http://www.softpedia.com/(...)aneous/H2testw.shtmlquote:
kloptquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:38 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met http://www.heise.de/software/download/h2testw/50539
Eindconclusie: had naar ons advies geluisterd, had het je tijd en claims gescheeld..quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:21 schreef richard1992 het volgende:
Toch maar de gok gewaagd (ook al werd het mij afgeraden) om 3 usb sticks uit china te bestellen, bij 3 verschillende shops/ebayers.
stick 1 4GB - met software getest en er zit 3.8GB in dus perfect!
stick 2 4GB - Waarschijnlijk komt deze van de FBI af, is zwaar versleuteld kan ik dus niks mee.
stick 3 32G - En je raad het al ook deze getest met software en deze heeft wel 2GB aan echt geheugen! Windows ziet hem wel als 32Gb maar er zit in werkelijkheid maar 2GB in.
Conclusie bestel nooit flash geheugen uit china! de 2 claims zijn al ingedient
Klopt, maar ben eigenwijs haha!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
Eindconclusie: had naar ons advies geluisterd, had het je tijd en claims gescheeld..
en had je 4 GB stick in NL gehaald voor z'n 4 euro .. had je hem sneller en van een 'bekend' merk
Dat is nu toch wel typisch, houden ze korting op een product dat men niet heeft...quote:After checking, the merchandise in your order has/have an inventory shortage. In this case, would it be possible for you to await 5-7 days more? If we are not able to ship your order out then or you do not want to wait any longer at this stage and want to get a refund, please let us know.
Heb er nog maar 1x besteld maar, was erg snel!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:40 schreef mtchel112 het volgende:
Net bestelling gedaan bij price angels, wat is hun snelheid meestal qua pakketjes op de post doen?
Gewoon met PayPalquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:55 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Hoe gaat het betalen bij dit soort site's ? Only creditcard zeker ?
Snel, dag of 5/6 max (5 orders gedaan).quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:40 schreef mtchel112 het volgende:
Net bestelling gedaan bij price angels, wat is hun snelheid meestal qua pakketjes op de post doen?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef jonasr het volgende:
[..]
Heb er nog maar 1x besteld maar, was erg snel!
2dagen nadien was het geshipped geloof ik.
@voor de mensen die bij BIC besteld hebben, website past niet snel genoeg aan, mijn pakje stond tot gisteren nog op processing, gisteren shipped maar vanmorgen stond de postbode met een pakje (tot mijn eigen verbazing) van bic aan de deur.
2012-01-10 07:08:07 Pending
2012-01-10 07:08:07 Processing-1
2012-01-10 08:50:08 Processing-3
2012-01-10 09:01:31 Processing-5
2012-01-17 10:42:52 Dispatched
Wel mooi, op 8dagen tijd in België.
Express shipping is geen garantie voor stock natuurlijk (al zou het wel fijn zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:42 schreef revpolen het volgende:
betaal je bij dinodirect voor fedex verzending.. doen ze er (nu al )1 week over om te verzenden..
¤11, daar heb je hier in Nederland ook wel een simpele muis voor, maar aangezien hier de winkelier hogere vaste kosten heeft zijn de prijzen veel hoger.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:57 schreef Ramkraker het volgende:
Ik heb DealExtreme ontdekt en meteen PayPal aangemaakt om te betalen, heb een draadloze muis besteld voor mijn laptop voor ¤11 incl verzendendie prijzen zijn wel erg laag, dus ik hoop dat die muis het wel doet haha
Alle (in ieder geval de meeste) shops uit de OP accepteren Paypalquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:59 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Heb ook paypal maar vaak bij buitenlandse site's toch echt nog een creditcard er bij nodig.
http://www.dealextreme.co(...)se-black-2-aaa-30790quote:¤11, daar heb je hier in Nederland ook wel een simpele muis voor, maar aangezien hier de winkelier hogere vaste kosten heeft zijn de prijzen veel hoger.
Voor het iets minder kun je vaak wel wat vinden wat de zelfde of hogere kwaliteit heeft
Binnen 45 dagen, mits binnen 4 weken verzonden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)se-black-2-aaa-30790
Gewoon hetzelfde als een logitech alleen dan met een ander merk en verpakking dus ik hoop dat het wat iswat is de levertijd eigenlijk ongeveer zie het nergens staan :p
Ik zou zeggen dat Zarmark voor mij nogsteeds de nr. 1 is.. qua prijs, shipping en kwaliteitquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:49 schreef mtchel112 het volgende:
Welke taobao agent is het voordeligst voor 3 horloges van 38 yuan? Ik den gullei
Geen idee, heb nog nooit iemand er iets van zien bestellen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:47 schreef sharpshooter85 het volgende:
Ben al tijdje niet in dit topic geweest.
Is artscow nog steeds nr 1 voor het bestellen van linnen doeken?
(Let wel: eigen foto's op doeken)
Ik denk het wel. Mijn persoonlijke ervaring is wel dat de kleuren iets fletser waren dan een foto die ik lokaal heb laten afdrukken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:47 schreef sharpshooter85 het volgende:
Ben al tijdje niet in dit topic geweest.
Is artscow nog steeds nr 1 voor het bestellen van linnen doeken?
(Let wel: eigen foto's op doeken)
Thnx vandaag jelly gemailt van zarmark, misschien betaal ik wel iets meer maar wel top service van een oude vertrouwdequote:Op donderdag 19 januari 2012 08:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat Zarmark voor mij nogsteeds de nr. 1 is.. qua prijs, shipping en kwaliteit
Maar met gullei nog geen ervaring, maar eens een price req. doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |