SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
Als je interesse hebt in een meet met mensen uit GRTDOJW, moet je MD maar even een pm sturen, dan kunnen we beter plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de StatsOmdat peer.
Sorryyyy, ik weet nooit zo goed hoe ik daar mee om moet gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Meh, ik zal nog eens een compliment maken
Hahah, schattig, geeft nietsquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorryyyy, ik weet nooit zo goed hoe ik daar mee om moet gaan.
Dankjewel.
voor jou is het misschien naar, voor ons nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is reuze naar hoor! Niet schattig, toch. Ik moet dat echt leren, sjonge.
Oh, juist.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jou is het misschien naar, voor ons niet
hoe ist met Furr trouwens?
Nee, is schattig! Schattig dat je niet zo kapsones bent. Dat siert een meid echt, iemand met nog gevoel voor schaamte en complimenten niet als een gewoon iets zietquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is reuze naar hoor! Niet schattig, toch. Ik moet dat echt leren, sjonge.
4 weken? hoe hou je het volquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, juist.
Goedddd, vrijdag zie ik hem eindelijk weer, na vier weken. Dan krijgt ie een kusje.
dat ligt eraan met wie je dat vergelijktquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, is schattig! Schattig dat je niet zo kapsones bent. Dat siert een meid echt, iemand met nog gevoel voor schaamte en complimenten niet als een gewoon iets ziet
Mijn idee, maar ik merk dat mijn ideeen/opvattingen erg schelen met de meeste hier
Oh, ja, op die manier.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, is schattig! Schattig dat je niet zo kapsones bent. Dat siert een meid echt, iemand met nog gevoel voor schaamte en complimenten niet als een gewoon iets ziet
Mijn idee, maar ik merk dat mijn ideeen/opvattingen erg schelen met de meeste hier
Graag gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ja, op die manier.
Ehm, dank je.
Ik krijg niet zo vaak complimentjes, vooral in het echt niet. Dus weet niet enzo.
Meh, ik nu ook dankjequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:02 schreef lipjes het volgende:
ik zit met de james bond theme in mn kop
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Patjelief. Kusje voor jou hoor.
ik wou net zeggen, van ons krijg je toch alleen maar complimentjesquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ja, op die manier.
Ehm, dank je.
Ik krijg niet zo vaak complimentjes, vooral in het echt niet. Dus weet niet enzo.
maar dat komt door de laagdrempeligheid van internetquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, van ons krijg je toch alleen maar complimentjes
dan ben je wel heel gefocusedquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:13 schreef Droomert het volgende:
Zit je dus een beetje hard aan het werk. Is opeens iedereen weg zonder dat je het door hebt.![]()
Hmmmm...
wij zijn er toch nog..quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:13 schreef Droomert het volgende:
Zit je dus een beetje hard aan het werk. Is opeens iedereen weg zonder dat je het door hebt.![]()
Hmmmm...
aah je gaat schaatsen, maar als je door het ijs zakt word het zwemmen ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:18 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik ben weer terug.
Ik ga denk zondag schaatsen én zwemmen
eerst schaatsen en dan een bad liggen om de beurse plekken te helenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:18 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik ben weer terug.
Ik ga denk zondag schaatsen én zwemmen
quote:
Rawrquote:
moet je hem wel wat geven hé als beloningquote:
waarom ga je naar huis ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Rawr
Wel jammer dat ik mijnvrijdagavond maar zo kort zie
ze moet sporten tot 10 uur, dus ben daar rond half 11 ofzo
ga dan wel weer pas rond 2 uur 's nachts naar huis ofzo
voor haar ouders gezien hebben we nog niksquote:
Koekjesquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je hem wel wat geven hé als beloning
zie voorgaande reactiequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef kruidkoekje het volgende:
Oh lipjes , blijf toch slapen man. Of zullen ze denken dat jullie je handjes anders niet thuis houdendenken ze nou serieus dat als je niet samen slaapt er dus ook geen seks is ?
Ja maar ze zijn gek zeker dat je daar dag en nacht zitquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
voor haar ouders gezien hebben we nog niks
dus als ik dan zou blijven slapen zou het wel vreemd zijn
Daten noemen we datquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn gek zeker dat je daar dag en nacht zit?
Geheime verkeeering , dat is altijd het leukste soortquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
tegenwoordig niet meer?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:47 schreef Droomert het volgende:
[..]
Geheime verkeeering , dat is altijd het leukste soort
Vroeger
ja nog even stiekum voor de ouders houdenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:47 schreef Droomert het volgende:
[..]
Geheime verkeeering , dat is altijd het leukste soort
Vroeger
ik ken je papa niet..quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:49 schreef Droomert het volgende:
[..]
Jawel maar kwam vroeger vaker voor
Niet tegen papa zeggen.
Ja wil ik ook heel graag, maar wil ook niet haar ouders op mijn dak hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:48 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik heb kaneelkoekjes![]()
Godsklerens ik wil van mijn vodafone abonnement af. Ik kan gewoon bijna nooit mijn tegoed zien, nu werkt het weer niet. En als het werkt krijg ik 9 van de 10 keer verkeerde smsjes er van binnen
Maar goed geen geldig iets om je contract te laten ontbinden zeker..
Leuk? Ik zou het niet leuk vinden hoor om het geheim te houden. Gewoon lekker tonen dat je van elkaar houd
nee hoor, ik slaap ook geregeld bij mn beste vriendinquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
of je valt gewoon met kleren en al , bij mekaar in slaap tijdens film kijken. en dan komt ma ontbijt op bed geven.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar die ken je al wat langer in het echt neem ik aan, en die ouders dus ook hequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor, ik slaap ook geregeld bij mn beste vriendin
haha nee, dan heb ik liever dat ze dat bij mij doet dat ik haar ontbijt op bed kan brengenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of je valt gewoon met kleren en al , bij mekaar in slaap tijdens film kijken. en dan komt ma ontbijt op bed geven.
Alleen maar omdat die zus toevallig een slecht vriendje had uitgevist ben jij dat dus ook. Hoezo vervelend worden? Je hebt een relatie met haar toch? Of willen ze dat dan verbieden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja wil ik ook heel graag, maar wil ook niet haar ouders op mijn dak hebben.
Als ik die tegen mij krijg gaat het nog heel vervelend worden, dus daarom bood ik ze ook al aan om te helpen met de verbouwing enzo.
Heb al zoveel geklust en verbouwd, genoeg ervaring ondertussen
Pics vd beste vriendin!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor, ik slaap ook geregeld bij mn beste vriendin
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef Droomert het volgende:
Ik ben te lui voor ontbijt op bed. Kom maar brengen, maar wel als ik slaap. Wakker = knuffelen
ja denk het, maar dan kennen ze mij nog niet, want ik wil echt voor haar gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Alleen maar omdat die zus toevallig een slecht vriendje had uitgevist ben jij dat dus ook. Hoezo vervelend worden? Je hebt een relatie met haar toch? Of willen ze dat dan verbieden?
Klussen zal er ook niet aan helpen lijkt me . Dat heeft er toch helemaal niets mee te maken ;-)
Grr men laptop doet beetje kut, vroeger kon ik gewoon met beiden polsen op laptop steunen en dan typen, nu is ie overgevoelig en gaat ie dan opeens ergens anders typen.. -.-
ehm jij gaf aan dat je haar ook al langer kende enzo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar die ken je al wat langer in het echt neem ik aan, en die ouders dus ook he
ga eens naar www.nu.nlquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef kruidkoekje het volgende:
De server op www.google.nl kan niet worden gevonden, omdat de DNS-lookup is mislukt. DNS is de netwerkservice die de naam van een website vertaalt in het internetadres. Deze fout wordt meestal veroorzaakt door een verbroken internetverbinding of een verkeerd geconfigureerd netwerk. Deze kan ook worden veroorzaakt door een niet reagerende DNS-server of een firewall die de toegang van Google Chrome tot het netwerk blokkeert.
Wat houd dit in
ja maar niet in het echtquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm jij gaf aan dat je haar ook al langer kende enzo.
neequote:
ehm je vertelde het eerst altijd andersquote:
Ja maar hoe willen ze jou leren kennen door jou te vertrouwen dat je bij haar blijft in voor en tegen spoed? Door mee helpen met de verbouwing lijkt het me niet logischquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja denk het, maar dan kennen ze mij nog niet, want ik wil echt voor haar gaan.
heb me nog nooit zo zeker gevoeld over iemand, echt nog nooit.
Naja, als ik laat zien dat ik behulpzaamben en dergelijke dan is dat voor hun al een positief punt he.
en daarnaast kan ik dan ook nog laten zien hoe handig ik ben
ik wacht nog een half uurquote:
Nee, ik ken haar al 6 jaar oidquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm je vertelde het eerst altijd anders
Nu niet, maar om de 5 minuten krijg ik op elke internet pagina , die meldingquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
ga eens naar www.nu.nl
krijg je dezelfde melding?
nou als ik aan haar ouders laat zien dat ik behulpzaam ben, dan mogen ze verwachten dat ik dat ook voor hun dochter ben, wat dan weer een pluspunt is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja maar hoe willen ze jou leren kennen door jou te vertrouwen dat je bij haar blijft in voor en tegen spoed? Door mee helpen met de verbouwing lijkt het me niet logisch
Haha die 2e zin zegt iedereen. Echt iedereen tegen hun nieuwe geliefde. "Ja nu ben ik er echt zeker over, zo gelukkig heb ik me nog nooit gelukt". Dat is gewoon vaak bullshit want vaak heb je het zelfde nogmaals gevoelt.
Wel positief maar het veranderd aan de situatie toch niets , waar het daadwerkelijk bij ze om gaat.
je moet ook niet het internet resetten, dan heeft niemand in de wereld meer internetquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nu niet, maar om de 5 minuten krijg ik op elke internet pagina , die melding
en dan moet ik internet weer resetten en dan doet hij het weer. Maar het is erg vervelend.
krijgen ze er niet doorheenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef gianni61 het volgende:
neeeeee
ziggo moet thepiratebay gaan blokkeren
gelukkig doe ik alles via isohunt
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:02 schreef kruidkoekje het volgende:
en ik lag er weer uit ..
Weet iemand wat dat kan zijn?
post 9000 btwquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
je moet ook niet het internet resetten, dan heeft niemand in de wereld meer internet
altijd leuk hoe mensen dat zeggen
Je reset je router.
Maar het lijkt erop dat je dns server een beetje moeilijkheden heeft, welke router & provider heb je ?
Ja maar goed behulpzaam met klussen en behulpzaam bij een onverwachte zwangerschap lijkt me toch een tikkie andere koekquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
nou als ik aan haar ouders laat zien dat ik behulpzaam ben, dan mogen ze verwachten dat ik dat ook voor hun dochter ben, wat dan weer een pluspunt is.
en nee, want heb nog nooit gehad dat als ik alleen al simpelweg dr hand vastpak ik al helemaal warm wordt van binnen.
NEEEE, ik heb ziggo, en ik ik download via piratebay,quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef gianni61 het volgende:
neeeeee
Ja men dingentje rechts onderin :p Men verbinding aan uit zetten. Wifi. Modem? heb ik ook al geresetquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
je moet ook niet het internet resetten, dan heeft niemand in de wereld meer internet
altijd leuk hoe mensen dat zeggen
Je reset je router.
Maar het lijkt erop dat je dns server een beetje moeilijkheden heeft, welke router & provider heb je ?
Ik zit nog steeds te wachten op mijn lunch, zal er zo wel zijnquote:
pizza met chocolade yoghurt mousse??quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:05 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik vind dat ik het heul leuk zeg hoor lipje
Zal ik nu pizza eten of vanavond pizza met chocolade yoghurt mousse?
Ja maar toch, laat wel meer zien wie ik ben he.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja maar goed behulpzaam met klussen en behulpzaam bij een onverwachte zwangerschap lijkt me toch een tikkie andere koekGeen idee hoe hun daar over denken.
Dan kan het dit keer wel het geval zijn ;-) maar hoe vaak je wel niet ziet/leest/hoort "Hij is m'n liefde voor altijd, wil je nooit meer kwijt en blablabla".Vaak is er geen waarheid in te bekennen en als het uit is zijn ze de grootste vijanden.
Eigenlijk ga ik nog best goed om met men exen, waarom niet zijn ook gewoon mensen
[..]
NEEEE, ik heb ziggo, en ik ik download via piratebay,
[..]
Ja men dingentje rechts onderin :p Men verbinding aan uit zetten. Wifi. Modem? heb ik ook al gereset
Hoe kom ik er achter wat men router is
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pizza met chocolade yoghurt mousse??
dat lijkt me niet lekker op de pizza
Ja dat is waar, moet je ook doen toch. De echte jij laten zienquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja maar toch, laat wel meer zien wie ik ben he.
en we zien het wel, maar ik zie het wel hoopvol in
En dat staat meestal onderop, aangezien je ziggo hebt zal het wel weer zo een klote ding zijn
wat merk je nog meer als de verbinding wegvalt?
dat klinkt beter. hoewel ik nog nooit joghurt mousse gehad heb.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:10 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]Mij ook niet.
Eerst pizza met salami , en dan chocolade yoghurt mousse van mona?!
De eerste happen waren apart, maar daarna echt lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat klinkt beter. hoewel ik nog nooit joghurt mousse gehad heb.
hmm, straks eens zoeken bij de jumboquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:12 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
De eerste happen waren apart, maar daarna echt lekker
http://www.mona.nl/onze-t(...)et-stukjes-chocolade
Haha oke. Ze hebben ook die nieuwe pudding smaken maar ik vind pudding nooit zo lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, straks eens zoeken bij de jumbo
Ja en dat doe ik ook, vriendelijk, behulpzaam, zorgzaam en dergelijkequote:Op woensdag 11 januari 2012 12:10 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja dat is waar, moet je ook doen toch. De echte jij laten zien
Nou dan zit het wel goed tochMeer dan je best kun je niet doen
Zal vast, ik haat ook ziggo. Later neem ik wat anders.
