SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
FIPO!
maar was dat kabeltje waarvoor een TT was gemaakt?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:11 schreef bobbernaut het volgende:
FIPO!
maar was dat kabeltje waarvoor een TT was gemaakt?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dees kan al gepost zijn, maar wie wil er nou geen nagelknipper voor 1 cent?
Greeg ik via de newsletter.
http*://www*.everb*uying.co*m/produ*ct57602*.html
Sterretjes dan meer weer weghalen jongens!![]()
ben op zoek naar een antenne booster voor mijn Experiabox Speedtouch. Op zolder heb ik geen wifisignaal en volgens mij moet er wel bij DX of B IC een goed werkende antenne zijn die dat wel kan halen. Nu lees ik vooral veel negatieve reviews over deze sprietjes bij D X. Iemand ervaring welke wel ok is?Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Over ears - sennheiser hd201. Toen de beste <$100 koptelefoon maar ik vind het maar lafjes klinken (geen bas, wel gebalanceerd). Was maar 10 euro dus kon geen misser zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef shiznuts het volgende:
En ja, wel apartjes dat de goedkoopste de fijnste blijken te zijn.
Wat heb je nu dan? En wat denk je te willen dan, of heb je nog niet echt een idee wat je ding is, behalve 1k Sennheisers?
on ears - Koss porta pro. Klinken fantastisch maar de pasvorm is niet heel erg goed.
Het valt me op dat ik ook liever een afgesloten koptelefoon wil hebben. Ik hoor teveel gekakel van mensen om me heenBest wel erg, omdat ik vrijwel altijd met oordopjes in winkels loop kan ik niet meer zonder. Mensen maken echt een teringherrie en praten zo onnozel. Ik moet het gewoon flink afdempen.
Maar goed, ik zoek dus "over ear" die warm en helder klinken. Een paar aardige "on ear" is ook wel handig, de Sonun even bestellen als test. Misschien verveel ik me ook teveel, dan ga je rotzooi zoeken om te kopen en lekker reviewtjes lezenVervolgens doe je er geen flikker mee, zoals je weet
![]()
![]()
![]()
IP Cam nog altijd niet binnen. Verzonden op 7 december.. grmbl. Ik zal nog maar even geduld hebben dan
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Ik niet. Ik heb net deze week een nieuw nagelschaartje gekocht bij de euroshop (die andere had ik kapotgemaaktquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef CraHeX het volgende:
Dees kan al gepost zijn, maar wie wil er nou geen nagelknipper voor 1 cent?
Greeg ik via de newsletter.
http*://www*.everb*uying.co*m/produ*ct57602*.html
Sterretjes dan meer weer weghalen jongens!). Ik 'klip' m'n nagels niet. Teennagels = netjes knippen. Vingernagels = na een tijdje altijd afbijten.
Ach so, ja. De Sonun zijn wel goed, maar isolation is verder close to none-existent. hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Over ears - sennheiser hd201. Toen de beste <$100 koptelefoon maar ik vind het maar lafjes klinken (geen bas, wel gebalanceerd). Was maar 10 euro dus kon geen misser zijn.
on ears - Koss porta pro. Klinken fantastisch maar de pasvorm is niet heel erg goed.
Het valt me op dat ik ook liever een afgesloten koptelefoon wil hebben. Ik hoor teveel gekakel van mensen om me heenBest wel erg, omdat ik vrijwel altijd met oordopjes in winkels loop kan ik niet meer zonder. Mensen maken echt een teringherrie en praten zo onnozel. Ik moet het gewoon flink afdempen.
Maar goed, ik zoek dus "over ear" die warm en helder klinken. Een paar aardige "on ear" is ook wel handig, de Sonun even bestellen als test. Misschien verveel ik me ook teveel, dan ga je rotzooi zoeken om te kopen en lekker reviewtjes lezenVervolgens doe je er geen flikker mee, zoals je weet
De Duitse Pixmania had laatst de Portapro BBC voor 27,- euro ofzo.Hier in Oostenrijk gewoon de volle pond, iets van 44,- euro. Ik wil ze ook proberen...
zijn best legendarisch. Anniversary edition vind ik ook mooi, maar nergens te krijgen meer. Laatst normale in Göteborg gezien voor 299,- SEK, kleur naar keuze (dat blauwe vind ik zo suf en standaard). Misschien volgende keer als ik in Zweden ben maar meenemen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Brainwavz HM5 zag er ook wel interessant uit, goed groot enzo voor een redelijk lage prijsMaar die zijn wel erg gebalanceerd als ik de reviews mag geloven. Dat associeer ik met geen warme sound, maar de mensen zijn er wild van (anders krijgen ze geen test exemplaren van Raz de volgende keer
)
Tokko zit dit weer via de PM te doen, de beste opmerkingen van hem gaan altijd via PM![]()
![]()
Ga het topic niet volspammen met BRAINWAVZquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Brainwavz HM5 zag er ook wel interessant uit, goed groot enzo voor een redelijk lage prijsMaar die zijn wel erg gebalanceerd als ik de reviews mag geloven. Dat associeer ik met geen warme sound, maar de mensen zijn er wild van (anders krijgen ze geen test exemplaren van Raz de volgende keer
)
Tokko zit dit weer via de PM te doen, de beste opmerkingen van hem gaan altijd via PM![]()
maar als jij het doet prima
![]()
Jammer dat m'n 720P outdoorcam net te laat was voor de vakantieHij zal moeten wachten tot die luie chineze weer is van hun familie terugkeren en z'n weg naar Nederland kan vervolgen
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dat gaat 'em niet worden ben ik bang...quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:49 schreef ElmoFan het volgende:
Zoiets kan ik toch gewoon bestellen? http://www.ebay.nl/itm/8-(...)e06b1f#ht_3243wt_922SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat gaat 'em niet worden ben ik bang...Er zit een mes in. In het vliegtuig mag her ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Er zit een mes in. In het vliegtuig mag her ook nietIn het vliegtuig meenemen heeft überhaupt niks te maken met het im- / exporteren ervan.
Vaak genoeg is hier voorbijgekomen wat wel en niet mag...quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier zoals het in de wet staat in ieder geval:
› http://wetten.overheid.nl(...)7-12-2011#1_Artikel2
Let ook vooral op:
andere door Onze Minister aangewezen voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken, dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn.
[..]
Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.
In principe zijn aardig wat messen dus volgens de specificaties in de eerstgenoemde punten nog geen illegaal bezit. Maar wanneer je dus een avondje op stap gaat met een mes op zak, of bij een voetbalwedstrijd gefouilleerd wordt, ben je waarschijnlijk wel de Sjaak. Het is sowieso vrij not-done en stom om in het openbaar in het algemeen rond te lopen met zo'n mes op zak, imho.Gebruik zulk soort zaken altijd alleen in het eigen-huis-en-tuin bereik voor eigen-huis-en-tuin (of wilderness-survival) doeleinden.
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef shiznuts het volgende:
Tenzij het mes in opengevouwen toestand dus groter is dan 28cm of twee snijkanten heeft (trouwens... een kartelkant tegenover een snijkant wordt ook als twee snijkanten gerekend).
Net ietsie pietsie begrijpelijker dan het wetboek staat het op http://www.knivesandtools.com/nl/info/messen-wetgeving.htm uitgelegd verder.
Zijn trouwens ook steden (zoals Amsterdam en Almere bijvoorbeeld) die lokale regelingen hebben en er een algeheel mesverbod in de (binnen)stad geldt. Daar mag je geen enkel mes op zak hebben dat als steekwapen gebruikt kan worden, 'tenzij deze zodanig zijn ingepakt dat deze niet voor dadelijk gebruik kunnen worden aangewend'.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mijn 1 dollah SONUN SN-22MV doet het ook okay.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:48 schreef monkeybrain het volgende:
Dave Rat weet het ook goed te doen![]()
Gewoon een uur naar zijn zoektocht zitten kijken
Geluidskwaliteit is niet dennderend, maar voor 1 dollah.Toch ook eens kijken voor een SN-161 dan, alhoewel die HM3's ook zo aanlokkelijk zijn.
![]()
Ik zou mij overigens niet gek laten maken door head-fi, mods daar schijnen nogal nazi's te zijn. Site wordt nogal zwaar gesponsord door bepaalde merken, en kritiek hier over + kritiek over de sponsor merken wordt schijnbaar nogal eens weggemod. Geeft een nogal vertekend beeld, als een site niet meer onafhankelijk is natuurlijk.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ok, bedanktquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]In het vliegtuig meenemen heeft überhaupt niks te maken met het im- / exporteren ervan.
Vaak genoeg is hier voorbijgekomen wat wel en niet mag...
[..]
[..]![]()
![]()
Ik kijk eigenlijk alleen bij de multi-IEM/headphones-reviews van ClieOS (van inearmatters) en ljokerl. Alleen om ideeën op te doen en een beetje een inzicht te krijgen van hoe die dingen zich onderling zo'n beetje verhouden. Goede basis om daarna zelf op verkenning te gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mijn 1 dollah SONUN SN-22MV doet het ook okay.
Geluidskwaliteit is niet dennderend, maar voor 1 dollah.Toch ook eens kijken voor een SN-161 dan, alhoewel die HM3's ook zo aanlokkelijk zijn.
![]()
Ik zou mij overigens niet gek laten maken door head-fi, mods daar schijnen nogal nazi's te zijn. Site wordt nogal zwaar gesponsord door bepaalde merken, en kritiek hier over + kritiek over de sponsor merken wordt schijnbaar nogal eens weggemod. Geeft een nogal vertekend beeld, als een site niet meer onafhankelijk is natuurlijk.quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vandaag ook mij Aweis binnen gekregen. Toen ik ze voor het eerst in deed was het 1 klomp bass. De rest van de dag heb ik ze even in laten spelen en ze klinken steeds beter. Gewoon even in laten spelen dus![]()
Hallo ,
Dit is mijn eerste post en hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn vraag en situatie.
Mijn pakket is 27 december verzonden maar tot heden niks ontvangen. Mijn andere postbrief was 28 december verzonden en die heb ik al vorige week binnen. Mijn andere postbrief was vorige week verzonden en die heb ik ook vandaag binnen. Nu maak ik me zorgen om mijn pakker van 27 december aangezien dit het meest waardevolle pakker is.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Mvg.
Redouan![]()
En uit de OP:quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Er is nooit echt een pijl op de zendingen te trekken...Dat is chinashopping. Leave it, or live with it.quote:De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
-weg-quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:00 schreef Poepoog het volgende:
Tuurlijk, momentje ik ga het even nakijken in het systeem voor je.
Wat was de postcode ook alweer?
[ Bericht 2% gewijzigd door kanovinnie op 20-01-2012 06:12:54 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: