, bij Amazon onder de 300,- (349,- is standaard RRP)... hmm... -

Verder even op Head-fi kijken (voorbeeldthread)? Grado heeft wel leuke headphones? Qua kwaliteit zijn Beyerdynamics geloof ik een van de besten...
Sonun van $9 wint, best wel een ernstig verhaal :')
Misschien deze toch maar bestellen :|W

Bij 300+ euro dan wil ik tig koptelefoons kunnen beluisteren in een winkel :Y
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:46:27 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107001611
Ja, ik heb de Studio en zelfs de Detox by Dr Dre in de winkel geprobeerd. Was ik niet echt fan van, vooral omdat ze zo bulky en zwaar zijn.

Active noise cancellation is fijn in de trein en het vliegtuig, waar ik best nog weleens wil zitten, dus de Bose QC15 zijn wel ideaal. Zeker omdat ik die in de winkel getest heb bij zo'n demozuil. Daar hadden ze een herriesimulator met een blazende fan en achtergrondgeruis/-geluid. Zette je de knop om was de rust wedergekeerd. Bizar goed spul. _O_ Maar ik heb net een boel afbetaald, dus moet ff wachten op januari salaris, dan bestel ik ze wel. :D

:@ En ja, wel apartjes dat de goedkoopste de fijnste blijken te zijn. ;( Wat heb je nu dan? En wat denk je te willen dan, of heb je nog niet echt een idee wat je ding is, behalve 1k Sennheisers? :P
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wie heeft hier ooit een fatsoenlijke mediaplayer besteld in China en welke? Ik zoek iets van maximaal ¤ 50,00, het liefst met ingebouwde harddisk en hdmi uitgang. Of stel ik te hoge eisen?
Ingebouwde HDD wordt 'em niet. Zie je sowieso weinig. Wat voor een mediaplayer bedoel je eigenlijk, een soort Archos handheld device MP4-achtige speler, of een tv mediaplayerbox/kastje?
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:59:41 #298
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107002223
Heb trouwens gisteren m'n Buyincoins kabeltje binnen!

Leuk dingetje, lekker lage kwaliteit, maar wat heb ik er ook voor betaald :P
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:04:05 #299
327034 Hoppahoppa
pi_107002418
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef shiznuts het volgende:
Ja, ik heb de Studio en zelfs de Detox by Dr Dre in de winkel geprobeerd. Was ik niet echt fan van, vooral omdat ze zo bulky en zwaar zijn.

Active noise cancellation is fijn in de trein en het vliegtuig, waar ik best nog weleens wil zitten, dus de Bose QC15 zijn wel ideaal. Zeker omdat ik die in de winkel getest heb bij zo'n demozuil. Daar hadden ze een herriesimulator met een blazende fan en achtergrondgeruis/-geluid. Zette je de knop om was de rust wedergekeerd. Bizar goed spul. _O_ Maar ik heb net een boel afbetaald, dus moet ff wachten op januari salaris, dan bestel ik ze wel. :D

:@ En ja, wel apartjes dat de goedkoopste de fijnste blijken te zijn. ;( Wat heb je nu dan? En wat denk je te willen dan, of heb je nog niet echt een idee wat je ding is, behalve 1k Sennheisers? :P

[..]

Ingebouwde HDD wordt 'em niet. Zie je sowieso weinig. Wat voor een mediaplayer bedoel je eigenlijk, een soort Archos handheld device MP4-achtige speler, of een tv mediaplayerbox/kastje?
Een tv mediaplayerbox.
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:07:31 #300
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107002573
quote:
16s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:59 schreef tokko1 het volgende:
Heb trouwens gisteren m'n Buyincoins kabeltje binnen!

Leuk dingetje, lekker lage kwaliteit, maar wat heb ik er ook voor betaald :P
die splitter?
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBoek je safari bij Beekse BergenBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:07:39 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_107002581
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:07 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

die splitter?
Ja:, de splitter werkt uitstekend icm koptelefoon of oortjes met microfoon :)
Handig als ik me koptelefoon met microfoon op heb ^O^

(Apple oortjes, beats met mic. en Xears met mic. getest.. allemaal prima geluid uit de mic!)

Chinese Webshops topic #185 Chinees nieuwjaar, twee weken geen post!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')