Eh, nou eerst merk ik dat de pagina's die open staan weg gaan en zon mega lange tekst er komt te staan over die dns dingens, en daarna gaat wifi verbinding uit dan weer aan. Maar dan moet ik hem nog handmatig aan / uit zetten (via laptop) want anders heeft hij nog geen verbinding zodat ik op het internet kan.
Goed zo!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja en dat doe ik ook, vriendelijk, behulpzaam, zorgzaam en dergelijke
Dus het komt allemaal wel goed
Maar wanneer heb je je laptop voor het laatst volledig herstart?
zou hem eens herstarten en je browser geschiedenis eens opruimen, je bruikte chrome?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:27 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Goed zo!
Eh vorige week ergens toen ik vrij was. Verder sluit ik hem gewoon altijd af en laat ik hem nooit aan staan of zo. Zit eigenlijk alleen nog maar achter de laptop als ik vrij ben
Brownies zelf zijn wel lekker
Ik heb eigenlijk vrijwel geen geschiedenis omdat ik mijn laptop 2 weken terug ofzo opnieuw heb laten installerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
zou hem eens herstarten en je browser geschiedenis eens opruimen, je bruikte chrome?
Hmm, wie heeft dat gedaan en hoe ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:31 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vrijwel geen geschiedenis omdat ik mijn laptop 2 weken terug ofzo opnieuw heb laten installeren
Ik zal hem eens opnieuw opstarten.
ehm men vriend met een cd waar de versie op stond. :pquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hmm, wie heeft dat gedaan en hoe ?
heeft hij er verstand van ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:32 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ehm men vriend met een cd waar de versie op stond. :p
meer dan koekjequote:
Ja maar zie het wel eens vaker dat mensen hun pc opnieuw installeren of door een kennis oid laten doen, gaat het finaal mis, wordt ik weer gebeld.quote:
nog bezigquote:
het gaat om de zelfde adressen die ook in Finland geblokt gaan worden :quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef gianni61 het volgende:
neeeeee
dat is zo lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog bezig
kaiserbroodjes met eiersalade
Net opquote:
Ik denk als ze hoger beroep gaan dat ze er onderuitkomen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het gaat om de zelfde adressen die ook in Finland geblokt gaan worden :
hepiratebay.org, www.thepiratebay.org, depiraatbaai.be, www.depiraatbaai.be, piratebay.am, www.piratebay.am, piratebay.net, www.piratebay.net, www.piratebay.no, piratebay.no, piratebay.se, www.piratebay.se, suprnova.com, www.suprnova.com, themusicbay.com, www.themusicbay.com, themusicbay.net, www.themusicbay.net, themusicbay.org, www.themusicbay.org, thepiratebay.am, www.thepiratebay.am, www.thepiratebay.com, thepiratebay.com, thepiratebay.gl, www.thepiratebay.gl, thepiratebay.net, www.thepiratebay.net, www.thepiratebay.se, thepiratebay.se, www.piraattilahti.fi, piraattilahti.fi en thepiratepay.org.nyud.net.
En de ip-adressen:
194.71.107.15
194.71.107.19
194.71.107.18
DNS issue heeft ook niet perse iets met de laptop te maken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:31 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vrijwel geen geschiedenis omdat ik mijn laptop 2 weken terug ofzo opnieuw heb laten installeren
Ik zal hem eens opnieuw opstarten.
beneden hebben ze er ook last van en daar hebben ze het gekabeld geprobeerd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DNS issue heeft ook niet perse iets met de laptop te maken.
Is het alleen draadloos dat wegvalt of ook bekabeld ?
gelukkig zijn er altijd nog proxy'squote:Op woensdag 11 januari 2012 12:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Net op
[..]
Ik denk als ze hoger beroep gaan dat ze er onderuitkomen.
Het is de vrijheid van internet en volgens mij is er al een keer een dergelijke rechtzaak geweest die aangaf dat dit onmogelijk is.
En bovendien is downloaden in Nederland Legaal
kijk dan heeft het dus al gee nfuck met je laptop te maken of de installatie, waar Lipjes een beetje naar toe gingquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:55 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
beneden hebben ze er ook last van en daar hebben ze het gekabeld geprobeerd.
nog een mogelijkheid, stel dns servers van opendns eens in ipv die automaigische van je providerquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk dan heeft het dus al gee nfuck met je laptop te maken of de installatie, waar Lipjes een beetje naar toe ging
- Hoe zit het met de router, kun je daar zien of ook je verbinding wegvalt ? (lampjes op de router)
- Moment dat je internet verbinding wegvalt, dan kun je proberen of je nog wel de router kunt bereiken. Dit is alleen iets lastiger uit te leggen
- Gebeurt het de ene keer meer dan de andere keer? Staan er meerdere pc's laptops aangesloten die tegelijk aanstaan ?
ja maar waarschijnlijk te weinig kennis om in te stellenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nog een mogelijkheid, stel dns servers van opendns eens in ipv die automaigische van je provider
208.67.222.222
208.67.220.220
zou kunnen, heb nog niet kennisgemaakt....quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar waarschijnlijk te weinig kennis om in te stellen
Lampjes gaan steeds aan uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk dan heeft het dus al gee nfuck met je laptop te maken of de installatie, waar Lipjes een beetje naar toe ging
- Hoe zit het met de router, kun je daar zien of ook je verbinding wegvalt ? (lampjes op de router)
- Moment dat je internet verbinding wegvalt, dan kun je proberen of je nog wel de router kunt bereiken. Dit is alleen iets lastiger uit te leggen
- Gebeurt het de ene keer meer dan de andere keer? Staan er meerdere pc's laptops aangesloten die tegelijk aanstaan ?
doe eens een keer de router van Ziggo resetten (stroom eraf, 10 sec wachten, stroom erop)quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:04 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Lampjes gaan steeds aan uitEh nogal
Nu niet meer, iedereen is hier nu weg. Maar het gebeurd echt bijna continue. Zie ook dat ik geen tv meer heb
als ik het zo lees ga ik daar van uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zou kunnen, heb nog niet kennisgemaakt....
ik heb heel selectief gelezenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik het zo lees ga ik daar van uit
Aangenaamquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zou kunnen, heb nog niet kennisgemaakt....
Gedaan. Even aan kijken hoe het nu gaat. Ik laat mn vriend wel naar de tv kijken, snap er niets van dat ik geen beeld of iets heb. Kabels zitten er wel in.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe eens een keer de router van Ziggo resetten (stroom eraf, 10 sec wachten, stroom erop)
kan even duren eer dat alles weer werkt.
ik denk dat er wed bedoeld dat je de router / het modem een opdonder moest verkopen....quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:13 schreef kruidkoekje het volgende:
Geen hamer, ik wil men laptop graag nog behouden. Hij is pas 2 jaar oud.
prettig kennis te maken, mevrouwquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Aangenaam
[..]
Gedaan. Even aan kijken hoe het nu gaat. Ik laat mn vriend wel naar de tv kijken, snap er niets van dat ik geen beeld of iets heb. Kabels zitten er wel in.
Dank!
En ja, heb er idd niet zoveel verstand van
Kick stockquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik denk dat er wed bedoeld dat je de router / het modem een opdonder moest verkopen....
[..]
prettig kennis te maken, mevrouw
Weet ik, wanneer zijn koekjes dat nou nietquote:
daar zeg ik niks opquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Weet ik, wanneer zijn koekjes dat nou niet
zie dmquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:23 schreef kruidkoekje het volgende:
lipjes, dat is toch geen baby maar een geval met een zwevend hoofd
Vertel maar gianni
heb je al gekeken of er storingen zijn bij ziggo ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah, ja dat kan ook, het heeft namelijk niet geholpen. En ben al de hele morgen bezig om geld over te maken
ehm een wijziging hier en iets anders denkenquote:
Dus alle canadezen hebben zwevende hoofdenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie dm
en die baby kan er niks aan doen dattie canadees is..
Goede, wacht ik zal ze ook even twitteren. Daar krijg ik sneller reactie op dan via de telefoon lijkt het welquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
heb je al gekeken of er storingen zijn bij ziggo ?
https://www.ziggo.nl/help/storingen/
succes, ik haat presentatiesquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga even een presentatie voorbereiden
volgens south park wel..quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dus alle canadezen hebben zwevende hoofden
het is Ziggo dus verwacht er niet te veel van...meldingen staan er vaak pas op als ze al geen nieuwswaarde meer hebben...quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Goede, wacht ik zal ze ook even twitteren. Daar krijg ik sneller reactie op dan via de telefoon lijkt het wel
Dat lijkt UPC wel, zijn enorm laks tenzij er minimaal 10 mensen hebben gebeld. dat schiet dus totaal niet op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het is Ziggo dus verwacht er niet te veel van...meldingen staan er vaak pas op als ze al geen nieuwswaarde meer hebben...
wakker worduh!!quote:
* WhiteLightning slingert een kussen naar droomert toequote:
alsof wij weten hoe laat jij naar huis mag..quote:
dit vraagt om pics..quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
* lipjes gooit een ijsblokje tussen droomert haar boezem
dm bestaat niet voor niksquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is weer iemand 48 uur de kans geven op een leven...
jongedamequote:Op woensdag 11 januari 2012 13:46 schreef Ladylike het volgende:
Goede middag
Zo meteen maar eens de kerstzooi opruimen en dan poetsen
Eindelijk weer ruimte
jongeheerquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dm bestaat niet voor niks
[..]
jongedame
huh die snap ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is weer iemand 48 uur de kans geven op een leven...
tettenfoto = 48 uur ban.quote:
Linkjes mogen toch wel? of niet?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
posten van tetten mag niet... dan krijg je een ban en heb je dus kans een leven op te bouwen
`quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Linkjes mogen toch wel? of niet?
niet dat ik veel tettenpics post..
Been there, done thatquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
`
probeer het, wel van die van jezelf dan he
en waarom heb ik die nog niet gezien dan?quote:
wat ook kan helpen is de coax kabel, die in je modem gaat even eruit halen, en dan weer terug doen. heb ik thuis ook last van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:48 schreef kruidkoekje het volgende:
En mijn ouders altijd leuk zeggen "Nee we gaan niet bellen ze zijn veel te druk om het weer aan de praat te krijgen"
Ja sure
het ligt iig inderdaad aan ziggo, want heb hem nu al 2 keer de stroom er af gedonderd en er weer op gezet.
Op twitter zeggen ze ook nooit veel boeiends
Op Fok!, verwijderd na kinderachtig gedragquote:
Te laat wrsquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waarom heb ik die nog niet gezien dan?
Nergens meer dus (als het goed is...)quote:
Mij mij (ziggo toen) was het de modem..quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat ook kan helpen is de coax kabel, die in je modem gaat even eruit halen, en dan weer terug doen. heb ik thuis ook last van.
Als je iets plaatst op internet, is het tot de eeuwigheid vast gelegdquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nergens meer dus (als het goed is...)
he jammerquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op Fok!, verwijderd na kinderachtig gedrag
[..]
Te laat wrs
[..]
Nergens meer dus (als het goed is...)
Ik zal je wel even een stappenplan gevenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:01 schreef kruidkoekje het volgende:
@White, maar ik heb alle kabels die er in zitten er al uit gehaald een keer en ook keer gewoon de stroom er afgehaald
dan kan het nog aan de kabel zelf liggen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef kruidkoekje het volgende:
Modem is ook al paar keer vernieuwd
Klopt, heb bij ons thuis ook al eens de lijn van de centrale naar thuis door laten meten nadat we erg veel storingen haddenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan kan het nog aan de kabel zelf liggen.
dan zoek maarquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Als je iets plaatst op internet, is het tot de eeuwigheid vast gelegd
quote:
Sorriequote:
Ziggo modemsquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef kruidkoekje het volgende:
Modem is ook al paar keer vernieuwd
ze proberen je gewoon aan de lijn te houden zodat je meer betaald.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mij mij (ziggo toen) was het de modem..
Nieuwe gekregen na bellen, mja als ze niet bellen....
Die kunnen van een afstand kijken waar het aan ligt
dm danquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zoek maar
(of een fokker heeft zo opgeslagen en verder verspreid)
[..]
[..]
Sorrie
Fok!kers schuld
[..]
Ziggo modems
succes iig
ik kan nog wel fotos herrineren in de eftelingquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zoek maar
(of een fokker heeft zo opgeslagen en verder verspreid)
[..]
[..]
Sorrie
Fok!kers schuld
[..]
Ziggo modems
succes iig
Bij mij (KPN) lag het aan hun... maar die jongen heeft dus (omdat ik niet kon bellen en dus bij schoonouders belde) alles op afstand gereset om te kijken of alle signalen van de modem goed werkten. Ook na nieuwe instellingen bij hen opnieuw opgestart enzo...quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze proberen je gewoon aan de lijn te houden zodat je meer betaald.
ik kon pas geleden bellen , maar geen internet. best vaag toch ? modem resetten, precies hetzelfde. stroom eraf,pc direct ernaaast gezet. precies hetzelfde. toen op advies de coaxkabel eruit en erin. toen deed alles het weer.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan nog wel fotos herrineren in de efteling
ik zal ze wel even posten
gnanana , geintje hoor , heb ze niet
Erg he maar ik heb niet de sleutel van de schuur waar het gereedschap in staatquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik zal je wel even een stappenplan geven
1. loop naar de router toe
2. trek zorgvuldig alle stekkers eruit
3. pak de router op en loop naar buiten
4. pak de grootste hamer die u heeft
5. leg de router op de grond, sla er daarna meedere malen ferm op met de hamer
Bel na deze stappen ziggo op en meld dat uw router kapot is en dan u een nieuwe wilt hebben.
Als ze vragen waarom die kapot is meld u: ik zie draadjes en krijg kortsluiting als ik hem aansluit.
Ja dat idee heb ik ook. Aangezien de ziggo telefoonlijn ook niet werkt als internet er uit ligt kun je dus ook niet gratis naar hun toe bellenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze proberen je gewoon aan de lijn te houden zodat je meer betaald.
ik kon pas geleden bellen , maar geen internet. best vaag toch ? modem resetten, precies hetzelfde. stroom eraf,pc direct ernaaast gezet. precies hetzelfde. toen op advies de coaxkabel eruit en erin. toen deed alles het weer.
Dat is met kpn ook zoquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:10 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Erg he maar ik heb niet de sleutel van de schuur waar het gereedschap in staat
Kan hem wel uit het raam gooien
[..]
Ja dat idee heb ik ook. Aangezien de ziggo telefoonlijn ook niet werkt als internet er uit ligt kun je dus ook niet gratis naar hun toe bellen
Thanks ladylike
Ik heb alle kabels er uit gehaald ook maar nog steeds het zelfde.
die zooi staat hier al in de kelderquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens de dozen voor de kerstshit naar beneden halen, kan ik beginnen.
Haha dat is wel fijn jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is met kpn ook zo
schoonouders
Kun je volgend jaar weer bijkopenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
die zooi staat hier al in de kelder![]()
hopelijk is er bij het opruimen nog 50 % gesneuveld.
Ja, beter dan mobiel bellenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Haha dat is wel fijn ja
Succes met je kerstzooi
Dat is ook zoquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kun je volgend jaar weer bijkopen
[..]
Ja, beter dan mobiel bellen
Thanx, tot vanavond dan maar
Deze kan ik aanraden. Werkt ook bij eventueel Zeelandnetquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik zal je wel even een stappenplan geven
1. loop naar de router toe
2. trek zorgvuldig alle stekkers eruit
3. pak de router op en loop naar buiten
4. pak de grootste hamer die u heeft
5. leg de router op de grond, sla er daarna meedere malen ferm op met de hamer
Bel na deze stappen ziggo op en meld dat uw router kapot is en dan u een nieuwe wilt hebben.
Als ze vragen waarom die kapot is meld u: ik zie draadjes en krijg kortsluiting als ik hem aansluit.
helemaal niet meer kopen... staan 4 complete kerst inrichtingen in die kelderquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kun je volgend jaar weer bijkopen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Deze kan ik aanraden. Werkt ook bij eventueel Zeelandnet![]()
Van horen zeggen uiteraard
pas 14:40quote:
i don't like your attitude, young manquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
NEE
en als je zo door blijft zeuren zie je het dat niet worden
moet je hier komenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i don't like your attitude, young man
Zo vriendelijk hierquote:
ik doe niet tof, ik ben tofquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
moet je hier komen
niet tof doen he
voor jou welquote:
neequote:
neequote:
Leuke foto in je fotoboekquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe niet tof, ik ben tof
[..]
voor jou wel
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:49 schreef kruidkoekje het volgende:
Wie wilt er nu een kus van lipjes, je weet nooit waar die zen lipjes gister heeft geplant ..
dat bedoel ik jahquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:49 schreef kruidkoekje het volgende:
Wie wilt er nu een kus van lipjes, je weet nooit waar die zen lipjes gister heeft geplant ..
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
kan ook nog neuken zeggen, maar dan krijg ik dezelfde reactie
die van moeraskat?quote:
Dat komt wel goed, Sowieso willen we het rustig aan doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:51 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja
Pas je wel op dat de paps en mams jullie niet betrappen. Dan heb je het vertrouwen niet meer denk.
Ja ook, en die van jezelf?!quote:
Jij doet helemaal niets rustig aanquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, Sowieso willen we het rustig aan doen
dat is MK nietquote:
True truequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Jij doet helemaal niets rustig aanDat zei je ook, ik wil het rustig aan doen daarom heb ik de eerste date nog geen kus gegeven zei je
en kijk nu wat je te melden hebt
weet ik, moeraskat had hem gemaakt.quote:
Je doet dan toch niets rustig aan? Behalve dat je het de ouders niet verteldquote:
Alsjequote:
Ik wil er wel een maken met mijn pizza en toetje vanavondquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik, moeraskat had hem gemaakt.
tot nu toe mijn enige nicpic dus hij blijft ook staan..
aah okquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik, moeraskat had hem gemaakt.
tot nu toe mijn enige nicpic dus hij blijft ook staan..
probeer het welquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Je doet dan toch niets rustig aan? Behalve dat je het de ouders niet verteld
lief van jequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik wil er wel een maken met mijn pizza en toetje vanavond![]()
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:00 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
valt niets meer te proberen nu. Want dat rustig aan doen heb je al verbroken
Hee, we delen de meningquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je probeert rustig en zonder geluid te neuken... ja dat geloof ik nou weer wel
Nee hoor, je zegt dat je rustig aan zou doenquote:
Ik kan alleen niet mooi schrijvenquote:
veel plezierquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:02 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen, ik ga naar huis, ik wens jullie allen een fijne voortplanting
Nee hoor, is pas 1 keer gebeurd in een impulsquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:03 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee hoor, je zegt dat je rustig aan zou doenmaar na die kus zit je toch nachten bij haar te neuken en dat terwijl der paps en mams niets mogen weten. Dat noem ik niet "rustig aan doen omdat het moet"
het gaat om het gebaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:03 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik kan alleen niet mooi schrijven
waarom geloof ik dit niet ???quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee hoor, is pas 1 keer gebeurd in een impuls
Beide geen spijt van, maar is niet gelijk dat ik dat als vrijbrief gebruik om elke keer met haar naar bed te duiken
Plus je liep hier er uitgebreid over te vertellen hoe je tegen der aan lag te rijden, dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee hoor, is pas 1 keer gebeurd in een impuls
Beide geen spijt van, maar is niet gelijk dat ik dat als vrijbrief gebruik om elke keer met haar naar bed te duiken
Omdat ik een nette man benquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
waarom geloof ik dit niet ???je bent een man... zo geil als boter op een meid en dan ga je niet met haar rampetampen ???
![]()
![]()
Haha nou zo heb ik het niet lopen vertellen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:06 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Plus je liep hier er uitgebreid over te vertellen hoe je tegen der aan lag te rijden, dus
Als je er geen spijt van hebt wat maakt het dan uit. Je hebt het nu toch al gedaan
Sorry begrijp dat niet zo
Nee, dat ik niet gelijk met een meid alleen maar ga boinkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
een nette man ??? je bedoelt dat je je handen wast na het toilet bezoek ?
Hoezo ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:14 schreef gianni61 het volgende:
tis te merken dat mistig weer hier is
ik kop alleen maar de voorzetjes inquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:14 schreef gianni61 het volgende:
tis te merken dat mistig weer hier is
dat dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik kop alleen maar de voorzetjes in
Nou ik meen me te herinneren dat je hier liep te schrijven van in het heetst van de strijd zat je tegen der aan te rijden of andersomquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Omdat ik een nette man ben
[..]
Haha nou zo heb ik het niet lopen vertellen hoor
Maar gewoon, wil dat ze weet dat het me om haar gaat, en niet om de seks of wat dan ook
Nee, dan heb je het toch echt verkeerd gelezenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:23 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nou ik meen me te herinneren dat je hier liep te schrijven van in het heetst van de strijd zat je tegen der aan te rijden of andersom
Ik weet dat iemand het heeft gezegd en ik was het niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, dan heb je het toch echt verkeerd gelezen
ik heb dat ook niet gezegt hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:28 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik weet dat iemand het heeft gezegd en ik was het niet.
hell no, ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:29 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar goed. Whatever. Je doet wat je niet laten kan
is je wel geraden jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:34 schreef kruidkoekje het volgende:
Is goed, ik pak lipjes en maak hem er aan vast. Gaan we hem net als een hond leren wat rustig aan doen is
dat is wat ie wil toch
Grappie lip!
kijk maar uit, dadelijk krijg je een likquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:34 schreef kruidkoekje het volgende:
Is goed, ik pak lipjes en maak hem er aan vast. Gaan we hem net als een hond leren wat rustig aan doen is
dat is wat ie wil toch
Grappie lip!
die is al voor jou hoor! 16.gifquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk maar uit, dadelijk krijg je een lik
moet je je benen eens dichthouden, wil wel eens helpenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:35 schreef kruidkoekje het volgende:
Mijn hond doet mij ook altijd likken, zo niet leuk. Kriebelt als de pest.
.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:35 schreef kruidkoekje het volgende:
Mijn hond doet mij ook altijd likken, zo niet leuk. Kriebelt als de pest.
16.gif ? watisdatnouweer.nlquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
moet je je benen eens dichthouden, wil wel eens helpen
Neequote:
heb je een foto ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]nee hij gaat in men gezicht likken en dan ga ik terug blazen en dan ga tie nog meer lopen springen en doen
grappig zon pup
[..]
Nee
slaapfotos zijn ook cutequote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nog niet
hij wil niet zo goed stil blijven zitten en dan zijn het meer wazige vlekken _ O-
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
16.gif ? watisdatnouweer.nl
Dacht even aan andere dingenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]nee hij gaat in men gezicht likken en dan ga ik terug blazen en dan ga tie nog meer lopen springen en doen
grappig zon pup
Nee helleuw, dat laat ik liever door men vriend doen. Bewaar deze vieze praat nou maar tot dat je bij je vriendinnetje bent en hier houden we het nu netjesquote:
Ja, maar niet nette posts trekt de meeste mensenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:49 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee helleuw, dat laat ik liever door men vriend doen. Bewaar deze vieze praat nou maar tot dat je bij je vriendinnetje bent en hier houden we het nu netjes.
Nee hoor, je kan ook normale onderwerpen hebben. Of bestaat dat niet ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar niet nette posts trekt de meeste mensen
hihi, ik zei mensen trekken
ja tuurlijk welquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:50 schreef kruidkoekje het volgende:
B
[..]
Nee hoor, je kan ook normale onderwerpen hebben. Of bestaat dat niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |