Ik heb denk ik ook wel voor > 1000¤ uit China gehaald, zonder echte problemen en de problemen die er waren, waren binnen paar berichtjes netjes opgelost.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:50 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik heb misschien iets meer bestellingen dan gemiddeld...
Het valt overigens wel mee vind ik. De bestelling van BIC is van begin november 2011, de bestelling bij EB is er een van vorige week. Twee problemen in de laatste 4 maanden. Ik denk dat het een beetje aan jouw perceptie ligt?
verschild bij BIC wel wie je treft (tenminste zo lijkt het), soms kan het niet en soms kan allesquote:Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb denk ik ook wel voor > 1000¤ uit China gehaald, zonder echte problemen en de problemen die er waren, waren binnen paar berichtjes netjes opgelost.
Ik zou het niet weten, maar jij denkt dat het aan mij ligt dat ze een ander track-trace nummer aan Paypal geven dan dat wat ik van ze heb gehad?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb denk ik ook wel voor > 1000¤ uit China gehaald, zonder echte problemen en de problemen die er waren, waren binnen paar berichtjes netjes opgelost.
quote:Delivery Progress
THE NETHERLANDS
Saturday, November 19, 2011
FINAL DELIVERY
Misschien de manier waarop je met ze communiceert, dat het daar wat aan schort.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:59 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar jij denkt dat het aan mij ligt dat ze een ander track-trace nummer aan Paypal geven dan dat wat ik van ze heb gehad?
Ze hebben best leuke dingenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef RobertNL het volgende:
Mijn Artscow order is al verzonden, gaat best snel (1 werkdag)
Ja je hebt misschien wel gelijk, ik vind ook dat de manier waarop iemand iets duidelijk maakt een legitieme reden kan zijn om hem te tillen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien de manier waarop je met ze communiceert, dat het daar wat aan schort.
Mijn kaarten van artscow zijn ook vandaag verzonden, ik had ze 10 januari besteld. Maar valt opzich best mee, ze moesten natuurlijk nog geprint worden.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef RobertNL het volgende:
Mijn Artscow order is al verzonden, gaat best snel (1 werkdag)
Jahoor, iPad (2).quote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef BerryBoterham het volgende:
Zijn er trouwens al kwalitatief goede en bruikbare tablets gevonden in China ?
Misschien weten ze het hier: Android tablet discussie topic #17 - Met: G9's, Primes, tabs en meer..quote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef BerryBoterham het volgende:
Zijn er trouwens al kwalitatief goede en bruikbare tablets gevonden in China ?
100 euro? waarquote:
Kwaliteit is zeker beter aan het worden, maar het is nog geen Ipad/Asus TFquote:Op maandag 16 januari 2012 21:56 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Voordat iedereen boos wordt, hij heeft wel gelijk. En de iPad 3 zit er ook aan te komen.
2e Hands met een barst in 't scherm.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
100 euro? waar!
[..]
Kwaliteit is zeker beter aan het worden, maar het is nog geen Ipad/Asus TF
Waarom koop je dan z'n dure horloge'squote:Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb er 4 bij jou gekocht (4x 11 euro = 44 euro, tegenover 4x 4 euro = 16 euro inkoop).
Wat een baasquote:Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef Goddelijker het volgende:
@RobertNL:
"Zo jij durft, na 3 maand nog even een geschil openen voor een niet ontvangen/sterk afwijkend product. Stond er in de advertentie dat er garantie op de horloges zit, nee dus!! Kun je ook niet echt verwachten voor die prijs."
Mijn bericht terug:
"Ik wil niet vervelend zijn, maar jij koopt de horloges in voor 3-4 euro per stuk.
Ik heb er 4 bij jou gekocht (4x 11 euro = 44 euro, tegenover 4x 4 euro = 16 euro inkoop).
Dan vind ik dat jij wel een klein beetje service mag verlenen, voor die 28 euro winst."
Sneller binnenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:31 schreef Schild het volgende:
[..]
Waarom koop je dan z'n dure horloge'sWel of geen garantie je bent toch gewoon flink afgezet?
2 Werkdagen ipv een maand wachten?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:31 schreef Schild het volgende:
[..]
Waarom koop je dan z'n dure horloge'sWel of geen garantie je bent toch gewoon flink afgezet?
Alle respect natuurlijk, maar zoals je hier post en op mij overkomt zou ik als verkoper ook niet erg happig zijn om met jou 'n geschil op te lossen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ja je hebt misschien wel gelijk, ik vind ook dat de manier waarop iemand iets duidelijk maakt een legitieme reden kan zijn om hem te tillen.
Die horloges zullen niet echt van gshock zijn dus je hebt kans dat ze in beslag genomen worden door de douane.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:25 schreef HTCfreak het volgende:
Nou, dat het pakketje simpelweg niet aankomt omdat ik veel erover las dat pakketjes onderschept worden, ik heb hier totaal geen verstand van dus ik dacht ik vraag het even na, het komt dus altijd 100% aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |