Misschien de manier waarop je met ze communiceert, dat het daar wat aan schort.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:59 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar jij denkt dat het aan mij ligt dat ze een ander track-trace nummer aan Paypal geven dan dat wat ik van ze heb gehad?
Ze hebben best leuke dingenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef RobertNL het volgende:
Mijn Artscow order is al verzonden, gaat best snel (1 werkdag)
Ja je hebt misschien wel gelijk, ik vind ook dat de manier waarop iemand iets duidelijk maakt een legitieme reden kan zijn om hem te tillen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien de manier waarop je met ze communiceert, dat het daar wat aan schort.
Mijn kaarten van artscow zijn ook vandaag verzonden, ik had ze 10 januari besteld. Maar valt opzich best mee, ze moesten natuurlijk nog geprint worden.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef RobertNL het volgende:
Mijn Artscow order is al verzonden, gaat best snel (1 werkdag)
Jahoor, iPad (2).quote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef BerryBoterham het volgende:
Zijn er trouwens al kwalitatief goede en bruikbare tablets gevonden in China ?
Misschien weten ze het hier: Android tablet discussie topic #17 - Met: G9's, Primes, tabs en meer..quote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef BerryBoterham het volgende:
Zijn er trouwens al kwalitatief goede en bruikbare tablets gevonden in China ?
100 euro? waarquote:
Kwaliteit is zeker beter aan het worden, maar het is nog geen Ipad/Asus TFquote:Op maandag 16 januari 2012 21:56 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Voordat iedereen boos wordt, hij heeft wel gelijk. En de iPad 3 zit er ook aan te komen.
2e Hands met een barst in 't scherm.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
100 euro? waar!
[..]
Kwaliteit is zeker beter aan het worden, maar het is nog geen Ipad/Asus TF
Waarom koop je dan z'n dure horloge'squote:Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb er 4 bij jou gekocht (4x 11 euro = 44 euro, tegenover 4x 4 euro = 16 euro inkoop).
Wat een baasquote:Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef Goddelijker het volgende:
@RobertNL:
"Zo jij durft, na 3 maand nog even een geschil openen voor een niet ontvangen/sterk afwijkend product. Stond er in de advertentie dat er garantie op de horloges zit, nee dus!! Kun je ook niet echt verwachten voor die prijs."
Mijn bericht terug:
"Ik wil niet vervelend zijn, maar jij koopt de horloges in voor 3-4 euro per stuk.
Ik heb er 4 bij jou gekocht (4x 11 euro = 44 euro, tegenover 4x 4 euro = 16 euro inkoop).
Dan vind ik dat jij wel een klein beetje service mag verlenen, voor die 28 euro winst."
Sneller binnenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:31 schreef Schild het volgende:
[..]
Waarom koop je dan z'n dure horloge'sWel of geen garantie je bent toch gewoon flink afgezet?
2 Werkdagen ipv een maand wachten?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:31 schreef Schild het volgende:
[..]
Waarom koop je dan z'n dure horloge'sWel of geen garantie je bent toch gewoon flink afgezet?
Alle respect natuurlijk, maar zoals je hier post en op mij overkomt zou ik als verkoper ook niet erg happig zijn om met jou 'n geschil op te lossen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ja je hebt misschien wel gelijk, ik vind ook dat de manier waarop iemand iets duidelijk maakt een legitieme reden kan zijn om hem te tillen.
Die horloges zullen niet echt van gshock zijn dus je hebt kans dat ze in beslag genomen worden door de douane.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:25 schreef HTCfreak het volgende:
Nou, dat het pakketje simpelweg niet aankomt omdat ik veel erover las dat pakketjes onderschept worden, ik heb hier totaal geen verstand van dus ik dacht ik vraag het even na, het komt dus altijd 100% aan?
Welkom, (lees de topic warning evenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:19 schreef HTCfreak het volgende:
Ik heb een vraagje, ik ben volkomen nieuw op dit gebied en ik vraag me dus af als je op dealextreme iets besteld het 100% binnenkomt? Ik zie namelijk [Merknaam] horloges staan voor $8 per stuk. Moet ik er dan een paar inkopen?
Handmatig geld toevoegen met CC of bank.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:44 schreef revpolen het volgende:
Had vorige week maandag iets besteld met paypal betaald (bijna 300,-) bevestiging gehad.. Nu is het met DHL onderweg naar me huis.. Krijg ik mailtje dat ze niet konden afschrijven.. ( hij staat ineens gekoppeld aan me rekening IPV me cc.. En nu
Ik denk dat je de komende tijd geen voorgeschoten betalingen meer kan doen, je krijgt dan steeds uitgestelde bank betaling.. Hatelijk is dat, ik kreeg het om een bedrag van 15 euro en ik moest ruim 10 transacties wachten totdat hij weer op voorschieten overging.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Handmatig geld toevoegen met CC of bank.
Gewoon 100 euro meer die kant op boeken, dan heb je daar de eerste paar orders vast geen last vanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:06 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik denk dat je de komende tijd geen voorgeschoten betalingen meer kan doen, je krijgt dan steeds uitgestelde bank betaling.. Hatelijk is dat, ik kreeg het om een bedrag van 15 euro en ik moest ruim 10 transacties wachten totdat hij weer op voorschieten overging.
quote:Het track-trace nummer dat de verkoper aan ons heeft overlegd laat zien dat het pakket is afgeleverd in Nederland.
Dat is echter niet voldoende, dus hebben we de verkoper gevraagd om een verzendbewijs. Ook dat hebben we gekregen, met uw volledige naam en adres.
De verkoper heeft dan ook aan al onze eisen voldaan en ik kan dan ook niet anders dan de betaling vrijgeven aan de verkoper.
Dus BIC geeft een track-trace door die niet bij mijn zending hoort en laat een verzendbewijs zien met mijn adres en dan is de boel in orde... Ze kunnen je dus gewoon naaien en Paypal laat het erbij zitten... U bent gewaarschuwd.quote:In antwoord op uw claim heeft de verkoper een bewijs van verzending aan u
overgelegd waaruit blijkt dat het object aan u is verzonden. Aangezien de
verkoper een bewijs van verzending heeft kunnen overleggen, kunnen wij deze
transactie niet terugboeken of een terugbetaling doen. U kunt deze kwestie
in samenwerking met de verkoper oplossen.
Je hebt de 'valse' track-trace ook? Bel naar de post en vraag naar het 3S-nummer en kijk na (of vraag na) waar dit geleverd zou zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:14 schreef R2cksson het volgende:
[..]
[..]
Dus BIC geeft een track-trace door die niet bij mijn zending hoort en laat een verzendbewijs zien met mijn adres en dan is de boel in orde... Ze kunnen je dus gewoon naaien en Paypal laat het erbij zitten... U bent gewaarschuwd.
Ik heb in elk geval nog een mailtje richting Paypal gedaan om inzicht in dat verzendbewijs en heb meteen de track-trace laten zien die ik zelf heb gekregen. Juridische stappen ondernemen voor $150 zal wel overdreven zijn...
een magisch ei die je naar een hoogtepunt brengt¿quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:55 schreef bobbernaut het volgende:
Ik vraag me nog steeds af, wat is nou zo fantasy egg?
Ja datquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef wise het volgende:
[..]
een magisch ei die je naar een hoogtepunt brengt¿
(05:00quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:55 schreef bobbernaut het volgende:
Ik vraag me nog steeds af, wat is nou zo fantasy egg?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:44 schreef pazara het volgende:
ik wil dit kopen.
http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.html
maar hoe krijg ik hem door de douane?
Fantasy eggquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef pazara het volgende:
oke
even andere vraagje dan:
welke product kan ik goedkoop importen en in nederland met winst doorverkopen?
Chinese kinderen doen het erg goed op marktplaats!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef pazara het volgende:
oke
even andere vraagje dan:
welke product kan ik goedkoop importen en in nederland met winst doorverkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |