Zo te zien wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:05 schreef Loll het volgende:
wat is dat bovenste ding?? laptop accu?
Laptop accu voor de HP8510wquote:
Kan ik mijn lunchtrommel in doenquote:
Is die rugzak geen nepproduct, admiraal? :pquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnengekregen vandaagAllemaal losse pakketjes.
Dit geeft mij dat wat ik nodig had om vaker gebruik te maken van chinese webshops, ondanks dat ik al andere kleinere dingen binnen had gekregen zoals led sleutelhangers, horloge reparatiesetje, hoesje voor telefoon
Zover als ik kan ontdekken en mijn kennis gaat niet, en volgens mijn zoontje is het Queen Mc Lightning en hij is 3 jaar en Cars expertquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:34 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Is die rugzak geen nepproduct, admiraal? :p
Sorry hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Altijd ikke ikke ikke.Deze had ik besteld voor de lulz of it, om te checken. Komen ook nog Soshine 's aan van DX. Had bij Dino besteld... de 28e. Shipped out 31e. Aangekomen dus vandaag de 12e. Zeer acceptabel allemaal.
Moet je "vice guide to North Korea" eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:38 schreef tuut-chips het volgende:
http://dx.com/collector-s(...)-54-sheet-deck-36470
Vicequote:Op vrijdag 13 januari 2012 05:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moet je "vice guide to North Korea" eens gaan kijken
Gevonden op ChinaPrices.us:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:47 schreef Blik het volgende:
In het vorige topic werd deze gepost:
http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.html
Echter is die uitverkocht, enig idee van een anders webshop waar ik die extender kan vinden?
In het begin wel, dus even wat over maken en dan kan je zo weer shoppenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:17 schreef bobbernaut het volgende:
Yeey paypal werktal wat geld overgemaakt, duurt 4-6 dagen :/
Maar, ik heb gehoord dat je geen geld naar je paypal hoef over te maken?
In Shenzen.quote:
DX.com heeft Chinees nieuwjaar vakantie van: 21 t/m 27 januari.quote:Chinese Lunar New Year (January 23rd)
Mocht een item dus out of stock zijn dan kan het nog wel eens zeer lang duren voordat je het hebt!quote:Chinese manufactures and suppliers will of course also be off - in way more time than DX. Up to 4-5 weeks is not uncommon.
Iemand meer data?quote:Happy Chinees New Year!
Zou je die op TaoBao ''plaatsnaamborden'' van Shenzen kunnen bestellenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:31 schreef shiznuts het volgende:
Op mijn deur staat een bordje: Welcome to Shizhen. Home of Chinese gadgetry.
Wat heeft dat met Mao te maken?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 05:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moet je "vice guide to North Korea" eens gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |